PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ RACZEK 
| Sobota [2011.04.30; 20:52]
Sędziowie ratują Chelsea. The Blues "pokonują" Tottenham
Dzięki bramce, której nie było i trafieniu ze spalonego, Chelsea pokonała dzisiaj Tottenham. The Blues muszą dziękować sędziom, gdyż to ich błędy przyczyniły się do tego, że londyńczycy nadal liczą się w walce o mistrzowską koronę.

Tottenham prowadził na Stamford Bridge od 19. minuty dzięki wspaniałemu uderzeniu Brazylijczyka Sandro, który piekielnie mocnym strzałem z ponad 30 metrów nie dał Petrowi Cechowi żadnych szans na skuteczną interwencję. Niestety dla widowiska po tej bramce do gry włączyli się sędziowie, przez których Chelsea zainkasowała pełną pulę. Najpierw Andre Marriner zaliczył bramkę Franka Lamparda, choć futbolówka po jego strzale nie przekroczyła całym obwodem linii bramkowej, a w samej końcówce arbiter uznał trafienie ze spalonego Salomona Kalou.

Chelsea nie strzeliła dziś żadnej bramki, a mimo to spotkanie derbowe na własnym terenie wygrała. Podopieczni Carlo Ancelottiego muszą podziękować Marrinerowi. Bo w zasadzie tylko dzięki niemu nadal walczą o tytuł mistrza Premier League.

Tottenham: Heurelho Gomes - Vedran Ćorluka (Steven Pienaar 79.), Michael Dawson, Younes Kaboul, William Gallas - Aaron Lennon, Luka Modrić, Sandro (19.), Gareth Bale - Rafael Van der Vaart (Jermaine Jenas 85.) - Roman Pawluczenko (Jermain Defoe 58.)


nicesport.pl
75 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
adipetre ; Użytkownik
Piątek[2011.05.06; 13:18]
A ja wlasnie nie pamietam Lamberta z boiska, ale jak sie patrzy na niego to widac ze facet jest inteligentny, kulturalny etc. Zastanawia mnie ten fenomen szkockich trenerow. Wielki szacun za prace jaka dokonal, bo taki Rangnick w Niemczech tez dwa razy z rzedu awansowywal, ale mogl sobie wowczas pozwolic na transfery 7-8 milionowe. Co do Norwich, hmmm kadrowo bedzie im naprawde ciezko, malo jest tam wartosciowych ludzi, a jesli juz to formalnie naleza oni do klubow z PL. Podejrzewam ze tym trzecim zespolem bedzie Swansea albo Cardiff, osobiscie bede kibicowal Labedziom, niezly futbol, fajna ofensywa, Nottingham i Reading raczej wielkich szans nie maja, ci pierwsi nie graja sredni futbol na tle rywali, ci drudzy sa chyba za slabi kadrowo.
Barometr ; Redaktor
Środa[2011.05.04; 18:03]
Brawa dla Lamberta w pełni zasłużone. Ja lubiłem tego gościa, jak jeszcze w 1997 wygrywał Ligę Mistrzów z Borussią Dortmund. Fantastyczny pomocnik. Inteligentny, poukładany i to widać teraz w prowadzeniu Norwich,. Wielkie gratulacje dla Kanarków, ale sercem byłem za Walijczykami i Forest. Mam jednak nadzieję, że z PL wyleci część nie potrzebnych drużyn i znajdzie się miejsce dla wszystkich fajnych ekip z Championship
varba ; Użytkownik
Wtorek[2011.05.03; 14:39]
Lambert to drugi trener w historii piłki nożnej któremu udało się awansować o dwa pułapy w dwa sezony. To co dokonał w Norwich jest niesamowite. Ta druzyna jeszcze nie dawno nawet nie miała porządnego trzonu drużyny, większość graczy była wypożyczona lub miała kończący się kontrakt. Dla mnie to wyjątkowe wydarzenie bo wielokrotnie bywałem na Carrow Road (również oglądając poczynania naszych piłkarzy) i na 99% zasiądę na trybunach również w przyszłym sezonie. Dla mnie to będą takie małe derby, bo u mnie prawie wszyscy kibicują Norwich więc musimy z nimi wygrać! Ja się ciesze z tego awansu!
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2011.05.03; 11:49]
tak tak, ale teraz będzie potworny wybór pomiędzy Cardiff a Nottingham. I ja chyba raczej będę za Robin Hoodami. Bez nich Premier League już nie jest takie samo. A Cardiff jeszcze jeden sezon musi poczekać. I bardzo chciałbym, żebyśmy te Stoke, Wigany, WBA, Blackpoole szybko pożegnali. Jak przegrywać to z drużynami z tradycją przynajmniej. QPR - super, że awansowało. Liczę na ich pozostanie. Do tego NF i będę zadowolony, a Norwich w przyszłym sezonie ustąpi miejsca Walijczykom :) choć muszę powiedzieć, że to co zrobił Lambert w dwa sezony z tą drużyną to poezja. Zobaczcie z jakiego pułapu startował - 1:7 z Colchesterem - http://www.polskieradio.pl/43/265/Artykul/361145,QPR-i-Norwich-wracaja-do-Premier-League
FallenOne ; Użytkownik
Wtorek[2011.05.03; 10:22]
Baro, jeszcze nie wszystko stracone, bo przecież zagrają w play-off'ach, zgadza się?
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2011.05.03; 05:21]
mi szkoda Cardiff strasznie. Chciałem wreszcie Walijczyków ujrzeć w Premier League ale zrąbali mecz wczoraj strasznie. Jeszcze co prawda mają szanse, ale jeszcze bardziej chciałbym zobaczyć powrót Nottingham Forest. Kiedyś trochę im kibicowałem
varba ; Użytkownik
Wtorek[2011.05.03; 03:53]
Jaka ohyda, jeśli Norwich awansuję załatwiajcie sobie bilety na wyjazdowy mecz, ja mogę przenocować i nakarmić kilka osób, więc zostaje wam cena biletu i koszty podróży!
Zoolander ; Użytkownik
Wtorek[2011.05.03; 00:31]
I tak nie mieli dużych szans na bezpośredni awans. Norwich mające przed dzisiejszymi meczami punkt przewagi w ostatniej kolejce gra u siebie z Coventry, a Cardiff na wyjeździe z Burnley, które jeszcze 2 kolejki temu miało szansę na baraże.
raku ; Administrator
Wtorek[2011.05.03; 00:13]
Ohyda, nie ohyda, sprawę spieprzyło Cardiff. 0:3 u siebie walcząc o awans? ;O
Zoolander ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 23:27]
W międzyczasie Norwich wywalczyło awans. Ohyda.
madzik ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 22:25]
White Light: mnie niestety też zaczyna drażnić :(
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2011.05.02; 21:56]
No zdaje sobie sprawę, że opchnąć Gomesa Harry raczej nie będzie chciał, a i Hutnik Kraków może nie podołać finansowo. To jest problem. Bardziej takie życzeniowe było. O sprowadzeniu młodego zdolnego była jednak mowa, więc może uda się to o czym wspomina varba. Zdaje się, że kiedyś była mowa o Henneseyu z Wilków. Teraz to on już taki młody nie jest, ale pewnie dałoby się kogoś takiego znaleźć. Bo do De Gea owszem młody i zdolny, ale nie zgodzi się na rolę rezerwowego jak ma pewne miejsce w Atletico.
varba ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 21:01]
Gomes nic nam nie pomógł w tym sezonie, w poprzednim ratował nam dupe kilka razy i aż można było powiedzieć że był częscią naszego sukcesu. W tym sezonie jak na razie kosztuje nas tylko punkty. Brak konkurecji na pewno ma na to wpływ. Trzeba kupić młodego zdolnego bramkarza z ambicjami na pierwszy skład, wtedy Gomes zacznie się bać o miejsce w składzie.
raku ; Administrator
Poniedziałek[2011.05.02; 19:58]
Jest jeszcze Alnwick, którego będzie się przepychać ze względu na paszport. A ja nie sądzę, żeby Harry wpadł na pomysł kupienia jakiegoś dobrego goalie (dobrego czyt. takiego, który zastąpi Octopusa), jeśli będzie miał nadal w kadrze Gomesa. To jest raczej nierealne.
Zoolander ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 19:25]
Raku, w lato Cudiciniemu kończy się kontrakt, a Pletikosa wraca do Spartaka. Z jednym nie zostaniemy. Pytanie tylko, czy Harry kupi konkurenta czy jakiegoś Walkera.
raku ; Administrator
Poniedziałek[2011.05.02; 19:20]
Ale przecież nie kupimy żadnego bramkarza, więc po co ta rozmowa? Żeby jakiegoś kupić, trzeba najpierw sprzedać Gomesa, a nie sądzę, żeby Górnik Zabrze, albo Hutnik Kraków, który włączył się w ostatniej chwili do walki o podpis Brazylijczyka, dysponowały odpowiednią gotówką.
adipetre ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 19:14]
A powiedzcie po co nam jakis Adler, Neuer czy inny Lloris za ktorego damy 30 mln? Ja wole Shaya Givena ktory jeszcze przez 4 lata pobroni, na niegorszym poziomie niz wyzej wymienieni, a bedzie kosztowal grosze.
Zoolander ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 19:07]
Barometr, jest też Redknapp, który Gomesa traktuje jako world class, o czym już w którymś wywiadzie mówił.
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2011.05.02; 17:44]
Bramkarz klasowy jest potrzebny. Klasowy - taki, który od czasu do czasu obroni coś czego nie powinien, ale generalnie bronić będzie zawsze to co powinien, czyli to nie Gomes. Jest Adler, Neuer, Akinfeev, De Gea, Stekelenburg, Benaglio nawet wydaje się lepszym wyborem. Bo o Joe Harcie to już nie ma co marzyć, a wielka szkoda.
aapa ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 16:45]
@pajac kilka komentarzy ponizej: wyrownac to mozesz gnojowisko pod obora, bo poziomu szarych komorek juz nie dasz rady.
Gan1982 ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 16:21]
Mówiłem chłopakom jak byliśmy w pubie Warka że potrzebujemy kogoś takiego jak Borubar. Kogoś kto opierdzieli obrońców gdy tych pociągnie fantazja. Gomes niestety jest za spokojny. Wielki klub potrzebuje wielkiego bramkarza. Wystarczy spojrzeć na młodego Szczęsnego, gówniarz a drze się na innych jak stary wyga. Ale właśnie taki powinien być bramkarz, a nie jakaś ciepła klucha. Gomes w poprzednim sezonie bronił bardzo dobrze ale nie ustrzegł się błędów, tyle tylko że jeszcze wtedy nasi napastnicy mogli jego błędy naprawić bramkami. Teraz pod tym względem jest tragedia. A co do samego meczu to pamiętajmy że na WHL strzeliliśmy ze spalonego :p Sędzia kalosz :p Do zoba w Inside na meczu z city
jasiowaty ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 16:21]
Chciałem powiedzieć tylko parę słów, ale nie mogę.Sędziowie sędziami (błędy jak byk), ale sam Gomes prowokuje takie sytuacje. Pierwsza 'bramka' to najbardziej szkolny błąd bramkarski we wszechświecie. Jak można nie położyć nóg wcześniej niż się łapie piłkę? Albo ile fuksa mieliśmy po strzałach Drogby, gdzie tylko sobie znanym sposobem Ruskie nei potrafiły nam wbić bramy? Zobaczcie, jak łatwo Chelsea w 2. połowie podchodziła pod naszą bramkę? Środek wtedy nie istniał, więc musieliśmy wszystko rozgrywać po rzeczywiście słabych dzisiaj flankach. O Romanie nawet nei chce mi się pisać. Pozytywna zmiana Defoe, który w tym sezonie radził sobie co najwyżej średnio. Szkoda tylko, że nie miał 'z czego żyć', tj. z podań. Dziękuję i przepraszam za długiego posta, ale rozgoryczenie czuję jeszcze 2 dni po meczu...
Notkis ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 12:51]
Witam All Szkoda tego meczu i teraz grozi nam absencja w europejskich pucharach... nie jest dobrze... musimy zająć 5 miejsce bo jak zajmiemy 6 a City wygra puchar to po rozgrywkach europejskich i kto przyjdzie do bas grać w tedy?
space1122 ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 12:33]
Czy ja wiem? ten karny dla chelsea byl ewidentny?
nielubiękurczaków ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 12:10]
To jest najlepsza liga świata, i jeśli bramkarz puszcza uderzenie z 30 m między nogami to cała drużyna powinna zamilczeć, a nie się zastanawiać czy piłka była 1cm w tą czy w tą. A co do minimalnego spalonego - wcześniej był ewidentny karny, więc się wyrównuje. ;)
piotrek97 ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 10:41]
sędziowie dają wygrać chelsea żeby goniło menchester united sandro piękna brama gratulacje
piotrek97 ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.05.02; 10:41]
sędziowie dają wygrać chelsea żeby goniło menchester united sandro piękna brama gratulacje
Zoolander ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 17:37]
City i Liverpool dzisiaj pokazały, jak się powinno grać, będąc na górze oraz wytłumaczyły, dlaczego jesteśmy niżej i w przyszłym sezonie odpoczywamy. Obecnie Tottenham jest najsłabszą drużyną czołówki i nie ma się co oszukiwać.
Lukas ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 17:27]
City już jedzie 2-0 z West Hamem :).
Boyd ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 17:16]
Od razu było widać w pierwszym ujęciu live-że piłka się nie wtoczyła, zawsze wątpliwości rozstrzygane były na rzecz bramkarza, tego rudego sędziego liniowego oczywiście nie widać na zdjęciu. Przy drugim golu od razu krzyczałem spalony, choć byłem tez od przerwy przekonany,że mecz jest nie do wygrania. A wy tu jeszcze snujecie jakieś mrzonki o mistrzostwie-dostaniemy na OT Webba, na Anfield Clattenburga , a na Bridge Marinera i po krzyku. Jak Harry nie ma powera , żeby powiedzieć co sądzi o tej bandzie, choćby za cene zawieszenia, to zawsze będą sędziować pod sir Alexa, czy kogo trzeba. A najbardziej mnie wk.... teksty, że niby Chelsky zasłużyła na zwycięstwo, tak właśnie myślą te leśne dziadki z FA czy UEFA i już przed meczem dbają by jakiś zasłużony/ulubiony klub bynajmniej nie poległ z niżej notowanym.
raku ; Administrator
Niedziela[2011.05.01; 15:49]
http://bi.gazeta.pl/im/4/9522/z9522314M,Heurelho-Gomes.jpg, http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/05/01/article-1382147-0BDA7FC400000578-552_634x490.jpg - dla niedowiarków...
Zbingo ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 15:01]
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/ball-did-not-cross-line-harry-redknapp-9181604/ "mieliśmy człowieka na księżycu, a nie możemy zobaczyć czy piłka przekroczyła linie" :)
Didier ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 14:54]
Pełna zgoda co do Sandro z tym małym zastrzeżeniem, że jeśli nie będziemy grać w LM w przyszłym sezonie, to raczej obok Modrica on grac nie będzie. Po prostu Modricia nie bedzie w Tottenhamie. Pewne obawy mam co do Bale'a, ale ostatnio gra padline plus podpisał nowy kontrakt, więc raczej zostanie, no chyba że wyskoczy jakas naprawdę duza kwota.
Adik1818 ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 14:53]
http://www.youtube.com/watch?v=IjgbZPCmr14
Kudlaty ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 13:14]
a tak narazie to jestesmy na 6 miejscu !?
RAFO THFC ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 13:02]
E tam - bramkarz, obrońca i napadzior - najlepiej wszystcy z PL i jedziemy z tym koksem! np: Neuer, Gary Cahill, Lukaku (Belgia)
trendus ;
Niedziela[2011.05.01; 12:54]
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6907849,00.html? Harry dobrze gada. Tylko ile z jego gadania będzie spełnione? Miejmy nadzieje że uda się sprowadzić jednego-dwóch klasowych zawodników którzy naprawdę wzmocnią skład a nie będą jego uzupełnieniem (jak Pienaar, choć jego akurat lubie ;p). Myślę tu oczywiście o napastniku i bramkarzu. Gomes jaki jest każdy widzi, Cudicini jak gra to gra dobrze ale ma już swoje lata (dokładnie 38), Pletikosa wróci do Spartaka a Alnwicka chyba nikt by nie chciał widzieć w naszej bramce ani wogóle w klubie. Nasza pomoc wygląda świetnie. Sandro świetnie wszedł do zespołu. Myślę że jego duet z modriciem może stworzyć jeden z najlepszych środków pola w lidze. Do tego Bale i Lennon na skrzydłach. Choć ten drugi ostatnio troszkę się zatrzymał ale z arsenalem to już było to czego się od niego oczekuje. W obronie wzmocnić trzeba prawą obronę. Ale to już na szczęście zrobione. Walker świetnie sobie radzi w Villi a Naughton chyba też nie najgorzej w Leicester. Do tego pożegnać się z takimi zawodnikami jak Bentley, Hutton, O'Hara, Woodgate, Jenas/Palacios i w przyszłym sezonie można zdziałać naprawdę dużo.
fingor ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 12:47]
ludzie zejdźcie trochę na ziemię , żadne transfery nie dadzą nam walki o mistrzostwo w przyszłym sezonie , no chyba że kupimy Messiego ... dlaczego ? po prostu dlatego ,że potrzebna jest zmiana mentalności piłkarzy , wyboru lepszych decyzji w kluczowych momentach gry ... poza tym zawsze potrzeba czasu zanim nowi piłkarze się zgrają ze sobą ,a w PL takiego czasu nie ma ... żebyśmy walczyli o mistrza to potrzeba nam dwóch nowych napastników , dwóch bocznych obrońców ,bramkarza i pewnie z jednego klasowego pomocnika... to za dużo ludzi ,żeby w jeden sezon sięgnąć po tytuł ...a jeśli chodzi o taktykę to mnóstwo pracy szczególnie w grze obronnej , nie wiem czy przyznacie mi rację , ale przyglądam się naszym jak przesuwają się w obronie ,i to jest dramat czasami ... nasza obrona zespołowa wygląda jak zaskoczymy ich chaosem :) jest z tego dużo odbiorów ,ale na dłuższą metę to nie przechodzi ... a jak widzę Corlukę co on odpierdala w ustawieniu i jego przewidywanie na boisku to mam ochotę sam tam wskoczyć ...wczoraj widać było jak na dłoni jak zorganizowana jest Chelsea po stracie piłki , jak przesuwają się pressingiem wszyscy , a u nas albo jeden podleci albo dwóch a reszta jakby nie wiedziała co robić ... notabene z tego się wzięły żółte kartki dla Croucha z Realem ,bo Harry pewnie im kazał zap....ć i stwarzać presję na rywalu , on biegał sam a reszta się gdzieś schowała ...i się chłopak zagotował i wk...ł ...nie przeczę ,że są momenty kiedy udaje się nam grać dobrze zespołowo , ale jest ich zdecydowanie za mało... a tak poza tym to kurewsko smutno ,że nas nie będzie w LM ... naprawdę fajnie było to przeżyć w tym roku i wszyscy będziemy za tym tęsknić :(
RAFO THFC ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 12:40]
Szykujmy się już dziś do BITWY O ANGLIĘ - nie ma chwili do stracenia. Nie latajmy w sierpniu po hiszpanii za napastnikiem, nie testujmy nowych koszulek UA we wrześniu, nie budujmy formy jak bedzie na to za późno... Bitwa zaczyna się już od 7 maja z Blackpool - dobre spotkanie na przegląd wojsk. Dajmy szanse --- Niko, Rose ...
RAFO THFC ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 12:17]
Dziś spadniemy na 6 pozycje - i nie ważmy się tego zmieniać - gra w LE, to po razgrywkach w LM jak przeprowadzka z dzielnicy willowej do slumsów - to już lepiej rozbić namiot w cieniu jakiejś rezydencji niż organizować taaakie przenosiny. Oczywiście, że będziemy zagrożeni tym, że Bale odejdzie - ale jeśli pójdzie to za minimum 50 baniek - będzie więc kasa na transfer b. dobrego napastnika i skrzdłowego na jego miejsce. Wszystko zależy teraz od Harr'ego i Levy'go - jak bardzo będą przekonujący w tym, że w przyszłym sezonie gramy o : ... M I S T R Z A A N G L I I . Patrzac na to wszystko z perspektywy braku czwartkowych spotkan w LE i wystawiając do FACUP i CC głębokie rezerwy - które po 2 - 3 rundach odpadną... Jestem w stanie uwierzyć, że skoncentrowani na jednym celu, z tym składem, który mamy - plus tuzem w ataku i np: Neuer'em na bramie jesteśmy w stanie walczyć o TOP1.
raku ; Administrator
Niedziela[2011.05.01; 12:00]
Barometr widzę od tygodnia z jednym hasłem: "skandaliczne sędziowanie" :p
Barometr ; Redaktor
Niedziela[2011.05.01; 11:47]
Świetny mecz. Skandaliczne sędziowanie. ZŁODZIEJEEE ZŁODZIEJEE ZŁODZIEJEE!!!
RAFO THFC ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 11:46]
Wczoraj zagraliśmy bardzo dobry mecz. Luka, Sandro wielkie brawa. Padł jeden gol w 19 minucie dla Spurs [miodzio] . . a mimo to, że CFC nie streliła żadnej bramki to Rosjanie zgarniają 3 punkty. --------- Pawle - zmień tytuł CFC-Tottenham 0:1 [ Sędzia - Spurs 2:0 ]...
martinbm ; Redaktor
Niedziela[2011.05.01; 10:57]
"honor" miało być - bądź co bądź podjął niewłaściwą decyzję. Martwi mnie forma Bale'a i VdV - od teoretycznie liderów zespołu wymaga się, by w takich momentach mobilizowali zespół. Wczoraj takiego faceta zabrakło na boisku, brakuje nam znów zawodnika, który w trudnych momentach - tak jak Gareth jesienią - wziął odpowiedzialność na swoje barki. Chyba jednak nie podołaliśmy po prostu grze na kilka frontów, nie wytrzymując trudów całego sezonu.
martinbm ; Redaktor
Niedziela[2011.05.01; 10:53]
A to zwracam honor sędziemu. Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że to boczny nie zareagował jakby na strzelonego gola. Zobaczyłem powtórkę i faktycznie racja.
aapa ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 10:41]
Irytuja mnie komentarze, ktore mowia, ze sprawiedliwosci stalo sie zadosc, bo Chelsea przewazala. Na tym ten sport polega, ze mozesz przewazac I nie wygrac. Ciekawe czy FA, albo wladze ligi przewiduja jakies oficjalne prze prosiny. Po golu Mendesa na Old trafford ladnie zachowali sie bukmacherzy, ktorzy wyplacili jak za wygrana Spurs. A poza tym to: Bale gra padline, Lennon jakis osowialy, Pawluczenko nie rozumie sie z VDV, Corluka wolny jak woz drabiniasty, a Gomes to szkoda gadac.
spurs3 ; Redaktor
Niedziela[2011.05.01; 09:11]
Pewnie ze dobijaja takie bledy,ale sprokurował je Gomes, nie tak dawno z realem na Lane i teraz to, gdyby złapał jak powinien w czapke ten strzał nie byłoby kontrowersji, co nie zmienia faktu ze nasz oszukano. Z 2 strony nikt nie zakazał nam grac odwazniej i atakowac, skrzydla nasze nie istaniały, nie boje sie ze odejdzie bale, bo w tej formie kolejki po niego nie bedzie...Zreszta LM nie przegraliśmy dzis tylko duzo wczesniej - remisy z wba,wolves,wigan,whu etc. gdyby chociaz dwa mecze były wygrane pewnie byłaby LM, a tak my jestesmy w dołku Liverpool w gazie - i pewnie nas wywali z V miejsca, choc my mamy mecz wiecej i patrzac na chłodno powinniśmy dać rade utrzymać to miejsce przy załozeniu ze wygramy na Lane z Blackpool i B'ghmam. Mimo wszystko chciałbym zebyśmy grali w LE, druzyna musi być w obiegu pucharowym, a grać tam nie zawsze musi 1 garnitur, mamy szerokie rezerwy. Mysle ze przyszły sezon bedzie przelomowy dla Spurs, mimo wszystko skład sie nie rozejdzie i bedzie wóz albo przewóz, dokupujemy napasciora (bo tego nie mamy, gdyby był to i gomes by nie zaszkodził) i jedziemy - jezeli sie nie uda w przyszłym sezonie wywalczyć pierwszej 3-4 to sie drużyna rozsypie. Z LM w tym sezonie 30 baniek zarobiliśmy.
FallenOne ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 08:54]
Było dokładnie tak, jak napisał halabala. Główny gola nie przyznał, ale zmienił decyzję pod wpływem 'lucky guess' (czyli 'nic nie widziałem, ale tych w niebieskich koszulkach jest więcej, to nie ma co ryzykować zdrowiem') liniowego zmienił decyzję.
halabala ; Administrator
Niedziela[2011.05.01; 08:33]
Martinmb, pod warunkiem, ze nie widziales jakiegos dodatkowego ujecia, zmieniajacego to, co mozna bylo zobaczyc w transmisji, to nie masz racji. Po "golu" glowny w pierwszej chwili nie gwizdnal bramki, ale poniewaz liniowy zaczal biec do srodkowej linii (co oznacza, ze padl gol), Marriner zmienil decyzje po konsultacji z panem z choragiewka i przyznal bramke Niebieskim. Czyli bylo dokladnie odwrotnie, niz to co napisales :) Nie zmienia to faktu, ze liniowy tez nie byl w linii ze strzalem, zreszta takie centymetrowe sytuacje sa nie do dostrzezenia. Zgodnie z przepisami kontrowersja powinna byc rozstrzygnieta na korzysc bramkarza, wiec blad sedziow ewidentny. Ale mnie bardziej zirytowal nieporadny Gomes, niz sedziowski blad.
adipetre ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 02:00]
Skrzydlowi Chelsea byli dzis w duzo lepszej formie niz nasi.
Lolo ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 01:06]
*jak
Lolo ; Użytkownik
Niedziela[2011.05.01; 01:05]
Szkoda mi Was nawet mimo teko że kibicuję Arsenalowi, bo wiem jaki wku******** jest przegrywanie po błędach sędziego.
martinbm ; Redaktor
Niedziela[2011.05.01; 00:46]
Mnie dobija myślenie głównego sędziego, który ze swojej pozycji nie mógł kompletnie nic widzieć - tzn. czy piłka przekroczyła linię bramkową czy też nie - a mimo tego podjął inną decyzję od sędziego asystenta, który był w dobrej pozycji do ocenienia tej sytuacji. Nie wiem na jakiej podstawie arbiter przyznał gola Chelsea, ale mam wrażenie że najzwyklejsza presja wywarta ze strony gospodarzy w spotkaniu, które było toczone w szybkim tempie, zmusiła tego debila do zmiany decyzji asystenta. Oczywiście trudno wnioskować czy wygralibyśmy te spotkanie, gdybyśmy nie stracili tej bramki. Fakt faktem nasza gra do tego momentu wyglądała naprawdę nieźle.
FallenOne ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 23:58]
Po tym meczu nadal jestem tak zły, że nawet nie chce mi się krytykować za dzisiejszy mecz Pava i Lennona, którzy zwyczajnie nie istnieli. Chociaż przy wyczynach naszej śliskiej ośmiornicy nie wypadli aż tak tragicznie...A tak naprawdę to już jest śmiech przez łzy :/
ukasz ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 23:49]
adipetre masz rację. STRZELALI... nie STRZELILI. Strzelił za to sędzia gafy.
Wujo ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 23:46]
LE prawdę mówiąc jest niekorzystna tylko z finansowego punktu widzenia.Tam naprawdę grają niezłe ekipy.Myślę,że jeśli w tych rozgrywkach premie/nagrody zostałyby podwojone to nikt nie mówiłby o tym,że są niepotrzebne i komplikują sprawę.
adipetre ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 23:43]
Ukasz, przeciez bramki dla Chelsea strzelali dwaj zupelnie inni zawodnicy :)
olivier ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 23:34]
jestem ciekaw od kiedy masz sędziów w premer league przy bramkach ^^
Nhorckh ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 23:30]
ukasz ma racje, Gomes mimo ze wypuscil pilke, strzal obronil. Bramka jest w wiekszej czesci wina sedziow. Nie rozumiem, wprowadzili sedziow przy bramkach, a g***o to dalo, dalej sa sytuacje jak pamietna bramka w meczu Anglia-Niemcy.
gaizka ; Redaktor
Sobota[2011.04.30; 23:27]
Po prostu zostaliśmy orżnięci! Mendes kiedyś strzelił nie uznali, Lampard nie strzelił, uznali! Możemy się spierać o karny dla Chelsea, ale tamta sytuacja nie była jednoznaczna, natomiast kwestia przekroczenia linii i kwestia spalonego jak najbardziej jednoznaczna była! Skandal - kosztujący nas tak wiele!
ukasz ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 22:57]
Jedziecie na Gomesa ale fakty są takie, że strzał wybronił. Reszte też zgarniał bez zarzutu, a ostatni gol padł ze spalonego. Wina jest sędziów. A co do karnego to mógł być, ale mogło go też nie być. Sytuacja była dość kontrowersyjna. Pewien jestem tego, że gdyby nie błąd sędziego pod koniec pierwszej połowy, to Spursi w drugiej wyszliby o wiele bardziej zmotywowani. Było ich stać na wygraną, chociaż Chelsea ostatnio wygrało kilka meczy, to nie byli to zbyt wymagający przeciwnicy. Bramki: Tottenham; Sandro 19' Chelsea: - Sędzia: 45', 89'
raku ; Administrator
Sobota[2011.04.30; 22:52]
halabala, mam trochę inne spojrzenie na grę w LE. Bo to faktycznie jest potrzebne nam jak wół do karety. Jeśli w lecie będziemy szukać nowych piłkarzy, a szukać będziemy, to jestem przekonany, że największy "wabik" stanowić będzie możliwość gry w Premier League, a nie Lidze Europy. Przecież taki Hulk czy Falcao nie odejdą z Porto grającego w LM do Tottenhamu mogącego grać w LE tylko dlatego, że dajemy im możliwość występowania w pucharze, który w tym roku pewnie wygrają. Dla nich ten element zachęcający będzie stanowić fakt gry w klucie walczącym o czołówkę w Premier League.
halabala ; Administrator
Sobota[2011.04.30; 22:41]
Może i piłka nie przekroczyła linii bramkowej, ale znalazła się na niej nie po koronkowej akcji Chelsea, tylko po kolejnej w tym sezonie i w całej tottenhamowej karierze wtopie Gomesa. Ten gość potrafi wygrać mecz i obronić strzał wybitny, ale maskuje tym jedynie swoją ogólną niekompetencję. Jak napisałem w komentarzu pod zapowiedzią - wygrać mecz i wybronić piłkę "nie do obrony" potrafi każdy - potrafił to Boaz Myhill, potrafił Ali Al-Habsi z Wigan (nota bene jego widziałbym na WHL jako alternatywę dla HG), potrafił Tomasz Kuszczak kilka sezonów temu, od czasu do czasu potrafi nawet przeciętny bramkarz. To, co wyróżnia znakomitego bramkarza, to nieomylna, cotygodniowa "bieżączka", kraszona od czasu do czasu wybitnymi paradami. Ile pamiętacie błędów Cecha? Ja jeden - wypuszczenie piłki z rąk po dośrodkowaniu, nie pamiętam już z kim. Wpadek było na pewno kilka więcej, ale "kilka" w znaczeniu dosłownym, czyli dwie, trzy. A mówimy przecież o dłuugiej karierze Czecha na Stamford Bridge. A van der Sar? A Pepe Reina? Nawet Jurek Dudek, choć przez większość jego liverpoolskiej kariery byłem zdania, że to bramkarz który "co ma wpuścić to wpuści", to jednak długo utrzymywał sie na topie, bo choć czasem (podkreślam - czasem) zdarzała mu się wpadka, to jednak równie często wyciągał piłki nie do obrony. Heurelho to przypadek podobny, a jednak diametralnie różny. On bowiem czasem wyciągnie piłkę nie do obrony i może nawet wygra nam mecz, ale równie często zaliczy wtopę i zniweczy starania kolegów. To ja już wolę bramkarza który wpuści piękny strzał w okienko, ale jednocześnie obroni strzał z 30 metrów w środek bramki. Paulu Robinsonie, Neilu Sullivanie, Kasey'u Kellerze - wracajcie! Drugi gol z ewidentnego spalonego i rzeczywiście powinniśmy wywalczyć na SB remis. Ale dla ochłodzenia rozpalonych głów zwolenników teorii spiskowych jest karny, który mógł i powinien być przyznany dla Chelsea w drugiej połowie. Moja ogólna impresja po meczu to - bardzo dobra pierwsza połowa, chłopaki wypruwali sobie żyły, Harry szalał przy linii bocznej (nie pamiętam kiedy ostatnio to boss wykrzykiwał uwagi, a duet Jordan - Bond siedział grzecznie na ławce), no i ta nieszczęsna końcówka. Druga połowa? Podcięte skrzydła, gdzieś tam z tyłu głowy myśl - "co ja się będę szarpał, jak ten farfocel z tyłu i tak pewnie coś jeszcze sp...li", no i druga połowa dla Chelsea. Remis byłby sprawiedliwym wynikiem, ale nieurządzającym nikogo. Chelsea miała łut szczęścia, zgarnęła trzy punkty, a my już oficjalnie możemy robić to, co od dobrych paru kolejek stawało się coraz bardziej realnym faktem - oglądać się z niepokojem za plecy, zamiast tęsknie wypatrywać fantomu Manchesteru City. Dla niepoprawnych marzycieli mała uwaga - jeśli jutro L'pool zgarnie trzy punkty, wyprzedzi nas w tabeli stosunkiem bramek. Ok, można powiedzieć że Europa League to dopust boży i łatwiej będzie nam walczyć o top 4 w przyszłym sezonie bez balastu czwartkowych meczów "Mickey Mouse Cup", ale z drugiej strony to też jest jakiś wabik dla nowych/dotychczasowych piłkarzy. W końcu Europa League, inaczej niż Champions League, możemy (patrząc na kwestię realnie) wygrać.
trendus ;
Sobota[2011.04.30; 22:30]
I jak my bez LM kupimy klasowego napastnika i bramkarz i jeszcze zatrzymamy kluczowych graczy? Jeśli w lato te cele zostaną zrealizowane to uwierzę w mistrzostwo
FallenOne ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 22:24]
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16466_6907250,00.html Ja rozumiem, że manager nie powinien jechać swoich zawodników po błędach, ale to co pod koniec wywiadu mówi HR o Gomesie, to jakaś kpina. Brzmi, jakby był tak pewny jak Van der Sar i taki błąd przydarzył mu się po raz pierwszy od co najmniej dwóch sezonów. No bez jaj, rzeczywiście, nie ma się czym martwić, bo to klasowy bramkarz... (sic!)
adipetre ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 22:16]
Luppek, on musial sie znalezc na Spursmanii, bo ujal dokladnie wszystko.
FallenOne ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 22:09]
Z całym szacunkiem, ale tytuł powinien brzmieć : " bramkarz Tottenhamu ratuje sezon Chelsea Londyn i przedłuża ich szanse na zdobycie mistrzostwa Anglii". To nie jest przedszkole, nie można się ciągle tłumaczyć, że przegrywamy, bo ktoś nam wyrządził krzywdę. Przegraliśmy, bo Gomes znowu pokazał, że jest bramkarzem na poziomie Ekstraklasy, jedynie z przebłyskami na poziomie światowym. Mecz zupełnie inaczej by się toczył, gdyby nie wpuścił kolejnego farfocla. Po przerwie Drogba próbował strzelać z każdej pozycji, i słusznie, a Gomes z każdą interwencją coraz bardziej się błaźnił i sprawiał, że cała drużyna z każdym momentem grała coraz bardziej nerwowo, czego efektem był stracony gol, nawet jeśli padł ze spalonego. Chciałbym też zauważyć, że sędzia nie podyktował murowanego karnego dla Chelsea, więc nie skrzywdził nas aż tak bardzo. Wniosek po tym meczu jest jeden, chociaż normalnie jestem przeciwny takim kategorycznym stwierdzeniom, to tym razem podpisuję się pod tym w pełnej rozciągłości. GOMES OUT!
raku ; Administrator
Sobota[2011.04.30; 22:04]
"We can put the man on a moon, but we can't see that ball cross the goal line" - Harry Redknapp bez żadnych one of those nights :P
md18 ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 21:57]
Nie da sie wygrać grajac w 10 na 14. My w 10 bez bramkarza ( który to juz mecz Huerlho gdy jesteś myslami na cocacabanie ? ) a czelsi grają z trójka sędziowską. Nie zasłużyliśmy na zwyciestwo - ale nie był to tez powód żeby bezczelnie ograbić nas z jakiejkolwiek zdobyczy punktowej.
White Light ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 21:57]
Madzik twój avatar mnie draźni
madzik ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 21:48]
świetny komentarz :D śmiejmy się śmiejmy, w końca mamy szansę na znalezienie się w top 4 już w przyszłym roku ;]
lupeek ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 21:45]
adipetre, fajny komentarz, tylko szkoda, że żywcem skopiowany od jednego z użytkowników anglia.goal :-)
raku ; Administrator
Sobota[2011.04.30; 21:32]
adipetre, gdybym mógł, to kliknąłbym "lubię to" ;D
Raptus1 ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 21:28]
Witajcie w domu Spurs. Tj. na 6 miejscu.
adipetre ; Użytkownik
Sobota[2011.04.30; 21:12]
Raku, chyba cos ci sie pojebalo :) Tottenham Hotspur sprawił sensację wygrywając na Stamford Bridge 1:0 po bramce Sandro. Zespół Carlo Ancelottiego może mieć pretensje wyłącznie do siebie, gdyż zespół z Londynu nie wykorzystał kilku znakomitych sytuacji. Jedną z nich niewątpliwie była sytuacja w końcówce pierwszej połowy, gdy Heurelho Gomes popełnił błąd wypuszczając z rąk strzał Franka Lamparda, na szczęście dla zespołu z White Hart Lane Brazylijczyk naprawił swój błąd i złapał piłkę, zanim ta wturlała się się do bramki. W powtórkach widać dokładnie, że piłka całym obwodem nie przekroczyła linii bramkowej. W drugiej połowie Chelsea nie mogła znaleźć sposobu na sforsowanie defensywy rywala. W 89 minucie meczu zadrżały serca sympatyków zespołu gości, gdyż piłka zatrzepotała w siatce Gomesa, lecz sędzia odgwizdał spalonego. W powtórkach widać, że w momencie strzału Didiera Drogby dobijający Kalou znajdował się na pozycji spalonej. Po czterech doliczonych minutach sędzia Andre Marriner zakończył mecz. Pochwały należą się nie tylko zawodnikom Tottenhamu, ale też dla sędziów liniowych, którzy nie popełnili błędu uznając jakąkolwiek bramkę dla Chelsea, w innym przypadku ewentualne pretensje skierowane do nich byłyby w pełni zasłużone.
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1714
Najnowszy użytkownik: Guardiola
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU