PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
MARCIN NOWAK 
| Poniedziałek [2010.12.20; 13:30]
AC Milan rywalem Tottenhamu
W 1/8 finału Ligi Mistrzów Tottenham Hotspur zmierzy się z włoskim AC Milan. Dziś w szwajcarskim Nyonie losowano kolejną rundę Ligi Mistrzów.

"Koguty" w pierwszym meczu z Milanem zagrają na wyjeździe (15/16 lub 22/23 lutego), a rewanż u siebie 8/9 lub 15/16 marca.

Rossoneri w zeszłym sezonie zajęli trzecie miejsce w Serie A. W tej chwili są jednak liderami ligi włoskiej z 6-punktową przewagą nad Juventusem Turyn.

Do tej pory Milan siedmiokrotnie zdobywał Puchar Europy - ostatni raz w 2007 roku. Od utworzenia Ligi Mistrzów (1992 rok) Rossoneri występowali w niej 14 razy.

Pocieszający jest fakt, że w poprzednim roku Milan odpadł w 1/8 finału tych rozgrywek, a jak wiemy - historia lubi się powtarzać.

W naszej sondzie starcia z Milanem oczekiwało 16 procent użytkowników Spursmanii. Niewiele więcej - 20 procent chciało wylosowania innego włoskiego klubu - AS Romy, a idealnym przeciwnikiem dla większości Spursmaniaków - była FC Kopenhaga (43 procent głosów).

Tymczasem AS Roma zagra z ukraińskim Szachtarem Donieck, a mistrzowie Danii zmierzą się z Chelsea Londyn.

1/8 finału Ligi Mistrzów:

AC Milan - Tottenham Hotspur
AS Roma - Szachtar Donieck
Valencia - Schalke Gelsenkirchen
Inter Mediolan - Bayern Monachium
Olympique Lyon - Real Madryt
Arsenal - FC Barcelona
Olympique Marsylia - Manchester United
FC Kopenhaga - Chelsea


uefa.com/własne
130 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
varba ; Użytkownik
Wtorek[2010.12.21; 17:13]
Na Orange Sport Info mówią że Cassano przechodzi do Milanu!
koko ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.12.20; 21:34]
to się już przecież nie raz zdarzyło... poza tym, Milan to Milan-żaden wstyd przegrać z nimi
halabala ; Administrator
Poniedziałek[2010.12.20; 11:05]
Glupio byloby przegrac z zespolem, w ktorym gra Tottenham reject :)
Nylon ; Użytkownik
Niedziela[2010.12.19; 16:21]
enejeio - pożyczę wierszyk :D hahahha KWINTESENCJA!
spurs3 ; Redaktor
Sobota[2010.12.18; 22:44]
Milan - Roma 0:1 - dziekujemy, oby tak forma rosła dalej...
Eff_Spurs ; Użytkownik
Sobota[2010.12.18; 12:15]
losowanie tragedia. Chyba najgorsze z możliwych, ale pociesza mnie to, że gramy pierwszy mecz na wyjeździe. Ważne, żeby strzelić bramkę jakąś i móc co odrabiać jak coś :)
RAFO THFC ; Użytkownik
Sobota[2010.12.18; 11:13]
wg mnie trafiliśmy najgorzej jak można - Ibra strzeli łopatką albo trzonowym zębem i możemy nie dać rady
Drake ; Użytkownik
Sobota[2010.12.18; 11:02]
Radze wam się nie przejmować kibicami Milanu , bo to samo rok temu masowo rejestrowali się na stronach Manchesteru i pisali że będzie pogrom , a sami dostali ostro w dupe 7-2 w dwu meczu i szybko znikli. Jeśli Tottenham wzmocni obronę , a w ataku nie będą wam dokuczały kontuzje to Milan nie będzie miał zbytnio nic do powiedzenia bo połowa ich składu to przereklamowane gwiazdy typu Ibrahimović czy Robinho. Bale zrobi im takie same gówno jak Nani z Valencia rok temu że ich obrona nie mogła się poskładać kiedy za chwile padała kolejna bramka. Myśle że remis na SS i wygrana w Londynie wystarczą, trzeba też wziąść pod uwagę że Tottenham osiąga dobre wyniki w PL i to wystarczy żeby pokazać wg mnie "śmieszny Milan" który ośmiesza się zawsze przed meczem , a w LM już od 3 lat nie istnieje .
enejeio ; Użytkownik
Sobota[2010.12.18; 10:34]
Przejdziem Inter, przejdziem Milan, potem Barcelonę - żadne chłystki nam nie straszne z Bale'em i Dawsonem :) Finał na Wembley będzie nasz.... COYS!
mosaj ; Użytkownik
Sobota[2010.12.18; 02:23]
na uwagę zasługuje zdanie "Inter grał o pietruszkę". Pewnie, mecz czwartej kolejki fazy grupowej LM nie ma absolutnie żadnego znaczenia, masz jeszcze jakieś ciekawe przemyślenia? Szkoda, że żaden kibic Milanu nie zauważył, że przez cały sezon gramy eksperymentalnym zestawieniem w defensywie (brak Dawsona i Kinga) - no ale tak to jest jak za "analizę" zabierają się internetowi napinacze, którzy wiedzą wszystko o swoim zespole, ale na reszcie się znają jak prawiczek na seksie. W tej rywalizacji nie jesteśmy bez szans, czekają nas dwa arcyciekawe spotkania, rywal jest trudny, ale do ogrania, nie ma się czego bać :)
mosaj ; Użytkownik
Sobota[2010.12.18; 02:23]
na uwagę zasługuje zdanie "Inter grał o pietruszkę". Pewnie, mecz czwartej kolejki fazy grupowej LM nie ma absolutnie żadnego znaczenia, masz jeszcze jakieś ciekawe przemyślenia? Szkoda, że żaden kibic Milanu nie zauważył, że przez cały sezon gramy eksperymentalnym zestawieniem w defensywie (brak Dawsona i Kinga) - no ale tak to jest jak za "analizę" zabierają się internetowi napinacze, którzy wiedzą wszystko o swoim zespole, ale na reszcie się znają jak prawiczek na seksie. W tej rywalizacji nie jesteśmy bez szans, czekają nas dwa arcyciekawe spotkania, rywal jest trudny, ale do ogrania, nie ma się czego bać :)
kiko10 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 22:46]
do kibicow kogutow nie przejmujcie sie tymi pseudo fanami Milanu w tamtym sezonie jak trafili na UNited tez tak skakali a jak sie skonczylo to chyba kazdy wie :) Moim zdaniem powinniscie sobie poradzic jesli do zdrowia wroca King i Dawson...
Sadzik ;
Piątek[2010.12.17; 21:51]
"Drugi mecz wygraliście, zasłużenie, aczkolwiek Interowi już nie zależało na tym meczu, bo grali o pietruszkę, a dwa ze dopadla ich plaga kontuzji. To jest ten Wasz powód do dumy? " . Tu wychodzi cała napinka. Po pierwsze primo, gdzie Inter w tym meczu grał o pietruszkę ?! Po drugie primo, wychodzi tutaj jak bardzo starasz się porównywać dwie ekipy kompletnie nie znając drugiej strony. Inter przetrzebiony kontuzjami, natomiast my to full optymalny skład ? 3 z 4 naszych podstawowych obrońców z poprzedniego sezonu, było kontuzjowanych, o innych formacjach nie wspominając. Po trzecie primo ultimo jak macie tak pieprzyć to zaśmiecajcie własną stronę, nam tu syf niepotrzebny. Miałem się nie wkręcać w dyskusję, ale jednak pokusa była silniejsza. Na turniej się wpisywać panowie !
michaoo ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 20:45]
Niespecjalnie podoba mi się ten rywal, ale jeszcze bardziej nie chciałem trafić na Valencię i Kopenhagę. Teraz możemy sobie gadać do woli, tylko po co? Przecież spotkania te odbędą się dopiero w lutym, jeszcze masa czasu na zgubienie/złapanie formy przez obydwa zespoły. Poza tym czeka nas zimowe okienko transferowe. Diavolo - ci twoi defensorzy Nesta i Thiago grają jak stare baby, więc ostudź swoje emocje ;)
krzychol ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 20:42]
Trudny przeciwnik bez dwóch zdań. Powiem filozoficznie: Milan to zawsze Milan :) Choć całe szczęście, że już nie tak dobry jak przed laty, bo i zawodnicy się starzeją lub kupują takie drzewa jak Kevina, którego występy u nas porównałbym jedynie do Grzegorza Boazerio. O losach całej rywalizacji może (choć oczywiście nie musi) przesądzić pierwszy mecz. Znając nasze poczynania w spotkaniach wyjazdowych, gdzie tracimy mnóstwo bramek obawiam się właśnie pierwszego meczu... Jednak dobry wynik (np. bramkowy remis) postawi już nas w roli faworyta przed rewanżem. Poczekajmy na styczniowe wzmocnienia, bo póki co przy wyrównanych siłach szalę zwycięstwa mogą przeważyć indywidualności Milanu. Mimo, iż nie jesteśmy faworytem dwumeczu to jestem ostrożnym optymistą :)
Didier ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 20:06]
Ja nie bardzo rozumiem po co tutaj przywlekli sie kibice Milanu i walą swoje glodne kawałki. Ty koleś BIC czy CYC czy inny Kolec albo Stolec, mowisz ze kibicujesz Milanowi od 1989 r. czyli duzy z ciebie juz chlopiec a zachowujesz sie jak 10-letnie pierdolniete dziecko. Ja wszedlem na waszą strone, poczytalem sobie komentarze, tak samo czasem sobie czytam komentarze na stronie Arsenalu, Man Utd ale zeby rejestrowac sie tak jak ty u nas i napinać swoją bocianią klatę, to jeszcze mi to do łba nie przyszło. Uwazam ze to jakies moderowanie i banowanie by sie przydawalo. A co do Milanu: jedyny gracz ktory u nich zawsze mi sie podobal to Gattuso, fajter jakich mało, boiskowy pitbul, takich zawodników uwielbiam. Milan jest do pokonania, martwi mnie tylko ich atak bo jest swietny, a jak wiadomo nasza obrona potrafi byc czasem tak rozkojarzona ze nic tylko sie upić z rozpaczy (mecz z Interem na wyjezdzie).
FallenOne ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 19:41]
Zaczne od tego, ze strasznie mnie zdziwil niski poziom komentarzy pod tym tematem. Panowie, nie dajmy sie sprowokowac, tym bardziej, jesli wiemy, ze poziom jest ponizej krytyki. Teraz juz nie ma latwych przeciwnikow i bedzie mnostwo gry psychologicznej, ktora z pewnoscia przeniesie sie na fora kibicow, dlatego bardzo wazne, zeby nie dac sie sprowokowac i tym samym udowodnic przeciwnikom, ze potrafimy wytrzymac presje. A kazdy bedzie nam zarzucal, ze jestesmy 'zoltodziobami' i wcale mocno sie z prawda nie rozminie. Nasze zadanie w tym, zeby pokazac, ile ten ' zoltodziob' moze narobic zametu :) A teraz do rzeczy. W sumie z losowania sie ciesze, moglo byc lepiej, ale moglo byc tez zdecydowanie gorzej. Osobiscie wolalbym Kopenhage, bo nie sadze, ze zlekcewazylibysmy ich w 1/8 LM, ale to juz nieistotne. Milan to druzyna z wielka nazwa i wielkimi nazwiskami, ale, moim zdaniem, nie az tak straszna jak wielu stara sie sugerowac. Oczywiscie, ogromna sila ataku sprawia, ze mam nadzieje, ze wszyscy nasi podstawowi obroncy i srodkowi pomocnicy beda zdrowi. Ibrahimovic moze caly mecz nic nie gra, ale w jednej akcji moze sam rozmontowac obrone przeciwnika, wiec trzeba bedzie uwazac. Natomiast reszta, Robinho czy Ronaldinho to juz nie to samo co kiedys i zalezy wszystko od tego, jaki dzien beda mieli. Mam ogromna nadzieje, ze zagra Kevin Prince-Boateng, bo kiedy go widze, to wiem, dlaczego go sprzedalismy, pomimo tego, ze potrafi narobic mnostwo zametu. Jest strasznie agresywny i czuje, ze chcac nam cos udowodnic zarobilby w ten sposob czerwona kartke. No i najwazniejsze. Mysle, ze nasi skrzydlowi do spolki z Defoe beda najczarniejszym z mozliwych koszmarow dla obrony i pomocy Milanu. Nasza szybkosc ich zniszczy, pomimo tego, ze maja najlepsza obrone w Serie A. Tego nie kwestionuje, ale ta obrona jest dostosowana do tempa ligi wloskiej, ktora jest wolna i to nie jest zadna kasliwosc, tylko fakt. Defoe czuje krew, wrocil po kontuzji, musimy jeszcze poczekac jak bedzie wygladala jego wspolpraca z VDV, ale mysle, ze niejednego gola nam wypracuja i co najmniej jeden z nich bedzie w meczu z Milanem. Mysle, ze mecz z Milanem we Wloszech bedzie wygladal tak, jak opowiada Redknapp, czyli 'kto strzeli wiecej goli, a u siebie jestem spokojny. Czas pokaze, czy slusznie, ale jak narazie emocje sa bardzo pozytywne :) uff, juz sie nie moge doczekac!!!
spurs3 ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 19:39]
Chciałbym tez przypomniec ze ten wspaniały milan przegrał finał LM z drewnianym Liverpoolem prowadzac 3:0... a co by nie pisac, na pewno Liverpool nie miał lepszej ekipy niz my teraz. Wiec spoko, spoko
arnold ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 19:28]
Fiu fiu Diavolo... cóż za dogłębna analiza! Chociaż to po prostu tylko Twoja opinia, z którą nie mam zamiaru dyskutować. Boisko to zweryfikuje. Mam tylko wątpliwość kto jest czołówką Premier League skoro nie Tottenham...?
Marcin ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 19:18]
..kiedyś starsznie ich lubiałem) przeciw Bale'owi i Lennonowi? He, he, he. Ibra jako Ten Który Sam Wygrywa Mecz to też kpina trochę-kiedy on naprawdę błysnął w LM, osiągnął coś dużego?
Marcin ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 19:16]
Bla bla bla, Diavolo. Tacyście mocni to czemu odRealu w grupie dzieliła was przepaść? Czemu, pod względem punktów, jesteście najsłabszą drużyną, która awansowała? Razem z Kopenagą strzeliliście najmniej bramek spośród drużyn, które awansowały. Żeby było śmieszniej straciliście o 2 bramki więcej niż Duńczycy :) Że zacytuję pewnego pyszałka "To jest ten Wasz powód do dumy?" Jeśli nasze wyniki rewelacyjne nie były to co powiedzieć o waszych, he? Z tą obroną też dowaliłeś-się raczej martw o to, żeby się Nesta nie połamał albo Yepes z Jankulem dożyli a nie o drewniactwo Defoe. A najbardziej na waszym miejscu srałbym o boki obrony. Antonini, Abate i Zambrotta z Jankulowskim (żeby nie było
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 19:15]
no tak, najmądrzejsze było że "Jak Lennon zawiedzie". Proponuję nie wypowiadać się na temat kto u nas jeśli zawiedzie to damy ciała, jeśli tej drużyny nie oglądamy na co dzień. Działa to w obie kibicowskie strony :)
radeon ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:59]
hehe diavolo, jak już krzykacze się wykrzyczą, to z reguły pojawiają się wyważone opinie, zgadzam się z tobą praktycznie we wszystkim... Obie drużyny dobre , obie mocne, będą fantastyczne mecze!
spurs3 ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 18:59]
My juz z Milanem wygralismy w latach 70tych w P.UEFA wiec nie mamy kompleksow. A co do zawodnikow - w milanie grał najlepszy w dziejach Spurs i reprezentacji Anglii napastnik - Jimmy Greaves, grał krótki pod koniec lat 60-tych w Milanie skad szybko wrocil na wyspy do druzyny Nicholsona. Co do obecnych druzyn, to sa tylko 2 mecze - druzyny sa wyrownane, moze zadecydowac dyspozycja dnia, do marca moze sie jeszcze wiele zdarzyc, kontuzje, obnizki formy. Inter zaczal sezon super a teraz co dupa, z milanem moze byc podobnie, zreszta z nami tez... Wielcy zawodnicy Spurs : Greaves, Blanchflower, Smith, Allen, Peters, Chivers, England, Mullery, Jennings, o pozniejszych juz bylo pisane. Co do ligi wloskiej - to jej nie trawie, dla mnie to meka ogladac te mecze. Co nie znaczy ze nie cenie Milanu, maja wielkich zawodnikow i moga wygrac z kazdym, choc na pewno Wlosi nie marzyli o grze z druzyna angielska. Mam dwoch szwagrow - zakochanych w milanie wiec bede mial satysfakcje jak ich zloimy. A fanow MIlanu znam ze zlotow kibicowskich na turniejach - ale ci co sie tu wypowiadaja chyba na nie nie jezdza a szkoda, to lepsze niz jaranie sie przed kompem only..
radeon ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:53]
Poza tym ta historia Boatengiem (bardzo go lubiłem, w każdej drużynie potrzebna taka rogata dusza), jakoś czuję że jak Milan coś nam strzeli to właśnie zrobi to Kevin :/ Co do samej Serie A to nie jest to zła liga (stawiam ją za PremierLeague i Bundesligą a przed Hiszpańską gdzie bardzo denerwuje mnie dominacja Realu i Barcy) Największą bolączką jej jest fatalna infrastruktura (3 stadiony na poziomie: Genua, San Siro i Juve, słaba frekwencja (dekodery..) i w trakcie meczów z reguły występuje zjawisko rzadko obserwowane w PL czyli dziura w środku pola, okej symulanctwo tez denerwujące ale w hiszpańskiej jest to samo. Natomiast wyszkolenie zawodników świetne.. dobra dyscyplina taktyczna itd. tylko ze ten brak kibicow i atmosfery (hiszpania pod tym wzgledem duzo lepiej) sprawia ze nie chce sie ogladac nawet pilkarsko dobrych spotkan.
Diavolo ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:52]
Witam kibiców Tottenhamu. Na początku zaznaczę, że jestem kibicem Milanu. Nie rozumiem Waszych zachwytów nad zwycięstwem z Interem, który najpierw Was rozniosł w 45 minut, a potem Was zlekceważył, ale i tak wygrał. Drugi mecz wygraliście, zasłużenie, aczkolwiek Interowi już nie zależało na tym meczu, bo grali o pietruszkę, a dwa ze dopadla ich plaga kontuzji. To jest ten Wasz powód do dumy? Nie bronię wyników Milanu, jednak Wasze rewelacyjne wcale nie były. Jeśli Lennon i Bale zawiodą to krucho Was widzę. Wasz atak, przyznajcie trochę drewniany, nie da rady sobie z Nestą i T. Silvą. To Wam mogę zagwarantować. Jakiś znawca napisał obronę Milanu....pytanie do niego: a skads Ty tam Bonere wynalazł? Jakbys sie znał troszkę na piłce, a nie tylko na Tottenhamie to bys wiedzial, ze zamiast Bonery gra młodziutki Abate, który jak widzieliście potrafił zatrzymać na SS Ronaldo. Na drugiej stronie Zambrotta, który jest inteligentny i rowniez bym go nie skreślał. Pomoc macie dobrą, VdV i Modric to b.dobrzy gracze, jednak o nich się nie martwie, bo Milan zazwyczaj gra 3 defensywnymi pomocnikami: Gattuso, Flama, Pirlo, Ambro..ktos z nich, takze środek opanują mając wsparcie w postaci Boatenga, badz kogos nowego (bo ma ktos taki byc). A atak...no i wlasnie...wiecie doskonale, że Ibra potrafi sam mecze wygrywać. Dodatkowo Robinho, Ronaldinho, Pato plus nowy nabytek, bo juz o tym huczą media w zamian za Inzaghiego, ktorego spotkala kontuzja;/ Ponoc ma to byc Cassano. Takze sami widzicie, ze obecny Milan, to nie Milan sprzed roku, czy dwóch... P.S. Macie bardzo dobry zespol, ale Milan ma lepszy. I macie racje, Premier League bije na łeb Serie A niestety. Jednak to nie znaczy, ze najlepsze druzyny serie a są gorsi niż najlepsi premiere league, do ktorej Was nie zaliczam:)
radeon ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:44]
Trzy pojedynki sie wybijają z tego zestawu par Arsenal - Barcelona, Bayern - Inter i właśnie Spurs-Milan. Daje 60% do 40% szans dla Milanu na dalszą grę i awans. Nasze szanse na awans są i tak ze 2-3 razy większe niż Arsenalu więc nie ma co szat rozdzierać że rywal za trudny :) Za Milanem przemawia m.in. większa ilość indywidualności,nieco lepsze średnie wyszkolenie techniczne zawodników, doświadczenie w pucharach... Przeciwko nim jest zdecydowanie wiek, dynamika gry słabsi boczni obrońcy( czyli akurat tam gdzie jesteśmy najsilniejsi). Oglądam trochę ligę włoską bo kibicuje Lazio i widziałem ich mecz z Milanem na Olimpico. Lazio w tym meczu było odrobinę lepsze ale Milan bardzo groźny. Radziłbym nie przywoływać argumentu pojechaliśmy Inter bo Milan jest w tym sezonie lepszy od Interu i gra o klasę lepiej.
arnold ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:21]
To chyba dobrze, że Milan. To dobry doświadczony zespół i nie będzie łatwo ale my lepiej gramy z dobrymi niż z badziewiem... No a poza tym gdy się chce wygrać LM to trzeba wygrać z każdym:)
Ajron ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:15]
Nikt nie pisał niczego o innych parach? Więc zacznę, bo chyba to nie grzech... Obstawiam awans Romy, Valencii, Bayernu (największy dylemat), Realu, Barcelony, Manchesteru i Chelsea. Nie chcę mi się jakoś szczególnie uzasadniać, myślę, że większość się ze mną zgodzi. Jednak dwumecz pomiędzy Kogutami i Starcami z Mediolanu będzie atrakcją rundy!
Adik1818 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:07]
Widzę 3 angielskie drużyny w ćwierćfinale.
Dyzio ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 18:05]
Wierzę w awans, rywal nie jest łatwy, ale Tottenham pokazał, że potrafi grać z włoskimi drużynami. Po sporych emocjach awans do kolejnej fazy!
Gan1982 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 17:55]
Po całej tej dyskusji to już nie mogę się doczekać meczu :)
raku ; Administrator
Piątek[2010.12.17; 17:50]
Hoho, łatwiej trafić nie mogliśmy. Broń Boże nie lekceważę Milanu, ale spójrzmy na sprawę całkiem obiektywnie - to jest naprawdę dość słaba drużyna w porównaniu z tym co mieli kilka lat temu w dość słabej, jak już zostało nadmienione, lidze. Ekipa starzejących się gwiazd z przeterminowanymi gwiazdami. Najtrudniejsza byłaby Marsylia, sporo problemów mielibyśmy pewnie też z Lyonem i Valencią. Kopenhaga to ogromna niespodzianka; postraszyli Barceloną w grupie, mogą być nieobliczalni, szczególnie jeśli Chelsea za te dwa miesiące nadal będzie grała piach. Losowanie uważam więc za lepiej niż dobre. Chciałem Milan, mam Milan. Jestem spokojny o los naszych grajków, dadzą sobie radę :)
mosaj ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 17:45]
hoho, moim skromnym zdaniem wylosowaliśmy najtrudniejszego rywala, ale z drugiej strony ... warto zwrócić uwagę na bocznych defensorów Milanu, teoretycznie rzecz biorąc Gareth i Aaron nie powinni mieć z nimi większych problemów : ) będzie ciekawie!
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 17:32]
Fajnie, że Ronaldinhno jest FANEM szarych ludzi;)
kebab ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 17:19]
matek na stronie Milanu jest zarejstrowanych dużo użytkownikówktóży nie są za Milanem a za ICH WIELKIM FANEM RONALDINHO TO MNIE NAJBARDZIEJ DENERWUJE
matek ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 17:11]
Dziękuję za zaproszenie ale nie skorzystam, nie lubię zaglądać na strony innych drużyn. (No dobra przyznam się byłem na stronie Arsenalu po ostatnim meczu ale nawet mi przez myśl nie przeszło żeby się zarejestrować ;) ). Poza tym nikt tu chyba nie obrażał Milanu, każdy z nas na pewno szanuje Milan. Nikt tu nie ośmieszał waszej drużyny, no chyba nie uważasz że obrażam Ciebie i twoich kolegów mówiąc że jesteśmy w stanie was pokonać. Wydaje mi się dziwne twoje stwierdzenie, że nie szanujemy przeciwnika. My (Ja) raczej nie szanujemy kibiców którzy przychodzą do nas i starają się z nas zrobić idiotów i pajaców. A uwierz mi zdarzają się kibice innych drużyn choćby nawet "zaprzyjaźnionego" Arsenalu, którzy cieszą się tutaj dużym autorytetem.
kebab ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:52]
matek grubo się mylisz wejdź sobie na stronkę Milanu i widać że kibice rossonerich są bardziej okrzesani niż wy i szanują przeciwnika
bielus115 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:51]
powiem tak. jako ze jestem kibicem Ajaksu od paru dobrych lat a od niedawna polubilem rowniez koguty, sledzac przy tym zmagania ajaksu z Milanem uwazam ze koguty sa tu w owiele lepszej dyspozycji :)
Marcin ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 16:50]
Wypierniczać mi do tematu o wyjeździe na turnieje, ale w te pędy! Się wybierzemy do Trzcianki czy innego Jaworzna to się spotkamy z milanistami-będzie fajniej niż bluzgać się tu. A serio to zgłaszajta się do formualrza.
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:45]
ide juz ide:) do zobaczenia w lutym:)
matek ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:43]
Tak sobie myślę nasi kibice śpiewali "Taxi for Maicon". Teraz to chyba będzie jakoś "Pendoliono for Zambrotta". Dobra kończę te żarty bo znowu będzie wielka obraza majestatu kibiców Milanu, serdecznie pozdrawiam ;) Boże dzisiaj losowanie a tu takie niesnaski. Na pewno w Milanie się cieszą, uważają nas za outsiderów i niech tak będzie. My też się cieszymy, gramy z "renomowaną" choć już nie "wielką" drużyną, którą jesteśmy w stanie pokonać. Ja bym się tak nie ekscytował i nasi piłkarze też nie powinni. Zdecydowanie bardziej powinno ich interesować pokonanie Blackpool i marsz w górę tabeli.
raku ; Administrator
Piątek[2010.12.17; 16:39]
Można olać tego spamera z Włoch? Niech idzie wpieprzać spaghetti i podniecać się swoimi gwiazdorami za dyszkę :)
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:36]
Jasna kurwa, ale gównianeria sie tu zrobiła. Ustawcie się w rzędzie i zaśpiewajcie 'domowe przedszkole', bez różnicy jakie barwy kto reprezentuje.
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:34]
dobrze,ze anale z barcelona graja :)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:32]
..skoro moja historia kibicowania Milanowi zaczyna sie dokładnie 19.04.1989 od chwalebnego meczu Milan - Real 5-0..
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:30]
lat mam sporo:) mysle ze wiecej niz ty
Sadzik ;
Piątek[2010.12.17; 16:29]
Jestem zadowolony z losowania. O rozpisywaniu się, która liga lepsza nie ma sensu, bo dyskusja z każdym logującym się tu napinakiem prowadzi do niczego. Tak jak napisał aapa, zobaczymy w lutym. Mam nadzieję, że będę mógł sobie przypomnieć wszystkie chwalebne komenty kibiców Milanu z gębą rozdziawioną w uśmiechu. Baa jestem pewny ! BTW. Pozdro dla anali ^^ !
Ajron ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:26]
kebab - mistrz ciętej riposty :D Niestety, ale tym razem nacelował na siebie...
adipetre ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:26]
Najwazniejsza element w dzisiejszej pilce czyli dynamika jest po naszej stronie, mamy takze entuzjazm i swietnych kopaczy, na MIlan to powinno starczyc. Prawda jest taka ze obecnie jest tam tylko 4-5 pilkarzy XXI wieku, Pirlo, Zambrotta czy Robinho to gracze ktorzy byliby wielcy 20 lat temu, jestem dziwnie spokojny o nasz sukces, ciekaw jestem powrotu na WHL KP Batenga. Milan to druzyna kiepska kondycyjnie, i jezeli taktyka tej druyznie bedzie podwajanie Bale'a, to ciekaw jestem ktory z ich ''gwiazdorow'' poswieci sie i wroci sie do obrony by zaasekurowac kolege. Duzo bardziej obawialbym sie Valencii badz Lyonu.
matek ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:19]
Hahahha
Ajron ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:19]
Specjalnie zarejestrowałem się na tej stronie, bo komentarze PIERWSZY RAZ (a wchodzę na tą stronę już długo, nawet zanim zacząłem kibicować Tottenhamowi odwiedzałem ją w miarę regularnie) spadły poniżej pewnego poziomu. Spursmanii nie zalała lawina sezonowych fanów (a byłem tego niemalże pewny po awansie do LM!), a zmorą tej strony najwyraźniej staną się... Debile (bo jak inaczej można nazwać osoby, które wypowiadają się w taki, a nie inny sposób?), którzy kibicują innym czołowym drużynom z Europy. Przyznam, że nie spodziewałem się takich głupich dzieciaków w szeregach kibiców AC Milan, zawsze kojarzyło mi się to z Barceloną, Realem, wcześniej Chelsea... Dobra, teraz sam do tej dyskusji się wtrącę. Aktualnie liga angielska (nie moim zdaniem, to fakt!) jest o wiele lepsza niż włoska. Mało tego! Tottenham, mimo, że nie jest jeszcze aż tak uznaną marką - wcale nie jest drużyną wyraźnie gorszą od aktualnego lidera Serie A! Piłkarze tacy jak Bale, Lennon, Modrić, Van der Vaart czy Defoe są naprawdę świetnymi zawodnikami, którzy poradziliby sobie chyba wszędzie (nawet w Barcelonie, Chelsea lub Manchesterze - któremu najmocniej kibicuje ze wszystkich klubów piłkarskich na świecie). To chyba tyle, przynajmniej narazie. Strasznie zirytowały mnie te komentarze....
kebab ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:15]
taaa ironia
matek ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:13]
"taa ale niektórzy fachowcy nie słyszeli o Thiago Silvie.." Kutwa człowieku to była ironia, ja pierdziele ile masz lat?
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:11]
Dokładnie spotkamy się w lutym, jak wygracie to pogratuluje, a jak przegracie to pewnie tez coś napisze z satysfakcja;)
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:07]
wiecej tu o Milanei niz o Spurs ;)
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:06]
Panowie wrzućcie na luz :) prawda jest taka, że piłka włoska przeżywała kryzys, nikt tam poważny nie chciał grać, za to do Anglii każdego ciągnęło. Teraz na Anglię wielu nie patrzy przychylnie, ale głownie z powodu wysokich podatków jakie muszą płacić ci najmożniejsi. A prawda jest taka, że angielska liga jest bardzo specyficzna i wielu ludzi którzy w niej gra, nie nadaje się do gry w innych ligach. Ale to samo można było do nie dawna powiedzieć o włoskiej. Teraz w Milanie zrobiono gwiazdozbiorstwo i właśnie dlatego przyjemnie mi będzie usiąść i obejrzeć ten mecz. Faza pucharowa rządzi się swoimi prawami, jeden lepszy lub gorszy dzień i trach. Dla mnie najważniejsze, że weszliśmy do tej 1/8, cała Europa poznała naszą widowiskowość i nieprzewidywalność, sponsorzy pewnie się cieszą :) a teraz... albo sen będzie trwał dalej, albo się skończy. Co ma powiedzieć Arsenal?
aapa ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 16:04]
no już ponapinaliście się, teraz niech każdy zajmie się sobą. See you in February.
Zoolander ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:59]
Ligę mistrzów wygrał Mourinho, nie Inter i przekonacie się o tym już w 1/8. Zobacz sobie ostatnie kilka lat i policz angielskie kluby w ćwierćfinale. Boatengiem bym się nie bronił akurat i powinniście wiedzieć, dlaczego, jeśli kibicujecie Milanowi dłużej niż rok.
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:57]
Jakie lekceważenie? Przeczytaj kilka pierwszych wpisów pod tym tematem. Jedynie Barometr jest hura optymistą, ale On uważa Pava za super piłkarza więc się nie zna (żarcik Barometr;)). Czy liga Włoska jest silna? Nie czy kluby włoskie (Milan,Inter,Juve) są silne? Tak. Czy włoski futbol jest nudny? Pytanie retoryczne.
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:53]
Absolutnie niepodważalne fakty są takie ze w czasie ost edycji LM angielskie drużyny nie dotarły nawet do półfinału, a w finale LM wygrała drużyna włoska..
kebab ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:52]
BIC nie kłuć się z nimi bo nie ma po co sobie psuć sobie nerwów zobaczą w dwumeczu jeżeli twierdzą że nasza defensywa jest słaba to zobaczą że bale sobie z Abate nie poradzi nie mówiąc o Gattuso. Barometr jeżeli twierdzisz że T.Silva jest przereklamowany to sam zobaczysz jakim jest zawodnikiem a Nasta ma może swój wiek ale sam Nesta jest lepszy niż wasza cała defensywa razem wzięta.
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:50]
Nie jest niczym zlym, wrecz przeciwnie - mnie najbardziej przeraza kibicowanie Realowi lub Barcie - to jest jak chodzenie do MC Donalda..jak wszyscy..Jedyne do czego mam zastrzezenia to lekcewazenie Milanu i ligi wloskiej i powielanie stereotypow na jej temat, podczas gdy nie zauwazacie ze PL tez wcale jakby ostatnio nie przoduje w niczym..
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:47]
Bic i jeszcze jedno, Ja mam szacunek do Twojego klubu, Ty miej do mojego.
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:46]
BIC, powiedz mi, czy kibicowanie klubowi który ma małe osiągnięcia ale wielki potencjał jest czymś złym? Czymś mniej czy bardziej godnym szacunku od bycia fanem wielkich i bogatych klubów z setką trofeów? Pisałeś, że chciałeś zobaczyć czy Spurs mają kibiców w Polsce. Mają, tych prawdziwych, a nie neo-dzieci i słomianych fanów (patrz kamilk721). P.S. Gratki Paweł:)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:46]
Flamini?
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:45]
Nikt nie mowi ze Tottenham jest dnem, bez przesady..Kolarov z Lazio. A skad przyszli Robinho i Boateng?
Nylon ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:45]
P.S. a nuż coś skubniemy !:)
Nylon ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:41]
BIC25 - zacznijmy od tego, że to nie jest strona dla Ciebie. Swoim zachowaniem przynosisz wstyd sobie, Milanowi który cholernie szanuję jako jedyny włoski klub, ale i całej serie A - bo widać jakich ma kibiców. Jeśli uważasz razem ze swoją zgrają kolegów, że Tottenham jest dnem - myśl tak dalej. Spurs nie tracą wiernych kibiców kiedy im trochę nie idzie, kibicowanie temu klubowi nie jest proste. Kim są wasze gwiazdy? Robinho? Uciekający z Realu, City... Ronaldinho? Wygasła gwiazda Barcelony... Ibrahimović? Podobnie jak Gallas (tfu!) zdrajca... Era wielkich gwiazd w Milanie wygasła - wiesz dlaczego? Bo nazwiska nie grają. Nie wystarczy wam wiekowy (wiek całego składu pozostawia wiele do życzenia) Seedorf czy Maldini. Jeśli oglądałeś kiedyś jakąś inną ligę niż włoską (nacjonalisto) np. naszą Angielską widziałbyś co robimy z takimi włoskimi pachołkami, którzy boją się dostawić nóżki bo można zrobić krzywdę i sapiącymi na boisku robiąc przedstawienia, a nie pokazując pięknej piłki. A do tematu: boję się Pirlo. Mózg. Nie liczę na korzystny wynik, bo nie zawsze będziemy na tzw. "fali". Liczę na wspaniały futbol w wykonaniu naszych, walkę do końca i pokazanie z dumą koguta na piersi! Pokażemy wam makaroniarze co to znaczy honor klubu i kibica! COYS
Zoolander ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:39]
Ehh...Barometr, szacunek za to, że tak długo z nim wytrzymałeś :) PS. Skąd przeszedł, kolego, Kolarov? :)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:38]
aapa no mowisz dosc sensownie:) wlochy to juz nie te wlochy ale chcialbym zebyscie tez zauwazyli ze anglia juz nie jest taka atrakcyjna jak pare lat temu..jedyne zamieszanie transferowe robia szejkowie z MC, ale nikt powazny nie chce tam grac...
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:36]
w 2010 - najwieksze transfery do PL - Silva, Yaya Toure i Kolarow - wypas!!
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:36]
w 2010 - najwieksze transfery do PL - Silva, Yaya Toure i Kolarow - wypas!!
Zoolander ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:36]
Akurat stawianie ligi włoskiej nad angielską jest ostatnią rzeczą, którą powinieneś robić i nie chodzi tu bynajmniej o Twoje zdanie, ale o najzwyklejsze fakty. Niestety, Włochy piłkarsko upadają i nic z tym nie zrobisz. Nie ma sensu żyć historią jak to jest w Twoim przypadku. Jeszcze jedno catenaccio i po sprawie. Od przyszłego sezonu Bundelisga będzie mieć więcej miejsc w LM niż Serie A, a Ty tu z porównaniem do Anglii wyskakujesz :)
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:36]
znowu tu piszecie? przepraszac nie mam kogo i nie mam za co. a zamknac sie to ty bys juz mogl bo pieprzysz smuty kolego
aapa ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:35]
Drodzy fani Milanu, wszyscy są zadowoleni więc nie wzbudzajcie tutaj przesadnych napięć. Nam pasuje wylosowanie Milanu, bo to wielki klub, chyba tylko kompletny ignorant tego nie wie. Wam pasują Spurs, bo nie maja doświadczenia w LM. Do marca i tak nie rozstrzygniemy komu to wyjdzie na zdrowie więc takie dyskusje uważam za zbędne tracenie energii. Śmieszy mnie tylko wykazywanie wyższości ligi włoskiej nad angielską, bo... jest włoska. Od lat wygrywa ją zespół bez Włocha w składzie, największe sukcesy dał dopiero Portugalczyk, w waszej drużynie najbardziej charakterystycznie piłkarze też nie pochodzą z Półwyspu Apenińskiego, że o legendach typu Van Basten, Gullit i Rijkaard nie wspomnę. No i last but not least, kto wam ten klub założył? Milan to wielki klub, nie ma co dyskutować. Tak samo bezdyskusyjne jest to, że dzisiejsza liga włoska jest nudna jak flaki z olejem.
kamillk721 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:33]
zobaczymy po dwumeczu tak TrueYid zamknie się i będzie przepraszał za obelgi ;)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:30]
taa ciekawa teoria:) Kaka Messi Ronaldinho Eto Pato Ibra Sneider Pirlo Iniesta Xavi i wielu wielu innych na szczescie nie mieli z liga angielska nic wspolnego..
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:28]
uciekaja z wysp bo gra sie tu trudno i twardo w porownaniu z serie a,w ktorej gra przypomina ping-ponga :) a poza tym to wlasnie w PL zaczynaja sie kariery pilkarzy swiatowej klasy
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:23]
przepraszam za literowke,ale od tepakow to mozesz swoja mame albo tate wyzywac :) i nie burz sie tak,przeciez i tak przegracie :)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:22]
u ciebie nie widze wlasnie zadnych argumentow - dla mnie wyobraz sobie liga angielska jest gra dla drwali z polnocnej europy - nie graja tam brazylijczycy, argentynczycy (albo chca uciekac do hiszpanii lub wloch - tevez)..to z anglii uciekaja najlepsi zawodnicy - ronaldo, tevez robinho, wkrotce torres i fabergas..kto znany dolaczyl w ost sezonie do PL? VdV? Chamakh? Bebe? co to za gwiazdy? W ogole jaki sens ma porownywanie dokonań Milanu do Tottenhamu ktory ostatni sukces miedzynarodowy (ze wszystkich 3!) zaliczyl dziesiatki lat temu??
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 15:18]
A i jeszcze jedno - niestety jest jedna wspólna rzecz z BIC. Jak zaczynałem kibicować to obok Tottenhamu i Holandii - byłem fanem Milanu. Ale tylko dlatego, że grał tam piłkarz wszechczasów - Marco van Basten. Zdecydowanie mój najbardziej ulubiony. Ale ta era BIC już się skończyła i trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Od czasu Holendrów w Milanie - to jest po równi pochyłej w dół.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 15:16]
Dochodzę do wniosku, że dyskusja z BIC nie ma sensu. To biedny sadomasochista (liga włoska), prawdopodobnie o poglądach nacjonalistycznych (włoska bo jest włoska), do tego z kompleksem Boga (wiem co każdy robi i co każdy wie). Jego argumentacja zerowa. Polega jedynie na zbijaniu argumentów innych, żadnych własnych (i ciężko się dziwić, bo jakie można znaleźć na obronę włoskiej). Kończąc z mojej strony - BIC zrób sobie proszę zdjęcie i podeślij na spursmanię, po tym jak Was rozjedziemy w LM.
kamillk721 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:08]
i naucz się pisac sasmiecac <buahaha> xD
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:08]
jak ja zaczalem interesowac sie pilka nozna Milan byl na szczycie z Gullitem Van Bastenem Rijkaardem Baresim i Maldinim na czele - rok 1989 - wygrana z Realem 5-0 - od tego meczu zakochalem sie w Milanie.. Angielskie druzyny nie znaczyly wtedy kompletnie nic..
kamillk721 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:08]
weź TrueYid nic takiego nie powiedziałem tępaku, uważam, że wygramy i tyle w tym temacie to wy nie dowartościowujcie swojej drużyny jesteście tylko na fali ale tak nie będzie cały czas
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:07]
jesli o nim slyszales to chyba czegos swoja gra dowiodl. lepiej idzcie sasmiecac swoje strony bo i tak wasze gadanie Milanowi nie pomoze
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:05]
znam poyeta ale nie uwazam go za gwiazde swiatowej pilki, bez przesady:)
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:03]
tak,tak,tak jeszcze sie bardziej dowartosciowujcie. swietny macie zespol,wspanialy,idealny ,nie ma lepszego na swiecie :)
kamillk721 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:03]
a tak poza tym to nie macie doświadczenia w LM !!
kamillk721 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:02]
ŻAL MI WAS, nic nie wiecie a gadacie, Thiago Silva ma silnych przeciwników w kadrze (Lucio, Alex, Juan, Luisao) ale jest lepszy niż Gallas, King czy nawet ten Dawson. Tworzy najlepszą obronę w Serie A, bo Milan ma najmniej straconych bramek ze wszystkich drużyn, Tottenham ma tylko Bale'a VDV, Lennona i Modricia ale spokojnie w środku pola Gattuso i Ambrosini bedą grali ostro, a Crouch, Pavluchenko czy jak tam sie pisze bez dogrywanych piłek od Lennon czy Bale'a nic nie zrobią, a nasz atak Ibra, Pato, Robinho czy czy świetnie grający ostatnio Boateng wkręcą w ziemię to waszą obronę !!
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 15:00]
gdybys interesowal sie angielska pilka a nie wloska kopanina to wiedzialbys ,ze Spurs sa jednym z najpopularniejszych klubow w Anglii. a jesli nie znasz Poyeta to masz chyba z 10 lat :)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:57]
ok juz znikam:) wszedlem tu bo bylem ciekawy czy w ogole tottenham ma jakis kibicow w polsce, bo nie oszukujmy sie jest najmniej znany z tych duzych londynskich klubow
Piątek[2010.12.17; 14:54]
O grę w środku dokładnie mówiąc to chodzi mi o obronę bo oglądałem mecze gdy grał Rafael i Luka w tedy też mieli problemy
Gan1982 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:53]
A po wała wchodzisz gościu na tę stronę ? idź lecz kompleksy gdzieś indziej. Zanim zaczniesz coś pisac o Tottenhamie to przeczytaj historię tego klubu. Bardzo liczyłem na Milan albo Romę i trafiłem. Będzie to kolejny mecz ze znanym rywalem który jesteśmy w stanie wygrać. Ważne tylko aby kontuzjowani wrócili, a HR nie sprzedał Bale'a a powinno być dobrze. Coys
Piątek[2010.12.17; 14:51]
Przepraszam nie Felipe Melo tylko Alexandre Rodrigues da Silva czyli Pato.I jeszcze Seedorf.
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:51]
Poyet to mega znane nazwisko:) Mam zaczac wymieniac graczy klasy swiatowej grajacych w Milanie?:) chyba bym sie tu nie zmiescil:)
TrueYid ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:49]
Bogu dzieki Milan :) sa spokojnie do ogrania,moze San Siro nie przestraszy chlopakow i zagraja najepiej jak potrafia w co szczerze wierze :)nie umiemy grac w srodku? niech wroci VdV,do tego Luka i jestem jeszcze bardziej spokojny :) chocby Sheringham,Gascoigne,Poyet grali Tottenhamie,Klinsmann :)
Piątek[2010.12.17; 14:46]
"a idealnym przeciwnikiem dla większości Spursmaniaków - była FC Kopenhaga (43 procent głosów)." Nie ma łatwych przeciwników, a c Ac Milan będzie trudno, tam jest Ronaldinho , Thiago Silva, Robinho, Felipe Melo, itd to jest problem a oni wszyscy lubią wchodzić w środek boiska gdzie Spurs nie umią grać.
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:46]
taa ale niektórzy fachowcy nie słyszeli o Thiago Silvie..
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 14:44]
Nie BIC - dla mnie przynajmniej Fiorentina takim klubem nie jest. Byłem nawet na stadionie Violi. Na stronie Spursmanii nie znajdziesz takich ignorantów jak u siebie.
ela94 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:43]
Niezłego przeciwnika wylosowaliśmy,nie ma co.Ligę włoską rzadko oglądam,więc się na ten temat nie wypowiadam,jednak z tego co niestety mnie słuchy dochodzą-Milan ponoc jest w tym sezonie b.dobry..Nie mniej jednak wierzę,że nasi ich pokonają i pokażą że najgłośnieszy debiutant LM(czyli my)ma naprawdę dużo do pokazania i udowodnienia.Mecze na pewno będą bardzo interesujące. P.S.Gratuluje prawka ;)) Ciekawe czy a znam za pierwszym razem haha
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 14:42]
Ja bez złośliwości zapytam - jesteś fanem ligi włoskiej i nie wiesz? A nazwiska Paul Gascoigne, czy Jürgen Klinsmann coś Ci mówią? Powinny bo grali też w Serie A. Spoza włoskich relacji - Chris Waddle, David Ginola, Gary Lineker, Teddy Sheringham, a ostatnio Robbie Keane, czy ten Bułgar (nazwiska specjalnie nie wymieniam od dawna). Mało jeszcze? PS Jeśli się jest fanem ligi włoskiej bo jest włoska to ja proponuję zajęcie się kibicowaniem np. ligom: angolskiej, turkmenistańskiej, czy malezyjskiej z tego samego powodu.
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:37]
Dla nas Tottenham jest chyba mneij wiecej tym czym dla Was jest hmm Fiorentina - wiemy ze cos takiego jest i gdzies gra ale nic o tym nie potrafimy powiedziec wiecej..
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:30]
o wlasnie skoro wspominasz Maldiniego i Costacurte to mam pytanie jakie legendy swiatowej pilki kojarzone sa z Tottenhamem? pytam bez zlosliwosci- naprawde nie mam zielonego pojecia..
matek ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:27]
Kuźwa kto to jest Thiago Silva ? :D Ja pierwsze słyszę :D Myślałem że na stoperze w Milanie będą grali Billy Costacurta i Paolo Maldini ;)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:24]
w ogole to chyba 1 raz w historii wyszliscie z grupy w LM?:P Nieeeezle:D szacun:) nie dziwie sie ze myslicie ze zwojujecie całą europe:)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:21]
O tym pajacowaniu to stereotypy.. największym pajacem i wymuszaczem fauli jest niejaki C.Ronaldo i nie nauczył sie tego we Włoszech bo tam nie grał - grał za to w anglii:)
konradthfc ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:18]
Ja się w powtórzę z poprzedniego tematu. Chciałem żeby to był Milan i ich wylosowaliśmy. Stawiam wszystko co mam, że ich przejdziemy. Zgadzam się z Barometrem jeśli chodzi o "atrakcyjność" ligi włoskiej. Sprytu i pajacowania to oni mają za pół Europy. P.S.1 Uwaga na dzieci z Milanu które tu będą teraz wbijać i coś tam pierdolić i podburzać. Nie obrażam w tym momencie prawdziwych fanów Milanu..... P.S.2 No to gratulacje Paweł za prawko. Teraz na następny turniej to Ty będziesz kierowcą :)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:17]
A ligę włoska lubię bo jest... włoska. Wloscy wlascieiele, trenerzy, bramkarze:) w lidze angielskiej angielska jest tylko nazwa. Kluby są arabskie, żydowskie, dobrych trenerów, bramkarzy angielskich brak..najlepszym przykładem na to jest fakt ze trenerem reprezentacji anglii jest..wloch;)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:13]
Inter gra tragicznie słabo, jest gdzieś ok 7 miejsca w SerieA, wiec nie ma się co jarać tym wygranym meczem z nimi. Faktem jest ze włoskie drużyny od lat zlewają puchary typu UEFA czy tam inne Ligi Europejskie traktując je jako okazje do pogrania dla rezerwowych- klasyczny przykład Glika naszego w Palermo który w SerieA nie mieści się nawet na ławce, a w LE grał kilka razy. PS. Rozwaliło mnie troche nazwanie Thiago Silvy, który z Nesta tworzy najlepsza parę obrońców w lidze i od którego zaczyna się ustawianie obrony w kadrze Brazylii, przereklamowanym..
trendus ;
Piątek[2010.12.17; 14:05]
Dla pocieszenia powiem że mecz gramy w lutym więc teoretycznie powinien wrócić BigTom. Jak do tego dojdzie King (oby!) i VdV który wraca w styczniu plus NRR którego kupi Harry i ich pocisniemy :)
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 14:05]
BIC25 a jak ten Inter, broniący trofeum pokazał się choćby u nas w grupie? Jak włoskie drużyny powylatywały choćby z LE, gdzie Juventus okazał się słabszy od Lecha Poznań (!), Palermo od Sparty Praga, Sampdoria od Metalista Charków, a tylko Napoli cudem (w doliczonym czasie) awansowało kosztem Steauy Bukareszt. To jest ta silna włoska liga? Mecze Serie A oglądam, bo niestety praca tego wymaga. Ostatnio widziałem starcie Juve z Fiorentiną. To była katorga, a potem komentatorzy ligi włoskiej chcieli człowiekowi wmówić, że to był interesujący mecz. Ale nikomu nie bronię pasjonowania się tego typu rozgrywkami. Jak ktoś lubi spać w trakcie meczu - proszę bardzo. PS BIC25 weź tylko proszę nie mów mi co robię, a czego nie robię. Bogiem nie jesteś, znać się nie znamy, więc gówno o mnie wiesz.
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 14:04]
to był dobry dzień. Chciałem Milan, jest Milan, chciałem zdać prawko, zdałem. Normalnie więcej takich dni :)
BIC25 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:56]
Panie redaktorze, jak można takie bzdury wypisywać..Liga włoska jest tak słaba, ze jej przedstawiciel jest własnie aktualnym triumfatorem LM, hm ciekawe....Thiago Silva przereklamowany? Rzeczywiście ewidentnie nie oglądasz ligiwloskiej. W ogole fajni jestescie:) Dla kibiców Milanu, 7 krotnego zdobywcy pucharu mistrzów taka druzyna jak Tottenham (z całym szacunkiem) z jej wieloma sukcesami w LM;) jest w ogóle dosc anonimowa..
mariano ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:55]
No i git - znowu pojadę obejrzeć Koguty na San Siro :)
varba ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:52]
Jedyne czego się obawiam to nóg z waty naszych piłkarzy przez pierwsze 15 minut. Tak było ostatnio na San Siro. Jak będziemy mieli pełny skład to są do kulknięcia. Remis na San Siro i zwycięstwo u siebie. Milan to doświadczona drużyna i na pewno nie mozna ich lekceważyć, bo łatwo nie będzie.
gurahl ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:48]
Na pewno będą to bardzo ciekawe mecze, bo ani Spurs ani Milan się nie bronią tylko lubia atakowac. Nie bedziemy sie nudzic na pewno :)
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 13:40]
Każdy kto tak boi się Milanu niech jeszcze zerknie na ich obronę. W bramce 33-letni Abbiatti, w obronie - 33-letni Nesta, 33-letni Zambrotta, 29-letni Bonera i jedynie 26-letni Thiago, ale ten gość jest mocno przereklamowany. Nasze skrzydła będą w nich wchodzić jak w masło. Nie poradzą sobie. Owszem w pomocy-napadzie gra tam Ronaldinho, Robinho, ale oni już najlepszą formę mają za sobą. Do tego jest wiecznie kontuzjowany Pato. Będzie trzeba tylko uważać na Ibrę, dobrze nam znanego Boatenga, czy Pirlo, ale nie ma się co aż tak ich bać.
Zoolander ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:38]
Barometr, Inter i Milan to na dzień dzisiejszy dwie różne półki. Co do meczu, to mam trochę mieszane uczucia. Coś nie wierzę, że nasza dziurawa obrona zatrzyma Zlatana i Robinho...
matek ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:37]
Deja Vu z ubiegłego roku: Inter - Bayern Anal- Barcelona Lyon - Real !!!! (Chyba z 8 raz po rząd! :D ) A co do naszego losowania to myślę że jesteśmy w dupie. Nie mówię tego dlatego że obawiam się Milanu wg. mnie jest to drużyna absolutnie do rozjechania. Bardzo boję się jednak tego że Włosi jak to zwsze bywa będą mieli mnóstwo farta i więcej sprytu. Nasze szanse oceniam jak 40 - 60 procent. Nie przywiązywał bym większej wagi temu iż gramy rewanż u siebie. Nawet bo dobrym meczu na San Siro wcale nie będziemy w niebie. Zobaczymy, cieszę się że trafiliśmy na trudnego rywala al osobiście chciałem aby to była Valencia.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 13:36]
Na pytanie czy mogło być gorzej. Oczywiście - Lyon, Valencia, czy nawet Marsylia.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2010.12.17; 13:35]
nie jest źle - drużyna spośród trójki moich faworytów. Liga włoska jest słaba. Wystarczy (jeśli ktoś jest aż takim sadomasochistą) obejrzeć kilka spotkań Serie A by się przekonać. Nie ma porównania z Premier League. I owszem w tej słabej lidze - Milan jest obecnie liderem, ale wierzę, że sobie poradzimy. Jak ograliśmy Inter - to Milan nam też nie straszny.
kacpero47@wp.pl ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:29]
bedzie dobrze chcialem rome jest milan a wiec włochów pocisniemy itd.... Damy rade Spurs!
kacpero47@wp.pl ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:29]
bedzie dobrze chcialem rome jest milan a wiec włochów pocisniemy itd.... Damy rade Spurs!
Pablo959 ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:26]
Pokonaliśmy Inter to i możemy pokonać Milan ciesze się ze na nich trafiliśmy. Liczę na remis na San Siro i u siebie trzeba wysoko wygrać
BALE ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:25]
@guralh , mam nadzieje ze bedziesz trzymal kciuki za spurs ;p
gurahl ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:23]
Jeszcze niedawno taki scenariusz realizował się tylko w moich snach 2 moje ulubione kluby piłkarskie zagrają przeciwko sobie w LM!!!
BALE ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:23]
tez tak uwazam ... Koguty moga sobie nie poradzic z Ibra i cala reszta.. Cerbin , sorry za powtorzenie, ale musze to powiedziec : Czy moglo byc gorzej ? dzieki, tyle ode mnie
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2010.12.17; 13:17]
Według mnie losowanie tragiczne. Milan ma gwiazdorski atak a gra obronna jest chyba najsłabszym punktem naszego zespołu. Mogło być gorzej?
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1713
Najnowszy użytkownik: smeagmaziding
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU