PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ CIEŚLIŃSKI 
| Środa [2009.08.12; 14:31]
Kadra na inaugurację
W weekend ruszają rozgrywki Premier League. Czas więc aby przedstawić naszą kadrę, jej mocne i słabe strony, oraz jakich transferów możemy jeszcze oczekiwać od Harry'ego Redknappa.

Bramkarze:
1)Heurelho Gomes
2)Carlo Cudicini

Nikogo chyba nie dziwi taka hierarchia. Carlo Cudicini jest bardzo przyzwoitym bramkarzem, jednak z naszym Heurelho nie ma większych szans. Wydaje się, że ta pozycja w naszej drużynie jest mocno obstawiona.

Środkowi obrońcy:
1)Jonathan Woodgate
2)Ledley King
3)Sebastien Bassong
4)Michael Dawson
5)Dorian Dervitte

Obsada środkowego obrońcy w naszym klubie byłaby mocną stroną gdyby nie ... kontuzjogenność czołowych postaci. Woodgate może nie zagrać nawet do października, King nie trenuje normalnie z pierwszą drużyną od 2 lat, natomiast Dawsona również nie omijają drobne urazy. Nawet numer 5 - Dorian Dervitte przeszedł już ciężką kontuzję, która zahamowała rozwój jego talentu. Jedyny pewniak do gry na razie to nowy nabytek Sebastien Bassong. Jakby mimo wszystko nie patrzeć, na start sezonu to właśnie środek obrony to nasza najsłabsza formacja.

Lewi obrońcy:
1)Benoit Assou-Ekotto
2)Gareth Bale

Lewa obrona od lat była naszą piętą achillesową, jednak w zeszłym sezonie niesamowitą formą błysnął Assou-Ekotto, który w trakcie kontuzji Bale'a wygryzł go ze składu i nawet gdy Gareth był zdrowy, to pozostało mu jedynie granie w rezerwach. Prawdopodobny jest jednak transfer Bale'a, a głośno o tym mówił sam agent piłkarza. Redknapp ponoć jest wielkim zwolennikiem walijskiego obrońcy, jednak kusząca oferta z Włoch z pewnością zostałaby rozważona. W razie sprzedaży Bale'a i kontuzji Assou-Ekotto, na lewej obronie może zagrać również Bassong, Naughton oraz Chimbonda, a od biedy nawet Rose i O'Hara.

Prawi obrońcy:
1)Vedran Corluka
2)Alan Hutton
3)Kyle Naughton
4)Pascal Chimbonda

Prawych obrońców mamy aż 4, a grać może tylko jeden. Pewniakiem wydaje się być Vedran Corluka, który bardzo dobrze współpracuje z Aaronem Lennonem. Kyle Naughton bardzo poprawnie prezentował się w sparingach, podobnie jak Alan Hutton i Pascal Chimbonda, jednak wydaje się, że jeden z tej dwójki może opuścić White Hart Lane przed końcem okna transferowego.

Środkowi pomocnicy:
1)Wilson Palacios
2)Jermaine Jenas
3)Tom Huddlestone
4)Jamie O'Hara
5)Kevin-Prince Boateng
6)John Bostock

Sytuacja z naszymi środkowymi pomocnikami jest dość skomplikowana. W sparingach na tej pozycji grało kilku zawodników, więc trudno ustalić na kogo będzie stawiał Redknapp. Wydaje się, że jednak głównym duetem rozgrywających będzie Palacios-Jenas. Tylko czy Jenas zostanie? Na inaugurację powinien być jeszcze nasz, ale nie wiadomo co przyniesie przyszłość. W razie sprzedaży któregoś z pomocników konieczne będą transfery, ponieważ Huddlestone jest bardzo chimeryczny, O'Hara prezentował się dobrze w sparingach, jednak liga to co innego, Boateng to tykająca bomba zegarowa, a John Bostock musi się jeszcze wiele nauczyć.

Skrzydłowi:
1)Luka Modrić
2)Aaron Lennon
3)David Bentley
4)Danny Rose

Skrzydła to również nasza słaba strona od lat. Niby dwóch podstawowych mamy genialnych, jednak gdy jeden wypada, tak naprawdę nie ma godnego zmiennika. Bentley jest kompletnie bez formy, ostatnio gdy został zdjęty z boiska nie podał ręki Redknappowi i uciekł do szatni, czym dał do zrozumienia że w Tottenhamie nie chce już grać, natomiast Rose to wielka niewiadoma. Nie ma wątpliwości - błyskotliwy pomocnik potrzebny od zaraz.

Napastnicy:
1)Jermain Defoe
2)Roman Pavlyuchenko
3)Peter Crouch
4)Robbie Keane
5)Giovani Dos Santos

Ustawić hierarchię napastników w naszej drużynie jest naprawdę ciężko, ponieważ każdy prezentuje podobne umiejętności. Formy jednak od dłuższego czasu nie umieją znaleźć ani Robbie Keane, ani Dos Santos, dlatego 3 napastników, którzy powinni walczyć o miejsce w składzie to Crouch, Pavlyuchenko oraz Defoe. I tu pewnie dużo będzie zależało od taktyki. Defoe jest napastnikiem, który robi dużo szumu i zamieszania, więc jest bardzo przydatny. Crouch potrafi przytrzymać i rozegrać piłkę, więc powinien grać przeciwko silnym rywalom. Pavlyuchenko natomiast to typowy łowca goli. Keane mimo że jest kapitanem to raczej nie powinien mieć miejsca w składzie na inaugurację, jednak wszystko może się zdarzyć. Mamy teraz największa rywalizację o miejsce w składzie od lat. Kto nie wytrzyma presji, odpadnie.

Przypuszczalnie najsilniejszy skład Spurs
Gomes - Corluka, King, Woodgate, Assou-Ekotto - Lennon, Palacios, Jenas, Modrić - Defoe, Pavlyuchenko

Przypuszczalny skład na inaugurację sezonu
Gomes - Corluka, King, Bassong, Assou-Ekotto - Lennon, Palacios, Jenas, Modrić - Defoe, Crouch

W naszym składzie znajdują się również młodzi zawodnicy, którzy być może będą przydatni w przyszłości jednak obecnie są na wypożyczeniach: Jake Livermore, Kyle Walker, Adel Taarabt,
John Obika, Troy Archibald-Henville oraz Ben Alnwick. W klubie pozostał Dean Parret - inna nasza ( kolejna ...) nadzieja na przyszłość.


własne
61 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
sliwka950 ; Użytkownik
Niedziela[2009.08.30; 20:08]
dobrą mamy kadrę mistrzostwo jak nic
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.20; 00:23]
No, potrafi. A King pewnie raz na ruski rok kogoś by kiwnął. Czy t o znaczy, że może grać jako ofensywny pomocnik? Dajmy każdemu robić co mu najlepiej wychodzi.
Barometr ; Redaktor
Niedziela[2009.08.16; 00:10]
Ale Luka jest walczakiem - potrafi odebrać piłkę. Zresztą jego dupsko będzie krył Palacios. A z Lennonem da się sklepać kilka razy, choć on oczywiście byłby od czego innego. Szarpałby na prawej stronie
Marcin ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 15:09]
Aha. Kombinacyjna. Z Aaronem. Jestes pewien? Poza tym guzik poklepiemy z dwoma wingerami na placu. Barry i Cesc tacy defensywni nie sa ale i tak na tyle bardziej niż Luka żeby stanowiło to istotna różnice w taktyce.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 14:50]
Czaję bazę :) Ale trzymam się tego - Palacios i Modrić na środku. Kombinacyjna fajna gierka na jeden kontakt i rozklepiemy wszystkich. Barry poza tym już taki defensywny nie jest - podobnie Fabregas w Analach. To pomocnicy kreatywni - w szczególności Hiszpan, który dyktuje grę. I tak dyktować ze środka pola powinien Chorwat - taki nasz mały kapral, który zostanie cesarzem Premier League
Marcin ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 13:44]
Jakie może?:D Przecież ewidentnie masz na środku pola w City dwóch defpomów. I dlatego Hughes może sobie pozwolić na 2 skrzydłowych(nie bedę się upierał, że to "prymitywna" taktyka bo to nie ma znaczenia). A Ty chcesz 2 skrzydłowych i jeszcze na środku Modricia operującego za napastnikami! Czaisz różnicę?
Barometr ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 13:30]
No może, może z tym City, zgadzam się z BAE - ale żeby uściślić chodzi o Modrica i Palaciosa na środku - Lennona po prawej i prawdopodobnie Bale'a na lewej - jak to jest pokazane na stronie goal.com. 100 procent z gody ze słowami o Modriciu - "Whether he becomes the star at Tottenham this season depends as much on Redknapp as it does on Modric. The manager must now realise that the team should be built around him, and not designed with him being able to play wherever is convenient." Generalnie widzę, że prawie cały ten artykuł oddaje moje spojrzenie na Spursów w tym sezonie.
Marcin ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 10:39]
Barometr coś mi się widzi, że wciąż nie dowierzasz ani mi ani nawet Marcusowi w kwesti różnic miedzy skrzydłowym a bocznym pomocnikiem. Co jest dziwne, bo sam zwróciłeś uwagę na to jak gra Modrić. Modrić ustawiony tak samo jak Lennon. Na dokładkę poszukaj sobie meczów Bayeru Leverkusen z zeszłego sezonu i zwróć uwagę jak grali Renato Augusto i Toni Kroos. A co do City-powiedz mi proszę, kto z duetu Barry-De Jong bedzie operował pod napastnikami? Bo mnie się wydaje, że obaj są raczej defensywnie zorientowani(to, że Barry jest pożyteczny w grze do przodu tego nie zmienia). Który z nich przypomina Ci stylem gry i umiejetnościami Lukę? Bo to o tym trąbie-niech będzie dwóch wingerów ale z ZAPORĄ, ZABEZPIECZENIEM w środku pola. Pomijam już fakt jak topornie i przewidywalnie wygląda taka gra(Villa, Juve za Ranieriego). Aha, i jeszce o tym jak wygląda nasza gra na lewej flance. To nie jest wina taktyki a wykonawcy. Bo BAE pewnego poziomu chyba nie przeskoczy. Wyobraź sobie, że w jego miejsce mamy jakiegoś świetnego LB, powiedzmy Zambrotte czy Jankulovskiego z czasów EURO'04. A? No i ktoś żwawszy niż JJ.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 05:33]
Ha - i na potwierdzeni, że w swojej opinii nie jestem osamotniony skład Tottenhamu wg goal.com - http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2009/08/13/1438350/tottenham-hotspur-season-2009-10-preview
Barometr ; Redaktor
Piątek[2009.08.14; 05:18]
Mnie się wydaje, że teraz to wróci Eduardo (ostatnio gol z Białorusią) i będzie na szpicy grał z van Persim. A Walcott pozostanie na skrzydle. A co do City - kolejna drużyna, która będzie tak grała - na skrzydle Robinho i Wright-Philips, a środek Barry z de Jongiem, z przodu - Adeba z Tevezem. Panowie - wybaczcie, ale taka taktyka mi się najbardziej widzi. Tym bardziej, że ZAWSZE, jak Modrić jest ustawiany na lewej stronie - ZAWSZE schodzi do środka. Z beznadziejnym z przodu BAE - praktycznie lewa strona nie istnieje w tym momencie. A Jenasa i tak właściwie nie ma na boisku. Więc gramy z Modriciem w środku i bez lewej strony oraz z błąkającym się nie wiadomo po co gdzieś tam w środku, kryjącym Chorwata Jenasem. Po co? To już lepiej Bale'a tam wrzucić za Jenasa i przynajmniej coś się będzie działo na tym lewym skrzydle (choć Garetha osobiście wolę na obronie).
tuczi ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 21:51]
Strasznie się uparłeś na ten Arsenal Barometr. No, ale już takiej dwójki napastników mieć nie będą, bo ten twój Adeba już od kilku tygodni jest w City. Tak więc teraz chyba "skrzydłowy" Walcott będzie musiał grać jednak z przodu :D
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 21:39]
W takim razie ja bym chciał, żebyśmy grali dwoma ofensywnie usposobionymi bocznymi pomcnikami
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 20:50]
To na 100% nie jest to samo.
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 18:41]
Nieprawda. To, że dwóch gości jest ustawionych na tej samej pozycji na boisku nie oznacza, ze mają tę samą charakterystykę i te same zadania. A tym się różni skrzydłowy od bocznego pomocnika. Charakterystyką i zadaniami. Zdecydowanie nie jest to kwestia semantyki.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 18:39]
Boczny pomocnik - skrzydłowy to już zwykła semantyka
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 17:55]
Jasne, że nie skrzydłowy. W NU grał głównie w środku pola. W AV po prostu boczny pomocnik.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 16:38]
Nie była moim zdaniem - tylko chłopaki presji nie wytrzymali. A efekty mimo wszystko przyniosła lepsze niż u nas. Milner nie skrzydłowym? No tu już przesadzasz MARCUS.
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 15:14]
Milner skrzydłowym?? Kolejne zdziwienie. No i co gra AV nie była na koniec już odkodowana?? Nie była monotematyczna z tymi kontratakami??
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 14:53]
Noż pieruna. Jasne, że to wina Harry'ego a nie tego, że Villa miała w środku pola dwóch roboli. To jak topornie wyglądałą ich gra to już inna sprawa(a ten O'Neill to taki "inny format" niby a myśmy grali dużo ciekwiej.Ot, zagadka).
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 14:40]
Rozumiem Wasze argumenty Panowie, ale się z nimi nie zgadzam. Kolejny przykład gry skrzydłami plus dwóch napadziorów - Aston Villa. Young, Milner na skrzydłach (teraz dochodzi Downing) - Carew (Heskey), Agbonlahor w napadzie, a na środku rozgrywał Barry. Bardzo mi się ich gra podobała. Oczywiście na koniec nie wytrzymali presji, ale taktyka była jak dla mnie bardzo fajna. Inna sprawa, że O'Neill to jednak inny format trenera niż Harry.
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 14:25]
Barometr jak cie czytam, to mam zawsze ten sam problem. Na początku się z tobą zgadza, faktycznie jest statu quo, i faktycznie warto by się kilku pozbyć. Tylko, że jak nawracasz jak piajny do płota z tymi skrzydłowymi , co jest na dzień dzisiejszy kompletnym przeżytkiem, a przede wszystkim bardzo dużym ograniczeniem, do tego podajesz jeszcze przykład analów.... Ręce i majtki opadają! Walcot skrzydłowym?? Miej litość. Kupiony jako napastnik i nawe Wenger twierdzi, ze to jest jego docelowa pozycja, a ty robisz z niego skrzydłowego. Arszawin to też nie rasowy skrzydłowy. Eboue?? To ma być żart?? Mnie nie dziwi, ze nie mają skrzydłwoych, bo po prostu potrzebują dużo uniwersalniejszy graczy, zwłaszcza przy ich polityce. Co was z tym LW opętało?? Jakaś nowa aktualizacja FM wyszła??Mourinho rezygnuje z gry nimi, bo Inter gra padakę, finał MAnu-Barca, praktycznie bez skrzydeł, ale u nas on ma być! Jak drużyna ma jednego wingera (to i tak nadużycie w stosunku do takich skrzydłowych jak kiedyś Giggs czy Overmars) to jest już sukces, ale HR ma mieć dwóch. A potem będzie zjebany, że gramy czytelnie i bez pomysłu a nasz Lenonek i lewy Lenonek potrafią tylko jedno.
MARCUS ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 14:25]
Barometr jak cie czytam, to mam zawsze ten sam problem. Na początku się z tobą zgadza, faktycznie jest statu quo, i faktycznie warto by się kilku pozbyć. Tylko, że jak nawracasz jak piajny do płota z tymi skrzydłowymi , co jest na dzień dzisiejszy kompletnym przeżytkiem, a przede wszystkim bardzo dużym ograniczeniem, do tego podajesz jeszcze przykład analów.... Ręce i majtki opadają! Walcot skrzydłowym?? Miej litość. Kupiony jako napastnik i nawe Wenger twierdzi, ze to jest jego docelowa pozycja, a ty robisz z niego skrzydłowego. Arszawin to też nie rasowy skrzydłowy. Eboue?? To ma być żart?? Mnie nie dziwi, ze nie mają skrzydłwoych, bo po prostu potrzebują dużo uniwersalniejszy graczy, zwłaszcza przy ich polityce. Co was z tym LW opętało?? Jakaś nowa aktualizacja FM wyszła??Mourinho rezygnuje z gry nimi, bo Inter gra padakę, finał MAnu-Barca, praktycznie bez skrzydeł, ale u nas on ma być! Jak drużyna ma jednego wingera (to i tak nadużycie w stosunku do takich skrzydłowych jak kiedyś Giggs czy Overmars) to jest już sukces, ale HR ma mieć dwóch. A potem będzie zjebany, że gramy czytelnie i bez pomysłu a nasz Lenonek i lewy Lenonek potrafią tylko jedno.
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 13:25]
Sobie nie przypomne bo nie oglądałem końcówki sezonu. Ale to nie istotne. Bo mnie się rozchodzi o to, ze nie można grać dwoma klasycznymi skrzydłowymi na raz, mając w środku pola dodatkowo tylko jednego defensywnego pomocnika i jednego grającego pod napastnikami. Toż nas zaklepie środkiem każdy. Jestem zdania, ze jeśli grać dwójką wingerów takich jak Aaron, którzy o ataku pozycyjnym pojecie mają średnie, to tylko z odpowiednim zabezpieczeniem środka. Pomijam już to, ze mając dwóch skrzydowych to garć dwójką napastników to trochę ich marnotrawstwo.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 12:56]
Mi się wydaje Marcinie, że Anale najlepiej funkcjonują jednak z dwoma napastnikami - czego jestem zwolennikiem także u nas. Zatem Adeba z van Persim w przodzie u nich. I u nas Roman - Defoe też dadzą radę. Przypomnę tylko jak kończyły się spotkania w zeszłym sezonie, gdy Harry kombinował grą z jednym napastnikiem z przodu. To była TRA-GE-DIA. Nie dało się tego oglądać. Marcinie na pewno sobie przypomnisz, choć wiem, jak bardzo każdy fan Spurs chciałby to puścić w niepamięć
adipetre ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 12:43]
ja zwolennikiem zmian nie jestem i uwazam ze przydaloby sie troche swiezej krwi do formacji pomocy, marek uwzam ze my mamy znacznie wiekszy potancjal niz everton, zwlaszcza kadrowy, tyle ze oni maja swietnego menedzera, a co do tej analizy to liczy na to ze gio dostanie swoja szanse, ma talent, tylko niech harry da mu w koncu szanse, bo takiego talentu zmarnowac nie wolno!!!!!!!
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 12:01]
Aha. A Nasri i Eboue akurat grają tak jak Gio i Lennon.I w ogóle arsanal akurat gra typowymi skrzydłowymi. To jest bardziej kombinacyjna piłka niż to co jest w stanie ogarnąć Lennon.Poza tym anale grały najczęsciej tylko z Ade na szpicy chyba. Więc w środku pola było dwóch asekurujących tę strefe. O, tak to też może u nas być. Na szpicy Crouch a w środku Wilson i jakiś defpom. I wtedy niech na bokach śmigają typowi wingerzy.
Marek ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 10:04]
Nie wiem skąd w kibicach ta ciągła chęć zmian, zmian, zmian. A ja od lat wołam o stabilizację. Taką choćby jak ma Everton a więc team do którego możemy się porównywać jeśli chodzi o wielkość i potencjał. Postawili na Moyes'a i dobrze na tym wychodzą biorąc pod uwagę ich mozliwości. Żadnych mrzonek o walce z MU tylko spokojna walka i gra na wyrównanym poziomie. Od lat. A my ciągle wołamy o jakieś rewolucje kadrowe. I ciągle żle na tym wychodzimy. Owszem pewne rzeczy są ponad nas - np odjeście Bebatowa ale poza tym stabilizacja zrobiła nam by lepiej niż ciagłe zmiany. Wierzę że HR wreszcie zerwie z tą ...tradycją i będzie spokojnie przebudowywał skład bez gwałtownych rewolucji. My kibiuce też nie dajmy się podpuszczać. To że jakiś piłkarz super pogina w Lidze Francuskiej lub strzeli trochę goli w Holandii wcale nie oznacza że jest od razu lepszy od Defoe czy Jenasa. Nawet jeśli ma więcej tzw punktów w FIFA czy FM. Mieliśmy już przecież wybitnego piłkarza z ligii francuskiej. Gość super poginał a nawet ekstra grał na Mistrzostwach Świata i co . I dupa blada za przeproszeniem. PL okazał się dla niego za wysiokim progiem. Mowa oczywiscie o Zokorze. Takich wybitnych jak on jest tam wielu tylko czy dadzą rade w PL. Nie wiadomo. Dlatego jescze raz proszę HR o spokojne i rozważne zmiany kadrowe. Niech kupuje i ustawia zawodników pod swoją koncepcje a nie według teorii kibiców czy dziennikarzy. Musimy mu zaufać bo przez kilak miesiecy pokazał jak wiele moze zdziałać mimo ze zdaniem wielu mamy TAK słabych piłkarzy. Jeśli są tacy słabi a mimo tego coś tak pogrywaliśmy pod jego wodzą to znaczy że HR jest OK. Give HIM (peace) a Chance- jak śpiewał John Lennon.
pasavin ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 09:13]
Czytając: " Wydaje się, że ta pozycja /bramkarz/ w naszej drużynie jest mocno obstawiona." mam wrażenie ze oglądaliśmy inne mecze. Priorytetem jest wzmocnienie lewej strony, ale lepiej się gra całej drużynie mając pewnego bramkarza za plecami.
Nylon ; Użytkownik
Czwartek[2009.08.13; 08:49]
Barometr ucieszyło mnie to że ktoś myśli tak jak ja, iż wiele było gadania o zmianach w składzie a ja widzę ciągle to samo po za małymi zmianami. Brakuje nam skrzydła. Nie zgadzam się iż Huddlestone to jest już ktoś bez przyszłości. Cóż... gdybym mógł to Keane'a i Boatenga bym wyrzucił do rezerw. Parę problemów mniej
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 03:52]
Tam masz chociażby typowego skrzydłowego Walcotta. Poza tym Eboue i Nasri. Za napastnikami biega Arszawin, a rzeczywiście w środku jest Cesc. Do tego czasem nie gra Eboue - Arszawin schodzi na skrzydło, a na środku w linii gra wówczas Denilson, względnie Nasri. ja bym chciał taką pakę u nas. Anale - analami - opinię oczywiście mam o nich jak najgorszą, ale piłkarsko wroga nie należy lekceważyć
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 01:35]
Pomijam już fakt, że wzorowanie się na analach raczej nam poŻYDku:) nie przyniosło. Alegdzie Ty masz w kadrze analów choć jednego skrzydłowego w stylu Gio czy Lennona? ja u nich żadnego wingera nie widzę. Poza tym Fabregas operuje bardziej w środku pola niż za napastnikami, to inny piłkarz Luka.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 01:13]
No nie wiem - Arsenal?
Marcin ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 01:11]
Serio widzisz w składzie dwóch typowych skrzydłowych i Modricia na środku jeszcze? Kto tak dzisiaj gra?!
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 00:54]
CO jeszcze kłuje w oczy - to nie pozbycie się kilku zawodników, którzy na przyszłość raczej już nie rokują - Jenasa, Huddlestone'a i Boatenga z przyjemnością zastąpiłbym jednym acz niepowtarzalnym - VdV. Pal sześć Holendra - nawet ten Cana co przeszedł do Sunderlandu za 5 baniek raptem byłby dla mnie lepszym rozwiązaniem niż ta trójka razem wzięta. Do tego stare, nikomu niepotrzebne drewno - Chimbonda i podrygujący Keane. To była chyba ostatnia szansa, żeby ich sprzedać i nie stracić zbytnio na tych absurdalnych pomysłach z zeszłego okienka. Ale zostało jeszcze trochę czasu - może coś się w tej materii zmieni
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.08.13; 00:50]
czyli pierwsze co się narzuca po spojrzeniu na pierwszy skład - nic się nie zamieniło. A tak wiele mówiliśmy, że zeszły sezon poszedł na straty, wielokrotnie brakowało konkretnych zawodników na konkretne pozycje. I co? I dupa za przeproszeniem. Nie nazwę tego okienka zmarnowanym, bo właściwie też nie straciliśmy nikogo na kim mi zależało, ale status quo nie oznacza dla nas raczej nic dobrego. Bassong stwarza zaplecze dla Kinga, Crouch za Benta, Naughton nie wiadomo po co, ale ok - może się chłopak fajnie rozwinie. Ja bym mimo wszystko dał Corlukę za Kinga na środek i dał szansę Huttonowi na prawej, a tym samym w drabince przesunąłby się Naughton, który wchodziłby za Szkota. Ten niesamowity BAE to oczywiście przesada - on poza przeciętne występy nigdy chyba nie wyjdzie. Bez głowy w ofensywie, częste braki w defensywie. Wystarczy, że Bale zagra na 75 proc. swoich możliwości, jakie pokazał u nas na samym początku i Kameruńczyk idzie w odstawkę. Ale obawiam się, że HR rzeczywiście skusi oferta Milanu. Skrzydła to nie aż taki dramat - wciąż liczę na odrodzenie Bentleya, poza tym Gio też może już trochę zmądrzał, a on również może grać na tej pozycji. No, ale oczywiście - brak lewoskrzydłowego wciąż KŁUJE w oczy. Nie wiem dlaczego przez tyle lat żaden z managerów nie potrafił sprowadzić porządnego zawodnika na tą pozycję? Najbliżej chyba był Juande, gdy zapłaciliśmy sumę odstępnego w kontrakcie za Capela. Ale wtedy Sevilla była na nas mocno obrażona (poniekąd słusznie - za podkupienie trenera) i za nic w świecie nie chciała go dać. Inna kwestia, że w tej konkretnej sprawie - racja była po naszej stronie i jak dla mnie sprawa powinna zakończyć się w jakimś Trybunale sportowym i wtedy z pewnością Capel byłby nasz. No, ale wracając - gdybyśmy mieli lewoskrzydłowego, a to moim zdaniem była pozycja najistotniejsza dla Spurs w tym okienku transferowym - to wtedy można by podziękować za współpracę Jenasowi - wysłać go gdziekolwiek i dać szansę Modriciowi na środku. Widziałem kilka spotkań towarzyskich i panowie - on się za napastnikami czuje świetnie. Zresztą zawsze tak było - tylko u nas musiał zapełniać lukę :) na lewej, zamiast grać na pozycji playmakera, do której ten Chorwat jest stworzony. No i last but not least - pozostaje mieć nadzieję, że HR wie co robi z bramkarzem i nie będziemy musieli oglądać katastrofalnych błędów czy to Gomesa, czy Cudiciniego nigdy więcej. Jak dla mnie - ta pozycja to chodząca bombowa zegarowa od lat (a nie mocno obstawiona, jak twierdzi Paweł), ale liczę, że Heurelho najgorsze ma już za sobą.
Cerbin ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 23:39]
halabala Ja błędów o jakich piszesz w wykonaniu Huddlestonea nie widziałem, ale być może zawsze trafiałem na jego "dobry dzień";) Dla mnie to właśnie "Big Tom" powinien grać obok Modrica w środku. Oczywiście gdybyśmy nabyli jakiegoś świetnego lewego skrzydłowego.
aaron ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 23:09]
Defoe dziś ładnie zagrał .
Marcin ; Redaktor
Środa[2009.08.12; 23:06]
Jeszcze tylko jeden szczegół odnośnie Gio-no wykorzystał chłopak swoje atuty i poprowadzł drużynę do tryumfu w turnieju. Jeśli takie coś nie można nazwać "byciem w formie" to ja już nie wiem co to znaczy "być w formie'mieć formę".
konradthfc ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 22:47]
Niczego to nie oznacza ale liczę na to że obaj strzelą po jednej The Reds.....Baw się dobrze nad jeziorem rożnowskim....może pewne priorytety tam zauważysz....natura....spokój....woda....
mosaj ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 22:31]
Defoe dwie bramki dla Anglii, Roman strzelił dla Rosji... :)
Didier ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 22:31]
Defoe wzmocnił swoje morale: właśnie palnął dwie brameczki Holandii w meczu towarzyskim Holandia-Anglia.
halabala ; Administrator
Środa[2009.08.12; 18:56]
To że potrafi rzucic 50-metrowe podanie co do centymentra, jak i stracic piłkę przed własnym polem karnym prokurując stratę gola. Nigdy nie wiesz, czego możesz się po "Rolls-Royce'ie" spodziewac ;)
Cerbin ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 18:09]
Szczerze mówiąc nie wiem co autor miał na myśli pisząc, że Huddlestone jest "chimeryczny".
me262schwalbe ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 17:47]
Ja bym Dos Santos dał na lewą, Modricia obok Palaciosa, a Jenasa na ławę
MARCUS ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 17:26]
Wypocznij. Dużo działałeś przez to lato na spursmanii więc ci się urlop nalezy :) dobrej zabawy
Paweł ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:56]
dobra a ja sobie jadę nad jezioro rożnowskie, więc ominą mnie 2-3 mecze spursów na inaugurację, może to i lepiej, ostatni raz inaugurację pominąłem w sezonie 05/06 i również 3 mecze i zdobylismy w nich 7 pkt. Nie obraże sie jak teraz bedzie podobnie. Pozdro
TypOks ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:51]
Gio pewnie dostanie swoje szanse w tym sezonie bez paniki, co do lewej obrony - Bale? jestem na tak. No i zgadzam się z Marcinem108 co do Bentleya.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:50]
nie kierowałem się opinią spursmaniaków ( z całym szacunkiem - 50 osob ) tylko z innych forów. Tam Benoita bardzo cenią, ich wybór - również moim zdaniem ta strona jest najsłabsza
Marcin108 ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:38]
ogólnie to ja uważam że Bale na lewej obronie może więcej zdziałać od Assou-Ekotto. Nie widzę miejsca dla Bentleya, jeśli dorzucając Jenasa możemy pozyskać A. Younga to tak zróbmy.
ThFC ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:30]
a ten młody z arsenalu co przyszedł, gdzie jest ?
sosek ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:27]
W USA nie grał Donovan, Howard etc. Ale i tak uważam, że Dos Santos powinien dostać szanse pokazania się na skrzydle w PL. Dlaczego? Ponieważ na wypożyczeniu w Ipswich jakoś umiał strzelać bramki i wozić grajków CC. W takim wypadku otrzeć się o skład PL nie powinno być tak ciężko...
MARCUS ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 16:26]
Skoro taki boski był to dlaczego nawet spurmania chce Bale'a w pierwszym składzie?? Może jakby to bardziej było podkreślone, że właśnie tyczy się to jego i tylko jego, to jeszcze. Niesamowitość mi się kojarzy z czymś innym. Ogólnie mnie to oblatuje, bo wolę go od Balea, co nie zmienia faktu, że wedle mnie ta strona obrony jest zdecydowanie najsłabsza.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 15:56]
to akurat o BAE było obiektywne, większość się nim podniecała, bo zrobil bardzo duże postępy, więc jakby nie patrzeć błysnął jak na siebie niesamowitą formą. Gdybym miał napisać od siebie subiektywnie to bym O'Hare i Huddlestone'a umiescil przed Jenasem, a o BAE napisał że zrobił postęp ale stare nawyki pozostały i Bale przy odrobinie szcześcia by go wygryzł. Przeważa jednak opinia że BAE zagrał świetny sezon, więc demokracja w moim felietone wygrała. Tak samo z Keanem, czy z Giovanim. A co do Gio - nie rozsmieszajcie mnie, on jest tak zaawansowany technicznie, ze moglby na plaży leżec przez 2 tygodnie a potem jakis a-klasowych graczy z nikaragui objeżdzac 10 razy w ciagu 3 minut. Został graczem turnieju, a nie graczem finału
MARCUS ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 15:34]
Madra wyważona opinia Mistrza Zen, typowa:) Mnie tylko rozwala fragment o cudowności BAE! Pawle w politykę się bawisz?? Podpicowane jak poglądy Giertychów i Leperów:))
Skaju ; Redaktor
Środa[2009.08.12; 15:22]
Nie wiem jak zagrał przeciwko Stanom, ale to raczej jest już drużyna ze światowej elity jak dla mnie. Oczywiście do Argentyny czy Brazylii jeszcze jej daleko, ale śmiem twierdzić, że ociera się o światowe TOP 10. Dempsey, Donovan, Howard, Onyewu to nie byle grajki.
Marcin ; Redaktor
Środa[2009.08.12; 15:15]
Nie przesadzasz aby? Jakby Dos Santos był zupełnie bez formy to by nie błysnął nawet przeciw "Nikaragui, Gwadelupie, Haiti, Kostaryce i USA". Coś jednak pokazać na Gold Cup musiał, że został najlepszym graczem. Niekoniecznie musi w takiej formie demolować PL ale tak źle z nim nie jest, że formy nie ma wcale.
Zoolander ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 15:10]
To co z Kingiem wreszcie? Zagra z L'poolem na 100% czy wogole nie zagra?
Paweł ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 15:09]
no rzeczywiscie grał jeszcze przeciwko Nikaragui, Gwadelupie, Haiti, Kostaryce i USA. Normalnie Premier League się chowa :P trzeba dla Dos Santosa nową ligę utworzyć bo każda jest dla niego za słaba :P
Marcin ; Redaktor
Środa[2009.08.12; 15:04]
Ale on grał nie tylko przeciwko "Panamom". No i paru ciekawch grajków brało udział w tym turnieju. A to Gio został uznany za najlepszego.
Paweł ; Użytkownik
Środa[2009.08.12; 14:58]
przeciwko Panama to ja bym nawet śmigał
Marcin ; Redaktor
Środa[2009.08.12; 14:50]
Hmm, czy Gio nie potrafi znaleźć formy? A na Gold Cup śmigał przecież, aż miło.
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1717
Najnowszy użytkownik: affOmmide
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU