PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
PAWEŁ CIEŚLIŃSKI 
| Poniedziałek [2009.11.30; 13:45]
Pavlyuchenko: To najgorszy okres w moim życiu
Roman Pavlyuchenko potwierdził, że negocjuje z Tottenhamem jego odejście w styczniu do innego klubu. Rosyjski napastnik nie wywalczył miejsca w składzie Spurs oraz nie zakwalifikował się ze swoją reprezentacją na Mistrzostwa Świata w RPA.

"Nigdy nie miałem tam beznadziejnego okresu w moim życiu. Z reprezentacją przegrałem awans do Mistrzostw Świata. W swoim klubie siedzę na ławce rezerwowych, a teraz nie będę miał również okazji do gry dla Rosji.

"Mam nadzieję, że styczeń przyniesie zmiany w moim życiu. Mam na myśli zmianę klubu. Mój agent będzie w tym tygodniu negocjował z Tottenhamem moje odejście."

Zainteresowane Pavlyuchenką są ekipy Romy, Zenitu oraz Spartaka Moskwa.


imscouting
81 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
tuczi ; Redaktor
Środa[2009.12.02; 18:14]
Hahahahahahahahaha w sumie masz całkowitą rację Marcus ;)
MARCUS ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 22:58]
Tuczi a na cholerę ten kogucik?? :) Taki rzeczy to ja se mogę na swoich cyckach oglądać?? ;)
tuczi ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 18:38]
Dlatego napisałem "prawie" ;). No nie wiem, być może nie mam racji, ale strasznie irytują mnie takie "piłkarskie płaczki". Może dlatego, że zawsze uważałem piłkę nożną za sport dla facetów. Tych prawdziwych naturalnie ;)
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 18:24]
Przesadzasz tuczi - daleko mu do Krystyny. Swoją drogą ta dziewczyna się świetnie zaaklimatyzowała, choć jako fan Realu nie chciałem go tam zbytnio widzieć
tuczi ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 17:55]
Niestety Barometr, ale własnie na taką cipę i mazgaja sam rusek się zrobił. Płacze prawie jak Cristianna leżąca na boisku. Nie ma co się oszukiwać. Jeśli miałby jaja, a nie dziursko to zacisnąłby zęby i do końca zachował przynajmniej pozory męskości. A tak w naszej pamięci pozostanie jako mizerny napastnik i pizdeczka do tego. Nie zmienisz tego Koleżko ;)
tuczi ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 17:50]
Marcus zapisałem ;). Muszę tylko cyknąć fotkę z Kogucikiem na... piersi ;)
Artur78 ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 16:20]
No cóż,w każdym klubie się ktoś marnuje,taki los piłkarzy w takich klubach jak Tottenham,nie wspomne o Realu Madryt....
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 16:03]
Jak pisałem Arturze - Twoje prawo. I prawo Redknappa, żeby takich a nie innych wspierać. Natomiast ja bardzo lubię Romana i bardzo lubię Bentleya, a nie przepadam za Crouchem czy Keanem. I wydaje mi się, że kliku graczy marnujemy (dodalbym Bale'a do tego), ale to już inna bajka
Artur78 ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 13:48]
Barometr-podam ci parę nazwisk zawodników których pozyskał Harry i na nich stawia co przynosi takie efekty że walczymy o top4,a nie o środek tabeli bądż utrzymanie. Te nazwiska to-Palacios,Defoe,Crough,Bassong,Krancjar,Keane.Mnie to że nie gra Pawliuczenko czy Bentley w pierwszej jedenenastce wogóle nie denerwuje.Jak grali w niej ,to nie dało się tego oglądać.Pierwszy ciągle prawie dobiegał do podać bądż leżał na trawie.Drugi głowa w dół i próbował tylko walić na oślep dośrotkowania.Popieram Redknaapa co do tego kto gra a kto płacze,psuje atmosferę w szatni i wokół klubu.
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 13:39]
Chciałem się wstrzymać MARCUS, ale nie wytrzymałem po tym jak Ruska nazwali mazgajem i cipą. Arturze - ja się bardzo ciesze, że jesteśmy na trzecim miejscu, bo nie kibicuję Redknappowi tylko Tottenhamowi. Oczywiście Harry ma wyniki i to dobrze dla naszego klubu, ale nie zmienia to postaci rzeczy, że mnie czasem ten gość wkurwia. Poza tym managerów będzie jeszcze u nas wielu, a klub pozostanie ten sam, więc nie ma się co krygować z krytyką Harry'ego jak nam coś przeszkadza. A co do klapek na oczy - to ja zauważyłem, że cokolwiek by Harry nie zrobił, nie powiedział - to jest spora grupa fanów, która go popiera we wszystkim - bez mrugnięcia okiem, więc kto tu ma te klapki :) Ja potrafię przyznać, że wygrywamy, że mecz z Wigan przejdzie do historii, że HR ma wynik, że dawno nie było tak dobrze, etc Ale nie mogę trwać w bezmyślnym uwielbieniu, gdy niszczy się jednego z moich ulubionych zawodników, czy przegrywa derby w żadnym stylu i to dwukrotnie (Chelsea plus Arsenal). Natomiast Tobie to Arturze nie przeszkadza - ok - Twoje prawo
MARCUS ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 11:05]
A już chcialem gdzieś napisac, ze jakoś dziwnie Barometr mantry nie wyklada o poszkodowanym rusku. Balem się, ze coś się z nim stalo. Teraz notujemy wielki come back! Barometr, bredzisz, ale dobrze , że jestes :)
MARCUS ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 11:03]
@Tuczi :marcus_polus@interia.pl. Dawaj , dawaj, szybciuchno;)
Paweł ; Administrator
Wtorek[2009.12.01; 10:59]
właśnie, wstrzymajmy się z takimi opiniami tak do 30 kolejki. Wtedy będziemy mądrzejsi. Nie zapominajmy, że różni trenerzy różnie przygotowują swoich zawodników. Liverpool przeważnie długo się rozkręca, Villa przeważnie notuje udany start, Everton raz na ruski rok nie zaliczy falstartu, aby potem pod koniec sezonu łoić już prawie wszystkich. Bardzo ciężko jest mi określić Redknappa, aczkolwiek jego drużyny rzadko notowały świetny start, albo świetną końcówkę. Zwykle była to średniawa przez cały sezon bez skoków formy w dół, czy w górę. Pozostaje cierpliwie czekać, zbliża się okienko transferowe, wydaje się że Redknapp ryzykować nie będzie i kupi jakiś cover na środek pomocy i obronę. Żeby było jak w sezonie 05/06 w którym walczyliśmy o Ligę Mistrzów do ostatniej kolejki to będzie musiał sprzedać balast w postaci Romana Pavlyuchenki ( jak wtedy Rasiaka ) i nie kupować w jego miejsce nikogo, żebyśmy w kilku ostatnich spotkaniach musieli wystawiać Obikę ( wtedy Lee Barnarda ) :)
Sajmon ; Redaktor
Wtorek[2009.12.01; 07:39]
Spokojnie Arturze, na takie radykalne głosy przyjdzie czas po 30 kolejkach.
Artur78 ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 02:08]
Za poprzedników było wspaniale....ba, ostatnie 25 lat historii Tottenhamuto pasmo samych sukcesów, nagle przyszedł Harry i wszystko spierdolił.Klapki z oczu.
Artur78 ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 02:02]
Pewnie Barometr, zrobiliśmy krok w tył pod kierunkiem Redknaapa.Za poprzedników było wspaniale.Podaj wreszście pożądne argumenty przeciw niemu.
Artur78 ; Użytkownik
Wtorek[2009.12.01; 01:58]
Twoim zdaniem Harry cały czas pierdoli...człowieku zdejmij klapki z oczu,zajmujemy 3 miejsce w tabeli, a ty cały czas po nim robisz jazdę.Lepszym fachowcem od niego się uważasz?Kto więcej zrobił dla Tottenhamu on czy ty, stukając w klawiaturę pod anonimowym psęudonimem?Ciągle się czepiasz Redknaapa,bo juniorów wystawia,bo rusek nie gra,bo Harry lubi Fergusona....Ale za to że gramy najlepiej od lat,jakoś ciężko ci cokolwiek napisać dobrego o Harrym.
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 23:44]
PS Bardzo dobrze zrozumiałem o co Ci chodzi, bo to takie pierdolenie Harry'ego dlaczego wystawił juniorów z Szachtarem. Wtedy i teraz uważam to za jeden z największych skandali za kadencji Redknappa.
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 23:43]
czyli w tym roku fajnie jest tam awansować, a w zesżłym nie było sensu. Jeśli walka o europejskie puchary to wykrwawianie to ja dziękuję. Jeśli chcemy coś znaczyć jako klub - musimy radzić sobie na wszystkich polach
Artur78 ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 23:32]
Walczymy o coś więcej niż Liga Europejska,nie zrozumiałeś wogóle tego co napisałem.Lepiej dla nas w tym sezonie,kiedy nam wyjątkowo dobrze idzie skupić się na walce o top 4 ,niż wykrwawiać się w tej "Lidze".Jeżeli nie awansujemy do Ligi Mistrzów to i tak moim zdaniem zagramy w eropejskich pucharach(w tej twojej "Lidze Europejskiej") za rok.
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 23:26]
I po co nam w tym sezonie Liga Europejska? - teraz to już przegiąłeś. To po co nam Premier League? Po co Championship? Nie lepiej łoić tyłki Doncasterom w League One?
Artur78 ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 22:57]
I po co nam w tym sezonie Liga Europejska?Nie podchodzę emocjonalnie do Romana,stwierdzam fakty.Emocje wzbudzają u mnie teksty o tym że robimy mu krzywdę...pytam się jaką?Chyba taką że mu płacimy tygodniówki...
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 22:49]
No możesz rację Marcin, ale Arturze Ty już podchodzisz nazbyt emocjonalnie. Przypomnę tylko dzięki komu w zeszłym sezonie łudziliśmy się, że możemy jeszcze zagrać w Lidze Europejskiej
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 22:49]
Żeby nie był, choć uważam, że nie masz racji w tym aspekcie Barometr, to od poglądów Artura się odcinam stanowczo :D
Artur78 ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 22:38]
Barometr,mam to gdzieś że Romcio nie gra nawet pięć minut...krzywdę mu robimy???On Tottenhamowi robił krzywdę będąc na boisku.Strzelił Liverpoolowi bramkę z trzech metrów?No mistrzostwo świata,kur...a mać!!!!
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 21:57]
Eee, mnie to nie przekonuje. Po co zmieniać coś, co dobrze funkcjonuje? To pytanie retoryczne.
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 21:56]
Bo nie jest gorszy od Keana, czy Croucha. Powinien chociaż na końcówki wchodzić (z 15 min minimum).
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 21:41]
Barometr, ale podaj powód, dla którego Roman powinien otrzymać szansę. Radzimy sobie bez niego.
varba ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 20:34]
Jak to jest najgorszy okres w jego życiu, to chłopak nie ma pojęcia o prawdziwych problemach, nie rozumiem jak można żałować kogoś takiego! No i wiadomo czemu jest taki słaby psychicznie.
tuczi ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 20:04]
Hehehe ale chętni jesteście ;)
Sajmon ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 19:48]
Ja to za darmo nie powiedziałem - też chcę fotki.
tuczi ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 19:32]
Hehe Sajmon wielkie dzięki ;). Marcus dawaj maila na priva to Ci prześlę ;)
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 19:07]
Panowie o co chodzi??? Jak słusznie zauważył Psychopapa i mosaj - żaden z nas nie wie, co dokładnie Roman wyprawia na treningach, jakie są jego relacje z Harrym i resztą drużyny. A to, że Paweł celnie zauważył, że swego czasu nasz menago mówił o zawodnikach mających problemy z integracją - jestem w 100% pewien, że miał na myśli właśnie Romana (mosaj znów) - co zmienia? Że znamy stanowisko menago do Roman. Że jest źle jednak nastawiony. Jak jest Pav. A jak do kurwy nędzy ma być jak zagrał 5 min w tym sezonie. Najpierw asystował, potem strzelił bramkę, raz zagrał przeciętnie i raz słabo. Ale jak się nie gra w meczach o stawkę trudno wejść w spotkanie i od razu sieknąć hattricka. Ja uważam, że chłopakowi robimy wielką krzywdę. I bardzo sobie cenię, że chce odejść, grać, że boli go, że nie awansował - świadczy to t tylko o drzemiącej w nim ambicji, a nie chęci brania grubej kasy za siedzenie na ławie (a znamy takie przypadki). Brawo Roman! Powodzenia w następnym klubie, bo że Harry go odda jestem pewien. I to za pół darmo po tych wszystkich komentarzach z obu stron. Nasz klub to fatalnie rozwiązał, więc smutek pozostanie. Ale Harry ma oczywiście do tego pełne prawo - dopóki są wyniki.
Sajmon ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 16:27]
@RAFO, ja tam bym wolał Floro Floresa na miejsce Romana. Ciekawa zmiana by była ^^
MARCUS ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 13:34]
Nie rozbudzaj nadziei, bo to już pod sadyzm można zaliczyć ;)
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 13:27]
Ja swoje zdanie na temat uzywek juz wyrazilem:) Za czesto tu wchodze to jest juz chyba uzaleznienie;) Uprzejmie prosze administratora strony o skasowanie mojego konta.Z powazaniem TataPsychopata.
MARCUS ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 12:39]
Nie martw się. Widać musisz być ciągle "naklejony" skoro tak mnie postrzegasz :) Ręczę ci, że tak nie jest. Może masz takie skojarzenia, bo w wątkach które uwążniej śledzisz, a przy okazji się więcej wypowiadasz, faktycznie to się pojawia. Zauważ tylko, ze coraz więcej osób ma podobne zdańie, więc może to ty przedawkowujesz, co objawia się słabszym kontaktem z rzeczywistością :)
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 12:09]
Marcus 90% twoich wypowiedzi jest o:paleniu,piciu(50% conajmniej),wachaniu,o grzybkach,itd. Martwie sie o ciebie,serio:)
MARCUS ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 11:16]
Jakoś tak nie dotarło to do mnie od razu. @Tuczi: " Eee tam... Ma zdecydowanie większe piersi. Nie wyglądałaby podobnie ;)." Podeśli zdjęcia :)) Zainspirowała mnie ta wypowiedź;) @Tata wyjaśnij mi jak to się robi "Ponad pewnego poziomu w zartach nie bede schodzil:) " ?? No chyba, ze to chwilowa zaćma na kleju lub rozpuszczalniku ? ;)
Marek ; Redaktor
Poniedziałek[2009.11.30; 11:15]
Pawluczenko piłkarsko jest OK. Niestety stało się to czego się obawiałem. Wyszła kiepska menatlność jak w wielu piłkarzy ze wschodu. A to piprzenie w prasie jest już irytujące. Dzieki Paws za świetne gole i wprowadznie nas do finału CC. Teraz się żegnamy . Bye Bye....Obyś nie skończył jak Mido.....Powodzenia
mosaj ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 00:35]
Tak naprawdę żaden z nas nie wie, co dokładnie Roman wyprawia na treningach, jakie są jego relacje z Harrym i resztą drużyny, ale Paweł celnie zauważył, że swego czasu nasz menago mówił o zawodnikach mających problemy z integracją - jestem w 100% pewien, że miał na myśli właśnie Romana. Gość od pewnego czasu nie gra, jest w obcym kraju, nie zna języka - mogę zrozumieć jego frustrację, ale jako zawodowiec nie powinien lecieć do dziennikarzy i płakać, jak to jest źle - gościu, zacisnij zęby, zapieprzaj, po cichu porozmawiaj o możliwości odejścia, pożegnaj się z klasą i zmień klub. Szkodzi klubowi i szkodzi siebie samego, bo ja bym się dwa razy zastanowił przed wyłożeniem kasy na gościa o takiej mentalności. Mam nadzieję, że po odejsciu Romana klub sprowadzi kogoś na jego miejsce, bo 3 napastników w drużynie grającej 4-4-2 to trochę za mało, a przecież trzeba się liczyć z kontuzjami i kartkami ...
MARCUS ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.11.30; 00:27]
JA nie mam wątpliwości, Tata nie pali. To niemożliwe. Po paleniu takich bredni nie da się pisać. On wącha.
RAFO THFC ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 23:47]
Chce niech idzie - tylko niech ściągną kogoś z jajami za niego - może Chopre??
Marcin ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 23:46]
Raczej nie lubię takiego podejścia, ale tym razem wydaje mi się, że sprawa jest prosta a sytuacja jasna. My, tzn. Tottenham, jak wskazuje tabela bez Pawliuczenki sobie radzimy. Nie jest nam potrzebny. Więc nie wiem z jakiej racji należą mu się jakieś szansy itp. Bez niego mechanizm działa. Żale Romana są więc z dupy wzięte. Bo jest po prostu za słaby. Nie wierzę, że gdyby konkurencja Romana spisywała się słabo (tak, tak, wiem, Keane) to Harry nie dał by mu szansy tylko dlatego, ze jakoby go nie lubi. Dałby-chocby po to, żeby własny tyłek ratować. A takim smedzeniem jak to źle mu, to Roman sobie krzywdę robi. Wyrabia sobie taką a nie inną opinię-choćby tu, na Spursmanii. Nie wiem, może on i faktycznie zasuwa na treningach-ale tego nie widać. Za to narzekanie słychać jak najbardziej. A myślę, że i bez tego zrzędzenia pozwolono by mu odejść jeśli tak tego chce.
koko ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 23:39]
Dobra,nie rozklejaj się! Miałeś zastąpić Berbatowa, nie wyszło-trudno (komu by nie było?) ;) Zresztą nie tędy droga. Powodzenia!
varba ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 23:22]
Temat Pavlyuchenko przewija się zbyt często a to wpływa negatywnie na sytuacje w klubie, chyba czas się go pozbyć, niech wraca do Rosji i niech cały świat o nim zapomni. Chłopak musi tylko zrozumieć, że odejdzie na warunkach Tottenhamu a nie własnych! Mogę mu podziękować za Liverpool i West Ham bo reszta to raczej bieda, poniżej poziomu premier league.
Sajmon ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 23:04]
Co za wymiana zdań, aż mnie zatkało :O korzystając z okazji wbicia spamerskiego komentarza gratuluję ci Tuczi znalezienia - mam nadzieję - tej drugiej połówki ;)
Yido ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 22:12]
Z Bogiem... Chłopak nie ma charakteru. Ale mimo wszystko zapamiętam bramkę strzeloną w ostatnich minutach z Liverpoolem z zeszłego sezonu w wygranym 2:1 meczu. Warto zaznaczyć że udział w tej bramce miał Drewniak Bent. A na marginesie ciekaw jestem jak ta melodramatyczna historia dalej się potoczy.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 21:39]
hehe pozdrawiam
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 20:52]
Eee tam... Ma zdecydowanie większe piersi. Nie wyglądałaby podobnie ;). Dobra koniec już tych pierdołek. Pzdr
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 20:49]
Chcialem napisac ze pewnie kazesz swojej narzeczonej wkladac koszulke z numerem 10 i ochraniacze ale pomyslalem ze to niesmaczne i nie napisze.Ponad pewnego poziomu w zartach nie bede schodzil:)
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 20:42]
No wiesz Tatuś... nigdy w życiu Cię nie widziałem. Ale jeśli mi współczujesz swego widoku to współczuje sam sobie również ;)
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 20:38]
:)
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 20:37]
''Tak więc jeśli skrycie szlochasz nad zdjęciem Benta całującego Romana (lub na odwrót) to po prostu płacz. Płacz. Bo jak prawdziwy TataP. płacze to musi być święto... :P'' Zanim to napisales musiales to sobie wyobrazic.Wspolczuje.
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 20:31]
Mylisz się Psychopaciu. Noc miałem bardzo bardzo sympatyczną, w czym pomogła mi moja narzeczona... W odróżnieniu od Ciebie mam inne upodobania. Robbiego lubię oglądać jedynie na boisku. Ale Ty nie przeszkadzaj sobie i nie zmieniaj samego siebie... Myślę, że większość z nas Spursmaniaków zrozumie twoją odmienność ;). Tak więc jeśli skrycie szlochasz nad zdjęciem Benta całującego Romana (lub na odwrót) to po prostu płacz. Płacz. Bo jak prawdziwy TataP. płacze to musi być święto... :P
Paweł ; Administrator
Niedziela[2009.11.29; 20:31]
zazdroszczę. mam kolegę, ale on takie rzeczy pisze i mówi tylko jak sobie zapali ;)
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 20:29]
Nie,jestem czysty to naturalny dar pisania glupot:) Jestem przeciwnikiem wszelkich uzywek.
Paweł ; Administrator
Niedziela[2009.11.29; 20:26]
oj chyba znowu dobre palenie było. Załatwisz mi coś taniego na sylwestra ;) ?
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 20:20]
Spokojnie tuczi.Wiem ze Keane zagral tylko 15 minut,pewnie miales bezsenna noc,sniadanko nie smakowalo i smutny wygladales przez szybke rysujac na niej inicjaly RK.Zalamany wrociles do swojego pokoju,wyciagnales pamietnik z wielkim zdjeciem Irlandczyka i zaczales pisac kolejny sonet na jego czesc ale to nie wystaczylo by zatrzymac twoj potok lez,dlatego wszedles na spursmanie i z cieknacymi na klawiature lzami i trzesacymi raczkami napisales swoj post i frustracja przeszla:)
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 20:14]
Eeee tam Harry ;) żadne tam uniesienia :D. Żebyś nie zrozumiał mnie źle, ja również życzę mu wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :P. Oby jednak z dala od WHL ;)
Harry Hotspur ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 19:46]
ale sie kolega uniosl... :) cierpliwosci, jeszcze tylko nieco ponad miesiac i Roman nas pewnie opusci. mam nadzieje ze pozegnanie przebiegnie spokojne i mimo wszystko bedziemy mieli po rusku dobre wspomnienia. ja mu zycze powodzenia w nowym klubie...
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 19:22]
Mam czasem wrażenie, że niżej podpisany TataP. ma każdego dnia odmienne stany świadomości... Czasem pisze nawet normalnie, żeby za chwilę pierd... jak potłuczony. Nie wiem skąd Ty chłopie bierzesz te wszystkie swoje mądrości, ale napewno nie jest to legalne źródło... Zapraszam do siebie z tym twoim towarem, bo chciałbym przez chwilę choć poczuć to samo co Ty... Polecam najnowszą wersję FM'a. Tam będziesz mógł mieć w drużynie wszystkich płaczących chłoptasiów ze swiata piłki nożnej i może w końcu będziesz szczęśliwy. A przy twej wyobraźni to myślę, że wszystkich Bentów i tym podobnych zmieścisz w jednej wyjściowej jedenastce. Co do Romana "mazgaja" Pawliuczenki to szkoda słów. Ten facet nie ma chyba nawet miejsca gdzie jaja wyrastają. Kurwica mnie już bierze jak czytam jego żałości. Krzyż na drogę rosyjski cieniasie. Idź szlochać gdzie indziej, bo... aż sam się popłaczę..............
Artur78 ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 19:10]
Co tu w obronie ruska można powiedzieć?Chyba to że w zeszłym sezonie mógł i miał szanse się pokazać,a pokazał dokładnie "NIC" aż usiadł na ławce rezerwowych po czym się publicznie popłakał.Gole w pucharze Ligi?.......
Paweł ; Administrator
Niedziela[2009.11.29; 17:56]
no na pewno lepiej żeby się łapał za głowę niż siedział w słuchawkach jak Bent. mam świetną pamięć ;) nie byłem w szatni, po prostu cytuje kogoś kto jest w niej na codzien. Nie psuje on atmosfery bo trudno żeby psuł atmosferę gość który na nią nie ma wpływu w ogóle - od roku jest, od roku nie gra, po angielsku pewnie średnio mówi, sądzę że większość po prostu nie traktuje go poważnie. Trudno zawsze są tacy w drużynie, nie wiem o czym to świadczy, ale na pewno o tym że rusek do nas nie pasuje.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 17:42]
No widzisz ja stosuje dla zawodnikow zasade o domniemanej niewinnosci:) 'bo przeciez tyle zarabiaja...'-swietna pamiec Pawle,gratuluje. Chodzilo mi co publika tutaj pisala przed odejsciem Benta.Nie co uwazaja eksperci.Byc moze nie pasuje do stylu naszej gry. Byles w szatni ze wiesz ze Roman z nikim nie gada?:) Byl taki moment we wczorajszym meczu,jak mielismy wyborna sytuacje,kamery pokazaly lawke i Romana jak sie lapie za glowe,widac ze druzyna nie jest mu obojetna.Poza tym skoro Roman tak psuje atmosfere to czemu jest ona czy wydaje sie ze jest taka dobra?Nie zauwazylem zeby koledzy z druzyny albo ktos inny mowili jak to Roman ja psuje.No ale co Herry powiedzial pol roku temu ze ktos psuje i napewno to jest prawda i napewno to Rusek.A wlasnie co z Bentleyem?Gra coraz lepiej ostatnio w 10 minut zrobil tyle ile inni nie potrafia w ciagu 90'.Po co go sprzedawac?Gdzie tu sens.O Romanie juz nie dyskutujmy bo nie ma sensu,tyle juz o tym bylo przeciez;)
Paweł ; Administrator
Niedziela[2009.11.29; 17:21]
za to ty zbudowałeś sobie obraz Benta i Pavlyuchenki jako napastników którzy na pewno na treningach zapieprzają aż się kurzy, bo przecież tyle zarabiają to na pewno muszą zapieprzać. Bent świetnym napastnikiem nie jest, jest dobrym napastnikiem, który może być czołową postacią średnich drużyn, a nie ekip których ambicje są wyższe, a styl gry bardziej widowiskowy. Redknapp mówił że są w drużynie zawodnicy którzy kompletnie się z drużyną nie zintegrowali i na pewno takim zawodnikiem jest Roman, a jego wypowiedzi w prasie najlepiej o tym świadczą. Nie jest mu tu dobrze, nie ma przyjaciół, więc trudno żeby miał ochotę jeszcze przykładać się do treningów. Drużyna to kolektyw, żeby drużyna dobrze działała potrzeba zawodników którzy się rozumieją nie tylko na boisku. Jenas ostatnio usiadł na ławce i podobno nic złego z tego powodu się nie działo - wręcz przeciwnie, Redknapp mówił że podchodził do każdego przybijał piątke i życzył powodzenia. Za Jenasem nie przepadam, ale jednak taka reakcja udawana być nie mogła, bo większość pilkarzy gdy gra regularnie a nagle musi usiąśc na ławce to strzela fochy i kopie ze złości w drzwi szatni, co nie sprzyja później atmosferze. Dla mnie Redknapp może sprowadzić nawet Kevina Daviesa zamiast niego, bo jednak jak ważna jest dobra atmosfera widzimy dopiero teraz. Niby nie mamy składu dużo lepszego niż rok, dwa lata temu, a tu proszę. Nie będę ukrywał że denerwuje mnie wiele rzeczy u Redknappa, ale styl budowy drużyny opiera nie tylko na umiejętnościach ale na zgranych charakterach. Dlatego mamy chorwacko-angielską mieszankę z domieszką murzyńskiej nieprzewidywalności ;) Romanowi można podziękować, generalnie nie widzę w tej chwili komu jeszcze (paru kandydatów jest - Bentley ( jesli hughes sie po niego zgłosi albo dotrwa do stycznia ), Bale, Hutton ) ale i ci nie grają i narzekania nie ma.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 17:06]
Zbudowaliscie sobie obraz leniwego,nic starajacego sie,...itd(niech kazdy dolozy od siebie jakies negatywne przymiotniki)zawodnika i na tym opieracie swoje wypowiedzi a jaka jest prawda nie wiecie.Zawodnik widzi ze u Harrego nie bedzie gral nawet zostajac krolem strzelcow treningow to chce odejsc.On chce grac,ma ambicje.W tej chwili nie narzeka do prasy zeby wymusic gre(mozliwe ze wczesniej to robil) tylko daje do zrozumiena ze to koniec i nie dziwie sie mu.Tak samo bylo wczesniej z Bentem,wszyscy jaki leniwy,jak mu sie nie chce,jaki nie kolezenski,jaki...a Bent pokazal ze jest swietnym napastnikiem a z lenistwem ma tyle wspolnego co mis Yogi z praca na akord.
Skaju ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 15:14]
pa pa pa pa powodzenia, z bogiem!
Artur78 ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 15:12]
Ja odpoczatku uwazałem go za cipkę i że nie da rady w naszym klubie.
Artur78 ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 15:12]
Niech rusek wraca do Rosji,tam jego miejsce,on nie nadaje się do gry w zagranicznym klubie,jest za słaby psychicznie.Tak poza tym to jest naj słabszy nasz napastnik i nie dziwie się że grzeje ławę.....
Harry Hotspur ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 14:15]
a do tego jeszcze ten jego agent!!! koles wydzwania do Levego i robi awantury dlaczego Roman nie gra. to jakas paranoia.
Sajmon ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 14:14]
To by zapier*** żeby pokazać trenerowi, ze chce, potrafi (a widocznie nie potrafi na tyle, żeby liczyć na regularne występy). A nie sączył jad agentowi do ucha, który się później żali w prasie. I samemu płakać nad losem.
Harry Hotspur ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 14:14]
moze i nie dostal tyle szans co inni ale to nie usprawiedliwia jego zachowania. nie przystoi mezczyznie tyle narzekac. jesli ma z czyms problem niech bierze swego tlumacza i idzie do trenera czy nawet prezesa a nie tylko ciagle narzeka na lamach prasy
Paweł ; Administrator
Niedziela[2009.11.29; 14:13]
gdybym był piłkarzem to rozmawiałbym z trenerem o takich sprawach a nie żalił się w prasie. ale żeby to zrobić trzeba znać angielski
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 14:09]
A gdybys byl pilkarzem to bys siedzial cicho bo bys sie bal trenera.Wspolczuje.
Paweł ; Administrator
Niedziela[2009.11.29; 13:58]
ale ile on ma lat? 27 czy 15? ja do redknappa pretensji nie mam ani trochę, gdybym ja był trenerem i co chwila czytał jego narzekania w prasie to też bym go nie wystawiał. gwiazdor
Eff_Spurs ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 13:53]
niech idzie, mam go naprawdę dość...
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 13:52]
Nie zdziwie sie jak wykupi go Arsenal lub Chelsea i tam rozwinie skrzydla.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 13:51]
A skad wiesz ze ciezko nie pracuje?Ciezko byc w formie i dorownywac innym kiedy oni graja co sobota na najwyzszym poziomie 90 minut a on tylko pracuje na treningach(chociaz niektorzy to potrafia).Nie oszukujmy sie nie bedzie lepiej bo Harry nie widzi w tej chwili dla niego miejsca,jesli chce jeszcze cos osiagnac to powinien jak najszybciej odejsc.Dalej uwazam ze dostal za malo zaufania.
Sajmon ; Redaktor
Niedziela[2009.11.29; 13:49]
No cóż, typowy europejczyk. Muszę zmienić klub i juhc. Nie wiem jak to jest na prawdę, czy jest jakiś wewnętrzny konflikt z HR czy to Roman się tak stawia, w każdym bądź razie jeśli ma to być koniec - a na to się zapowiada - to z Bogiem.
Harry Hotspur ; Użytkownik
Niedziela[2009.11.29; 13:39]
straszna cipa z tego Romana. naprawde go lubilem ale powoli trace do niego szacunek. ciagle tylko narzekanie i narzekanie. moze by tak zamiast narzekac wziazc sie w garsc i zaczac ciezko pracowac zamiast tylko marudzic jak to zle mu w naszym klubie.
Aktualności
Publicystyka
Redknapp o transferach
Piątek [2010.07.30; 15:47]
27 komentarzy
Udzielając wywiadu po wysoko przegranym meczu towarzyskim z Villarreal, manager Spurs poruszył temat transferów. Harry odniósł się do dwóch nazwisk – Scotta Parkera i Craiga ...
Caulker oraz trzej juniorzy z nowymi kontraktami
Czwartek [2010.07.29; 17:34]
4 komentarze
Strona oficjalna klubu poinformowała o podpisaniu przez Stevena Caulkera nowego kontraktu, wiążącego go z klubem do 2013 roku. Anglik, wraz ze swoją drużyną narodową, zakończył ni...
Marudzenie młodej gwiazdki
Czwartek [2010.07.29; 15:03]
11 komentarzy
John Bostock, 18-letni piłkarz Tottenhamu, zdecydował się wylać publicznie żale, narzekając na brak szans na grę w pierwszym składzie. Według Bostocka, przyczyną takiego stanu rzec...
Rose: Gareth przykładem do naśladowania
Środa [2010.07.28; 17:19]
11 komentarzy
Danny Rose, jeden z bohaterów ostatniej potyczki "Kogutów" z Arsenalem wyjawił, że Gareth Bale jest jego obecną inspiracją. 20-letni skrzydłowy chce w nadchodzącym sezonie odegrać ...
Raul ostatecznie nie dla Kogutów
Środa [2010.07.28; 17:40]
14 komentarzy
Wyjaśniła się wreszcie sytuacja legendarnego hiszpańskiego napastnika Raula. Symbol Realu Madryt od dłuższego czasu łączony był z przenosinami na White Hart Lane. Ostatecznie wybr...
Czy Harry dogada się z Martinem?
Poniedziałek [2010.07.26; 22:32]
11 komentarzy
Za 3 tygodnie pierwsze spotkania o punkty i o awans do Ligi Mistrzów rozegra nasz Tottenham. Transferów jak nie było widać, tak nie widać. Edin Dżeko za drogi, Luis Suarez wciąż si...
"Koguty" powróciły z urlopu
Poniedziałek [2010.07.26; 19:45]
8 komentarzy
Uczestnicy mundialu z RPA wrócili do treningów. Jermain Defoe, Aaron Lennon, Ledley King, Peter Crouch, Michael Dawson, Giovani Dos Santos, Sebastien Bassong, Benoit Assou-Ekotto, ...
Raul wciąż na celowniku..?
Poniedziałek [2010.07.26; 16:33]
5 komentarzy
Legenda Realu Madryt, były napastnik reprezentacji Hiszpanii Raul Gonzalez nadal nie podjął decyzji dotyczącej swojej futbolowej przyszłości. Wydawało się, że kolejnym klubem Hiszp...
Krótka refleksja po sparingach
Niedziela [2010.07.25; 22:06]
9 komentarzy
Nasi młodzi gracze nie są tacy źli. Wręcz przeciwnie - przy niektórych naszych graczach pierwszego składu wyglądają jak gwiazdy. Kyle Walker bije na głowę Alana Huttona, Andros Tow...
Remis na pożegnanie Nowego Świata
Niedziela [2010.07.25; 22:17]
11 komentarzy
Na zakończenie amerykańskiej wyprawy, Koguty zremisowały na Red Bull Arena w Nowym Jorku ze Sportingiem Lizbona 2:2. Rezultat to więcej niż przyzwoity, biorąc pod uwagę eksperyment...
"Kibice śpiewaliby nawet Husajnowi"
Sobota [2010.07.24; 20:50]
10 komentarzy
Manchester City zajął w zeszłym sezonie 5 miejsce - tuż za Tottenhamem. Wydał tego lata na transfery już prawie 75 milionów funtów i wydać może kolejne 100 na kilku graczy, w tym J...
Cisza przed Ligą Mistrzów
Sobota [2010.07.24; 00:25]
18 komentarzy
Harry Redknapp nie zawojował na razie rynku transferowego. Sandro Ranieri od kilku tygodni widnieje jako jedyny ruch transferowy Tottenhamu w letnim okienku transferowym. Nie udało...
Czy Harry dogada się z Martinem?
Poniedziałek [2010.07.26; 22:32]
11 komentarzy
Za 3 tygodnie pierwsze spotkania o punkty i o awans do Ligi Mistrzów rozegra nasz Tottenham. Transferów jak nie było widać, tak nie widać. Edin Dżeko za drogi, Luis Suarez wciąż si...
Krótka refleksja po sparingach
Niedziela [2010.07.25; 22:06]
9 komentarzy
Nasi młodzi gracze nie są tacy źli. Wręcz przeciwnie - przy niektórych naszych graczach pierwszego składu wyglądają jak gwiazdy. Kyle Walker bije na głowę Alana Huttona, Andros Tow...
Cisza przed Ligą Mistrzów
Sobota [2010.07.24; 00:25]
18 komentarzy
Harry Redknapp nie zawojował na razie rynku transferowego. Sandro Ranieri od kilku tygodni widnieje jako jedyny ruch transferowy Tottenhamu w letnim okienku transferowym. Nie udało...
Uciążliwa pachwina - błyskotliwy powrót albo koniec kariery?
Poniedziałek [2010.07.12; 15:47]
4 komentarze
Za obrońcami Tottenhamu od wielu już lat podążają bardzo groźne kontuzje, które uniemożliwiają im stabilną grę przez cały sezon. Wszyscy doskonale znamy problemy zdrowotne Ledleya ...
Koguty grają dalej
Sobota [2010.07.10; 17:56]
14 komentarzy
Anglia po bramce Jermaine'a Defoe zapewniła sobie awans do 1/8 Mistrzostw Świata w których zagra z Niemcami. Napastnik Spurs to prawdopodobnie jedyny 'Kogut", który wystąpi w tym s...
Defoe na ratunek
Sobota [2010.07.10; 17:15]
16 komentarzy
Fatalne występy reprezentacji Anglii zmusiły Fabio Capello do zmian. Jedną z nich jest posadzenie na ławce rezerwowych Emile'a Heskey'a i wprowadzenie do składu na dzisiejsze spotk...
Turniej kibiców drużyn zagranicznych w Kalwarii Zebrzydowskiej, czyli wspomnień czar
Poniedziałek [2010.06.14; 20:37]
44 komentarzy
Nadszedł przez wszystkich wyczekiwany piękny słoneczny dzień, w którym to ekipa Spursmanii miała okazję po raz drugi reprezentować swój klub w woj. Małopolskim. Czternastoosobowy t...
Niedoceniany, bezcenny
Sobota [2010.07.10; 17:42]
24 komentarzy
Jest pewna postać w naszej drużynie, której wkład w zajęcie 4 miejsca sprowadza się jedynie do spotkania z Manchesterem City, w którym to strzelił bramkę na wagę Ligi Mistrzów w pr...
Safari w RPA: śladami geparda
Niedziela [2010.06.06; 13:31]
11 komentarzy
Za tydzień ruszają Mistrzostwa Świata w RPA, przez miesiąc będziemy z zapartym tchem śledzić poczynania 32 najlepszych drużyn świata. Dla piłkarzy to najlepszy czas, aby udowodnić ...
Joe Cole - kierunek Madryt? Manchester? Czy Londyn?
Czwartek [2010.06.03; 12:25]
13 komentarzy
Najsmakowitszym kąskiem tego lata na rynku transferowym będzie Joe Cole, który postanowił nie przedłużać umowy z Chelsea i od lipca będzie dostępny za darmo. Jedynym problemem jest...
Kto na skrzydło i dlaczego Harry nie kupi Cahilla?
Sobota [2010.05.29; 10:00]
15 komentarzy
Mniej więcej wiemy już w jakie rejony transferowe uderzy tego lata Harry Redknapp. Mega wzmocnienie ataku, ktoś na skrzydło i jeszcze jeden obrońca. W prasie ukazała się lista za...
Podsumowanie występów "Spurs" w sezonie 2009/2010
Wtorek [2010.05.18; 21:41]
30 komentarzy
Sezon zakończony, czas na indywidualne rozliczenia naszych piłkarzy. Sonda w której wybieramy najlepszego gracza sezonu trwa i zwycięzca jest już praktycznie znany. Teraz ja zaprez...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 340
Najnowszy użytkownik: J_D_18
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU