PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ RACZEK 
| Czwartek [2011.01.13; 14:55]
Pienaar w Tottenhamie?
To nie jest już tylko plotka, nie znajdująca potwierdzenia w rzeczywistości. Brytyjski "Guardian" potwierdził bowiem, że Tottenham doszedł do porozumienia ze Stevenem Pienaarem w sprawie warunków indywidualnego kontraktu.

Reprezentantowi RPA w lipcu wygasa umowa łącząca go z Evertonem i w lecie będzie mógł za darmo opuścić Goodison Park. Nie jest jednak wcale powiedziane, że Koguty będą chciały na nowego gracza czekać aż pół roku. Bardzo prawdopodobne wydaje się zapłacenie przez włodarzy Spurs kwoty 2 mln funtów, jakich na chwilę obecną właściciele Evertonu oczekują za swoją gwiazdę.

Jeśli Pienaar naprawdę trafi na White Hart Lane może inkasować 70 tysięcy funtów tygodniowo.


guardian.co.uk
46 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
ginola ;
Niedziela[2011.01.16; 14:40]
Chyba rozpatrujecie całą sprawę od dupy strony. Zarobki zarobkami, podstawowe pytanie brzmi, czy jest on nam potrzebny?! Czy ma szanse wygryźć ze składu Rafę, Lukę czy Lennonka? Śmiem wątpić. Od Bentleya na pewno jest lepszy, ale to nie jest akurat specjalnie trudne. Dwa-trzy lata temu wziąłbym go z miejsca, przy naszej obecnej kadrze nie jestem już jednak tak bardzo przekonany. Plusem na pewno jest cena, na naszym obecnym poziomie powinniśmy przede wszystkim brać pod uwagę klasę sportową.
Bks1922Stal ; Użytkownik
Sobota[2011.01.15; 23:51]
Nie jest Nam potrzebny !!! Chociaz drogi nie jest ;) Ja chciałbym widziec w Tottenhamie atak Suarez-Defoe ;D Po co nam kolejny pomocnik ;/ Napastnika szukajmy !!
varba ; Użytkownik
Sobota[2011.01.15; 15:57]
Dobrze mówimy że Pienaar nie jest wart tych pieniędzy, bo Van der Vaart zarabia mniej ile w takim razie zaoferować Romanowi który właśnie przedłuża kontrakt z nami. Jak dla mnie jest o połowe słabszy od Rafy więc 25 tyś to powinien być max, ciekawę czy przdłużłby za taką kwotę. Oczywiście na Romusia to nie będzie strata kasy, mimo ze jego agent zarząda nie wiele mniej niż zaoferujemy Pienaarowi.
Artur78 ;
Piątek[2011.01.14; 22:26]
No tak Pienaar nie jest wart tych pieniędzy...tylko dlaczego biją się o niego Chelsea,Inter,Atletico i pewnie pół Europy,tak napewno nie jest wystarczający by zarabiać te śmieszne 70 tyś(plotka?) tygodniowo(to dla tych klubów pestka taka kasa).Taki Krajncar(z całym szacunkiem dla niego)nigdy nawet nie był w kręgu zainteresowania tak mocnych i bogatych klubów.
FallenOne ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 22:23]
Sajmon, wszystko fajnie, tylko to nie jest tak, że my sie pozbywamy kogos na sile i tylko dlatego, ze chwilowo sobie nie radzi/ ma akurat slabsza forme. "My nie City" i to jest u nas piekne. Ale Bentley jest u nas 2,5 roku, a jedyne po czym go pamietam, to piekny gol z Arsenalem i to, ze nigdy nie sprostal oczekiwaniom. Krancjar...nikt z nas nie chce, zeby odchodzil i to samo mowi Harry, wiec nikt nie wywala go na sile, ale wlasnie z szacunku zostawia mu otwarte drzwi. Wiedzac, ze u nas nie ma wiekszych szans na gre nie chcemy mu psuc kariery i pozwolimy odejsc. Moze kwestia podejscia i spojrzenia, ale dla mnie to oznaka szacunku. Dlatego Pienaar to dobre wyjscie. Zgadzam sie tez, ze w normalnych warunkach Pienaar nie jest wart, mowiac brutalnie, zeby zarabiac 70 k tygodniowo. Ale nie jest tez wart 2 mln funtow, a 15 (pewnie pojawia sie glosy, ze nigdy w zyciu, ale realia angielskich zawodnikow sa takie, ze zawsze sa wyzej wyceniani niz jest ich realna wartosc). I nawet gdybysmy go wzieli za 10 i wydawali na niego 40 k tygodniowo to i tak wyjdzie wiecej niz w ten sposob. No czysta matematyka. A tak na marginesie, prawda jest tez taka, ze jezeli bedziemy chcieli zatrzymac na dluzej zawodnikow pokroju Bale'a, Modricia, czy VdV to bedziemy musieli dac im spore podwyzki, bez wzgledu na to, czy chca odchodzic, czy nie. Gramy w LM, bedzie nas stac na wiecej, a tak jak juz mowilem. Jesli bedziemy chcieli sciagnac jakiegos zawodnika na swiatowym poziomie i powiemy mu, ze sorry, ale w tym klubie polityka placowa jest taka, ze nie wydajemy na tygodniowki wiecej niz te 65 k tygodniowo, bo nie chcemy psuc atmosfery w klubie, to po prostu do nas nie przyjdzie i tyle. Wybierze klub o podobnym statusie, ktory zaoferuje wiecej. Kiedys system plac trzeba bedzie zmienic, oczywiscie, jesli dalej bedziemy sie kwalifikowac do LM. Pewnie ktos powie, ze jak przychodza grac dla kasy, to niech w ogole nie przychodza, ale nie zapominajmy, ze dla nich to po prostu praca. Nikt nie przychodzi do klubu kochajac jego barwy, chyba ze od zawsze kibicuje danej druzynie (bez zwiazku z Keane'm), a przywiazania do barw sie nabywa z czasem. Tyle w temacie
Artur78 ;
Piątek[2011.01.14; 17:15]
A tak a propo tych zarobków.Czy to jest oficjalnie potwierdzone przez klub Tottenham że tyle ma Pienaar zarabiać tygodniowo,czyli 70tys.?Jakie jest zródło tej informacji?Bo jeżeli to są zwykłe,spekulacje,domysły to dyskusja na temat jego zarobków jest na razie bez sensu.No właśnie nawet nie wiadomo czy bedzie grał w Tottenhamie....
Sajmon ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 14:57]
Ale się rozpisaliście. Spróbuję nadrobić. Varba, to niech inkasuje taką tygodniówę w innym klubie. Dzisiaj czytam, że się z Chelsea nie dogadał a chce/agent mówi, że ma być top european club aka Atletico, Inter. To niech sobie tam idzie. Widzicie, dla mnie to nie jest piłkarz za 12 mln :P 2 bańki, spoko. Ale gdyby nie było Niko i Bentleya w klubie to moooże bym sie na niego skusił. Będę jak utarta płyta, ale czy wy nie widzicie, że to nie jest zawodnik z tej pólki, z półki 70k/week do cieżkiej cholery? Nawiązując już do postu Barometra o van der Vaarcie, z którym się oczywiście w pełnej rozciągłości zgadzam. FallenOne użyłeś cytatu: "we are trying to build up a team here". No właśnie. Budowanie drużyny i dobrej atmosfery (która jest równie ważna, bo futbol rozgrywa się też w głowach, nie tylko na boisku) to nie wywalanie 5, 6 dobrych piłkarzy na raz i sprowadzaniu 3, 4 nowych, lepszych. My nie City. Jakbym stracił gdzieś po drodze formę i wiedział, że w klubie panuje taka polityka, że jak mi nie idzie to się sprowadza kogoś na moje miejsce w nast okienku, to bym nigdy nie uwierzył, że mam jeszcze jakieś szanse odrodzenia. Lepsza zdrowa rywalizacja między zawodnikami w klubie, niż rywalizacja zawodnik-transfer. Nie - dla Pienaara, który jest dobrym zawodnikiem, ale na takich warunkach, raczej zbędnym dodatkiem. Nie jesteśmy desperatami w styczniu.
Minio12 ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 12:32]
Osobiście wolałbym Younga, ale on byłby droższy. No i interesują się nim "większe" kluby niż Tottenham. Pienaar jest bardzo dobry, ale mógłby blokować miejsce w składzie Lennonowi i Bentleyowi, którzy dużo gorsi nie są (szczególnie ten pierwszy). Lepiej chyba by było wyłożyć kasę za jakiegoś napadziora albo stopera(choć dwa miliony to nie dużo). I pamiętajmy o limicie 25 piłkarzy.
FallenOne ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 08:54]
Barometr, ja myślę, ze VdV dostanie podwyżkę i to sporą po sezonie, tak samo Modric i Bale, żeby ich zatrzymać na dłużej (wiem, że dwaj ostatnio dopiero co podpisali nowe umowy). Tak będzie z pewnością, jeśli znowu uda nam się zakwalifikować do LM. Bo na tym to niestety polega, jeśli chce się osiągnąć coś więcej. Zaczynasz dochodzić wyżej, coraz lepsi zawodnicy do Ciebie chcą przychodzić, ale też musisz im więcej płacić. Z tego, co pamiętam, to Luka obecnie około 60-65 k zarabia, więc nie będzie to aż tyle więcej dla Pienaara. Poza tym powtarzam, budujemy silną i szeroką kadrę, a wiele osób zamiast dać 70 k Pienaarowi (jakby to w ogole od nas zalezalo), woli zatrzymac dwoch slabszych zawodnikow, ktorzy zarabiaja tyle samo...Nie mam w tym momencie czasu na wyliczanie, kto z niepotrzebnych nam zawodnikow ile zarabia w przyblizeniu tygodniowo, ale nie mam wiekszych watpliwosci, ze 200 k tygodniowo by sie jakos uzbieralo. (150 k to bez najmniejszego problemu, pewnie od 3 graczy)
Barometr ; Redaktor
Piątek[2011.01.14; 00:24]
Pawle - no wydaje mi się, że wszystko do tego zmierza
mosaj ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 00:17]
ale się zamotałem - oczywiście cały czas miałem na myśli "grubą" przesadę : )
mosaj ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 00:16]
ja tam się zgadzam z Barometrem - taka tygodniówka dla takiego piłkarza to drobna przesada. Ja rozumiem, że przychodzi za darmo itp itd, no ale nie jest graczem takiego kalibru, by z miejsca dostawać więcej kapusty niż VdV czy Luka, bez których nasz zespół po prostu nie istnieje. Przesada, gruba przesada.
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.01.14; 00:14]
sugerujesz że wywalimy pół składu angoli ;)
Barometr ; Redaktor
Piątek[2011.01.14; 00:03]
Pawle - jasne to argument taki trochę desperacki był :) ale przydałoby się mieć 8 takich naprawdę dobrych i grających w składzie. A zatem - Bale, Dawson, Defoe, Huddlestone, Lennon - Ci są raczej nie do ruszenia. Ale już Crouch - niekoniecznie, jak kogoś mamy sprowadzić. Potem O'Hara, Keane, Jenas są raczej na wylocie. A Naughton, Walker i Townsend to wielkie niewiadome. Choć oczywiście Walker w obecnej formie jak najbardziej. To ja naliczyłem tak z 7, którzy się pewnie będą łapać (doliczyłem do podstawowej piątki Croucha i Walkera). A więc już nie jest tak wesoło.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.01.13; 23:58]
Nie Artur - chodzi o to, że 70 tys tygodniowo to więcej niż zarabia Van der Vaart. I to mnie boli. A nie uważam, że Pienaar jest aż tak dobry by mu płacić aż tyle. Prędzej Youngowi bym dał taką tygodniówkę. Więc tu sobie nie zaprzeczam - uważam, że jasne sprowadzajmy najlepszych i płaćmy jak trzeba, ale Steven do takiej najwyższej półki dla mnie nie należy.
Artur78 ;
Czwartek[2011.01.13; 23:22]
Barometr,sam sobie zaprzeczasz...piszesz że jak wszyscy gracze będą zarabiać po 50 tys tygodniowo to nie starczy na transfery,no tak tylko jak mamy mieć silny zespół to trzeba takie kwoty płacić.Nie wiem ale idąc Twoim tokiem myślenia to jest tak,np:płacimy nowym maks 30 tys tygodniowo,a wydajemy na nich 35mln,to absurd.Wydać na gracza np 10mln a płacić mu 15-30 tys tygodniowo,życze sukcesu jak ktoś naprawdę dobry przyjdzie grać do nas za taką kasę.POWODZENIA.
FallenOne ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 22:57]
Bentley odszedł na wypozyczenie, bo w tym momencie pieniedzy nie dostalibysmy za niego prawie zadnych, a w Birmingham bedzie gwiazda, co moze skusic kogos na wylozenie za niego ladnej sumy. To jeden mniej. Krancjar wg mnie na wielkie umiejetnosci, ale w momencie sprowadzenia Pienaara niestety uwazam, ze z Chorwatem mozna sie bedzie pozegnac, albo tez go wypozyczyc do konca sezonu, zeby zapracowal na swoja cene. Bo zamiast dwoch w/w graczy jeden Pienaar w zupelnosci wystarczy. Dla krzyczacych o tygodniowke : mysle, ze Anglik i Chorwat razem dostaja wiecej niz 70 k tygodniowo, a jesli nie to co najmniej tyle. Barometr, z calym szacunkiem, trzymac kogos tylko dlatego, ze dzieki niemu bedziemy spelniac wymogi przepisowe, to chyba taki zart? To wole juz jednego mlodzika wiecej do skladu zglosic, bo jakosciowo wyjdzie nam to na dobre! A jak wiele razy podkreslal Harry i Levy : "we are trying to build up a team here", co oznacza trzymanie najlepszych, ale i pozbywanie sie slabszych, ktorzy nie dorosna do pewnego poziomu. Tak jest moim zdaniem z Bentley'eym, Jenas'em, O'hara, (niestety) Keane'm, Pavem. Wtedy sie zrobi duzo miejsca dla nowych graczy, duzo lepszych od wymienionych
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 22:51]
defoe, crouch, dawson, walker, naughton, ohara, jenas, lennon, bale, king, woodgate, townsend, huddlestone, bentley, keane. Naliczyłem sie obecnie 15 ;) wiec 7 mozna sie pozbyc bez wyrzutow sumienia ;)
adipetre ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 22:34]
W przyszlym sezonie beda w kadrze Walker moze Townsend, wiec powinnismy miec tyhc 8 Anglikow. Bentley chyba nie trafil do zbyt dobrego klubu, tam pilkarzy z ktorymi moglby pograc na powaznie jest 3-4 z czego wiekszosc rudzielec sadza zazwyczaj na lawie.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.01.13; 22:23]
ja tam liczę, że będzie come back w wielkim stylu. Poza tym nie zapominajmy, że w myśl nowych przepisów - 8 zawodników wytrenowanych w Anglii musi być w 25 osobowej kadrze. Lepiej zostawić Bentleya, niż później się martwić
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 22:13]
masz rację, ale sądzę że akurat budżet płacowy u nas jest pod całkowitą kontrolą. Bentley już odszedł praktycznie, więc Steven powinien dać radę
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.01.13; 22:05]
Nie przesadzacie czasem Panowie? Pienaar? Naprawdę aż tak?
raku ; Administrator
Czwartek[2011.01.13; 22:03]
Bez względu na to ilu byśmy tam w tej pomocy piłkarzy nie mieli, ktoś taki jak Pienaar przyda się zawsze.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.01.13; 21:54]
No dobra Pawle - ale to pozbądźmy się najpierw Krancjara lub Bentleya, a potem zacznijmy się brać za Pienaara. Uważam, że tak będzie rozsądniej, bo choć wielu tu przymyka oko na zarobki naszych kopaczy to jak będziemy mieli zaraz kadrę, gdzie każdy zarabia co najmniej 50 tys funtów tygodniowo to możemy zapomnieć o jakimkolwiek budżecie na transfery
sosek ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 21:47]
Za 70k/week uważam, że trochę to za dużo... klasa Pienaara mi tak nie leży.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 21:46]
nie wiem kiedy go widziałeś w środku linii, chyba w Ajaxie ;) zawsze grał albo na lewym skrzydle, albo na prawym, a w razie nieobecności Cahilla i niedoboru napastników grał takiego Van der Vaarta. A to że świetnie tam sobie dawał radę, świadczy o wielkiej klasie. Kranjcar ustawiony na prawym skrzydle wyglądał jak dziecko we mgle niestety...
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.01.13; 21:28]
Ja sprawę tygodniówki jestem w stanie zrozumieć, ale sprowadzanie nominalnego ofensywnego ŚRODKOWEGO pomocnika już nie. Jasne, że potrafi grać na skrzydle, ale to głównie lider środka linii, a tam mamy tak poupychane, że to dla mnie nie ma sensu. A jeśli na skrzydło - to też trzeba najpierw kogoś sprzedać, zanim się kupi
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 20:34]
Tak Paweł, a trzeba jeszcze uwzglednić do kwoty transferu Bentleya jego zarobki, więc Pienaar wyglada naprawdę dobrze w porównaniu do transferu Davida. Youngowi też wygasa kontrakt chyba za 18 miesięcy, też z tego co czytałem nie kwapi się żeby przdłużyć!
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 20:31]
a co do Niko to wszyscy wiedzieliśmy, że jego ambicja ujawnia sie tylko wtedy, gdy gra dobrze i wszystko dobrze idzie. Nie jest to piłkarz który usiądzie na ławce i będzie grzecznie czekał na swoją kolej i gdy dostanie szansę to wykorzysta ją w iście Bale'owy sposób. Gdy nie idzie i nie gra regularnie wtedy z Niko nie ma pożytku. Pienaar to inna para kaloszy. Do niezniszczalnych nie należy, w porównaniu do Niko zagra bez problemu na prawym skrzydle, a Niko tam w ogóle nie wie o co chodzi, taka wymiana, może jakościowo wybitnie nie wiele nam przyniesie, ale w ogólnym rozrachunku powinno być na +
Plutos ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 20:18]
Nasza druga linia jest nie do ruszenia, ale jeśli Pienaara satysfakcjonuje rezerwa w LM to za 2mln czadowy piłkarz. A te 70 tys/tydzień to inna sprawa...
RAFO THFC ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 20:12]
hm - racja - za 2 bańki dobry transfer
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2011.01.13; 20:10]
Czyli to już zmierzch Kranjaćara na WHL?
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 20:07]
Na skrzydła wymarzyła mi się trójka piłkarzy: Young, Johnson i właśnie Pienaar. Pienaar na samym końcu bo wiadomo-najstarszy, młodszy już nie będzie i chyba mimo wszystko najslabszy z tej trójki. Jednak również człowiek pasujący do naszego stylu gry i przede wszystkim - za grosze! Jeśli podpisze z nami 4-letni kontrakt warty 70 tys funtow tygodniowo, to zakładac że będzie nas kosztował teraz 2 mln funtow to w 4 lata wydamy w sumie na niego 14,5 mln funtów, czyli mniej niż na sam transfer Davida Bentley'a do nas. Gdybysmy chcieli sprowadzić Younga ( moim zdaniem ideał dla nas - mieć trio skrzydłowych takich jak Bale, Lennon i Young - marzenie ) albo Johnsona to bysmy musieli głębiej do portfela sięgnąć, a wydaje mi się, że jednak polujemy na grubą rybę do ataku a nie na skrzydło
Artur78 ;
Czwartek[2011.01.13; 19:53]
Varba dobrze pisze.Dodam że mieć takiego gracza za 2 banieczki to wielki sukces.Taka kasa za gracza który wart jest co najmniej 10-12 mln,opłaca się.Świetny zawodnik za takie małe pieniądze!!!Van der Vaart+Pienaar=11 mln,to jest oszczędność i szczęście.
FallenOne ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 19:47]
Sajmon, niby rozumiem Twoje argumenty, ale żeby Jenasa wystawiać zamiast Pienaara, to już chyba czysto z przekory...Jenas nie ma cienia tych umiejętności, które ma Pienaar i wydaje mi się, że mówię to obiektywnie, bo nie jestem jakimś wielbicielem jego osoby.
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 19:46]
Nie rozumiem zdziwienia jego tygodniówką, po to chłopak czekał z wyczerpaniem kontraktu, żeby zainkasować pieniądze, które normalnie poszły by do Evertonu. Jakby przeliczyć kwotę którą wydaliśmy na Modricia na jego zarobki, spokojnie wyszłoby mu ponad stówkę! I kto powiedział że Pienaar ma być zmiennikiem, to ma byś świeża krew która powalczy o pierwszy skład. Bentley już raczej Lennona nie przeskoczy, więc potrzebny jest ktoś kto przynajmniej wywrze presję. A Pienaar może grać na boku i na środku pomocy!
jaroszy ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 19:32]
Dobry piłkarz , zwiększył by jeszcze bardziej konkurencje w składzie . Myślę że mielibyśmy z niego pożytek .
Sajmon ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 18:11]
to ja dziękuję za zmienników na takich tygodniówkach.. Jenas please! A to, że ktoś jest bez formy i jako konkurenta ma jednego z najlepszych piłkarzy ligi na swojej pozycji nie znaczy, że jest "kapryśny" :S Jakoś nie zauważyłęm, żeby po kilku nieudanych zagraniach Kranjcar powiedział pod nosem "pier**le, nie robię"! Swoją drogą okazji też miał tyle w tym sezonie, że dzięki.
adipetre ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 17:53]
.Chodzi mi o to, ze Kranjcar to pilkarz bardzo dobry, ale szybko sie zniecheca po nieudanych zagraniach, jak wejdzie zle w mecz, to potem nie zbierze sie do kupy, bo brak mu pewnych cech, czesto po jakims udanym meczu, w nastepnym jest najslabszy na boisku, ja mu umiejetnosci nie odbieram, ale wole Pienaara jako zmiennika naszych skrzydlowych niz Niko, bo jest chyba jednak nieco solidniejszy.
Sajmon ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 16:43]
Nie wmówicie mi, że to jest piłkarz z półki 70k/week. Popatrzcie na Modricia, vdv - oni go przewyższają co najmniej o klasę i dla Pienaara miejsce widzę wyłącznie na ławie. Wolałbym częściej wystawiać Jenasa już. Skąd ci się wzięło adipetre, że Niko jest kapryśny??
adipetre ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 15:46]
Pienaar to pilkarz z silna osobowoscia? Walczak? No nie wiem, trasfer bardzo dobry, w sumie go nawet troszeczke wyzej niz Niko, na pewno nie jest tak cholernie kaprysny jak Kranjcar.
FallenOne ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 15:40]
Sajmon, jeśli zawodnik przechodzi za niską cenę dlatego, że kończy mu się kontrakt, to zawsze chce wyższej tygodniówki, a klubowi i tak się opłaca, bo w tym przypadku 2 mln za Pienaara to śmieszne pieniądze. Przyda się na pewno, bo jest uniwersalny i z powodzeniem zastąpi każdego z naszego środka pola, a jeśli rola rezerwowego (bo taka go zapewne czeka) mu odpowiada, to czemu nie?
Artur78 ;
Czwartek[2011.01.13; 15:26]
Wart,wart tych pieniędzy.
Sajmon ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 15:23]
przegięcie pały, to nie jest zawodnik za 70k/week... geez
space1122 ; Użytkownik
Czwartek[2011.01.13; 14:37]
No chyba kazdy wie jak dobry jest pienaar.
Artur78 ;
Czwartek[2011.01.13; 14:24]
Dobra wiadomość.To taki typ gracza jak Edgar Davids,wiemy co wnosił do naszego zespołu holender.Pienaar to piłkarz z charakterem,walczak,silna osobowość.
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1714
Najnowszy użytkownik: Guardiola
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU