PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ CIEŚLIŃSKI 
| Piątek [2011.12.23; 11:17]
Reflektory na Modricia
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ Chorwat chciał odejść i przez całe lato nie myślał o niczym innym. Nieskutecznie, bo filigranowy pomocnik gra dziś nadal z "kogutem" na piersi, jest bezapelacyjnym liderem drużyny Harry'ego Redknappa i powoli zapomina o pieniądzach, które oferował mu Roman Abramowicz.

Chelsea musi pluć sobie w brodę, że nie udało im się przekonać prezesa Tottenhamu Daniela Levy'ego do sprzedaży 26-letniego piłkarza. Obecnie ich pomoc reprezentują zawodnicy, którzy nie dorastają do pięt nie tylko Modriciowi, ale także większości z graczy tworzących środkową linię "Spurs". Raul Meireles, który jest o kilka klas słabszym zawodnikiem niż Modrić, jednak potrafi odnaleźć się w polu karnym rywali i zaaplikować w sezonie kilka spektakularnych bramek. Frank Lampard, który oprócz bramek nie oferuje drużynie tyle, co jeszcze dwa lata temu i coraz częściej zasiada na ławce. Romeu - nowa wersja Makelele, świetny pomocnik, jednak głównie od przeszkadzania takim piłkarzom jak Modrić czy Bale. Jak skutecznie, kibice przekonają się jutro o godzinie 21.

Zamieszanie związane z transferem Modricia do Chelsea odbiło się na formie Tottenhamu z początku sezonu. Kto wie jakby stała w tabeli ekipa Redknappa, gdyby historia z romansem Modricia i Chelsea zakończyła się zdecydowanie wcześniej - oczywiście z tym samym skutkiem, który obserwujemy dziś. Chelsea od początku sezonu prezentuje się poniżej oczekiwań, zwłaszcza że wiele obiecywano sobie po nowym menedżerze Andre Villasie-Boasie. Niestety dla sympatyków Chelsea nawet on nie był w stanie powstrzymać tego, co nieuniknione, czyli upadku starej gwardii, którą trzeba zastąpić nową, lepszą. Oba kluby z Manchesteru odjechały drużynie "The Blues", powoli odjeżdża także Tottenham, którego ludzkie zasoby goniące za piłką są w tym momencie wyżej cenione niż którejkolwiek z londyńskich ekip. Następuje zmiana warty i jutro obie drużyny będą walczyły o zupełnie inne cele - Tottenham chce udowodnić, że może walczyć o tytuł, natomiast Chelsea musi wygrać, aby nie pozwolić na ucieczkę Manchesterom oraz "Kogutom" na niebezpieczną ilość punktów w ligowej tabeli.

Obok zażartej walki o punkty, prestiż i dumę, rozegrana zostanie inna batalia. Luka Modrić będzie chciał udowodnić, że romans z Chelsea został całkowicie zakończony. Jego poczynaniom na boisku będą przypatrywać się nie tylko kibice "Spurs", ale także sympatycy "The Blues". Gdyby Chorwat został bohaterem tego spotkania, trudno sobie wyobrazić tytuły prasowe następnego dnia. Postawa Modricia będzie kluczem do zwycięstwa, a presja na nim będzie ciążyła jeszcze większa niż zwykle. Jeśli pozostali koledzy z drużyny staną na wysokości zadania, będą mogli wybić na dobre Modriciowi transfer do ekipy prowadzonej przez AVB. Jednak żeby się to stało, trzeba wygrać. Harry Redknapp uważa, iż nie jesteśmy faworytem tego spotkania, lecz wszyscy czujemy, że jest inaczej. Pytanie tylko jak z tą nową rolą sobie poradzimy.


własne
82 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 12:00]
Brakuje jeszcze tylko ,żebyś wrzucił do tego worka głód w Somalii. Co z nas za ludzie, że tu siedzimy karpia ubijamy, robimy żarcia , ze go zeźreć nikt nie da, a tam puste brzuszki. Mozesz się gniewac na system, ale on taki jest i tyle. przepisy są jakie są i już. Ktoś je ustala, ktoś egzekwuje, a ktoś przestrzega. Colinna kiedyspowiedział, nie chcecie mieć kłopotów z rękami i spalonymi, to zróbmy tak, że będziemy gwizdać wszystko i zawsze. Wróci catennacio, na stadionach będzie się spać, TV pójdzie w pizdu i będzie po sprawie. Całe szczęście nikt nie zgłupiał i jest jak jest. nie wiem dlaczego, ale mało kto zwraca uwagę na samą definicję tego przewinienia. ZAGRANIE ręką. Samo to definuje rozmyślność czynu. To nie jest dotknięcie, muśnięcie czy inne "chuj wi co". Może to być bezpośrednie albo pośrednie, tak jak w przypadku BAE, kiedy sam sobie to zafundował. Cole miał łapę nabitą z metra i tyle. można spojrzeć na ułożenia ciała itp. nie wiem czy dobrze pamiętam, ale on nawet oczy zamykał, normalna reakcaja. Nie, nie tylko kibice THFC są wybitni. Tam też są ludzie, których warto słuchać. Kłopot w tym, że sugerujesz sie rozhisteryzowaną większośćią i podajesz przykład kilku trenerów którzy płącza po meczach. Rzadko robi to Pep, Benitez też sie nie podniecał za czesto, Ancelloti w skrajnych przypadkach. Tak naprawde regularnie robi to Mourinho, SAF i Wenger - chociaz ten ostatni wyglada z roku na rok bardziej karykaturalnie w tym.
Siara ;
Piątek[2011.12.23; 11:35]
Dzięki, czyli tylko kibice Tottenhamu są wybitni, a kibice MU, Realu, Chelsea są z poziomu przedszkola! :D Mnie to odpowiada :) Remis Chelsea zapewnił dziś Boas-Villas, który w moment reagował i przez to że ma w miarę inteligentych piłkarzy, którzy mają juz powoli mentalność naszych sprzed kilku sezonów: spinają się na mecze z TOP4, zlewaja mecze z Wigan, my zagraliśmy totalną kupę, oni zagrali spięci na 120% i jeszcze tego w grze nie było widać. A ręki Cola to ja już nie mam zamiaru komentować - gdyby nie ręka Cole'a piłka wyleciała by na aut, dzieki jego ręce piłka ustawiła mu się do kontynuowania akcji, miał z tego niewątpliwą korzyść. Jeśli to wedle przepisów nie jest ręka, to ja dziękuję za takie przepisy, tak samo chore jak z tym bramkarzem AZ
MARCUS ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 11:28]
Pawle vel Siara wybacz, ale ten opis o kibicach Realu, Mułów itp i sęedziowaniu to jest ponizej wszelkiej krytyki. Jakbyś do czasów przedszkola się cofnął. Pomijam, że sam sobie przeczysz, słaba Chelse, ale geniusz trenera. To to się nie wiąże?? Mecz zdecydowanie remisowy, w zasadzie w kazdym elemencie, całe szczęście fajny, emojcjonujacy do końca. Mogliśmy ich dobić, oni nas też. Wsyzło jak wyszło, moim zdaniem całkiem dobrze. Jeszcze co do podniecania sie tymi rękami, to ta Cola nie jest do odgwizedania, BAE jak najbardziej ( ogólnie gra słabo ostantio, mało skoncentrowany). Z tym Adebayorem to po pierwsze decyduje kolejność zdażeń, więc dlatego spalony - można było puścić. A czy była łapa, trochę ciężko ocenić. Kiedyś tłumaczono to w ten spoób, że jeżeli piłka odbije się bokiem, to to jest ramię, a więc częśc ręki, jeżlie odbije się górą lub przodem to tej pewności już nie ma. Posiłkowano się tym czy wykonuje się ruch-bardzo istotne, jak rownież jak piłka odbija. To dla tych co się nie podniecaja niezdrowo tylko wolą pomyśleć temat. W mojej opini nie czuję się oszukany, ani nikogo nie oszukałem. podobnie jak Moshinio uwąząm, że HR sam sobie utrudnił. Wprowdzenie Pava to jak strzał w kolano w takim meczu. Już chyba wszystkim udowodnił, ze się do powaznego grania nie nadaje. Kiedyś trzeba było wyciąć bramkostrzelnego Benta, teraz podobnie z Pavem. Nie wiem w czym gorszy byłby jakiś młodzian, próbujący wbić się do składu.
moshino ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 10:45]
szczerze Wam powiem, że największe pretensje mam do Radknappa. Wchodzi na boisko to drewno które nie wie jak sie wogóle ma ustawiać i piłke w drugiej połowie dotyka może 4 razy w tym 1 raz korzystnie dla drużyny, 2 razy traci ( w tym 1 raz przewracajać się na piłce) a raz gra z tyłem. Jak na 45min+doliczony to troche malo... Zupelnie niewidoczny i nie przynoszący żadnych korzyści dla drużyny. Wolałem VdV który co prawda też nie był widoczny w 1 polowie ale umie przytrzymać, obrócić się z piłka a co najważniejsze bardzo dobrze centruje i bywało groźnie po jego wrzutkach i oczywiście ku mojemu zdziwieniu starał się walczyć. Myślę, że w okienku transferowym które teraz będzie powinniśmy sobie kupić jakiegoś dobrego ofensywnego pomocnika i środkowego obrońce i oczywiście zatrzymać Ade. Takie jest moje zdanie. Co do meczu, to uważam, że nie było źle, chodziaż środkowi obrońcy kryli na radar i mogło się to dla nas skończyć nie za ciekawie. Szkoda sytuacji Gallasa i w końcówce Adebajora i podajże Kinga ( duże zamieszanie było ale byla dobra sytuacja która powinniśmy wykorzystać)
pawcius ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 10:27]
Varba nie pamiętam abyś się zgadzał choć z jednym moim komentarzem i generalnie mam to gdzieś. Nie narzucam innym co maja pisać a wielu to robi odnośnie mojej osoby . Mam inne zdanie. Kibicem jestem długo i czekam długo na mistrzostwo.Chodziło mi o to żeby chelsea właśnie nie wygrała z nami bo są naszym bezpośrednim rywalem. postawiłem na typerze i u bukmachera na spurs. zawiodłem się że nie zagraliśmy tak dobrze jak wszyscy chcemy. zawiodłem się na modricu. doceniam klasę przeciwnika, a sędziowie to w każdym meczu coś przekręcają.
varba ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 08:09]
Pawciuś skoro gol strzelony barkiem powinien być uznany jako ręka to czemu Balloteli miał uznanego gola. I czemu został odgwizdany spalony a nie zagranie ręką przez Webba. Masz dziwną mentalność, bo widzisz tylko sytuacje przeciwko własnej drużynie. Klub poszedł na przód a ty zostałeś w blokach. Żeby nie było tego zdjęcia w koszulce to pomyślałbym że kibicujesz chelsea. Nie wiem chyba obrałeś sobie takie zadanie żeby wszystkich wku..wić przed świętami
konradthfc ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 07:39]
"..Na przyszlosc sie ogarnij bo kibicuje United juz wiele lat..." - co pajacu robisz na tej stronie? Gdybyś napisał, że kibicujesz angielskiej piłce od wielu lat to Twoja obecność tutaj byłaby zrozumiała. Co do meczu, nie można wygrać grając 20 min na początki i 5 minut na koniec. Chelsea to nie Wigan, Bolton czy Blackburn choć pewnie z tymi drwalami też byłoby ciężko. Zagraliśmy przeciętnie. Ruskie się robią takie drewniane i zaniżaja poziom TOP4 jeśli chodzi o "ładność" gry. Sędzia nas skrzywdził oczywiście ale nie tylko w tym bym upatrywał tego, że był remis. Co na boisku robił Sandro, że o (Ba)Romanie nie wspomnę. Kuurwa jak taki chłop może grać w takiej lidze? Nie pytała może o niego Anży? Idzie styczeń w którym generalnie od lat nam słabo idzie. Teraz beniaminkowie z którymi wstydem będzie nie zdobyć co najmniej 4 punktów. Tytuł jest o Modriciu więc powiem tyle - nie jest to na tyle dobry gracz (lub przynajmniej nie był wczoraj) aby poradzić sobie z drewnem w środku.
kiko10 ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 01:37]
"@kiko, chciałeś powiedzieć: odkąd koledzy na podwórku kazali mi kibicować ManU, nie zdobyli 90 pkt. Spójrz w statystykach na sezon 2008/09, nijaki Ronaldo, jak najbardziej w składzie MU, o jedną bramkę przegrał rywalizację o tytuł króla strzelców z Anelką." Przczytaj dokaldnie moj post napisalem ze nigdy nie przekroczyli 90 pkt a nie ze nigdy nie zdobyli tyle..Na przyszlosc sie ogarnij bo kibicuje United juz wiele lat...
RAFO THFC ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 00:18]
hehe - fajna ta nasza tabela na spursmanii
spurs3 ; Redaktor
Piątek[2011.12.23; 00:07]
Ja już nie patrzę na sędziów, powinien nam uznac gola na 2:1, mogł/nie mogł uznać gola dla Chelsea , mogł/nie mogł dać im karnego, mogł wyrzucić Ade z boiska itp., itd. - generalnie mógł zrobic wielki bajzel w meczu. II połowa dla Chelsea przynajmniej jej pierwsze 20 min.. mogliśmy i powinniśmy ich dobić w 90 + min. Ale trudno, ich nie pilnowany Ramires z bani musiał strzelić a nie strzelił, słupek Drogby, kilka min. niecelnych strzałow. Gra się tak jak przeciwnik pozwala na pewno rozwaliła nas ich bramka z niczego, wybiła nas z rytmu. Do gola 1:1 chelski nie istaniala. Grały ze sobą 2 dobre drużyny, wynik jest gorszy dla nich, ważne dla nas by nie stracić punktów z beniaminkami w 2 kolejkach.
Paweł ; Użytkownik
Piątek[2011.12.23; 00:00]
Tak, zmianę mentalności kibicowskiej widzę u mnie - kibice United, Chelsea, Arsenalu i Realu (tak jak ich menedżerowie) za każdy nieudany mecz, wynik zwalają na sędziego, albo taktykę rywala. Ja robię to samo, bo nie widzę powodu, żeby przypierdzielać się do naszych piłkarzy. Zawalili przy bramce, chociaż nie cierpię takich sytuacji, że każdy widzi, że było przewinienie, tylko nie sędzia. Gra się do gwizdka owszem, ale to się tylko tak łatwo mówi. Nieuznany gol jest jednak faktem, z którym nawet nie ma co dyskutować. Złodziejstwo wśród leśnych dziadów.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:55]
Nie strzelił, miał asystę przy bramce i to dosłownie. Przynajmniej raz by nie przeszkadzał. Strzeliliśmy na 2:1, uznaliby i nie byłoby tego całego zgrzytu o naszą formę.
pawcius ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:52]
Ja nie zwalam winy na sędziego. Przyczyna jest w naszej grze. Oglądałem na sky sport powtórki, Wy też to zróbcie a potem coś konkretnego i na temat. Znowu sędzia nam gola strzelił - niesamowite.
Mlody19 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:51]
Powiem tak : brak pomysłu na gre . Naszymi rozgrywajacymi najczesciej byli Gallas i King obok oczywiscie Modrica który był aktywny chyba najbardziej z Tottenhamu. Parker i Sandro całkiem sredni mecz, bezbarwny. Ade sie starał, strzelił gola, szkoda sytuacji w doliczonym czasie ... Ale słabo strzelił, podniósł by piłke i jest brama. Walker aktywny aczkolwiek nie podobaja mi sie jego zwody a praktycznie jeden zwód.. na prawą noge i sprint. Jedno i to samo.Szkoda , że nie było Lennona i Defoe. Aaa i zapomniałbym o drewniaku !! Pavliuchenko ? Chyba nikt nie bedzie go zatrzymywał. Totalne dno . Mecz jak dla mnie sredni, przewaga Chelsea szczegolnie w 2 połowie, 1 w miare wyrównana. Tottenham nie potrafił na własnym boisku przejąc inicjatywy, to o czyms swiadczy a oczym ? Że przegralismy srodek pola. Dlatego też za rozgrywanie brali sie Gallas i Kind razem z friedlem . Brakowało w 2 polowie VdV, kto wie gdyby zamiast Pav byłby Defoe .. Jestem sredio zadowolony z wyniku i rozczarowany troche gra poszczególnych zawodników a co sie przekłada na jakos gry zespołowej. Mam tylko nadzieje, że przy okazji następnego meczu , pierwszy do zmiany napastnik to bedzie Gio Dos Santos a nie Pav .
RAFO THFC ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:50]
co do teamu - to z całym szacunkiem ale Pav powinien trafić na wypożyczenie, albo nie wiem... qurwa nie można go wpuszczać na plac gry - fakt ukuł z Kotami -- ale dziś to był jakiś cień napastnika, źle przyjmował, brak szybkości, dryblingu, gry głową, waleczności - nawet butów nie potrafi łajza dobrać - ciągle się wypierdalał - druga istotna rzecz ... kulejemy na jedno skrzydełko - chyba lepiej byłoby tam dać Rose, albo Pianaar'a --- to trochę by poszrpali - AZZA wróć!!!
lupeek ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:48]
pawcius, nie da się czytać tego co piszesz... jakie 3 żółte i jaki spalony, JAKA RĘKA? Ten gol bardziej prawidłowo nie mógł być strzelony. Spalonego na pewno nie było, a Ade pięknie i z pełną premedytacją uderzył piłkę barkiem, co nie jest odgwizdywane jako zagranie ręką...
pawcius ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:43]
Chelsea nie wygrała, padł remis ze wskazaniem na chelsea. Nam zabrakło zaangażowania i lidera na którego miały świecić jupitery. Zawiodło nasze serce - modric, nie pompował akcji. Starał się za to sandro ale on nie przejmnie roli pompy. Jakieś pretensje do weba owszem. była ręka przy bramce i była ręka BAE, adebayor wg mnie to 3 żółte mógł dostać, to są derby. dla nas gol nieuznany słusznie spalony może minimalny ale potem ade strzelił ramieniem, ręką. ich trener dokonał zmiany bo mieli kontuzje a nie jest geniuszem. zmiennicy chelsea zagrali fajnie a nasz zmiennik pav nic nie zagrał i nawet się potykał o własne nogi. Pozytyw taki dla mnie to co w 1 poście. nie przegraliśmy meczu o 6 pkt. remis to sukces połowiczny a nawet 1/3. już po meczu. gramy dalej. oby lepiej.
RAFO THFC ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:43]
3 ostatnie gole CFC w meczch z KOGUTAMI to jakiś wielki shit ! ---- w tamtym sezonie uznany gol mimo, że piłka nie przeszła linii bramkowej a w końcówce gol ze spalonego --- teraz zagranie ręką tuż przed golem na 1-1... ------ mało tego P R A W I D Ł O W Y gol ADE -- a te śmiecie w czarnych koszulkach nie uznają bramki..
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:43]
a my mieliśmy pampersy przez takie nastawienie jak twoje pawcius, Redknapp też myślał że "byle nie przegrać" i tak wyglądała ta gra
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:30]
Ja widziałem słabiutką Chelsea, najsłabszą jaka kiedykolwiek przyjechała na WHL. Uratował ich geniusz Boasa-villasa, który widząc co się święci po 15 minutach, fantastycznie przemeblował drużynę jeszcze w trakcie pierwszej połowy. Totalny antyfutbol, udawane leżenie na ziemi przez minutę, wybijanie z rytmu, nieprawidłowo strzelony gol, nieuznany prawidłowy dla nas, nie wiem w czym Chelsea była lepsza, bo na pewno nie w piłkę nożną. Na WHL przyjechało Stoke bis, ewentualnie Cheltenham. Nie zagraliśmy rewelacyjnie a to jeszcze gorzej świadczy o Chelsea, my gubimy formę, Parker z Sandro na środku pomocy to totalne nieporozumienie, a Pav... nie, nic nie mówię
aapa ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:27]
@kiko, chciałeś powiedzieć: odkąd koledzy na podwórku kazali mi kibicować ManU, nie zdobyli 90 pkt. Spójrz w statystykach na sezon 2008/09, nijaki Ronaldo, jak najbardziej w składzie MU, o jedną bramkę przegrał rywalizację o tytuł króla strzelców z Anelką.
pawcius ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 23:17]
nie widziałem słabej pomocy chelsea, słabszej o kilka klas. szkoda bo wtopiłem zakład stawiając fanatycznie na nas. widocznie mieliśmy pampersy. najważniejsze że nie przegrali bo chelsea była lepsza. Sandro - szacun. Modric - pracuj abyś był kilka klas lepszy bo w meczu o stawkę nie zagrałeś jak motor naszych akcji. Pav - nie znajduję opcji, chyba grał przeciwko nam.
Mlody19 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 22:31]
Słabiutka gra Tottenhamu w 2 połowie ... Niestety.
Wujo ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 22:30]
2 połowa pod znakiem : "Nie mam komu zagrać"
abutv ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 21:01]
Transmisja w pięknej jakości na abutv.com.pl/kanal2.html Polecam!
wersus ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 20:55]
Czyli spełnił się najgorszy dla Luki scenariusz - skrzydło. Niedobrze... dobrze chociaż, że Bale zagra.
RAFO THFC ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 20:37]
Brad Friedel; Kyle Walker; William Gallas; Ledley King; Benoit Assou-Ekotto; Gareth Bale; Sandro; Parker; Luka Modric; Rafa Van der Vaart; Emmanuel Adebayor --------------------------- kurde Luka na skrzydle, wolałbym już tam Sandro chyba
adipetre ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 20:24]
Meireles to anonim. Z City dolozyl noge i dolaczyl do druzyny gosci, taki portugalski Lampard, wylaczyc z gry Mate i Sturridge'a i Chelsea nie ma.
ginola ;
Czwartek[2011.12.22; 17:54]
Baro - na 99% wpadnę na meczyk i jaki by nie był wynik, to będę miał jakiś powód do zadowolenia. Jak wygramy - wiadomo, jak przegramy, to jak po MU, kiedy też 3:0 obstawiałeś:D Ja jestem jak Marcus - pośrodku (ale nie w kombinacji Marcus, żona, ja;), nie wkalkulowuję, jak kilka lat temu, porażki, ale daleko mi do pewności. Skromne 1:0 w zupełności mnie zadowoli, przy wyjątkowo niekorzystnym układzie meczu nie będę też płakał po remisie. Porównywanie Meirelesa do Modricia nie ma kompletnie sensu - zupełnie inne zadania, zupełnie inna charakterystyka zawodnika. Ja tam osobiście jego boję się najbardziej, to jest koleś, który gra najlepiej w meczach o największą stawkę. No i oczywiście tradycyjnie Drogba - Baro, jeśli on dogorywa, to każdemu zawodnikowi życzę takiego dogorywania. Nawet teraz tam gdzie dla niego jest podłoga, Defoe i Roman mają już sufit, do którego nie są w stanie doskoczyć.
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 17:53]
Ty nie pierdol głupot bo jak ci napisałem a ty naucz się czytać to nie moja opinia tylko kibica Man Und, który wie o tym klubie o wiele więcej niż ty bo zna go od podszewki a nie z telewizji. Skoro bycie na drugiej pozycji w lidze i odpadniecie w fazie grupowej z ligi mistrzów jest tak dobre jak mistrzostwo i finał ligi mistrzów to rzeczywiście masz racje a mój kolega nic nie wie o United!
jaroszy ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 17:48]
Fingor żebyś się jeszcze nie zdziwił jak wyjdzie Pav i zapakuje bramę która da nam trzy punkty . Szczerze to nie ważne kto , ważne żeby znaleźć sposób by dziś wygrać i odskoczyć Cwelsi na pięć punktów ( a mamy jeszcze jeden mecz rozegrany mniej od nich).
szarib ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 17:45]
Sandro pokazał się ostatnio z dobrej strony. Ta waleczność w odbiorze. Ale czy Luka to najlepsze rozwiązanie na skrzydle ? No nie wiem.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 17:35]
Idziecie, bo Liverpool, Chelsea i Arsenal są jeszcze słabsi. My też idziemy na swój rekord i co?
kiko10 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 17:32]
varba-->Jesli United sa najslabsi od lat to jakim cudem mam tak genialny wynik pkt?? Nie wiem czy zdajesz sobie sprawie ze idziemy na ponad 90 pkt co bedzie naszym rekordem ..Nawet majac w skladzie CR7,Teveza nigdy nie przekrzoszylismy 90 pkt a teraz to bardzo mozliwe takze nie pierdol glupot..
fingor ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 16:55]
ja tam boję się tylko jednego ,kto wie czy Romek dziś nie dostanie szansy w pierwszym składzie ... Harry jest tak nieprzewidywalny w swoich decyzjach ,że niczego pewnym być nie można .Choć nieraz już udowodnił,że "w tym szaleństwie jest metoda" .Mam nadzieję ,że zagra jednak Sandro albo Kranjcar...Najważniejsze to opanować środek pola i wiem ,że będę raczej w mniejszości ,ale wolałbym żeby Luka dziś zagrał na lewej , a w środku Sandro.
aapa ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 16:27]
kiko10, ty tak na serio? Rozumiem, że wzorem Angoli i Japończyków kibice ManU żyją na innej planecie, ale pora trochę zejść na ziemię.
Zolter ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 16:22]
kiko10: Clev w tej chwili od Luki odstaje o kilka klas, a gdybanie co bedzie za kilka lat (o ile wgl bedzie) jest słabe...
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 16:12]
Kiko10 united od lat nie miało tak słabego składu i to nie jest moja opinia tylko mojego bardzo dobrego kolegi który ma season ticket na Old Traford i jest kibicem United od urodzenia. Chłopina jeździ na mecze po 300km co drugi tydzień, piszę ci to żebyś wiedział że to nie jest złośliwie tylko on to mówi z troski o ten wielki klub. Kiedyś United mógł kupić kogo tylko chciał, a teraz grają tylko piłkarze z akademii, którzy powinni być uzupełnieniem trzonu drużyny a nie dzwigać odpowiedzialność za wynik. Jak taki Phil Jones w pierwszym sezonie na Old Traford jest najlepszym piłkarzem, to tylko stanowi o sile obecnego United. Kilka sezonów temu Pique nie mógł się przebić do składu, Rossi nie dostawał szansy, bo nie było potrzeby. Jest różnica miedzy Man Und z przed kilku sezonów a teraz. I wszyscy kibice United pytają o to samo: Where is the money going!?
kiko10 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:36]
Clevrley ma 22 lata Modric ma 26..Gora 2 lata i Clevrley to bedzie najlepszy playmarker w PL..Chlopak gral w wszystkich kosmicznych wynikach MU 8;2 z AFC,3;2 z City(wszedl przy stanie 0;2 o i kompletnie zmiadzyl srodek City gdzie graja Toure,Barry czy De Jong),3;0 z Spurs,5;0 z Boltonem i wypadl przed mecze z Chelsea gdzie ejszcze gra nie wygladala najgorzej a potem wszystko sie posypalo..Owszem Modric jest duzo lepszym pilkarze na ta chwile ale ta roznica bedzie szybko tapniec jesli Clevrley bedzie unikal kontuzji a z tym ma narazie najwiekszy problem..Ogolnie Spurs maja lepszego PO i SP od United..No i Parker tez ogolnie lepszy od Carricka ale Michael jest ostatnio w kapitalnej formie takze tu bym sie wstrzymal :) WIem ze nie jestem obiektywny bo jestem kibicem MU ale moim zdaniem tylko przez nasze kontuzje nie jestesmy liderami PL..
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.12.22; 15:34]
No nic może się za bardzo nakręcam, ale naprawdę wierzę, że ich dziś ogramy.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.12.22; 15:33]
aapa kurwa - bylem już tam na trzecim miejscu. tylko kilka razy zapomniałem postawić wyników i jest klops :(
aapa ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:30]
Barometr, już ty lepiej nie przewiduj, bo jak przypomnę sobie twoje wcześniejsze prognostyki, np. przed United, to udusić mam chęć. Tak przed świątecznie. Jak wejdziesz do pierwszej dziesiątki w IKTS to zacznę ci powoli ufać, na razie sit and shut up. Od razu mówię, że żartuję.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.12.22; 15:27]
ja właśnie ograłem Chelsea w FM 2012 - 4:2. I to bez kontuzjowanego Modricia :) taki wynik myślę, że bierzemy w ciemno. Kiko10 - no po prostu się nie zgadzamy, a statystyka owszem coś tam pokazuje, ale nie wszystko - widziałem kilka meczy MU i oni mnie nie przekonują. A na papierze czy w rzeczywistości - gdzie jest Cleverley, a gdzie jest Modrić. Różnica kilku klas
kiko10 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:24]
Barometr--> De Gea i Lindegard bronia swietnie co pokazuja statystyki De Gea ma 6 czystych kat a Lingegard 5 wiecej ma tylko gk Swansea gdyby nie rotacja Fergusona to De Gea mialby murowane zlote rekawice :)
kiko10 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:22]
dzejkob-->Obejrzyj ostatnie mecze Carricka i Valenci oraz mecze z Clevrleya w ktorych gral bo kilku dobrych tygodni jest kontuzjowani..Jedynym sredniakiem jest Fletcher ktory nie moze zlapac formy z sezonu 08/09 jest to bardzo dobrzy zawodnicy a Clevrley ma potencjal na bycie genialnym zawodnikiem bo chlopak wszystko to co mial Scholes ktory byl najlepszy playmarkem w PL :)
dzejkob ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:21]
Jest jeszcze młody ale talent ma niesamowity. Za sezon czy dwa chłopak może wypalić. Co do 3:0 Barometra to wynik uważam za jak najbardziej możliwy, gdyby nie te kontuzje...
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.12.22; 15:18]
i do dzejkoba dodam - bramkarz. De Gea jednak nie wpasował się do ligi angielskiej
dzejkob ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:18]
+ Giggs który będzie grał już tylko gorzej.
dzejkob ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:17]
Pomoc. Na pewno słabsza niż nasza. Carrick, Fletcher, Cleverley czy Valencia to bardzo dobrzy średniacy.
kiko10 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:10]
Gdyby nie masowa ilosc kontuzji to United pewnie mieli by komplet pkt w lidze..
kiko10 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 15:08]
Barometr-->Ktora formacja na papierze nie jest bardzo dobra w MU??
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2011.12.22; 14:48]
Ja już od dłuższego czasu nie potrafię zrozumieć np. fenomenu MU. Drużyna na papierze dobra, ale nie bardzo dobra. Patrzę na Tottenham i nadziwić się nie mogę, że dostajemy z nimi baty za każdym razem. Z Chelsea różnica jest już za to kolosalna. W pełni się zgadzam z Pawłem - ich pomoc jest w tym sezonie o klasę niżej. Wymaga przewietrzenia, ale na szczęście - nie udało im się z Luką i musieli się pocieszyć - przeciętnym Meirelesem. Obrona i bramkarz - ok na bardzo dobrym poziomie, ale prawdziwy dramat mają w ataku. Torres zwany przebierańcem już w tym klubie nie zaskoczy, Drogba dogorywa, Sturridge owszem coś tam strzela, ale to jeszcze nie jego czas. A zatem do Chelsea respektu nie mam zamiaru czuć. Do Arsenalu - kompletnie rozwalonego też nie, choć uważam, że w tych derbach akurat dzieje się zawsze tyle, że każdy wynik jest możliwy, choć oczywiście ze wskazaniem na nas. Respekt właściwie w lidze można czuć tylko do City, a i tak jest to drużyna do pokonania. Panowie - nigdy od 21 lat, gdy kibicuję Spurs nie widziałem nas tak poukładanych, tak pewnych siebie, grających tak fantastyczny futbol totalny. Z naszą pomocą mogą się równać tylko najlepsi - Real, Barcelona, City, może Bayern na skrzydłach z Riberym i Robbenem (jak są zdrowi). Czas przestać się bać i zacząć wierzyć w naszych. Dla mnie Chelsea jest do zmiecenia w tym meczu. Nie zdziwi mnie nawet jakiś wynik 3-0. Jestem tak pewny, że nawet u buka postawiłem na naszych, a trzeba powiedzieć, że oni jeszcze nas aż tak nie doceniają i kurs jest świetny - 2,6 :) konkludując - dziś będziemy świadkami pięknego zwycięstwa Tottenhamu
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 14:47]
No fakt, trzeba by ją najpierw rozbroić. Z drugiej strony, czego się nie robi dla ojczyzny :P
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 14:24]
Jakie tam pretensje :) Tak mi się zebrało na takie suchary-żarty przedświąteczne. No nie wiem czy to tak dobrze być pomiędzy dwiema kobietami. A jak ta za tobą jest z tego typu to co wtedy http://imageshack.us/photo/my-images/341/76573707.jpg/ ????????????????
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 13:20]
Oj Pawle wjebałeś się jak ślepy do kina ;);) Po pierwsze i najważniejsze to leżeć między dwoma kobitami nie jest najgorszą z opcji. Jak znam samczy umysł to nieźle żonę rozreklamowałem :D po drugie, też najważniejsze ;) to to ,ze jestem pomiędzy to raczej wypadkowa moich poglądów, ktorych się trzyma, a nie święta. Ja gwiazdki, ogolnie całej końcówki roku nie znosze od dawna. Jak moja niechęć siępgłębiała to mi dorzucili 6 stycznia wolne, żeby mi lepiej było. tym oto sposobem 3 tygodnie rozjebundy mam w kalendarzu. Uwielbiam Wilkanoc, bo to jest konkretnie i na temat. Niedziela, poniedziałek i po sprawie. Wszystko wraca do normalności. Po trzecie, tez najwazniejsze , to kto jak kto, ale ty do mnie z pretensjami?? A kto cie kuźwa bronił, że masz prawo krytykować po wygranej?? Se wrzodawyhodowałem ;);)
dzejkob ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 12:58]
Może niezbyt składna wypowiedź ale jestem trochę "niedzisiejszy". Mam nadzieje że zrozumiecie o co mi chodzi.
dzejkob ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 12:56]
W większości zgadzam się z Pawłem aczkolwiek uważam że mentalność kibica zmienia się powoli. Jeszcze nie tak dawno byliśmy sredniakiem ligi i w każdej formacji byliśmy słabsi od Chelsea czy United. Teraz przyszły czasy że mamy skład lepszy od Chelsea (przynajmniej według mnie) ale po prostu ciężko się przestawić do roli faworyta w takich meczach. Widzę nasz skład, formę zawodników, styl w jakim gramy i widzę że jesteśmy bardzo mocni i że możemy walczyć nawet o majstra przy odrobinie szczęścia. Ale jeszcze trochę czasu minie zanim każdemu z nas przestanie chodzić po głowie "Kurde gramy z Chelsea, remis biore w ciemno". Mi też te słowa czasamu chodzą po głowie ale staram się je wyrzucić bo wiem że stać nas na wygrana z każdym.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 12:56]
MARCUS - tak generalnie zauważyłem, że ostatnio często jesteś pomiędzy, pośrodku w jakiejś dyskusji. Ja wiem, że święta, ale mam nadzieję, że na stałe ci to nie zostanie. Ufam, że jak się bawicie z żoną w trójkąciki to też nie jesteś pośrodku, bo to źle wróży :D
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 11:58]
a co do formy Modricia to sądzę, że jej nie doceniamy (wiadomo, bywają u niego słabsze mecze, ale moim zdaniem gra przeważnie dobrze albo bardzo dobrze) i zaczniemy doceniać wtedy, kiedy inne z naszych gwiazd spuszczą z tonu, zgubią formę i okaże się, że sam Modrić ciągnie ten wózek. Ale wolę się mylić, żeby nikt tej formy nie gubił
pawcius ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 11:43]
United to ja oglądałem wczoraj i pomimo strasznego szpitala jaki mają grają rewelacyjnie. odpadli z basel w LM gdzie nie za wielu kelnerów występuje. jest to szok , sensacja ale się zdarza. LE to wg wielu puchar myszki miki i na pewno poziom nie ten. W meczu na WHL przeciwko poak nie była to nasza głęboka rezerwa. Grał modric oraz wielu podstawowych i 60 minut graliśmy w przewadze. chcieliśmy to wygrać ale szybkie 0-2 i kupa. udaję się zaraz do bukmachera postawić na Tottenham bo muszę sobie zrobić prezent. i życzę sobie abyśmy nie przegrali z cheśniakami.
picci62 ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 11:30]
http://americansports7.wordpress.com/ Amerykanskie sporty,amerykanskie zrodlo. Na dzisiejszą noc kolejny kupon z kursem ok 15 ,na stronie screeny kuponów z wielkimi kursami,zapraszamy!
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 11:12]
Emocjonalnie się zrobiło. Ja jestem gdzieś pomiedzy Pawcius'em a Tuczim. Z jednej strony chęć nieprzegranej rozumiem i z wieloma "ale ' się zgadzam. Też nie jestem rozanielony formą Modrica. Nie zeby grał źle, ale jednak wypadałoby, żeby jakiś sezon miał z kilkoma wybitnymi meczami. Stać go. Tym bardziej, że przemawia do mnie argument o obecnej formie, to znaczy my tak różnie, a u nich co by nie powiedzieć coś drgnęło ostatnio i wynikiem z Wigan bym się nie sugerował za bardzo - ich coach jeszcze nie raz zapłaci frycowe za nauczenie sie tej ligi. Z drugiej strony też nie ma sensu nie spróbować zagrać o całość, nawet trochę napuszenia się nie zaszkodzi. Wykorzystajmy argument, że to oni musza bardziej niż my.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 10:35]
Od razu przypomina mi się wywiad z Jamie Redknappem po meczu z Manchesterem City, który dał nam awans do LM. Powiedział do Harry'ego: Tata jak zagrasz w tym meczu? Wystawisz asekuracyjnie jednego napastnika i dwoch defensnych pomocnikow? A on odpowiedzial: Nie Jamie, to jest nasza szansa, nasz wieczór, idziemy na całość, nie możemy zagrać asekuracyjnie. I o to chodzi! Do odważnych świat należy
varba ; Użytkownik
Czwartek[2011.12.22; 05:55]
Pawcius już powoli nie daje się tego czytać. Co z tego że nasz drugi skład przegrał z Paok, jakie to ma odzwierciedlenie w naszej sile. United przegrał pierwszym składem z Basel to co nagle te 19 tytułów przestało mieć znaczenie. Okazanie zbyt wielkiego szacunku wiąże się z tym że piłkarze nie grają tak jak powinni, boją się atakować większą ilością graczy, wybierają najprostsze warianty które do niczego nie prowadzą! Jeżeli mamy przejąć inicjatywę to nie da się grać bojaźliwie. Co z tego że możemy przegrać, obierając twój sposób myślenia nie mamy szans żeby wygrać. Trzeba wyjść i zagrać swoje, jak się uda super, jak nie to trudno, to tylko mecz piłki nożnej
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 22:42]
Dlatego wrócę tylko do tego co chciałem napisać. Właśnie teraz nie możemy z nimi przegrać.
tuczi ; Redaktor
Środa[2011.12.21; 22:39]
Naturalnie Pawcius. Nikt Ci tego nie zarzuca. Piszesz jednak jak kibic "filialnego" klubu większych braci. Naturalnie, że szacunek należy się każdemu. Tak Chelsea, jak i West Brom. Tyle, że przez lata wychodziliśmy na boisko (i siadaliśmy przed tv - komputerem) z dupami w gardle, bo gramy z CFC, MU czy innymi Arsenalami. W końcu nadszedł czas, że to oni tak wychodzą na boisko. A ich kibice wciąż mają nas za nawet nie sezonowców, ale "miesięczników" i powiadają, że nasz koniec jest bliski. Dlaczego więc my znając naszą siłe, nie mamy siadać na kanapie czy też w pubie z tą wiarą i WIEDZĄ, że jesteśmy po prostu silniejsi i mocniejsi ??
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 22:29]
Ja nie powiedziałem w żadnym komentarzu że nasza drużyna jest słabsza.
tuczi ; Redaktor
Środa[2011.12.21; 22:17]
Nie wiem tylko Pawcius czy zyskamy szacunek innych... sami nie mając szacunku do własnej siły. "Cudze chwalicie - swego nie znacie - sami nie wiecie co posiadacie"...
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 22:08]
Na respekt i szacunek pracuje się latami. raczej 10 sezonów a nie 10 meczy raz na 10 lat. przypominam - sezon trwa i jeszcze nie jesteśmy mocarzami jak nas PAOK ogrywa w LE. możemy to zmienić i na to liczę wygrywając to np. historyczne 3 miejsce albo mistrzostwo. Paweł - po mistrzostwie nie będzie kupy i wszyscy nas się będą bać. narazie trzeba pracować na szacunek.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 22:00]
Czy Chelsea grajac z nami podchodzi do tego meczu z respektem? Czy United grajac z nami drży że "znowu ten Tottenham?" Co to za mentalność, ludzie kochani. Wystarczy poczytać fora Chelsea, czy United przed naszymi meczami, że mogą grać totalną kupę, a zawsze uważają, że są lepsi i wygrają. A my jesteśmy Tottenham i mamy się bać? Respekt? Doceniać? Manchester United docenia i podchodzi z respektem do jednej druzyny - do Barcelony. I zawsze wdupia. Jacy kibice taki cały klub. Jak my nie zaczniemy inaczej podchodzić do naszej drużyny to nie ma też co oczekiwać, że nagle nasi piłkarze wyzbędą się kompleksów, które wpajamy im od dawien dawna. Są lepsi i koniec!
tuczi ; Redaktor
Środa[2011.12.21; 21:50]
Wydaje mi się Pawcius, że nie wywyższamy Tottenhamu, a szczególnie nie dlatego, że jesteśmy na 3 miejscu. Wydaje mi się, że jesteśmy dumni i zadowoleni z tego jak nasi prezentują się w większości meczy tego sezonu. Bo takiej gry zazdrości nam nie jeden. A już lini pomocy zazdrości nam każdy. Nikt tymczasem tej pomocy nie zazdrości już Chelsea...
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 21:49]
I na koniec jeszcze jedno. nie lubię chelsea prawie tak samo jak arsenalu. kibicuje przeciwko nim w każdym meczu. Doceniam jednak ich piłkarzy, styl gry i organizację. jutro będę przeciw chelsea i liczę że po meczu powiem że są przesłabi jak dostaną 3-0. ale najważniejsze abyśmy nie przegrali z nimi np. w takich okolicznościach jak mc, lub my ze stoke.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 21:49]
Równie dobrze można napisać o naszym meczu ze Stoke, że Stoke wygrało i należy ich docenić. Wygrali, bo daliśmy dupy, sędział dał dupy itd, itd. Mam nadzieję, że jutro nasza linia pomocy udowodni, dlaczego pisałem, że ci z Chelsea nie dorastają naszym do pięt i mam nadzieję, że zaczniemy przede wszystkim dostrzegać swoją siłę, a nie rozglądać się na innych :) Pewność siebie drużyny zaczyna się od pojedynczych kibiców, którzy zamiast drżeć przed Chelsea wierzą, że ich drużyna jest lepsza i ich zmiecie.
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 21:39]
Doceniam Twoje zdanie i wizję meczu Chelsea -mc. Ciekawa wizja. 3 ptk ma jednak chelsea a mc jedną porażke. Ale jak możesz oceniać graczy pomocy chelsea jako słabych- ja tam słabych nie widzę, może nie są w optymalnej formie i byli lepsi ale to dobrzy gracze. Ogólnie uważam że za bardzo wywyższamy Tottenham bo jesteśmy na 3 miejscu. Ja się cieszę i chciałbym abyśmy byli na pierwszym. Nie mówię jednak że chelsea jest słaba, ma słabych graczy, chciałbym abyśmy ten mecz z nimi wygrali ale za NIC nie chciałbym porażki.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 21:30]
wygrali, bo City miało wybitnego pecha - bramka z tyłka na 1:1, czerwona Clichy'ego bezsensowna, ręka Lescotta problematyczna na karnego, rażąca nieskuteczność - to City ten mecz przegrało a nie Chelsea wygrała. I to jeszcze u siebie...
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 21:27]
Nie bać ale doceniać że są dobrą drużyną i wygrali z MC. Bo modric jak narazie to nie jest taki boski w każdym meczu.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 21:23]
jaki bilans kiepski? biorąc pod uwagę prehistoryczny to owszem, ale od 5 lat na Lane nie wygrali, teraz mamy najlepszą drużynę od tych 5 lat i mamy się bać i mówić, że "nie zapeszajmy"?
tuczi ; Redaktor
Środa[2011.12.21; 20:59]
Dlatego wypada tenże bilans poprawić Pawcius ;). Łatwo nie będzie, ale jeśli wszystko zagra tak jak grało przez długi okres czasu to powinniśmy być spokojni. Powtarzam - jeśli wszystko zagra... Come on You Spurs !!
pawcius ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 20:45]
Chciałbym abyśmy tego meczu nie przegrali. Oczywiście swoje zdanie argumentuję możliwą nieobecnością kilku graczy. Doceniam przeciwników i nie powiem że gracz chelsea jest kilka klas słabszy od modrica. na 15 meczy w 7 meczach oceniam modrica przeciętnie. nie zawsze grałdobrze. Potencjał ma , ale mają też przeciwnicy. Doceniam chelsea, arsenal ,liverpool , oba manchestery. to że teraz jesteśmy na 3 miejscu nie uprawnia nas do tego aby wszystkich co są w tabeli niżej nazwać słabeuszami. moje życzenie to takie abyśmy tego meczu nie przegrali. bo bilans mamy z chelsea fatalny.
Zolter ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 20:38]
dzejkob: Dobrze powiedziane,tylko i wyłącznie jako środkowy pomocnik.
dzejkob ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 19:57]
Modrić będzie kluczem do sukcesu tylko i wyłącznie jeśli zagra jako środkowy pomocnik. Grając na skrzydle osłabi nasz środek i skrzydło. Drugim chorym pomysłem będzie gra z VdV na prawym skrzydle. Lecz najbardziej powalony to gra z Modriciem i VdV na skrzydłach. Tylko cholera chyba widziałem za dużo meczy za kadencji Redknappa i nie moge wyjść z przekonania że na skrzydłach zagrają właśnie Modrić i VdV...
Zolter ; Użytkownik
Środa[2011.12.21; 19:43]
Oj Luka to będzie klucz do sukcesu, wszyscy chyba liczą iż w tym meczu nie zawiedzie, a wręcz odwrotnie.
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online: tuczi,
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1716
Najnowszy użytkownik: Mourinho
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU