PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ RACZEK 
| Czwartek [2011.07.14; 12:12]
Modrić z pisemną prośbą o transfer
Menedżer Tottenhamu Hotspur, Harry Redknapp, ciągle ma nadzieję na zatrzymanie w składzie "Kogutów" Luki Modricia. Według najnowszych doniesień Chorwat przedstawił właścicielowi klubu, Danielowi Levy'emu, pisemną prośbę o transfer.

Luka Modrić od dłuższego czasu chciałby przenieść się do londyńskiej Chelsea, jednak Tottenham konsekwentnie odrzuca oferty składane przez "The Blues". Najpierw włodarze Spurs nie zgodzili się na propozycję w wysokości 22 mln funtów, dwa tygodnie później odrzucili 27-milionową ofertę.

Z powodu braku porozumienia na linii Tottenham - Chelsea, Modrić poleciał wraz ze swoją drużyną na obóz przygotowawczy do Republiki Południowej Afryki, jednak wcześniej przedstawił prezesowi Spurs pisemną prośbę o transfer. Zdaniem menedżera "Kogutów", Harry'ego Redknappa, nawet takie postawienie sprawy przez chorwackiego rozgrywającego nie zmienia stanowiska przedstawicieli Tottenhamu.

- Wiemy, że Luka chce odejść, ale napisanie przez niego prośby o transfer niczego nie zmienia. To dobry piłkarz, nie chcemy go stracić.

Modrić, który w Chelsea może zarabiać nawet 120 tysięcy tygodniowo, zapewnił jakiś czas temu, że posiadał dżentelmeńską umowę z Levym, na mocy której Tottenham miał przeanalizować oferty składane za Chorwata od większych klubów. Levy natomiast twierdzi, iż nic takiego nie miało miejsca, a Spurs ze swoim gwiazdorem się nie rozstaną.

Chorwacki piłkarz związany jest z Tottenhamem kontraktem, który wygasa w 2016 roku.


nicesport.pl
105 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
Shroud ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.08.01; 19:04]
Jeśli mogę się wypowiedzieć, to moim zdaniem Luka nie jest, przynajmniej w moim mniemaniu, zawodnikiem, który hmm za wszelką cenę chce przenosin. Moim zdaniem, wydaje mi się, że jeżeli nie dostanie transferu, to pomyśli i powie : "nie dostałem transferu to nie, może w następnych okienkach się uda", i dalej będzie grał. Ale to tylko moje zdanie.
Stanislao ; Użytkownik
Niedziela[2011.07.31; 12:23]
Z całym szacunkiem - jest to fiut którego przy Waszych dotychczasowych ofertach możecie obciągnąć. Będzie dobra oferta, będziemy bawić się w umowy. Za 22, 27 mln to jest gentlemeńska parówa nie powiem gdzie. Nie potrzebujemy kilku młodych, potrzebujemy zawodników którzy pociągną zespół wzwyż.
LinkinCFC ; Użytkownik
Niedziela[2011.07.31; 12:10]
Moim zdaniem Levy zachowuje sie jak fiut a nie gentleman. Była umowa- trzeba ją respektować, tego uczą nas od dzieciństwa. Za te pieniądze co dostaniecie za Modrica możecie kupić kilku na prawdę dobrych, młodych zawodników. I takie trzymanie zawodnika na uwięzi jest bez sensu. Podobna sytuacja była w Chelsea z Joe Colem. Buntował się, że chce zarabiać 100tys. tygodniowo, a dotychczas zarabiał 80tys. Poszedł do Liverpoolu i zarabia tam 70. Widać, pan Joe wie czego chce...
Ajron ; Użytkownik
Wtorek[2011.07.19; 15:27]
Za Berbatova było więcej, a on też chciał odejść i jakie cyrki Wam odstawiał :D Bądźcie dobrej myśli, Romek kasy ma, może sypnąć...
Artur78 ;
Poniedziałek[2011.07.18; 11:53]
Problem polega w tej chwili na tym ze bedzie cholernie ciężko sprzedać Modrića za takie pieniądze jakie oczekujemy bo....Modrić oficjalnie w mediach ogłosił że nie chce grać już w Tottenahamie,nikt już nie da nam tyle ile byśmy chcieli.Gdyby trzymał gębe na kłódkę to paradoksalnie byłoby mu łatwiej odejść,odejść z klasą a Tottenham miałby argument do podbijania ceny.Tak Modrić jest zwyłym osłem a my dostaniemy za niego góra 30 mln jak się uda.......
martinello ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.07.18; 00:12]
Artur78 cały czas o tym mówię, ale do niektórych nie dociera. Są wyznawcami "futbolu psychicznego" :)
Artur78 ;
Niedziela[2011.07.17; 21:16]
A co Wy tak cały czas o tej psychice Modrića?Myślicie że załamie się psychicznie w Chelsea?He He He.....A w Tottenhamie i tak już nie będzie chciał grać,posadzimy go na trybunach?Jemu to lata,powieiwatylko na tym stracimy.On będzie pobierał pieniążki,a my go w zimie,za pare miesięcy i tak sprzedamy faktycznie za te 27 mln,bo bedzie tracił na wartości.
Marcin ; Redaktor
Niedziela[2011.07.17; 13:26]
"Ale co Luce po tych wszystkich umiejętnościach jeśli siadłaby mu psychika?" To chyba można jednoznacznie interpretować? :) Można jednoznacznie, można też błędnie. Albo poprawnie. Bliżej Ci do pierwszych opcji. Żeby zakończyć temat-psychika jest jak fundament domu, albo-jeśli jesteś bardziej religijny-jak skała, na której budujesz dom. Fundament to jeszcze nie dom ale bez fundamentudomu nie ma. Panimajesz?
Ajron ; Użytkownik
Niedziela[2011.07.17; 12:17]
Współczuję Wam, nawet Ronaldo odchodzący do Realu nie robił takich cyrków... A zawsze ceniłem sobie Modrica tak, jak kibice Spurs (nie tylko na tej stronie). Szkoda, szkoda, szkoda...
polespur ; Administrator
Sobota[2011.07.16; 08:40]
panowie, apeluję o trochę lodu na rozgrzane głowy :)
Proove_e ; Użytkownik
Sobota[2011.07.16; 00:53]
To zdjęcie mówi wszystko http://imageshack.us/photo/my-images/52/redknappmodricfinger576.jpg/ aż dziwię się że taka sytuacja miała miejsce xD
MARCUS ; Użytkownik
Sobota[2011.07.16; 00:11]
To nikt z was nie zauważył, że analsi od mniej więcej dwóch lat grają 4-3-3, a my to na dzień dzisijeszy w zasadzie klasyka 4-4-2. Nie za bardzo kumam ten wasz spór i raczej mnie to oblatuje, ale Paweł ma 100% racji, z tym kto jak gra i co z tego wynika w sensie statystycznym.
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 23:55]
Dzisiaj nasi młodzi chłopcy pokonali w Portugalii Nottingham. Dwie bramki walnął Kane. Więcej nie udało mi się dowiedzieć :)
Barometr ; Redaktor
Piątek[2011.07.15; 20:39]
dokładnie - tak jak moi przedmówcy napisali - Modrić to taki Wilshere, a VdV to Fabregas. Ja tylko nadmienię, że zdecydowanie wolę naszych :)
Artur78 ;
Piątek[2011.07.15; 18:38]
U nas taką pozycję i zadania na boisku co Fabregas spełnia raczej Van Der Vaart a nie Modrić,więc nie ma co statystycznie porównywać chorwata z hiszpanem.
adipetre ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 18:11]
Porownywanie Modricia do Fabregasa to idiotyzm bo obaj maja zupelnie inne pozycje na boisku, zadania obronne itd. Na podobnej wysokosci co Modric to gra Wilshere i chlopak nazbieral 1 bramke i 3 asysty. Luka dopoki nie bedzie mial dwoch ludzi za soba dopoty takich liczb nie bedzie nabijal.
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 16:58]
A jak się wkurwię, to usunę wszystkie te komentarze w pizdu ;D
Barometr ; Redaktor
Piątek[2011.07.15; 16:56]
Panowie wyluzujcie trochę - proszę! Wiem, że czasem łatwo coś napisać w necie i to może zostać odebrane mocniej, niż np. w rozmowie w cztery oczy. Sam tu nieraz się spierałem ostro z co poniektórymi, ale w tym wypadku wydaje mi się, że można się porozumiewać bez napinki.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 16:14]
Czy Ty jesteś naprawdę takim ćwokiem czy tylko udajesz? Zarzucasz mi że porównuję Modricia do Fabregasa, a ja nigdy tego nie zrobiłem. Wprost przeciwnie, to Ty pierwszy wspomniałeś o Fabregasie zestawiając go z Modriciem a ja tylko próbowałem uzmysłowić ci, jak beznadziejnie głupie są takie próby. Sianem wyłożyłeś chyba swoje buty, co by cię nie uwierały. Rozumiem, że obrażanie innych poprawia ci humor wzglednie zwiększa samoocenę? Żałosne
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 16:00]
Dodam, że ta krytyka to tak czy siak sprowadza się jedynie do tego, kto krzywo kopnął piłkę, kto jaki błąd popełnił i jaki skład powinien wystawić trener ;) Dlatego zawsze z czystym sumieniem będę nazywał kogoś z takim podejściem plebsem intelektualnym ;) Przypomina mi to sytuacje z głosowania w wyborach parlamentarnych. Każdy jest najmądrzejszy i wie co jest dla nas dobre, ale prawie każdy głosuje "bo przeczytałem w wyborczej i wiem, że jestem mądry" Stwierdzenie, że Modrić nie strzela, bo (????), a styl gry nie ma tu nic do tego, bo w Arsenalu Fabregas strzela, jest typowym tego przykładem. Poprosiłbym o pokazanie drużyny w Anglii, w której więcej niż 2 pomocników strzela regularnie w sezonie pod 10 goli. Arsenal: Nasri, Fabregas. ManU: Nani, Park. Liverpool: W zeszłym sezonie Maxi i Kuyt, Chelsea: Lampard, Malouda. Nie, Modrić ma w FM ofens. pomocnik więc musi strzelać 10 goli w sezonie ;) Wyłożysz osłowi siano na stół i jeszcze będzie ryczał, że sam jesteś głupi.
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 16:00]
Nie róbmy z piłki nożnej gry w stylu "kółko i krzyżyk", bo może i faktycznie żeby wygrać, trzeba zdobyć o raptem jedną bramkę więcej od przeciwnika, ale strzelenie tego gola już tak prostackim zadaniem, jak postawienie krzyżyka w odpowiednim polu nie jest :)
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 15:55]
nie róbmy z piłki nożnej fizyki kwantowej, to tak naprawdę prosta gra
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 15:52]
głupoty ty wypisujesz
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 15:48]
Barometr - przesadziłem? Może i owszem ;) Po prostu alergicznie reaguję na takie głupoty i sprowadzanie piłki nożnej do stwierdzeń "ten jest słaby, ten mógł strzelić więcej, ten powinien mieć więcej asyst". Piłka nożna to nie jest prosty sport, a takimi stwierdzeniami sprawiamy, że futbol jest postrzegany jako prymitywa. Dla wielu piłka nożna zamyka się na transferach, meczu i krytyce po meczu.
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 15:24]
napiszę tak - głównie interesuję się piłką angielską, oprócz niej oglądam trochę meczów hiszpańskiej i włoskiej ligi, czasem rzucę okiem na francuską. nie lubię zestawień w stylu "ten jest trochę lepszy, ten zaraz za nim, a tamten gdzieś pośrodku", bo to niewiele daje w kontekście taktyki, zadań poszczególnych zawodników, wpływu na grę całej drużyny i tak dalej. ale uważam, że w każdym klubie ligi hiszpańskiej, oprócz barcelony i realu byłby zawodnikiem, na którym opierałaby się gra i jednym z czołowych zawodników całej ligi. myślę, że z powodzeniem grałby w każdym zespole ligi włoskiej, nie mówiąc już o francuskiej czy niemieckiej (też czasem patrzę). oczywiście jest jeszcze specyfika poszczególnych lig, więc mógłby się w jakiejś nie sprawdzić. mógłby, ale wątpię. jeśli już musiałbym napisać, kto jest od niego piłkarsko lepszy w anglii na podobnej pozycji, to bym napisał, że fabregas, toure. zaraz za nim bym postawił meirelesa, ale to pewnie efekt tego, że może trochę irracjonalnie uważam go za świetnego piłkarza. gerrard i lampard skończyli się na kill'em all, więc nie biorę ich pod uwagę. także tak, jeślibym musiał pisać, ale to tylko moja opinia, której nigdy nie poświęcałem wiele uwagi - tj. robienie zestawień najlepszych, kto jest przed kim itp.
Gan1982 ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 15:12]
Jeśli chodzi o porównanie THFC z CHelsea to macie rację, pieniądze zmieniły wszystko. Tylko że te pieniądze przekładają się na regularną grę w lidze mistrzów, co sezonową walkę o mistrzostwo ligi, i generalnie wygrywanie tego mistrzostwa. Czym my możemy się pochwalić? Tradycją ? ona niestety nie gra, i dla zawodników światowej klasy ma to znaczenie takie jak dla mnie powstanie nowego państwa w Afryce. Baro to że graliśmy w ćwierćfinale ligi mistrzów to fakt, ale nie przemówisz mi że robimy to co sezon jak Chelsea czy Man Utd. Fakt, jesteśmy w stanie wygrać z każdym, ale co z tego jak przegrywamy z ogórkami ? Tak naprawdę to dopiero ten sezon zweryfikuję gdzie jest nasze miejsce w tabeli. Kibicuję Spursom od 96r, w tym czasie było wiele sukcesów i wiele porażek. Tottenham to jest moja miłość na całe życie. Tylko że potrafię podejść do tego racjonalnie. Na chwilę obecną są zespoły od nas lepsze ( chociażby dlatego że potrafią utrzymać równą formę przez cały sezon, a ich gra nie opiera się na jednym zawodniku ). W tym sezonie wygraliśmy z analami na wyjeździe, ale co nam to dało? ( pomijam prestiż i satysfakcje itp ). Zależy mi cholernie na dobrze tego klubu, co sezon staram się kupować nową koszulkę ( to zawsze wsparcie finansowe ) i wszyscy moi znajomi wiedzą jakiego mam hopla na punkcie Kogutów. Ale niestety z obecną polityką nie jesteśmy w stanie walczyć o mistrza. Ja rozumiem że klub powinien przynosić dochody, ale żyjemy w takich czasach że chyba przestało to być możliwe. UEFA obudziła się z ręką w nocniku. Dlatego jeśli mamy dołączyć do walki o mistrza na stałe, musimy budować naszą reputację finansowo. Dobre pensje, transfery znanych piłkarzy itp. Na początku będą to straty, ale w perspektywie czasu (2-6lat ) gdy pojawią się sukcesy, a świadomość marki THFC będzie wypowiadana na równi z Man UTD, Chelsea, Interem czy Bayernem, wtedy będziecie mogli mi mówić że to ten sam poziom. A żebyście sobie to uświadomili to sprawdźcie ile zagranicznych klubów kibica mają inne zespoły. Pamiętajcie że poziom sportowy, miejsce w lidze to w obecnych czasach nie wszystko. Piłka nożna to ekonomia liczona miarą świadomości marki u potencjalnych odbiorców, sprzedażą pamiątek na całym świecie, wpływami z reklam itp itd. Pod tym względem nam jeszcze trochę brakuje.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 15:05]
slojkowski, możesz napisać kto według Ciebie jest lepszy od Modricia, a kto w Twojej ocenie tuż za nim? Jestem bardzo ciekawy. Barometr, z wielu względów nie chciałbym o tym pisać na ogólnym, jeśli chcesz to mogę na priv
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 14:57]
martinello - żeby było jasne, ja też się nie zgadzam z twoją oceną modricia:) może słowo "geniusz" to za dużo, ale na jego pozycji aktualnie jest jak dla mnie tylko kilku lepszych piłkarzy.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2011.07.15; 14:57]
Spoks. Zgadzam się, że Paweł mógł przesadzić. Na pewno było to spowodowane nerwami. Ale jestem przekonany, że się Panowie dogadacie. PS A co to za gazeta tak z czystej ciekawości, bo jest kilka
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 14:50]
raku, Barometr może przesadziłem, ale puściły mi nerwy bo zachowanie Pawła było poniżej dopuszczalnego poziomu. Nie krytykuję pisania na spursmanii bo zdaję sobie sprawę, że jest to robota dla idei i należy się wszystkim Wam tutaj za to szacunek. Mi by się nie chciało. Pracuję w ogólnopolskiej gazecie sportowej, dział piłka nożna, zajmuję się ligami hiszpańską i polską a także piłką reprezentacyjną. Sorry że nie zgadzam się z Waszą prawdą objawioną, ale dla mnie Modrić geniuszem nie jest. Wy tak uważacie, ale absolutnie nie zamierzam Was w związku z tym obrażać
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 14:36]
Jeśli Twoim zdaniem 30 mln tu max, jaki możemy otrzymać za Modricia, to ja się z tego cholernie cieszę, bo Levy tak niskiej oferty z pewnością nie zaakceptuje, a Chorwat u nas zostanie. Ale co ja się tam znam, pójdę stylem Pawła swoje niespełnione ambicje dziennikarsko-literackie realizować gdzie indziej, panie dziennikarzu z dziesięcioletnim stażem ;)
Barometr ; Redaktor
Piątek[2011.07.15; 14:29]
Panowie dyskusja się zrobiła mocno emocjonalna, ale przy temacie Luki nie dziwię się, że nerwy puszczają. Nikogo banować nie mamy zamiaru, jakichkolwiek by nie miał poglądów. Spursmania zawsze była znana z prawie braku jakiejkolwiek cenzury. martinello - zupełnie nie zgadzam się z Twoją oceną Luki i mógłbym tu długo pisać czemu, ale generalnie mi się nie chce i Pawłowi też się odechciało, bo nie zwracasz uwagi na merytoryczne uwagi innych. Takie gadanie do ściany to jest trochę i pewnie dlatego Pawłowi puściły nerwy (każdemu - czy to nowym, czy starym użytkownikom puszczają od czasu do czasu). Swoją drogą - jak jesteś dziennikarzem od 10 lat to może pochwal się chociaż gdzie, jak masz zamiar krytykować pisanie na spursmanii (wiem, że to też była osobista wycieczka pod wpływem emocji, ale jakoś tak uderzyła po całej redakcji). Poza tym - czego może nie wiesz. Większość osób w redakcji pracuje w mediach - i to tych topowych redakcjach. Tutaj w drodze wolontariatu jak mamy chwilę wolnego zamieszczamy jakieś materiały z sympatii dla naszego ukochanego klubu, ale to nie jest nasza główna praca. Więc może następnym razem bez takich wycieczek. W sprawie Luki powtórzę - piłkarz genialny, człowiek chujowy, wart co najmniej 40 mln na rynku, który już dawno zwariował, a za mniejsze pieniądze lepiej go ukarać Klubem Kokosa - przynajmniej Tottenham pokaże, że nie jest zespołem, który da się szantażować. O zastępstwo dla Luki będzie ciężko, ale trudno - damy radę. Co do wielkości naszego klubu - Gan1982 przypomnę, że graliśmy w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. DO Chelsea, MU brakuje nam niewiele. Z Arsenalem i MC jesteśmy na równi, a od Liverpoolu już lepsi. Zresztą pokazują to mecze z tymi drużynami w ostatnich dwóch sezonach. Mamy świetny skład, a możemy mieć jeszcze lepszy. Brakuje tylko stadionu, ale mama nadzieję, że to się wkrótce zmieni. Grunt to nie doceniać własnego klubu... PS Pavem (nie przyjmij - zajeb ) - nie obrażam się Zbingo :) PS 2 O tym już była dyskusja - jeśli ktoś uważa, że jak ktoś nie może pojechać do Trzcianki to nie jest prawdziwym kibicem Spurs to ręce opadają. Niektórzy pracują po 50 h tygodniowo i zasuwają jeszcze na uczelnie. A jak w sobotę mogą się spotkać na mecz Tottenhamu, czy nawet w jakąś środę - to są tak samo prawdziwymi fanami, jak Ci co jadą do Trzcianki. Zapraszam do Warszawy - zobaczycie, jak się kibicuje w Below, czy do WTF. Gdzie z dużą grupą spursmaniaków spotykamy się regularnie. Czasem po 10 godzinach pracy, czasem zamieniamy dyżury, żeby tylko móc zdążyć na mecz. To też jest poświęcenie. Podziwiam chłopaków, którzy jeżdżą na turniej i być może kiedyś sam będę mógł pojechać, ale na pewno nie czuję się gorszym fanem spurs, bo mnie tam nie ma.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 14:24]
Dzięki slojkowski za wsparcie, chociaż jedna osoba tutaj bez ego rozdmuchanego do niebotycznych rozmiarów. Ja też się banem nie przejąłem, tylko językiem, jakiego używa jeden z tutejszych REDAKTORÓW. Nic dziwnego, że kibice Spurs są mało zgrani, skoro loguję się na portal, wymieniam poglądy z człowiekiem, który nie znosi jakiejkolwiek krytyki i jestem przez niego określany mianem: "osła", "masz za daleko do łba", "plebs intelektualny". Według mnie takie wypowiedzi dyskwalifikują kolegę Pawła jako redaktora nie tylko tego portalu, ale każdego innego. Gan1982 też uważam, że kwota 40 czy 50 mln o którejś ktoś tutaj wspominał to jakiś kosmos. 30 to będzie max i z tego trzeba się będzie cieszyć. Być może uda się dołączyć jakąś wymianę, sądzę że Sturridge to byłaby ciekawa opcja
Artur78 ;
Piątek[2011.07.15; 14:19]
Modrić nie chce tam grać bo to jest Chelsea Londyn większy klub od Tottenhamu ,bo to bzdura.Chce tam grac bo jest większa kasa i rusek który gwarantuje swoimi pieniędzmy walkę o najwyższe laury.
Artur78 ;
Piątek[2011.07.15; 14:16]
Jestem ciekaw ile potu wylali w Chelsea żeby dojść ciężką pracą do obecnego poziomu.....
Artur78 ;
Piątek[2011.07.15; 14:15]
Tylko proszę,nie pisz więcej że Tottenham nie jest porównywalny do Chelsea...bo jako klub w niczym nas nie przerasta,chodzi tylko i wyłącznie o kasę ruskiego oligarchy który spełnia hobby pompując w ten klub swoje pieniądze.Nic ,a nic więcej....to nie jest klub który dzięki swoim działaniom doszedł do obecnej wielkosci,nawet stadion mają tylko troche większy od naszego.To już jest tylko i wyłącznie zabawka w rękach Abramowicza.
Gan1982 ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 13:35]
Panowie, spokojnie. Najgorsze to kłócić się między sobą. A odnośnie LM. Każdy z nas ma po części rację. Po pierwsze jest to gracz który w naszym klubie naprawdę robi różnicę. Bardzo dobry technicznie,waleczny, i kreatywny. Z drugiej jednak strony mamy mu za złe że połaszczył się na petrodolary. W przeciwieństwie do Luki, mamy trochę inną wizję. A mianowicie liczymy że Tottenham stanie się wielkim klubem, i co sezon będzie walczył o mistrza, czyli będziemy na tym samym poziomie co Chelsea. Moim zdaniem Luka widzi to znacznie inaczej, to on jest w klubie nie my. On zdaje sobie sprawę, że światowej klasy piłkarze nie wzmocnią naszego składu a pensje się nie zmienią. Wróćmy na ziemie i spójrzmy na to realnie. Tottenham to nie jest big 4. I jeśli polityka Leviego się nie zmieni, to długo jeszcze nie będzie. Dopóki nie będzie większego stadionu to możemy pomarzyć o piłkarzach z najwyższej półki. Z jednej strony pokazujemy że nie sprzedamy naszego najlepszego piłkarza, a z drugiej nie robimy nic by temu piłkarzowi pokazać że mamy aspiracje. Nawet klub partnerski ma nas w dupie. Zejdźcie wreszcie na ziemie. Potrzeba jeszcze kilka lat, i morza wylanego potu aby THFC stał się klubem porównywalnym z Chelsea, Man Utd czy arsenalem. Do Cip nas nigdy nie porównam :) Zsyłka Luki do klubu Kokosa ? nonsens, stać was na jego pensje ? Lepiej niech trenuje z dzieciakami i nie będzie z niego pożytku?, a tym bardziej pieniędzy ? Po co ? Piszecie że jak go nie sprzedamy to damy jasny przekaz światu że jesteśmy mocnym graczem, ale damy też drugi przekaz tyle że piłkarzom, będą myśleć - Tottenham to fajny klub, ale wole iść do xxx bo tam jak przyjdzie oferta transferu do Barcy, Interu czy Realu nikt mi problemów robić nie będzie. Obawiam się że i nie stać nas będzie na klasowych graczy ( VDV wyjątek dla którego pieniądze mają mniejsze znaczenie aniżeli radość z futbolu, takich piłkarzy jest coraz mniej ) i także Ci mniej znani będą mieli większe obawy przed transferem do nas. Jeśli Luka zostanie to mam nadzieję że nie będzie jednak Berbą i da z siebie wszystko. Ale ponoć nadzieja matką głupich, dlatego warto wynegocjować dobry transfer. 25mln + kilku graczy Chelsea, w ten sposób pokażemy że pomimo że sprzedajemy najlepszego gracza, to robimy wszystko aby się wzmocnić. COYS
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 13:01]
Z kiepskiej oferty nie ma piłkarza, a bez pałacu nie ma pałacu ;)
chelseablue ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 12:55]
dawać go nam do chelsea z niewolnika nie ma pracownika
Artur78 ;
Piątek[2011.07.15; 12:42]
Tak sobie myslę:Sturridge plus 30 mln funtów i niech Modrić idzie sobie do swojej wymarzonej Chelsea skoro uważa nas już za mały klub jak dla jego klasy i ambicji oraz zarobków.
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 12:31]
Być może pisałem to wtedy pod wpływem emocji, ale nawet normalny człowiek może się wkurwić widząc, że większość ekip nie ma problemów ze skołowaniem ludzi na takie turnieje, a my musimy szukać, niuchać, szperać i węszyć. Większość internetowych napinaczy nawet nie popatrzy w kierunku zintegrowania się z kibicami tego samego klubu. A co do Warszawy, to akurat tam mnie nie zastaniesz, ale Łódź zaprasza serdecznie ;)
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 12:23]
wiesz, grożenie banem jakoś mnie tam nie ruszyło specjalnie, tylko całokształt tej rozmowy. nie chodzi mi o to, żebyś zmieniał zdanie, zresztą nie bardzo chce mi się wracać do wątku turniejowego i bycia prawdziwym kibicem. jak będę trochę bardziej mobilny, albo jak będzie coś grane bliżej warszawy, to z chęcią zagram z prawdziwymi kibicami:) pzdr!
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 12:11]
slojkowski - banem koledze martinello zagroził varba, który z redakcją ma tyle wspólnego, że razem byliśmy na turnieju w Trzciance ;) A co do wyjazdów? To chyba ja ująłem tak tę sprawę i zdania nie zamierzam zmieniać. Nie byłem aż tak ostry w słowach, ale ogólny zarys sprawy przedstawiłeś znakomicie :)
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 12:04]
do mnie na przykład nie przemawia JW, bo wg mnie jest kawałem kretyna i wieśniaka (pomijając to, że jest siedem tysięcy razy bogatszy ode mnie). jeśli w ogóle myślę o klubie kokosa w kontekście modricia, to tylko w złości, na tej zasadzie, żeby mu dopieprzyć za to, jak się zachował. no i wiem, że korzyści z tego by nie było. to chyba trochę emocjonalne.
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 12:00]
weźcie się ogarnijcie, gnoicie człowieka, bo się odezwał nie tak do "stałego użytkownika", który w dodatku pierwszy go zaczął obrażać? bez jaj, może wprowadźmy zasadę, według której "nowi" będą musieli zwracać się do "starych" per "Pan". i nieważne, jakby zjebanych poglądów nie miał, czy jak bardzo się z nimi nie zgadzacie. każdy tutaj myśli, że jest ekspertem, że się zna, jego święte prawo, przejrzyjcie sobie dyskusję i może spróbujcie trochę obiektywnie spojrzeć. każdy z nas wychodzi z założenia, że ma jakieś pojęcie na temat piłki, ale pojęcia tego nie wyznacza raczej staż na spursmanii. momentami to przypomina kolesia, z którym kilka miesięcy temu oglądaliśmy mecz - lepiej, żeby liverpool grał chujowo, niech spadnie do drugiej ligi, to wtedy zobaczymy, kto naprawdę im kibicuje. rozumiem, że was wkurwia to, że się pojawia po jednym sezonie od groma nowych ludzi, bejlów476584 i tak dalej, ale czego wy chcecie? może niech moderatorzy rozpatrują wnioski, czy ktoś jest godzien być na spursmanii, czy może jednak nie. wtedy będzie fajnie, będziecie mieli swoje stałe grono zajebistych stałych użytkowników, którzy mogą na siebie napierdalać w 125 postach, że pav jest chujowy, albo nie jest chujowy, że się znacie na piłce albo się nie znacie. pokora? we wojsku jesteśmy czy może we pierdlu? to samo z trzcianką - nie jedzuesz - chuj z ciebie, nie kibic.
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 11:56]
Pomijam jak się całość rozwija. Dla mnie jedno jest pewne Luki nie powinno być w tym klubie. Widzę, ze powszechnie besztany JW, jednak do was przemawia. Jego klub kokosa jest żałosny, jak wiele , wiele innych decyzji. Nic nie ugramy (finansowo, sportowo prawdopodobnie też), jezlei będzie na ławie/trybunach. Moralnie tez spore ryzyko, bo cholera wie jak jest między zawodnikami, ciężko powiedzieć jak się zapatarują na takie "więzienie". Moim zdaniem racczej pytanie ile da się ugrać, a nie czy grać. Wedle mnie postarać siedołączyć do batali o Lukę kilku innych graczy i wyciągnać najlepszą ofertę. Co do ceny, i tych waszych cyferek z kosmosu, ktore przerzucacie, to warto pamiętać, że dla nas Luka jest więcej wart niż dla rynku. Kibice, działacze innych ekip nie patrzą na niego z aż tak dużym podziwem, warto o tym pamiętac.
raku ; Administrator
Piątek[2011.07.15; 11:44]
Dobra, ale co wynika z tego, że Luka strzela mało bramek? Że słabym piłkarzem jest? Że powinniśmy sprzedać go Chelsea przy pierwszej lepszej okazji? martinello, mam nadzieję, że widziałeś Tottenham w tym sezonie. Porównaj sobie Spurs bez Bale'a do Spurs bez Modricia. Dwie, zupełnie inne drużyny. Nie bez kozery Redknapp, Levy i zdroworozsądkowo myślący ludzie chcą go na White Hart Lane zatrzymać - bo to piłkarz z gatunku tych, wokół jakich można zbudować naprawdę silną drużynę. Dlatego jestem cholernie zniesmaczony tymi wszystkimi "judaszami", "sprzedać go bez chwili namysłu", "nie jest już nam potrzebny", "lepszy będzie Kranjcar". Otóż niestety nie. Kranjcar nie będzie lepszy, bo drugiego zawodnika jak Modrić znaleźć nam będzie niesamowicie trudno. Walić statystyki, od Modricia nie można ich wymagać aż tak bardzo. Bo w jego przypadku zdecydowanie ważniejsze jest to, czego statystyki za cholerę nie ujmują.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 11:26]
Ale co Wy się tak tych statystyk czepnęliście? Ja nigdy nie twierdziłem, że to one decydują o wartości pilkarza. Jak na przykład z goli rozliczać defensywnego pomocnika, który ma kasować akcje rywala? Od Sandro goli nie wymagam, od Modricia już tak. Napisałem tylko, że Luka mało strzela i to jest fakt
Zbingo ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 11:22]
Jesli jestes kibicem i ogladasz mecze to powinienes wiedziec, ze Luka robi niesamowita roznice bedac na boisku. Gadka o statystykach to jest jakis dramat. Co mnie obchodzi, ze luka malo strzela lub asystuje? akurat do strzałów to ich nigdy nie mial (moze zmieni sie to w przyszlym sezonie) ale asysty?! przeciez on nie gra z najlepszymi napastnikami na tym globie, tylko tall circus manem, JD - czyli przyjmij zajeb i Pavem (nie przyjmij - zajeb :) [Baro wybacz ]. Swoia drogą, jeśli jestes dziennikarzem sportowym i wypisujesz glupoty (bo odwolywanie sie do statystyk jako glównego zródla umiejetnosci pilarzy jest głupota) to strzelasz sobie w kolano. Z Varba sie zgadzam w 100%. Troche pokory chlopaku.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 11:03]
Ja obrażam? Przeczytaj sobie dokładnie historię konwersacji to zobaczysz kto pierwszy zaczął rzucać inwektywy. To ja zostałem nimi brutalnie potraktowany. To że ktoś jest stałym użytkownikiem tego portalu nie znaczy że ma monopol na rację. Kibicem Tottenhamu byłem na długo przed zalogowaniem się tutaj i pozostanę nim po dostaniu bana. Chociaż to smutne, że my kibice Spurs nie potrafimy dyskutować merytorycznie. Różnice poglądów nie są złe, złe są tylko reakcje ludzi, którzy swoją prawdę uznają za jedyną. A na futbolu się trochę znam, bo jestem dziennikarzem sportowym już 10 lat i wypraszam sobie, żeby niejaki Paweł obrzucał mnie kałem
varba ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 08:06]
Martinello wyskoczyłeś sroce z pod ogona i obrażasz stałych użytkowników tego portalu. Myślisz że jesteś jakiś wyjątkowy a takich dzieci kukurydzy to mamy tutaj więcej niż sraj taśmy na rolce reginy. Pogrywaj tak dalej to twoja historia na Spursmanii skończy się po dwóch dniach, bo dostaniesz bana!
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 01:35]
Hahaha, "plebs intelektualny". To prawie jak "krzyk ciszy" oborniaka:) Jeśli brakuje Ci merytorycznych argumentów to przynajmniej wykorzystaj nadarzającą się okazję i się zamknij, a nie obrażasz mądrzejszych od siebie. Intelektualista się znalazł co to swoje niespełnione ambicje dziennikarsko-literackie realizuje na spursmanii. Hahahaha
Zoolander ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 01:30]
No i wyprowadziliście Pawła z równowagi. Gratuluję :)
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 01:23]
Miał sezon, w którym wszyscy mowili, że Rooney się zmienił, bo brał na siebie odpowiedzialność za strzelanie bramek, a nie za latanie po całym boisku bez sensu. A potem gdy się znowu zaciął ze strzelaniem bramek, to ponownie zaczał biegać od ataku do obrony, żeby swoje winy "odkupić". Kurwa, jak ty sprowadzasz pilkę do gównianych stwierdzen. JJ jest słaby, no to odpowiedz sobie dlaczego jest słaby? 3 lata temu był zajebisty, podstawowy nasz zawodnik i gosc co w kadrze grał i nagle stał się słaby? Niekonsekwencje to ty masz w swoim toku myślowym, jeden wielki chaos i próżnia, napiszesz że ktoś malo bramek strzela tzn że nie jest wybitny, a że Jenas jest słaby bo tez nie strzela i myślisz że Amerykę odkryłeś. Czepiasz się gówien, zamiast zwrócić uwagę na to co powinieneś w moim wywodzie, ale widocznie masz za daleko do łba. To że Bale gra na skrzydle w niczym nie wyklucza tego, że nie moze brylować przed polem karnym, w końcu chyba pole karne ośle jeden, to taki dupny prostokąt, a nie tylko kreska na 16 metrze. Idę bo nie mam przyjemności prowadzić rozmowy z takim plebsem intelektualnym. No zdenerwowałem się, muszę się czegoś napić.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 01:06]
slojkowski, zgadzam się, grają piłkarze a nie statystyki :)
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 00:53]
Latał? A to już nie lata? Bo co mecz ManU oglądam to Rooney zapindala właśnie tam i z powrotem. Litości, JJ nie strzela bo jest słaby strasznie, nie dorabiaj do tego ideologii. A to Bale w końcu kroluje przed polem karnym czy na skrzydle bo pewna niekonsekwencja chyba się wkradła do Twojego wywodu?
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 00:43]
taaa, statystyki nie grają.
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 00:36]
Kiedyś jeden mądry trener powiedział, że piłka nożna to 80% głowa, 20% technika. Ale dobra, nie wypowiadam się, bo co ja tam wiem. Przykład Rooneya jest dopiero kretyński - masz obraz Rooneya, który nijak ma się do tego, co prezentował w sezonie, w którym strzelał tyle bramek. Dopóki latał tam i z powrotem strzelał mało. A Anelka? Był królem strzelców. Później angażował się glównie w defensywę i nie wiem czy dobił 10 bramek. Przykład JJ jest akurat najlepszy z możliwych, rozegrał 50 spotkań w 2 lata i strzelił 1 bramkę!!!! Co Jenas przestał strzelać bo co chomik mu zdechł i stwierdził "Ok, chomik mi zdechł, wychodze na boisko, ale w ramach protestu biegam tylko tam i z powrotem ale nie strzelam bramek". Błagam, na JJ głównie wpłynęła zmiana stylu gry, gdy musiał częściej być na własnej połowie niż na połowie rywali. Pokaż mi sytuacje, w których nasi środkowi pomocnicy mogą seryjnie strzelać bramki, bo ja ich w meczu nie widzę. Arsenal gra kombinacyjnie, więc Fabregas chcac nie chcac dostaje 3 pily na talerzu w meczu. My gramy skrzydłami, więc piły na talerzu dostają albo napastnicy albo skrzydlowi. Proste - Fabregas ma w Arsenalu bardzo wiele zadań przede wszystkim ofensywnych i przez to przechodzi przez niego wiele piłek tuż przed samym polem karnym, a u nas króluje tam VdV, Bale i napastnicy - i jak widać to oni mają najwięcej bramek. Nic nie bierze sie z niczego, nawet te statystyki. Modrić pierwsze 2 sezony grał jako lewy pomocnik, praktycznie non stop, więc pierwszy sezon na środku pomocy w pełnym wymiarze i tak wg mnie dobrze wypada u niego w statystykach, bo następne mogłyby wypadać tylko lepiej.
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 00:34]
a, no i uwielbiam procenty w zestawieniu z możliwościami. w sumie to procenty zawsze są niezłe, na 70 procent przejdzie gdzieś, jest 20 procent lepszy niż ktośtam. w stylu - walniesz %, masz opinię, jesteś wiarygodny, sam to badałeś. transfer jest na 80 procent prawdopodobny. jezu, skąd to się bierze.
martinello ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 00:33]
"Ale co Luce po tych wszystkich umiejętnościach jeśli siadłaby mu psychika?" To chyba można jednoznacznie interpretować? :)
slojkowski ; Użytkownik
Piątek[2011.07.15; 00:27]
no, lepiej faktycznie zatrudnić sztab psychologów i wmówić wszystkim, że są barceloną, albo że są nawet lepsi. bo jak uwierzą, to będą. nie przeginajmy:/.
Marcin ; Redaktor
Piątek[2011.07.15; 00:00]
"Silna psychika to ważna, ale nie jedyna i najważniejsza cecha dobrego piłkarza." Tego nie napisałem. Bo tak nie uważam.
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 23:53]
Marcin, czyli według Ciebie najważniejszą cechą dobrego piłkarza jest psychika????? Sorry, ale jeśli ktoś ma niesamowitą kiwkę, to nawet jak będzie grał na 70% swoich możliwości, bo z jakichś tam przyczyn "siądzie mu psychika" jak twierdzisz i tak będzie lepszy od łamagi, który nie potrafi prosto kopnąć piłki, a grającego na 100% . Silna psychika to ważna, ale nie jedyna i najważniejsza cecha dobrego piłkarza. Gdyby bylo tak jak mówisz, to kluby nie zatrudniałyby sztabu fachowców od szlifowania techniki piłkarskiej, ale speców od motywacji, którzy wmawialiby młodym piłkarzom, że są nowym wcieleniem maradony i pelego razem wziętych :)
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 23:41]
Paweł, porównanie do Fabregasa może i efektowne, ale zupełnie nieuzasadnione. Hiszpan trafił do Anali gdy miał 17 lat, więc statystyki przywołane przez Ciebie uzyskiwał, gdy miał 17, 18 i 19 lat! Luka natomiast to 25-letni, ukształtowany już zawodnik. Jakoś trudno mi uwierzyć, że nagle nie wiadomo dlaczego zacznie trafiać do siatki. Prawda jest taka, że w 91 występach w Premiership strzelił tylko 9 goli. Co do zadań defensywnych, to co to za argument? W dzisiejszym futbolu każdy ma zadania defensywne, a obrona tak naprawdę zaczyna się już w linii ataku. Przykładem Rooney, który haruje na całym boisku, także pod swoją bramką. I jakoś nie przeszkadza mu to strzelać mnóstwa goli. A jeśli chodzi o skrzydła, to gra skrzydłami polega też na tym, że z bocznych sektorów boiska idzie więcej podań, dośrodkowań i wykorzystywać mają je nie tylko napastnicy, ale i środkowi pomocnicy. A JJ o którym wspominasz? Po pierwsze, wszyscy wiedzą, że to już nie jest ten sam JJ co kiedyś. Stracił miejsce nie tylko w kadrze Anglii, ale i w Tottenhamie. Przecież on w zeszłym sezonie zagrał 12 meczów w pełnym wymiarze czasowym, rok wcześniej 9. A więc nie strzela, bo jest słaby i mało gra. System nie ma tu nic do tego
zalewa ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 23:08]
'Tak, Modrić nie jest nam już potrzebny' nie odzwierciedla w pełni tego co mam na myśli.
puchatek03 ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 23:06]
albo opcji: Nie, zesłać go do klubu "Małego Chorwata"/"Klubu Koksa"
Zoolander ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 23:01]
W ankiecie brakuje opcji: Tak, bo jest śmieciem, którego nie chcę więcej widzieć w koszulce Tottenhamu.
klimasz123 ; Redaktor
Czwartek[2011.07.14; 22:45]
NO i się zrobił syf :) niestety to było do przewidzenia, że taka historia z nim albo z balem się stanie. Bez nowego stadionu i kontaktów przekraczających 100-120 tys funtów za tydzień nie będziemy mogli się nawet łudzić, że jesteśmy klubem docelowym zawodników ponieważ będzie poziom wyżej na którym będą mogli bardziej napchać kabze..
RAFO THFC ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 20:38]
W pierwszej chwili jak zobaczyłem ten nagłówek - pomyślałem sobie - NIE SPIERDALA, CFC wykłada 35 baniek a ten niech idzie w pizdu..... Ale po namyśle dlaczego tak mamy robić... Zrobiliśmy tak z Berbatovem - właśnie zagrajmy teraz ostro, zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. Modrić ma podpisany kontrakt na 5 lat, wart jest teraz jakieś 35 mln - nawet jak go spuścimy do KLUBU KOKOSA to wiele na wartości nie straci. A mamy przecież LE, dwa angielskie puchary - będzie miał się chłopak gdzie wykazać. A jak nie będzie dobrze pogrywał - to wypożyczymy go do WHU albo Blackpool...
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2011.07.14; 19:22]
Ale co Luce po tych wszystkich umiejętnościach jeśli siadłaby mu psychika? Tak, wg mnie stałby się wtedy gorszym piłkarzem. Bo nie umiałby wykorzystać w pełni swoich mozliwości->grałby słabiej->spadłaby jego przydatność drużynie. A to, według mojej definicji Dobrego Piłkarza, oznaczałoby, że owszem, nie jest już dobrym piłkarzem.
raku ; Administrator
Czwartek[2011.07.14; 19:04]
No i teraz, to ja go rozumiem ;D
Zbingo ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 19:04]
no like play with tall circus man :) :) :) MOC!
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 18:52]
http://harry-hotspur.com/wp-content/uploads/2011/07/m19qg.jpg Tutaj kopia prośby Modricia o transfer
md18 ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 18:33]
Możemy wieszać na nim psy ile wlezie ( lub tez nie ). Ale ja mam pytanie co dalej ? Ześlemy go do "klubu małego chorwata" (taka nasza wersja "kokosa" ) N I E M A M Y tak klasowego pomocnika (prócz VdV ale to za mało). Sprzedajemy, mamy 30, 35 lub 0 baniek i co dalej ? Nadal N I E M A M Y pomocnika ( sory ale Niko to nie ten rozmiar kapelusza ). Czy to zasłona dymna i poszukujemy zastepcy/następcy czy też Harry czeka do ostatniego dnia i w swoim/naszym stylu za 10 banie ściaga z powrotem O'Hare. Jesli mamy na oku lub prowadzimy rozmowy z kimś kto będzie godnym nastepcą to droga wolna. Jesli ktoś ma przez mamone wyprany mózg to nie ma na to lekarstwa.
slojkowski ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 18:22]
nie mam za bardzo słów, żeby to określić albo nie chcę bluzgać przez cały komentarz. rozumiem, że piłkarze chcą trofeów, sukcesów, większych pieniędzy, zmiany środowiska etc. ale to w żaden sposób nie zwalnia od myślenia i zachowania jakiejś godności, szacunku do innych. nie wyobrażam sobie, jak może w ogóle być teraz w tej drużynie na zgrupowaniu.. jasne, że piłkarze spurs to nie moi przyjaciele czy coś, ale oglądając wszystkie te mecze, lepsze, gorsze, zżywasz się z tymi ludźmi. i to tylko uczy, że d tych zapowiedzi trzeba podchodzić z wielkim dystansem. jak już ktoś napisał, nie zmieni to nic w tym, jakim jest piłkarzem(chyba, że faktycznie siądzie mu psycha i będzie miał zniżkę formy, co mam osobiście w dupie), a niewątpliwie jest świetnym. ale człowiekiem okazał się marnym. najchętniej nigdy bym już go nie oglądał. tyle.
adipetre ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 18:16]
Zachowal sie jak zachowal, ale nie pierdolcie ze Kranjcar nie jest od niego gorszy. Bo jest, kazdy pilkarz w tym klubie jest od niego gorszy, znacznie.
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 18:04]
Niezapominajmy faktu że u nas każda piłka odzyskana jest praktycznie oddawana Luce, a w Chelsea mam wątpiliwości czy tak będzie. W Chelsea jest parcie na wynik, większe niż w jakim kolwiek klubie, jeżeli Luka będzie strzelał focha na traningach to mogę się żałożyć że jego forma spadnie, tak jak to było z Berbatovem, a tam nie będzie pupilkiem trenera który skład zaczyna od niego, będzie ławeczka i jeszcze większa frustracja. Ashley Young miał rok na swoim kontrakcie i sprzedawany był do MUłów a nie lokalnego rywala. 40 mln to prawidłowa cena, Luka jest warty 30 ale że to rywal to +5 mln i bardzo długi kontrakt, czyli władza w rękach naszego klubu natepne 5 mln. Wychodzi 40 mln i za taką kase może zostać sprzedany. Levy powinien wynegocjować wysoki procent jak będą chcieli go sprzedać, bo przewiduje taki scenariusz, że Luka nie będzie chciał siedzieć na ławie.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 18:00]
I nie wierzę, że to całe zamieszanie nie odbije się negatywnie na takiej osobie jak Luka. Już za samo to bym go wywalił, bo żadnego z niego już pożytku nie będzie. Takie afery to budują psychicznie takich gości jak Rooney, Ronaldo czy Drogba, ale nie ciche myszki jak Modrić. Bierzcie go Niebiescy i płaczcie, lepiej na tym wyjdziemy
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 17:55]
A Luka jest środkowy ofensywny pomocnik chyba tylko w Football Managerze. Zawsze ma wiele zadań defensywnych więc to ile strzela bramek skonfrontowałbym z tym, ile tak naprawdę ma okazji, żeby je regularnie strzelać. Nasza gra polega glównie na grze szeroko skrzydłami i z tego powodu środek pomocy ma wiele więcej zadań w destrukcji. Przykład Jenasa. Gdy graliśmy jednym skrzydłowym kiedyś - Lennonem, a na drugiej stronie gral Tainio/Steed/Davids, czyli taki po prostu boczny pomocnik, to Jenas mógł bez problemu częściej angażować się w rajdy, akcje zaczepne i strzelał bardzo wiele bramek. Od dwóch lat, gdy przestawilismy sie calkiem na gre dwójką skrzydłowych, JJ tylu bramek nie strzela i taki styl gry kompletnie jak widac mu nie pasuje.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.07.14; 17:51]
Otóż to - statystyki czasem są ważne i coś mówią, ale akurat nie w tym przypadku. Martinello - błagam za 20 mln idzie Downing i Henderson, to my powinniśmy żądać co najmniej 50 mln. Ale w zaistniałej sytuacji przyklapnąłbym i 40. Ale to absolutne minimum
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 17:47]
Fabregas w swoim pierwszym sezonie w Arsenalu strzelił 2 bramki i miał 4 asysty, w nastepnym strzelil 3 bramki i mial 5 asyst. Jeszcze w nastepnym strzelil 2 bramki i miał jednak juz 13 asyst. Rok temu po 6 sezonach w Arsenalu strzelił w lidze 15 bramek i miał 15 asyst. Więc błagam, co mają tu staty do tego. Sama statystyka jest sucha i nic nie mówi. Modrić dopiero wchodził w naszą druzynę, dopiero od roku dyryguje nami ze środka pomocy, nie miał jeszcze tak dobrej pozycji w zespole, nie ufano mu aż tak. Uważam, że sezon, dwa, odblokowałoby się u Luki i to.
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 17:35]
Barometr, ja bym nie przesadzał z tym geniuszem. Na jego pozycji statystyki, czyli strzelanie goli i podawanie kolegom to jednak ważna rzecz bo mają bezpośrednie przełożenie na wynik. A ja sądzę że trzeba go sprzedać, tylko wycisnąć z Ruska jak najwięcej kasy. Trzymanie go w klubie nie ma sensu bo wbrew temu co mówisz, przez rok czy nawet pół cena za niegrającego piłkarza jednak idzie w dół? 40 mln nie ma szans, nie przesadzaj, taki ashley young kosztował niecałe 16
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 17:28]
Hmm, Deisler z tego co pamiętam popadł w depresję bo nie potrafił poradzić sobie z kontuzjami, rujnującymi mu karierę. Marcin, czyli według Ciebie Luka z dnia na dzień stał się gorszym piłkarzem tylko dlatego, że stracił zaufanie kibiców, zawiódł kolegów i udowodnił, że gra tylko dla kasy? Moim zdaniem to nadal dobry piłkarz, bo umiejętności jakie miał, takie mu pozostały. I pewnie to pokaże w Chelsea, jeśli zaistnieją ku temu odpowiednie warunki, bo tak jak napisałem wcześniej, żeby błysnąć trzeba grać.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.07.14; 17:25]
To, że Modrić to świnia nie zmienia faktu, że piłkarzem jest wręcz genialnym. I żadne statystyki tu nic nie zmienią. Ale z bólem serca - ja bym go wrzucił do Klubu Kokosa. Cena 30 mln jest śmieszna. Minimum 40 jest uczciwe. Jak nie chcą dać tyle, a Luka zachowuje się żenująco - to na trybuny go. Na wartości nie straci za wiele. Na pewno po pół roku w Klubie Kokosa i tak nie zejdzie poniżej 30 baniek.
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2011.07.14; 17:17]
Nie, nie, nie. Dobry piłkarz to taki, którego obecność w drużynie jest pożądana. A tak genetralnie to Paweł może mieć dużo racji-na co Luce te wszystkie umiejętności jak siądzie mu psychika? Niejaki Sebastian Deisler też umiał wiele.
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 17:04]
Dobry piłkarz w wielkim skrócie to taki, który ma dobrą technikę, jest świetnie przygotowany pod względem fizycznym oraz rozumie i realizuje taktykę nakreśloną przez trenera. Nie sądzę, żeby Modrić po ewentualnym przejściu do Chelsea grał gorzej niż teraz w Tottenhamie. Chociaż nie wiem, czy w Chelsea potrzebują takiego piłkarza jak Modrić, bo na jego pozycji mają przecież Lamparda a on wydaje się nie do ruszenia
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 16:55]
Ale co to znaczy "dobry piłkarz". Mówię, że siłę do gry dawała mu jego skromność, głowa w dół i z pokorą robił swoje i mu to wychodziło. A teraz będzie miał w głowie konflikt, bo jego skromność poszła precz, kibice będą go nękać i jego spokój zostanie zaburzony i nie wróci do takiej formy, jak u nas rok temu. I bardzo dobrze
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 16:47]
Ja wiem czy ze skromności Paweł? To po prostu dobry piłkarz, chociaż ja nigdy nie byłem aż takim jego zwolennikiem jak niektórzy. Problem Modricia polegał na tym, że za mało strzelał i asystował. W zeszłym sezonie rozegrał w Premiership 32 mecze i strzelił w nich 3 gole i miał 2 asysty. W sezonie 09/10 w 25 meczach 3 gole i 4 asysty. Jak na środkowego ofensywnego pomocnika to dużo za mało, dużo...
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 16:25]
Modrić nawet nie zdaje sobie sprawy, że tym samym zepsuł sobie resztę kariery. Zostanie w Londynie, to mu kibice nie dadzą spokoju, a przecież to był zawodnik, który zawsze siłę do gry czerpał ze swojej skromności. Brawo Luka!
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 16:23]
Ale koniec końców pewnie transfer wymusi. Teraz podstawowa kwestia żeby zgarnąć za niego porządną kasę. Myślę że za 35 mln spokojnie można go puścić. Zostanie Niko, który wcale nie jest gorszym piłkarzem a człowiekiem wartościowszym o 3 klasy :)
Sawik ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 16:10]
Dżentelmeńską umowę z Levym, jakby zachowywał się jak Dżentelmen to może pozwoliłby mu odejść, ale jak napala się, żeby przejść do klubu zza miedzy to dla mnie mało rozsądne, nawet Fabregas nie wysyła prośby do Arsenalu o odejściu do swojego ukochanego klubu, dla mnie Luka jest mało wartościowym człowiekiem..
Artur78 ;
Czwartek[2011.07.14; 15:52]
Modrić robi z siebie idiotę,jeżeli nie sprzedadzą go do Chelsea i zostanie,co dalej?Dla mnie jest zwykłym dupkiem już w tej chwili,na White Hart Lane będą go kochać?Co, okaże skruchę ?
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2011.07.14; 15:48]
Tak, jedyne wyjście to chyba takie, żeby mu Kaboul na treningu pierdyknął z kopyta po piszczelach. Ale tak porządnie. Niech sobie wtedy Lukę biorą. Inaczej transfer do CFC jest niedopuszczalny. Bo o ile teraz CFC jest na wyciągnięcie ręki to po takiej transakcji dystans się zwiększy. Nawet jeśli udałoby się nam zniwelować startę. Poza tym byłoby to jakieś przyzwolenie na następne takie praktyki. No i gnojki dostałyby to, czego chcą. Aaa, i co by było z Vedranem-tego się nie robi przyjacielowi Luka;)
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 15:30]
Ja z dużym dystansem podchodzę do takich info, że piłkarze są jakoś bardzo przywiązani do klubowych barw. Tak samo było z Modriciem. Ale już tak z ludzkiego punktu widzenia, to zachowuje się jak głupek. On ma jeszcze 5 lat kontraktu, więc tak naprawdę Tottenham jakby się uparł, mógłby mu zniszczyć karierę. Powinien to zupełnie inaczej rozegrać
zalewa ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 15:04]
Cholerny kłamca, a pamiętam newsy jak mówił, że transferu wymuszać nie będzie... poczuł zapach ruskich pieniędzy sprzedawczyk. Do rezerw i niech się uczy pokory.
martinello ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 14:43]
Niech on lepiej wystosuje pisemną prośbę do Romana Abramowicza, żeby zaproponował Spurs za niego jakieś uczciwe pieniądze. Żenujące zachowanie Chorwata. Nawet jeśli była jakaś dżentelmeńska umowa (w co szczerze wątpię) to było w niej powiedziane, że Levi przeanalizuje oferty. Ofery za 22 czy 27 mln nawet nie ma co analizować w czasach gdy za andy carrola (pół sezonu w Premiership) płaci się 35 mln
Zbingo ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 14:29]
http://www.skysports.com/video/inline/0,26691,16426_7036344,00.html
halabala ; Administrator
Czwartek[2011.07.14; 14:26]
Dobra, chlopaki na obozie w RPA dadza mu do wiwatu ;) Po takim wyjezdzie, transfer do "cwelsi" bedzie jak znalazl ;)
Artur78 ;
Czwartek[2011.07.14; 13:54]
Modrić jest dla mnie skończony,won z klubu,idż sobie do tej Chelsesa dupku,paszoł won.....przez jego zachowanie oni nam nie podbiją ceny takiej ile własciwie jest wart.
Zbingo ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 13:28]
"We know he wants to leave and whether he writes it down on a piece of paper doesn't really make any difference to our stance," Redknapp told BBC Sport
Zbingo ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 13:04]
pomysłowy Dobromir - ku*wa, rok temu sie trzeba bylo zastanowic, a nie podpisac 6 letni kontrakt. A w pizdziec go do rezerw albo niech cwelsi placi - ale nie 27 mln bo to jest jakis zart.
Mazur01 ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 12:42]
pewnie,że tak i obciąć tygodniówkę niech się czegoś nauczy
Raptus1 ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 12:39]
Tak go kopnąć w d... gumofilcem, żeby długo go nie mógł z niej wyciągnąć.
Nylon ; Użytkownik
Czwartek[2011.07.14; 12:39]
popieram sadzik! na gnój i przewieźć dookoła WHL! Panie luka - Pan jest skończony -.-
Sadzik ;
Czwartek[2011.07.14; 12:22]
Olać pieniądze. Do klubu kokosa z nim !
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1716
Najnowszy użytkownik: Mourinho
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU