PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ CIEŚLIŃSKI 
| Środa [2011.10.19; 19:35]
Koguty wygrywają dzięki... zajęciom z jogi?
Harry Redknapp przyznał w wywiadzie dla telewizji ESPN, że odkąd do drużyny trafił Brad Friedel, który uczęszczał na zajęcia z jogi, postanowiono podobne praktyki wprowadzić w Tottenhamie. Odtąd raz w tygodniu zawodnicy zażywają relaksu jakim są ćwiczenia z jogi.

- Joga jest niesamowita. To wspaniała rzecz dla piłkarzy. Wszyscy bez wyjątków uczestniczą w tym. Wszystko zaczęło się od Brada Friedela. Przyprowadził panią od jogi i doszliśmy do wniosku, że skoro służy to komuś w wieku 40 lat, to może służyć każdemu. W zeszłym tygodniu do zajęć dołączyłem nawet ja, z pozostałymi trenerami. Nie mogłem chodzić przez dwa dni, ale było to świetne. Te zajęcia pozwalają zachować ciało w dobrej kondycji - uważa Redknapp.

Świetne skutki jogi potwierdził Danny Rose. Młody Anglik powiedział, że zajęcia z jogi pozwoliły mu szybciej wyleczyć się z kontuzji kolana i uda.


espn
58 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
koko ; Użytkownik
Wtorek[2011.11.01; 12:08]
No wiesz,tak dla mnie nie jest to zbyt przecyzyjne porównanie,bo w przypadku z lampionami jak już mówiłem, ludzie tutaj robią to tylko dla zabawy, podoba im się jak to wygląda i tyle. Joga z kolei jest praktykowana, bo podobno jest uważana za śweitna jeżeli traktuje się ją jako po prosto gimnastyke. Dlatego mówiłem,że jedno to zabawa a drugie już ma w czymś pomagać (rómnież tym którym uprawiają tylko "mechanicznie") Ale przecież nie można też zaprzecać,że technika ta powstała w obrębie okrześlonej religii,w okreslonym miejscu... europejczycy nie wymyślili podobne ruchy,pozycje itp I oczywiście można tego uprawiac jako gimnastykę, nawet (jak powiedziałeś) nie mając świadomości powiązania... Ja tylko uważam,że jeżeli osoboście wiem,że istnieje takie powiązanie to mogę nie mieć ochoty na gimnastykowania się w ten sposób (wiedząc,że określona pozycja oznacza to albo tamto) To nazwałem "poważne" traktowanie sprawy. A przkład Marcusa też uważam za nie bardzo pasujący do tematu, bo tu chodziło o CZYNNOŚĆ,powstała i rozwinięnta przez wyznawców konkretnej religii, mająca na cel osiągnięcia konkretnego celu (powiązanego z tą religią) Tu nie mówimy o rzeczach,albo przedmiotach, istniejących nieżależne od człowieka, i którym jedno społeczeństwo nadaje taki sens, a drugie społeczeństwo-inny. p.s. ginola, a co powiesz na Schmeihela i Shiltona (ten drugi pociągnął niemalże do 50-ki chyba-co prawda ostatnie kilka sezonów już nie grał) Jestem pewien,że tu też będzies miał szybką odpowiedź :)
ginola ;
Wtorek[2011.11.01; 10:31]
Stąd też były moje porównania. Kung fu wywodzi się z Buddyzmu, ale wcale nie musisz nawet o tym wiedzieć by je uprawiać. Palenie lampionów to z kolei dalekowschodni zwyczaj funeralny, ale u nas ludzie to mają w dupie i palę je nawet na imprezach bo im się podoba. Marcusa jedzenie kurczaka może być przez jakichś kolesi wiązane z voodoo, połykaniem dusz etc. ale on też ma to w dupie. W skrócie, wszystko to ludzie robią najczęściej w oderwaniu od religii, z której się wywodzi (lub nawet bez świadomości powiązania).
koko ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.10.31; 18:28]
Nie wiem jak dokładnie się potoczyły sprawy w tym kierunku,ale cały czas mi się wydawało,że technika ta wywodzi się z kultu i tylko to chcę powiedzieć.... takie bardziej poważne traktowanie sprawy, jeżeli chcesz :) Nie zaprzeczam,że jakiegokolwiek działania można wyrwać z jego pierwotnego przeznaczenia, przenieść go na inny grunt, nadać mu inny sens... jasne że można. Może np w Indii powstanie taniec w którego nieodłącznym elementem będzie żegnanie się i hindusów niekoniecznie musi obchodzić co to znaczy dla chrześcian. Ja osobiście, gdybym chciał się rozciągać, wyginać itp (wyciszenia generalnie nie potrzebuję) tak samo nie wybrałbym akurat jogę, bo istnieje masa innych technik, poza tym Ja kojarze to z hinduizmem (są podstawy ku temu,chyba) więc-nie,dziękuje. A gadanie że to najlepsza technika na świecie, jeżeli chodzi o gimnastykę, traktuję z uśmiechem. Nigdy,powtarzam,nigdy nie mówiłem,że same wykonywanie okrzeslonych ruchów czyni już z człowieka wyznawca tei religii.
MARCUS ; Użytkownik
Poniedziałek[2011.10.31; 17:19]
Z tego co wiem jest to technika wykorzystywana w wielu celach, religijnych również. Podobnie jest z kurczakiem, jem go nie dltego, że ktoś maże jego krwią tajemne znaki i w ten sposób np wpierdolę swojego wroga ;), tylko dlatego ,że mi go trzeba bo mi się żreć chce (u mnie stan pernamenty). Zalezy co ten kurczak dla mnie stanowi. Podobnie z Jogą, jak chcesz być bliżej Kriszny itp, twoja sprawa. Jak ci się chce powąchać własne jaja, też ok. Tu akurat jest droga na skróty, można gacie na łeb załozyć, ale niektórzy sa ambitniejsi :) Opłatek, to dla ateisty woda z mąką, dla wierzacego już nie tylko. Nie sadze, żeby ktoś się przez poczestowanie nim, stał wierzącym.
koko ; Użytkownik
Niedziela[2011.10.30; 21:56]
Mnie się wydaje,że właśnie "dążenie do tego czegoś" jest przyczyną powstania tej metody albo techniki... a nie odwrotnie tzn ta technika powstała,aby doprowadzić do "tego czegoś" a nie tak po prosto.... drugiej części z ryżem, kurczakiem i ziemniakami nie bardzo zrozumiałem :)
MARCUS ; Użytkownik
Niedziela[2011.10.30; 21:03]
Zgadzam się w 100% z Ginolą, ale chciałem zapytać jeszcze o jedna rzecz, bo ja to tak pojmuję. Joga to jest metoda(technika) do czegoś, dopiero to coś , jeżeli ktoś chce, może mieć zastosowanie w czymś (np religii). Coś na zasadzie takiej, że jem kurczaka bo jestem głodny, ale jak sobie wkrecę to to dla mnie moze być ofiara Voodoo;) ? To jak jakieś święte księgi będą mówił, że ryż jest świetny na zdrowe ciało, a zdrowe ciało to zdorwy duch (w czasie jak to pisali to pewnie o ziemniakach nikt nie słyszał) , , bo dał go jakiś "Bóg" , to ja mam z tej okazji obrzuci 'chińczyka' kamieniami;) ??
koko ; Użytkownik
Środa[2011.10.26; 17:31]
spoko, jak przyjdzie Mihaylov, to pewnie zaczną się zajęcia ze słuchania czałgi. wtedy mistrzostwo mają w kieszeni.
koko ; Użytkownik
Środa[2011.10.26; 17:06]
ja cię... :) nie ma sensu. p.s. przykład z lampionami nie ma sensu,bo ludzie robią to dla rozrywki, a nie, bo uważają, iż pomoże im to w czymś (to ja nazywam nietrafiony przykład)
ginola ;
Środa[2011.10.26; 15:45]
Argument o tyle dobry, że oprócz VDS raczej ciężko będzie Ci znaleźć podobny przykład, który będzie nowszy niż Zoff. Ważny na pewno jest sportowy sposób prowadzenia się, ale tu jednak Friedel nie jest jakimś strasznym wyjątkiem. Skąd w takim razie u niego taka żywotność. Może dlatego, że ma w chacie jakieś jacuzzi albo codziennie od małego je płatki z mlekiem;) Może, ale tego nie wiemy. Z wiedzy, którą mamy na 99% wynika to z tego, jak jest porozciągany i wygimnastykowany, a na 0% z łaski Ducha Świętego i reszty. Już jeden taki piłkarz był co się modlił do Boga i ten mu niby pomagał w meczach. Nazywał się Marek Citko i w kluczowym momencie akurat coś nie wypaliło i się połamał. Wciskanie religii, jakiejkolwiek, do sportu to kretynizm, bo skoro "Bóg z nami" to kto z nimi?! Zresztą zobacz sobie to (szczególnie od 1:00) - http://www.youtube.com/watch?v=N-86IDnasVU A z lampionami napisałeś dokładnie to o co mi chodzi - ludziom się podoba ich puszczanie i mają w dupie, że związane są w oryginale z kultem zmarłych. I tak samo ludziom podoba się joga, bo to świetna gimnastyka i relaks i mają w dupie, że ktoś gdzieś wiąże ją z jakąś konkretną religią. Rozumiesz teraz skąd to porównanie, którego sedno zresztą sam przed chwilą znalazłeś.
koko ; Użytkownik
Środa[2011.10.26; 12:47]
co to ma byc za argument z Friedelem?... VDS miał nawet więcej lat i był bardziej sprawny od niego (chyba że tez zajmował się jogą) Ludzi puszczają lampiony bo im się podoba jak to wygląda i tyle... nie dlatego że uważają to za "najlepsze" czegoś tam...
ginola ;
Środa[2011.10.26; 12:32]
Ale jakie ma znaczenie to, z jaką myślą powstała joga? Czy ludzie puszczający w powietrze płonące lampiony mają świadomość, skąd się to wywodzi i co dla kogoś oznacza? I czy ma to jakiekolwiek znaczenie, czy wiedzą, czy nie? Przestańcie wreszcie tak ciasno rozpatrywać coś, co jest poniekąd elementem kultury masowej, przypisując to do jakiejś religii. Naprawdę nikt na jodze nie wymaga bicia głową Wisznu czy składania ofiar Kali. Jakoś nikt nie zwrócił uwagi na jeden argument, który moim zdaniem kończy dyskusję. Temat zapodał Friedel, koleś który w maju skończył 40 lat. I który jest mimo to ciągle zajebiście sprawny. Nie widzicie związku (także z tą gimnastyką, o którą przecież nie chodzi, co nie koko:D)?!
koko ; Użytkownik
Środa[2011.10.26; 12:16]
Wrócę jeszcze do tematu... bo mówisz, ginola,że to "najlepsze zajęcia z gimnastyki i wiciszenia" Od razu zastrzegam,że się nie znam, ale tak się zastanawiam, bo zawsze mi się wydawało, że tym którym się jogą zajmowali i rozwinęli ten system, nie bardzo chodziło o gimnastyce i jakiegokolwiek stanu ciała- z wyciszeniem, ok. I jeżeli on mieli (mają) na cel osiągnięcie jakiegoś stanu, to ta "gimnastyka" ma jedynie w tym pomóc... stąd nie bardzo rozumiem, jak to ma być "najlepsze" (co do gimnastyki), skoro zostało rozwinięte w dążeniu do czegoś innego? tzn rzeczy "najlepsze" nie powstają jako efekt uboczny czegoś... albo przypadkowo. Przypadkowo można odkryć np prawo fizyki... ale jeżeli mówimy o cały system, rozwinięty po to aby osiągać określony cel, to trzeba patrzyć jaki jest sam cel... i stąd jeszcze raz powtarzam: jeżeli samym hindusom nie chodziło o "gimnastykę" (i sami nie patrzą na to jako na gimnastykę) to dlaczego te ćwiczenia mają być najlepsze w innej dziedzinie? mam nadzieję, że się w miarę jasno wyraziłem :)
MARCUS ; Użytkownik
Wtorek[2011.10.25; 10:26]
Raptus widzę, ze na tym tez się znasz, no cóż.... Idąc Twoim tokiem myslenia, to dzieciom z ADHD bys dawał amfetaminę, że by sie wyżyły w końcu ;)
gaizka ; Redaktor
Poniedziałek[2011.10.24; 18:20]
http://www.tottenblog.com/2011/10/photos-spurs-squad-in-redknapps-new.html są i zdjęcia z jogi :) to już nie trzeba sobie wyobrażać ćwiczącego Harry'ego
ginola ;
Niedziela[2011.10.23; 23:09]
Tylko że w RPA zdecydowana większość ludzi mieszka w dużych miastach, a skąd mam wiedzieć, czy Pienaar czy Khumalo nie są gdzieś z dżungli?! Zresztą to nawiasem mówiąc był swego rodzaju żart, jeśli ktoś naprawdę jeszcze na to nie wpadł. Gaizka - nie będę długo się nad tym rozwodzić, może masz rację. Może rzeczywiście JPII nie był zwolennikiem ekumenizmu, w takim razie moja opinia o nim była baaardzo mocno zawyżona i muszę ją zmienić. Zresztą przyznaję, wiedzę możesz mieć większą, ja przeczytałem tylko Rygwedę i Samawedę, może Ty czytałeś więcej hinduistycznych ksiąg.
aapa ; Użytkownik
Niedziela[2011.10.23; 11:43]
Ja się wypowiedziałem bez-emocjonalnie, bo moje doświadczenie jest z joga jest tylko przez żonę. Otóż moja unitariańska żona (unitariańska brzmi lepiej niż antytrynitarska) chodzi na zajęcia z tzw. jogi terapeutycznej. Ma taką pracę, że w wieku 28 lat wysiadają jej plecy i wcale nie znaczy to, ze my unitarianie lejemy swoje żony po plecach. Anyway, chodzi na jogę i jej to pomaga. Jak wspomniałem joga jest terapeutyczna wiec pozbawiona wszelkich elementów duchowości. Raz dałem się namówić i obiektywnie przyznam, że ćwiczenia są ok. Śmiałem się tylko, bo zamiast pana Romka była pani Kasia, która na koniec, gdy wszyscy leżeli z workami na nogach, jednak trochę elementów duchowych dodała. Żeby było zabawniej to gdy się zastanowiłem, to trudno byłoby się do czegoś przyczepić, ot kilka słów w formie modlitwy. Żadne tam mantry czy mruczenia, bardzo cywilizowana forma. A ja zawsze mogę nie powiedzieć Amen, nie?
Sadzik ;
Niedziela[2011.10.23; 11:37]
Akurat z Pienaarem debilny przykład, gdyż w RPA 73% narodu to chrześcijanie. Dla porównania zarówno hinduizm, jak i islam nieco ponad 1%. Wątpie więc, że jego wiara pochodzi z jakiegoś wyboru i porzucenia religii gorszej wyznaniowo.
gaizka ; Redaktor
Niedziela[2011.10.23; 11:36]
nie wiem czy Mpoku i Pienaar, ale Romek już od dłużeszgo czasu gra jakby przeszedł na buddyzm i zażywał dużo, ale to bardzo dużo jogi ;)
Barometr ; Redaktor
Niedziela[2011.10.23; 11:18]
Zostawcie k..wa misia Jogi w spokoju! On był ateistą! W parku Yellostone nie ma żadnego krzyża! PS gaizka to może lepiej jak Pienaar i Mpoku przejdą na buddyzm, bo z ich grą nie jest najlepiej :) PS 2 Marcus - zdziwisz się, ale piernik do wiatraka ma bardzo wiele - http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Co_ma_piernik_do_wiatraka%3F
koko ; Użytkownik
Niedziela[2011.10.23; 09:20]
Ginola wspomniał o kung-fu, to właśnie mi się przypomniało,że nigdy nie rozumiałem uprawianie jakiejkolwiek sztuki walki przez chrześcian... chyba,ze jest się nie wiem,zolnierzem albo policjantem etc i zawód wymaga coś podobnego. żebym nie był źle zrozumiany-gdyby ktoś mnie uderzył,sam niekonieczne odwróciłbym drugą stronę,ale.. pytanie pozostaje.
gaizka ; Redaktor
Niedziela[2011.10.23; 02:32]
Z całym szacunkiem ginola, ale lepiej gdybyś nic nie napisał, bo z tego co napisałeś to nauki JPII nie znasz, a i religioznawstwo i teologia są Tobie o tyle bliskie co wyczytasz w codziennych gazetach. Poza tym Pienaar jest chrześcijaninem, więc jeśli trochę głębiej poznał swoją religię to wie, że joga jest niekoniecznie dla niego tak samo jak Mpoku nie koniecznie chciał zwiedzać Lss Vegas. p.s co z tego że klub z londynu, a kibice żydzi, Jezus też był żydem ;)
Sadzik ;
Sobota[2011.10.22; 20:43]
Ginola mnie uprzedził i praktycznie wszystko napisał. Ja tylko dodam, że co tak właściwie znaczy, że buddyzm jest zły ? Namawia do złego ? Obiektywnie patrząc to właśnie w katolicyźmie dzieje się więcej niedobrego. Myślę, że przeceniasz moc jogi, bo podejrzewam, że nie zmieni ona nagle przekonań religijnych ludzi, czy też sprawi, że poczują się zupełnie innymi osobami. Zwykłe relaksacyjne doznanie pozwalające odpocząć umysłowi i ciału. Jasne, można zagłębiać się w to bardziej, łączyć z medytacją itd., jednak naszemu sztabowi nie o takie praktyki chyba chodzi. Dlatego możesz spać spokojnie, naszym Kogutom nic nie grozi :)
ginola ;
Sobota[2011.10.22; 19:32]
Poje**ło was, tak? W ogóle założenie, że uprawiając jogę musisz być hindusem. Jasne, a jak chodzisz na kung-fu to stajesz się buddystą?! Ogarnijcie się, co jest szkodliwego w najlepszych na świecie zajęciach z gimnastyki i wyciszenia?! Sam łaziłem na jogę w podstawówce, ale tylko dwa lata. Teraz myślę nad tym, żeby się znów zapisać, naukowo już dawno udowodniono, że z wszystkich aktywności ruchowych najlepiej wzmacnia ona organizm. Mimo że ruchu tyle co kot napłakał. Gaizka - jaki Bóg, jakie trzy osoby?! Mówisz o klubie z LONDYNU, mającego mocno koszerne korzenie, któremu w dużej mierze kibicują właśnie Hindusi czy Pakole. Zresztą - Roman to pewnie prawosławny, nasi Angole albo mają w piźd**e albo są anglikanami (a więc brechtają z wielu Twoim zdaniem świętych i jedynych słusznych założeń), w co wierzą Bassong, BAE, Pienaar czy Khumalo to wolę się nie domyślać. Ale przede wszystkim, co to ma do rzeczy?! Zajebista tolerancja poleciała z Twoich komentarzy, po prostu 100% nauki JPII, który chyba jednak "coś tam" w tym Twoim kościele znaczył. Nie ma to jak katolicka "tolerancja":|
Raptus1 ; Użytkownik
Sobota[2011.10.22; 19:00]
Idąć tym tokiem myślenia, że joga jest najlepsza, dla tych co mają dużo ruchu, to jeszcze lepsze byłoby położyć się na podłodze i udawać trupa, słuchając relaksującej muzyki.
koko ; Użytkownik
Sobota[2011.10.22; 17:10]
zaraz się otworzy dyskusja,że hej... (w trzech postaciach,gaizka-nie "w osobach")
gaizka ; Redaktor
Sobota[2011.10.22; 17:06]
Na podstawie wiary w jednego Boga w trzech osobach! i wykładni pierwszego przykazania.
Sadzik ;
Sobota[2011.10.22; 14:42]
czytając Cię gaizka, mam wrażenie jakbyś nawdychał się za dużo kadzidła na niedzielnej mszy. Duchowość wschodnia szkodliwa dla Nas i Kogutów ? Niby na jakiej podstawie wysnuwasz takie wnioski ?
gaizka ; Redaktor
Sobota[2011.10.22; 10:10]
Cytat z wiki o bjj. Chciałem wskazać, że ciężko było z jiu jitsu zrobić samą tylko sztukę walki, bo była nieodłącznie związana z duchowością wschodu, podobnie jest jogą. Czym innym jest jednak joga, a czym innym ćwiczenia relaksacyjno rozciągające.
koko ; Użytkownik
Sobota[2011.10.22; 09:32]
ja tam nie "bronię Krzyża" w sumie, od kiedy on potrzebuje ludzkiej obrony :) Jak ktoś chce się wyginać niech tam ćwiczy..
koko ; Użytkownik
Sobota[2011.10.22; 08:55]
Nie no, Ja nie udaję, że znam się na jogę... z tego co wiem,orginalnie nie są to tylko ćwiczenia ciała-jak ktoś przyjmuje ich w ten sposób-ok, jego sprawa. Trochę jak kursy pisania ikon dla katolików... Oczywiście mogę też wyobrazić sobie scenariusz w który osoba "nieobyta" zaczyna z jogą, a kończy śpiewając "hare hare" na ulicach.... nieważne :) Nawet w tym przypadku można powiedzieć, że każdy poszukuje prawdy i tyle.
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 23:25]
Koko, nie było uśmieszków więc wolę dopytać. Trochę mam obawy, nie ukrywam. Wiesz temat zabawny się pojawił, a pierwsze 3 wpisy pod tematem skrobią osoby, które w tematach religijny są raczej obyte. Przypadek?? Nie sądzę. Raczej wobec "obcego zagrozenia", 3 różne wyznania stają za tym samym Krzyżem. No może Aapa tylko wypowiedział się neutralnie, ale jednak specyficznie się to ułożyło, nieprawdaż??
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 23:18]
Gaizka, powiedz mi co to za cytat, bo jest bardzo dziwny?? Ogólnie co ma piernik do wiatraka?? Nie kultywuje bo nie jest w Japan i brało z wielu innych sztuk walki. To tak jakbyś zarzucał wojsku skoszarowanie, apel itp. Jakbyś zarzucał JJ dużą ilość dźwigni. Bladego pojęcia nie mam co to ma wspólnego z duchowością, a już ocena, że szkodliwe?? No nie wiem, cywilizacje sporo starsze od naszej w jednym zdaniu określasz jako gorsze.
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 22:34]
gaizka, myślę że podchodzisz do tematu zbyt poważnie. To jest przede wszystkim zabawa... pożyteczna, ale zabawa. Nie sądzę, żeby ktokolwiek w naszej drużynie odebrał to inaczej.
gaizka ; Redaktor
Piątek[2011.10.21; 22:28]
"Ponadto brazylijskie jiu-jitsu nie kultywuje wschodniej tradycji ani ceremoniału, przyciągając tym samym osoby, które nie są nimi zainteresowane." ja właśnie nie jestem zainteresowany wschodnią tradycją i ceremoniałem bo uważam je za szkodliwe w dziedzinie duchowości, szkodliwe dla mnie i dla naszych Kogutów...
koko ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 21:06]
eee,tam,zawsze uśmiechy mam dodawać :) Nie boimy się:nie praktykowałem i nie zamierzam,lecz uśmiałbym się jak w pracy ktoś przyprowadzi mi pani od jogi i powie że "oto tutaj fajna pani co pokaże wam trochę jogi, to bardzo wam się przyda w pracy"
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 20:54]
Powiem ci szczerze Koko, że akurat pierwszy link jest wedle mnie prawdziwszy :) A to ma być na serio?? Boicie się czegos??
koko ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 20:40]
co ja wkleiłem!? miało być to: http://www.youtube.com/watch?v=KBIdcUxdgo0
koko ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 20:18]
Do bani z tą jogą! Zaczyna sie niewinnie i zanim się człowiek zorientuje, kończy tak: http://www.youtube.com/watch?v=oMbCxl4hnzA
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 20:11]
Nie wiem kto ci Gaizka naopowiadał takich rzeczy, ale o JJ nie miał bladego pojęcia. To tak jakbyś Krav Magę, Sambo, Aikido czy nawet Mua Tai , Boks, zapasy opisał jako czary. Gracie stworzyli styl, który w nazwie ma JJ, bo w rzeczywistości chodziło o stworzenie czegoś bardzo skutecznego do walki one on one, czyli typowo do klatki w dzisiejszym rozumieniu. Dla przykładu KM ma typowo uliczne przeznaczenie z naciskiem na przetrwanie. Brzmi to jakbyś się propagandy naczytał.
gaizka ; Redaktor
Piątek[2011.10.21; 18:03]
Joga jest system związanym nieodłącznie z duchowością wschodu i odwołaniem się do tamtejszych bóstw, świadomie lub nie. Układy ciała są figurami inicjacyjnymi i żaden jogin nie stwierdzi że sama fizyczność jogi wpływa na stan jaki osiąga osoba praktykująca jogę. Uważam, że joga to nie jest dobry pomysł. Podobnie było z jiu jitsu, ale bracia Gracie na swoje potrzeby oczyścili tę sztukę walki z naleciałości wschodu i stworzyli brazylijskie jiu jitsu.
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.10.21; 10:54]
Tai chi jest raczej dla tych którzy pracę mają ruchliwą średnio albo wcale. Joga to coś na zasadzie przeciwagi codzienności piłkarza. Nad koordynacją to oni raczej pracują nacodzień.
Raptus1 ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 20:00]
Uważam, że dla sportowców znacznie lepsze byłyby ćwiczenia Tai Chi, ze względu na koordynację ruchową (joga jest statyczna),a walory duchowe porównywalne. W zachodnim świecie co jakiś czas 'odkrywa się amerykę", a w zasadzie moda przychodzi z ameryki (vide Fridel).
slojkowski ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 19:39]
on na ławce prawie tak wygląda. jak dla mnie harry jest ZEN.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 17:43]
również praktykowałem i wspominam to bardzo dobrze. Fajne zajęcia, pomagają nie tylko ciału ale przede wszystkim nieźle działają na psychikę, wyciszenie itd... W dzisiejszym sporcie może być to naprawdę potrzebne. slojkowski - a Redknappa umiesz sobie wyobrazić? :D jak robi coś takiego np : http://ekotarg.pl/img/articles/content/joga/joga2.jpg :D
slojkowski ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 15:54]
starałem się wyobrazić sobie ćwiczącego joe jordana, ale nie dałem rady.
Johnny Cool ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 15:22]
E tam , Joga nie musi być związana z żadną ideologią czy religią. Można je traktować jako dodatek do treningów, rozciągnięcie się i wzmocnienie mięśni kręgosłupa na które joga bardzo dobrze działa. Niby 1 zajęcia tygodniowo , może niekonwencjonalnie, ale jestem za. Tylko ,że będzie śmiesznie , jak zaraz usłyszymy że inne drużyny PL zazdroszcząc Spursom zatrudnią swoich Joginów-masterów.
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2011.10.20; 15:04]
Filozofia Wschodu ma to do siebie, że się różni od filozofi chrześcijańskiej. Więc jeśli któryś z naszych kopaczy jest chrześcijaninem to rzeczywiście powinien uważać. Trudno pogodzic jedno z drugim.
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 14:47]
Rafo to tak naprawdę nie nowość. Dosyć dawno takie możliwości się pojawiły. O ile przyjmiemy miarę "medyczną", a tam wszystko leci jak głupie. Swojego czasu popularne było robieni wycinków "mieska' celem ustalenia odpowiedniej diety dla pacjenta. Akurat piłka nożna jest w takich dziedzinach często zapóxniona, ale tez nie ma jakiś gigantycznego zapotrzebowania. tak jak można w tej materii poprawić siłę, szybkość i podobne parametry, ktore są dla piłkarza istotne, ale dla innych sportowców, to raczej bułka z maslem, więc nie ma gdzie drążyć; do tego coś takiego nie nauczy piłkarza prosto kopnąć, czy wybiegać na pozycję itp
RAFO THFC ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 13:01]
Na pewno nie zaszkodzi. ... ale za wcześnie by wyciągać wnioski, że Joga pomogła drużynie... ps. wczoraj usłyszałem w radio, że jakiś klub PL zlecił laboratorium - badanie DNA zawodników po kątem ich kontuzjogenności ;-] --- dziś futbol to nie tylko gra na boisku -- to też duża kasa, medycyna, technologia, niekonwencjonalne podejścia nie są rzadkością...
Sadzik ;
Czwartek[2011.10.20; 12:31]
Ja praktykowałem i nie widzę w tym nic złego. Ba, prędzej pomoże niż zaszkodzi. I absolutnie nie rozumiem, co miałeś gaizka na myśli, mówiąc, że ćwiczenia powinny być ubogie w elementy religii wschodniej ?
zalewa ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 11:52]
Czyli Brad to nie była opcja tymczasowa. Wygląda na to, że z pomocą jogi będzie bronić u nas do 50 roku życia.
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 11:12]
A ja mam nadzieje, że bedzie bogata w implikacje ze wschodu. religijne?? No zdaje mi się, że sam kiedyś mówiłeś, że tam raczej religii nie ma?? Tak gadacie, rozumiem , ze ćwiczyliście?? A raczej praktykowaliście??
mosaj ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 09:42]
ostatni komentarz mnie rozmontował ;d Jogi ... kiedyś się oglądało, program nazywał się bodajże Hanna Barbera coś ... dobrze kojarzę? ;)
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 07:35]
Zawsze lubiłem Jogi, ale nie wiedziałem że oglądanie go może mieć taki wpływ na naszą drużynę. Trochę dziwne że taki stary dziad Friedel a kreskówki ogląda, Redknapp to samo
Johnny Cool ; Użytkownik
Czwartek[2011.10.20; 03:03]
Dobrze, Joga nie jest zła. Jak zdobędziemy 3 miejsce w lidze w tym sezonie to będzie można się spierać czy to zasługa Adebayora, Parkera , Modrica , a może jogi. ;)
gaizka ; Redaktor
Środa[2011.10.19; 23:15]
Mam nadzieję że joga im aplikowana jest jak najbardziej uboga w elementy religii wschodu!
aapa ; Użytkownik
Środa[2011.10.19; 22:44]
Nooo super, najwięcej kontuzji w PL. Albo za późno obudzili się z jogą, albo zrobiła takie spustoszenie, że nie ma co zbierać.
koko ; Użytkownik
Środa[2011.10.19; 20:02]
szkoda,że nie jestem jeden z nich, bo z miłą chęcią kazałbym pani od jogi się odwalić...
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online: Zolter,
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1716
Najnowszy użytkownik: Mourinho
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU