PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
MARCIN NOWAK 
| Piątek [2009.11.20; 16:22]
Irlandia oszukana przez Francuzów
Gol Robbiego Keane'a nie wystarczył by dzielni Irlandczycy zagrali na następnych Mistrzostwach Świata. Wyrównanie po ewidentnym spalonym a później zagraniu ręką byłego "Kanoniera" - Thierry'ego Henry przypieczętowało wstydliwy awans Francji.

Po wyjazdowym zwycięstwie 1:0 w Dublinie "Trójkolorowi" byli zdecydowanymi faworytami spotkania na Stade de France. Jednak już w pierwszej połowie nasz napastnik z bliska wpakował piłkę do siatki Hugo Llorisa i szanse się wyrównały.

Po golu 29-letniego kapitana reprezentacji Irlandii i Tottenhamu mecz stał się jeszcze ciekawszy. Raz po raz pod jedną i pod drugą bramką dochodziło do groźnych sytuacji strzeleckich. Przewagę nieoczekiwanie zdobywali piłkarze z Zielonej Wyspy, ale nie potrafili wykorzystać niemal 100 procentowych sytuacji. Niestety awansu Irlandczykom nie zapewnił właśnie Robbie Keane, choć sam miał co najmniej dwie wyborne ku temu okazje. W drugiej połowie świetnie wyszedł do prostopadłej piłki, minął golkipera gospodarzy, ale nie starczyło mu już sił, by umieścić piłkę w pustej bramce.

W regulaminowym czasie gry wynik nie uległ już zmianie i była potrzebna dogrywka. Gdy wydawało się, że dojdzie do rzutów karnych na boisku doszło do niebywałego skandalu. Długie podanie z głębi pola przejął Thierry Henry, podał do Williama Gallasa, a ten z bliskiej odległości głową strzelił decydującego o awansie gola. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że przy podaniu dwóch Francuzów było na ewidentnym spalonym, a Henry musiał dwukrotnie przytrzymać sobie piłkę ręką, aby w końcu podać ją 32-letniemu obrońcy reprezentacji Francji, który przypieczętował chyba jedno z największych oszustw w historii eliminacji do Mistrzostw Świata.

Jak widać po akcji byłego (Henry) i obecnego zawodnika Arsenalu (Gallas) na Emirates Stadium uczą wygrywać za wszelką cenę, bez względu czy tego rodzaju zagrania mieszczą się w ramach fair play.

Francja przypieczętowała zatem awans w stylu w jakim grała przez całe eliminacje (porażka z Austrią, jednobramkowe zwycięstwa z Litwą, czy kontrowersyjne również jednobramkowe zwycięstwo z Wyspami Owczymi) pod rolą bardzo kontrowersyjnego i zabobonnego trenera Raymonda Domenecha.

Francja - Irlandia 1:1 (po dogrywce)

Bramki: Gallas (103 min) - Keane (32 min)

Francja: Lloris - Sagna, Escude (9' Squillaci), Gallas, Evra - L.Diarra, Gourcouff (88' Malouda), A.Diarra - Henry, Gignac (57' Govou), Anelka

Irlandia: Given - Kilbane, Dunne, O'Shea (67' McShane), St. Ledger - Duff, Lawrence, Whelan (63' Gibson), Andrews - Keane, Doyle


własne
47 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
Cerbin ; Użytkownik
Sobota[2009.11.21; 10:23]
Ja również się ciesze;) Dobra robota:)
ginola ;
Piątek[2009.11.20; 15:35]
Jasne koko, masz rację ze Irlandczycy pojechali eliminacje na farcie. Tyle że to nie ma nic do rzeczy. Mi chodziło tylko o to, że (jak to w każdym innym temacie) uogólnienia są bez sensu. To tak jak kiedyś usłyszałem od jednego kumpla, że czarni piłkarze są bardziej siłowi, a biali bardziej techniczni. Każde tego typu uogólnienie ma to do siebie, że dużo więcej osób będzie krzywdzić niż określać. Prostym zaprzeczeniem teorii Barometra o "szkole oszustów" za miedzą jest część artykułu http://www.sport.pl/MS2010/1,97763,7272559,FIFA_nakazala_juz_kiedys_powtorzenie_meczu_barazowego.html który tu Cerbin wcześniej przytoczył, a który nieskromnie wspominając sam spłodziłem. BTW cieszę się Cerbin że ci się podobał, trochę się nad nim namęczyłem;)
koko ; Użytkownik
Piątek[2009.11.20; 14:50]
Czytałem dziś wywiad z Keane (Roy), który słusznie zauważył, że w sumie w tym meczu odebrano Irlandczykom to co dostawali w nadmiar w meczach kwalifikacyjnych (vide mecz z Gruzją w Dublinie).
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2009.11.20; 12:27]
Tak czy siak mam nadzieje, że Francuzi na mundialu będą grali w takim samym "stylu" jak w eliminacjach. Dostaną po łbach i po trzecim meczu pojadą do domu. Na występ na tej imprezie zasługują w takim samym stopniu jak nasza rodzima reprezentacja.
Cerbin ; Użytkownik
Piątek[2009.11.20; 12:20]
Ależ walnąłem babola. Późno było;) Barometr dzięki za sprostowanie:)
aapa ; Użytkownik
Piątek[2009.11.20; 10:28]
pablok, może te słowa o Arsenalu (osobiście uważam, że w tym kontekście można je było odpuścić) brzmią jak brzmią, bo każdy z nas ma w pamięci jakieś zagrania nie fair Waszych graczy. Obawiam się, że w licytacji nie miałbyś szans. Jak mi znajdziesz w naszych szeregach odpowiedniki przekrętów dla ręki Henryego, nurka RvP (z MU), Eduardo ( z Celtikiem), Rosickiego (3:0 na Emiratach), to chętnie zobaczę.
Barometr ; Redaktor
Piątek[2009.11.20; 00:13]
szefem FIFA jest Szwajcar. UEFA jest Francuz
Cerbin ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 23:48]
Również uważam pisanie, ze to w stylu arsenalu za głupotę. To kwestia moralna pojedynczego zawodnika, a nie całej drużyny (wyjątkiem są włosi;)) Ciekawy artykuł na sport.pl http://www.sport.pl/MS2010/1,97763,7272559,FIFA_nakazala_juz_kiedys_powtorzenie_meczu_barazowego.html Wierzyłbym w powtórkę meczu, gdyby nie to, ze szefem FIFA jest...francuz.
Cerbin ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 23:38]
Żenada.
Gazza ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 23:35]
Szkoda ambitnych irlandzkich twardzieli :(. Zamiast nich będzie trzeba znowu oglądać na mistrzostwach zasraną francuską legię cudzoziemską. A Henry to mega zjeb
TataPsychopata ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 23:30]
Kto to mowil ze pilka reprezentacyjna nie wzbudza takich emocji jak klubowa?:)
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 23:24]
cfaniactwo zostawiłbym pokerzystom. To jest jednak piłka nożna. Jedni wychodzą na boisko i wywalają ciągle piłki w trybuny licząc na 0-0, inni grają cały czas na tak i raz wygrywają raz przegrywają. Za to nie gnoję. gnoję oszustów :) stań i wygraj jak mężczyzna. Dlatego nienawidzę Fergusona, który swoją męską twarz pokazuje chyba tylko w szatni w przerwie jak jego drużyna przegrywa 0-1 i to nie z winy sędziego. Dumny byłem z naszych chłopaków, gdy w meczu z Sevillą parę lat temu w UEFA sędzia dał Hiszpanom karnego z kapelusza i wypaczył wynik pierwszego spotkania, a w drugim mimo że przegrywalismy po 10 minutach 0-2, to walczyli jak mężczyźni, a nie jak united czy chelsea których zawodnicy od razu doskakują przy każdej okazji do sędziego i zawsze wtedy kończy się jakimś szczęśliwym karnym. Nie ma cudów, że takie United tyle razy wracało z beznadziejnych spotkań z 3 punktami, bo ******* itd itd. Szkoda słów szkoda słów. Owszem bez takiego cfaniactwa może i Tottenham nigdy nie będzie w top 4 ... ale jeśli mam mieć trenera fergusona, który każdą porażkę zwala na sędziego i tworzy na nich niesamowitą presję, razem ze swoimi zawodnikami to sam nie wiem. Niech będą zawsze 5, nie będzie mi wstyd przynajmniej że moja drużyna wygrywa niehonorowo.
pablok ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 23:03]
Wiesz, ja też tego nie lubię, nie lubię gdy jest smrodek. ) Ale nie lubię też gdy się to wyolbrzymia, cwaniactwo to część piłki, było od zawsze, więc nie ma co się zżymać na tego jednego piłkarza. Swoją drogą, ja Francuzów też nie lubię. Nie lubię też cyrkowców, paru takich było AFC. Myślę sobie: my tego nie potrzebujemy, MY JESTEŚMY ARSENAL, więc panowie do k**** nędzy, nie przewracać się.
martinbm ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 22:55]
http://www.futbol.pl/artykul/68680.html - fajnie z ich strony w sumie
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 22:51]
nie sądzę. akurat tutaj czyli na naszej stronie za zagrania nie fair obrywało się naszym zawodnikom tak samo jak waszym. Zokora był gnojony za nurkowanie niesłychanie, a przypomnę że po jego nurku mieliśmy karny po którym padł gol dla nas ( Portsmouth bodajże ). Widocznie inaczej to odczuwamy, ja traktuję każdych równo jeśli chodzi o grę fair. Sam mimo że gralem na granicy brutalności przewaznie, to mimo wszystko fair. I nigdy nie rozumiałem i nie zrozumiem jak można wymuszać rzuty karne, rzuty rożne, rzuty wolne, symulować itd itd. Może jestem z innego świata, może. Może gdybym był piłkarzem i zarabiał 100 tys tygodniowo to bym inaczej na to patrzał. Ale nie zarabiam tyle, nie jestem piłkarzem, więc mam prawo do takich oświadczeń. I nie ważne czy to Kogut czy Kanonier. Pieprzony Zokora nurek też mnie wku***ał i cieszę się że go już u nas nie ma. chociaż nie tylko przez to za nim nie przepadałem
pablok ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 22:43]
Dlatego napisałem, że niestety taka jest piłka i te zagrania ręką, gra nie fair dotyczy absolutnie wszystkich. (Arsenal, rzecz jasna, też). Wszędzie są oszuści, dlatego pisanie, że to w stylu Arsenalu, Francuzów itp. uważam za głupie. Ty mi dasz 10 przykładów cwaniackiego zachowania Ljungberga, a ja tobie cwaniakującego Keane'a, i ok. Te derby... wiesz, jakiś niesmak był, ten cieszący się Keane, gdy jeden leży... Ale daję sobie rękę uciąć, że poczułbyś DOKŁADNIE TO SAMO, gdyby to Arsenal w takich okolicznościach zdobył gola. Wtedy to dopiero by było, pisalibyście: Arsenal=oszuści, oszuści jak zwykle. Nie bądźmy dziećmi.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 22:12]
pablok sory szanuje cię ale powiem jak mężczyźnie NIE PI***OL głupot. Jeśli oglądasz mecze arsenalu a ja oglądam je prawie co weekend, to chyba dobrze widzisz, że zawsze robicie to samo, gdy ktoś leży to gracie i nie wybijacie piłek. Zrobiliście z tego jedynie mega aferę bo strzeliliśmy wam wtedy bramkę. A pi****dolony Eboue pokuśtykał pokuśtykał poudawał wielce poturbowanego i grał dalej. Poza tym o tym była już mowa - gramy do gwizdka. To sędzia przerywa grę. Chyba że naprawdę stalo się komuś coś ewidentnie ale połowa piłkarzyn sama kładzie się i symuluje byle przerwać akcję rywala. Gdybyście nam tak strzelili bramkę nie pierdoliłbym głupot jak ty teraz, bo jak Henry strzelał z wolnych z 20 metrów gdy bramkarz ustawiał mur to akurat wam się wszystkim podobało. Okej, ale wtedy albo wszystkie takie sytuacje traktujemy na równo czyli gramy na gwizdek, albo sramy na to i gramy 11 na 11 bez sędziego
TataPsychopata ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 21:39]
Jak Zidan walnal z dynki tego Wlocha to go podziwialem:) Henry powiedzial ze pilka odbila sie od jego reki,dokladnie widac ze on ja przytrzymuje,ona sie nie odbija tylko on nia steruje tak zeby nie wypadla kto tego nie widzial to albo ogladal w sopcascie albo lubi Arsenal.
TataPsychopata ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 21:35]
Znam takich ktorzy by tak perfidnie nie zagrywali reka.Skoro oszukal celowo dla zysku to dziwne zeby chcial za to przepraszac.
pablok ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 21:26]
No tak, wszyscy oprócz Ginoli i kilkudziesięciu innych, którzy grali w Spurs, są do bani, proszę cię... A co miał zrobić? Stanąć nagle w miejscu i powiedzieć: przepraszam, dotknąłem piłki ręką? Który piłkarz by tak zrobił?? Znasz takiego? Może Keane, a może Ginola? Powiem ci: żaden.
spurs3 ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 21:21]
Pablok pamietam ten mecz, bylo zamieszanie jeden z waszych padł na 30-40 metrze davids poszedl z pila podal do keane i gol, ale jednak byla to inna sytuacja, wszystko odbylo sie bardzo szybko i nie bylo zagrania ewidentnego nie fair. Zeby bylo jasne co pisalem wczesniej nie twierdze ze keane by sie przynal na miejscu henryego, ale to zdarzylo sie francuzowi ....
spurs3 ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 20:55]
Mnie to nie dziwi, nigdy nie lubilem francuzow, wrecz ich nie cierpie - poza Ginola...Z 2 strony gdyby podobny gol padl ze strony Irlandczykow i sedzia by nie zauwazyl - to czy by sie przyznali ?! To pokazuje jak chora sie robi pilka, UEFA trabi o Fair Play a robi najwieksze machloje. Zapis video w 10 sekund by wyjasnil sytuacje, a tak kilknascie razy dluzej trwalo zamieszanie na boisku. Mysle ze rowniez zapowiadane wprowadzenie 2 sedziow dodatkowych , ktorzy byliby za bramkami nie dopusciloby do tej bramki. Szanowalem Henryego ale teraz sie zeszmacil do kwadratu, jechac na Mundial po takim awansie, wole juz byc kibicem reprezentacji Polski.... Zabojady same powinny poprosic o powtorzenie meczu , ot taki gest... A to ze zrobili to dwaj gunnersi, dodatkowo jest tam anelka, a trenerem arse jest arsen. Francja elegancja
pablok ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 20:54]
Mówicie o Henrym.... C o zrobił Keane i cały Tottenham kiedyś w meczu na Highbury, gdy jeden z piłkarzy Arsenalu został sfaulowany i leżał na boisku? Pobiegł na bramkę... Nikt nie jest świętoszkiem, a już na pewno Keane, on na miejscu Henry'ego zrobiłby to samo! Ten tekst o oszustwie byłego Kanoniera (czyli wiadomo oszusta)... strasznie głupia
pablok ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 20:48]
oj szkoda mi Irlandczyków, oni zawsze mają pecha, niby grają dobrze, ambitnie a jednak...
aapa ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 20:09]
Henry robi z siebie szmatę. Tłumaczy się tak samo jak sędzia liniowy w naszym meczu z MU w 2005. -Dlaczego nie uznał pan gola? - A dlaczego nie wprowadzono zapisu wideo?
tuczi ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 20:04]
Sądzisz, że powinni po akcji podbiec ze spuszczonymi głowami do sędziego, przeprosić go gorąco i poprosić o zmianę decyzji :) ?
TataPsychopata ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 19:58]
Robbie Keane byl troche przemeczony i przez to nie wykorzystal drugiej dobrej sytuacji,kiedy minal bramkarza Francji.Moim zdaniem wine za to ponosi Harry Redknapp ktory nie dawal zadnego odpoczynku Irlandczykowi w trudach tego sezonu.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 19:46]
To po prostu bardziej dosadny osąd, ale moim zdaniem mieszczący się w ramach własnej relacji i oceny wydarzeń, a także postawy byłego i obecnego zawodnika Arsenalu. Tym bardziej po wypowiedzi Henry;ego, który przyznał się do zagrania ręką, a winą za skandal obarczył sędziego (!) :)
tuczi ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 19:40]
No wiesz Barometr... "grał źle, grał dobrze, znów się pośliznął czy też reżyser ten znów udowodnił, że..." to jednak nieco inna kategoria wypowiedzi niż stwierdzenie, iż w Londynie za miedzą szkolą piłkarskich oszustów ;P
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 19:32]
poza tym zamiesciłem dopsek zaraz po puszczeniu news w komentarzach :)
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 19:32]
Dlatego Panowie pozwoliłem sobie na komentarz, gdyż nie wiem, czy zauważyliście jest to relacja WŁASNA z przebiegu meczu. W relacji zawsze znajdują się zdania ocenne. Nie obraźcie się Panowie, ale trochę się na tym znam i komentarz tu zawarty mogę porównac do komentarzy zawartych w relacjach ze spotkań Spurs (grał źle, grał dobrze, znów się poślizgnął, etc.) czy chociażby w recenzji filmowej (reżyser ten znów udowodnił, że...). Gdyby to był suchy OPIS spotkania za stroną FIFA nie mógłbym nawet napisać, że Henry piłki dotknął ręką, ale jest inaczej.
tuczi ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 18:18]
Zdecydowanie popieram Ginolę w tym temacie. Nie obraź się Barometr, ale ktokolwiek by to napisał to moje zdanie byłoby takie same. Boyd - wszyscy dobrze wiemy na jakiej stronie piszemy i czytamy. Natomiast pewne rzeczy moim zdaniem powinny zostać ujęte nieco inaczej. Nienawidzę Arsenalu, ale stwierdzenia w stylu "na Emirates Stadium uczą wygrywać za wszelką cenę, bez względu czy tego rodzaju zagrania mieszczą się w ramach fair play" są nie na miejscu. Tak, Irlandia została oszukana, ale taka jest właśnie piłka nożna Panowie. To nie jest pływanie synchroniczne... Raz jakimś "mykiem" wygrywasz, a za drugim razem innym "mykiem" przegrasz eliminacje. Życie...
yid76 ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 17:08]
Zdziwiony nie jestem,lepiej sprzedaja sie gilletty czy inne mcgowna jak jest na nich geba henryego czy jakiegos gallasa.Futbol schodzi na psy coraz bardziej,wystarczylyby kamery i powtorki na zadanie jak to jest w rugby.Ale interes musi sie krecic.Szkoda Keane i resztyJa bede protestowal,nie kupuje produktow z podobiznami tych oszustow
Marcin108 ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 16:46]
zło-dzie-je!!!! Mam nadzieje ze Żaby trafią na Anglię i dostaną po d... jakieś 3:0
aapa ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 15:32]
tylko wiesz Boyd jak to jest z drużynami, które dostały się psim swędem. Jeszcze gnojki wygrają cały turniej. Tylko ten beznadziejny trener, co w gwiazdach czyta, może nas przed tym uratować. A pomyśleć, że 1984 im kibicowałem, a mój pierwszy po Bońku ulubiony piłkarz to Francuz.
Boyd ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 15:09]
Ja uważam , że to dobry komentarz Barometra-to strona kibiców Spurs (STAND UP IF YOU HATE arsenal,) -zgadzam się w całej rozciągłości, gdyż znanym , niezaprzeczalnym faktem jest inklinacja zawodników arse do oszustw. Tym bardziej nie zgadzam się z przypisywaniem winy tylko sędziemu-jak dla mnie zgrzeszył nieudolnością, ale sprawca i to z winy umyślnej(!) jest Henry-to tak jakbyś Ginola usprawiedliwiał czyn złodzieja tylko dlatego że nie został złapany. A Francuzom życzę powtórki wyniku z ostatniego Euro i z Word Cup 2002
martinbm ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 13:40]
słusznie ginola, mi też to przykuło uwagę. W publicystyce takie coś oczywiście, w newsie już nie za bardzo, na tę stronę wchodzą kibice pewnie innych drużyn, którzy mogą jasno stwierdzić, że tworzymy jakieś kanonierskie pseudostereotypy, co oczywiście nie ma miejsca, ale po co dawać komuś powód do myślenia
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 13:38]
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1229219/Thierry-Henrys-cheating-hand-suffers-hands-Internet-jokers--virals-special.html?ITO=1490
ginola ;
Czwartek[2009.11.19; 13:32]
No tak myslalem, coz, jakis blad pewnie i tyle;) A chodzilo mi o to Barometrze, ze sformulowanie "Jak widać po akcji byłego (Henry) i obecnego zawodnika Arsenalu (Gallas) na Emirates Stadium uczą wygrywać za wszelką cenę, bez względu czy tego rodzaju zagrania mieszczą się w ramach fair play" jest cokolwiek glupie i bardzo subiektywne (nie chce uzywac slowa ograniczone). Mozesz sobie zawierac takie teksty w komentarzach, nawet w jakiejs publicystyce jak skrobniesz, ale moim zdaniem nie powinienes czegos takiego ladowac do newsa, ktory ma byc jedynie mozliwie najbardziej obiektywnym przedstawieniem wydarzen. I zeby nie bylo to tez bylem za Irlandczykami i tez sie strasznie wkur***em po tym wszystkim. A jeszcze bardziej dzisiaj, kiedy henryk przyznal sie, ze srobil to specjalnie, ale winny jest sedzia, bo mogl gwizdnac a tego nie zrobil.
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 12:54]
nic nie wywalałem :)
ginola ;
Czwartek[2009.11.19; 12:49]
Ej, czemu wywalilo mi komentarz ktory tu zamiescilem wczesniej? Chyba ze to sprawka Pawla lub snajpera, ale chyba nie, zadnych bluzgow nie bylo ani jakiejs chamowy, wrecz przeciwnie...
TypOks ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 11:49]
Henry sam przyznaje teraz, że zrobił to celowo. Pewnie upiecze im się to.
martinbm ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 11:46]
Oburzenia nie kryje strzelec bramki dla Irlandczyków, Robbie Keane. - Jestem pewien, że Platini (szef UEFA - przyp. red.) siedzi sobie teraz spokojnie i smsuje do Blattera (szef FIFA - przyp. red.) zachwycając się wynikiem. A przecież okradzono nas. -----> to keane za te słowa może mieć problemy
koko ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 09:34]
Nieuczciwa bramka,bez dwóch zdań... tym bardziej, że 0:1 dawało karne,a nie eliminowało Francuzów.Po raz kolejny jednak potwierdziło się to, że suma szczęścia równa się zero, patrząc na przebieg całych kwalifikacji dla Irlandczyków.
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2009.11.19; 03:54]
Zastrzegam, że oceniam nieobiektywnie, ale każdy kto oglądał widział jakie to było oszustwo. Dodam, że nie winię sędziów - mogli tego nie zauważyć, a wcześniej Szwed nie dał się nabrać na nurkowanie Anelki w polu karnym, więc chyba nie chciał skrzywdzić Irlandczyków.
skolim ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 02:05]
Oszukali ich dranie bez dwóch zdań. Nie ma sensu mówic kto co i dlaczego. Czasem myślę że piłka XXI wieku to jakaś żenada. Komu szkodzi w meczu o taką stawkę po takiej długiej batalii cofnąć błędną decyzję. Przecież skurwiel wiedział co się stało, bo na pewno usłyszał to przez swoje słuchaweczki. Nie mówiąc o haniebnym wyczynie byłego kanoniera. Sic!
Paweł ; Użytkownik
Czwartek[2009.11.19; 01:54]
http://img21.imageshack.us/img21/1723/24exhy8.gif
Aktualności
Publicystyka
Redknapp: "Chcę, by Bayern wygrał"
Poniedziałek [2012.05.14; 23:24]
64 komentarzy
Tottenham ma żywotni interes w tym, by Chelsea przegrała w finale Ligi Mistrzów. Harry Redknapp otwarcie zapewnia, że w tym meczu będzie trzymał kciuki za Bayern Monachium. Jeśli ...
Tottenham - Fulham w RadioGol.pl
Niedziela [2012.05.13; 13:30]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 38. kolejki angielskiej Premier League, w którym to Tottenham Hot...
"Prędzej zmienię klub niż będę grał w Lidze Europy"
Czwartek [2012.05.10; 22:19]
58 komentarzy
Wszyscy w klubie i poza nim zastanawiają się co stanie się z naszymi czołowymi graczami jeśli jednak nie dane nam będzie zagrać w przyszłym sezonie w rozgrywkach Ligi Mistrzów. W t...
VdV: "Vertonghen wzmocni Tottenham"
Poniedziałek [2012.05.07; 18:20]
10 komentarzy
Według Rafaela van der Vaarta, Jan Vertonghen wzmocni latem Tottenham Hotspur. Belg od dłuższego czasu znajduje się na celowniku londyńskiego klubu. Walkę o Jana Vertonghena dział...
Aston Villa Birmingham - Tottenham Hotspur w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.05.06; 13:25]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 37. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Aston Villa ...
SPURS vs ASTON VILLA
Wtorek [2012.05.15; 18:07]
55 komentarzy
W niedzielę o godz. 15-stej Spurs zmierzą się na wyjeździe z Aston Villą. W tej chwili AV jest na XV pozycji (37 pkt.) i jest zagrożona spadkiem, ma zaledwie 3 punkty przewagi nad ...
Harry: "Modrić jest nie do zastąpienia"
Piątek [2012.05.04; 23:02]
9 komentarzy
Przed sezonem, który właśnie dobiega końca wszystko wskazywało na to, iż Luka Modrić przeniesie się do londyńskiej Chelsea. Ówczesny trener "The Blues" Andre Villas Boas, zagiął pa...
Kyle Walker z nową umową
Czwartek [2012.05.03; 15:28]
15 komentarzy
Kyle Walker postanowił przedłużyć swój kontrakt z Tottenhamem. Nowa umowa wygaśnie w 2017 roku. Kyle Walker od początku tego sezonu wdarł się do podstawowej jedenastki popularnych...
Roy Hodgson trenerem Anglików
Środa [2012.05.09; 00:45]
5 komentarzy
64-letni Roy Hodgson został selekcjonerem reprezentacji Anglii, która wystąpi na Euro 2012. Doświadczony trener podpisał z tamtejszą federacją czteroletni kontrakt. Do tej pory wy...
Ostatnia prosta w walce o „Top”
Czwartek [2012.05.03; 12:54]
23 komentarzy
Premier League wkracza w decydującą fazę – przed nami ostatnie dwie kolejki, dodatkowo niektóre zespoły – w tym Spurs – mają do rozegrania po jednym meczu zaległy...
Pewna wygrana Spurs. Tottenham 2:0 Blackburn
Środa [2012.05.02; 23:58]
25 komentarzy
Tottenham w dalszym ciągu walczy o czołową czwórkę. "Koguty" przybliżyły się do tego celu w niedzielę, pokonując skromnie na White Hart Lane Blackburn Rovers 2:0. W pierwszej poł...
Tottenham Hotspur - Blackburn Rovers w RadioGol.pl!
Niedziela [2012.04.29; 16:26]
2 komentarze
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze szlagierowego spotkania rozgrywanego w ramach 36. kolejki angielskiej Premier League , w którym t...
Sprawiedliwość ponad wszystko
Wtorek [2012.04.17; 19:34]
31 komentarzy
W półfinałowym meczu Pucharu Anglii pomiędzy Chelsea a Tottenhamem byliśmy świadkami oszustwa. Bo nazywając rzeczy po imieniu - inaczej na to spojrzeć się nie da. Drugorzędne w tym...
Lepiej dla Szczęsnego, żeby się zamknął
Sobota [2012.03.17; 17:40]
15 komentarzy
Wojciech Szczęsny znów znalazł się na pierwszych stronach gazet. Szkoda, że nie ze względu na wspaniałą formę, tylko poprzez "kłapanie jęzorem". Polski golkiper ostatnio nie zachw...
Tottenham Ultras - pokochaj koszulkę
Piątek [2012.03.02; 13:18]
21 komentarzy
W ostatnich latach atmosfera na stadionach ulega ciągłemu spadkowi. Futbol stał się bardziej sterylny, a fani mniej istotni. Najważniejsze są pieniądze. Piłka nożna w Anglii to tow...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
39 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Użytkownicy Online: saikor,
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1717
Najnowszy użytkownik: affOmmide
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU