Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Everton FC -:- Tottenham Hotspur

Everton FC
3 listopada 2019, 17:30 Goodison Park
Tottenham Hotspur
Premier League Canal+ Sport

Liverpool FC 2:1 Tottenham Hotspur

Liverpool FC
27 października 2019, 17:30 Anfield
Tottenham Hotspur
Premier League Canal+ Sport

Tottenham Hotspur 5:0 Crvena Zvezda

Tottenham Hotspur
22 października 2019, 21:00 Tottenham Hotspur Stadium
Crvena Zvezda
Champions League Faza grupowa

Tottenham Hotspur 1:1 Watford

Tottenham Hotspur
19 października 2019, 16:00 Tottenham Hotspur Stadium
Watford
Premier League

Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne » Premier League » Spurs - Crystal OTWARCIE STADIONU W PREMIER LEAGUE
3 kwietnia 2019, 19:50 [cytuj]
Spurs:Lloris, Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Davies, Rose, Sissoko, Eriksen, Dele, Son, Kane
Subs: Lucas, Wanyama, Walker-Peters, Foyth, Gazzangia, Winks, Sanchez
COYS :D
Niech to będzie piękny wieczór dla nas wszystkich: członków naszej strony, innych stron Tottenhamu na całym świecie, ogólnie kibiców Tottenhamu, naszych piłkarzy, trenera i całego klubu :D
Spurs:Lloris, Trippier, Alderweireld, Vertonghen, Davies, Rose, Sissoko, Eriksen, Dele, Son, Kane Subs: Lucas, Wanyama, Walker-Peters, Foyth, Gazzangia, Winks, Sanchez COYS :D Niech to będzie piękny wieczór dla nas wszystkich: członków naszej strony, innych stron Tottenhamu na całym świecie, ogólnie kibiców Tottenhamu, naszych piłkarzy, trenera i całego klubu :D
3 kwietnia 2019, 20:31 [cytuj]
Dokładnie :) Rose ciekawie ustawiony. Szkoda, że meczu nie ma na canal+
Dokładnie :) Rose ciekawie ustawiony. Szkoda, że meczu nie ma na canal+
3 kwietnia 2019, 20:46 [cytuj]
jest z poslizgiem
jest z poslizgiem
3 kwietnia 2019, 20:47 [cytuj]
DAJCIE JAKIEGOŚ LINKA
DAJCIE JAKIEGOŚ LINKA
Każdy mecz jest inny. Lecz piłka jest zawsze okrągła.
3 kwietnia 2019, 20:50 [cytuj]
to skandal z tym nc+ ,te zalosne teksty komentatorow ,a teraz jeszcze to, jak tam naskarzyc na nich wyzej??
to skandal z tym nc+ ,te zalosne teksty komentatorow ,a teraz jeszcze to, jak tam naskarzyc na nich wyzej??
3 kwietnia 2019, 20:56 [cytuj]
http://www.rojadirectaonlinetv.com/extremotv-45.php
http://www.rojadirectaonlinetv.com/extremotv-45.php
be three times in London and not see Big Ben - I'm Yido!
3 kwietnia 2019, 21:28 [cytuj]
DRENTWIKSSEN
DRENTWIKSSEN
be three times in London and not see Big Ben - I'm Yido!
3 kwietnia 2019, 21:32 [cytuj]
na razie nic się nie zminiło , ewidentnie groźi nam srata pkt
na razie nic się nie zminiło , ewidentnie groźi nam srata pkt
be three times in London and not see Big Ben - I'm Yido!
3 kwietnia 2019, 21:36 [cytuj]
JAK SIE BEDZIE GRAĆ tylko na KANE TO nic sie nie wygra. Danny sytuacja na gola . a chuj Kane jest... Nie wyszło , trudno. Kur.a był LLorente grał zespół , jest Kane nic nie gra :( :krzyk: zespół woła o zmianę trenera !! ;(
JAK SIE BEDZIE GRAĆ tylko na KANE TO nic sie nie wygra. Danny sytuacja na gola . a chuj Kane jest... Nie wyszło , trudno. Kur.a był LLorente grał zespół , jest Kane nic nie gra :( :krzyk: zespół woła o zmianę trenera !! ;(
Każdy mecz jest inny. Lecz piłka jest zawsze okrągła.
3 kwietnia 2019, 21:38 [cytuj]
Efendi6 powiedział/a:
JAK SIE BEDZIE GRAĆ tylko na KANE TO nic sie nie wygra. Danny sytuacja na gola . a chuj Kane jest... Nie wyszło , trudno. Kur.a był LLorente grał zespół , jest Kane nic nie gra :( :krzyk: zespół woła o zmianę trenera !! ;(

ostatnie bodajże 6 meczy to wygląda jak jakiś sabotaż

ten mecz to można określić tak samo jak ktos smiał sie z meczu ekstraklasy, ze to jest dla koneserów futbolu
ostatnie bodajże 6 meczy to wygląda jak jakiś sabotaż ten mecz to można określić tak samo jak ktos smiał sie z meczu ekstraklasy, ze to jest dla koneserów futbolu
3 kwietnia 2019, 21:41 [cytuj]
Wywalił bym trenera .! jak my tego nie wygramy tak bym zrobił,. No sorry , Nowy stadion , powinna być nowa Historia , a jest piach a nie gra :( NW ale cos czuje że Poch nie ma na nich wpływu , grają tak jak by sie nic nie działo , a rywal miał do nas z 12 pkt straty. :krzyk:
Wywalił bym trenera .! jak my tego nie wygramy tak bym zrobił,. No sorry , Nowy stadion , powinna być nowa Historia , a jest piach a nie gra :( NW ale cos czuje że Poch nie ma na nich wpływu , grają tak jak by sie nic nie działo , a rywal miał do nas z 12 pkt straty. :krzyk:
Każdy mecz jest inny. Lecz piłka jest zawsze okrągła.
3 kwietnia 2019, 21:41 [cytuj]
Wywalił bym trenera .! jak my tego nie wygramy tak bym zrobił,. No sorry , Nowy stadion , powinna być nowa Historia , a jest piach a nie gra :( NW ale cos czuje że Poch nie ma na nich wpływu , grają tak jak by sie nic nie działo , a rywal miał do nas z 12 pkt straty. :krzyk:
Wywalił bym trenera .! jak my tego nie wygramy tak bym zrobił,. No sorry , Nowy stadion , powinna być nowa Historia , a jest piach a nie gra :( NW ale cos czuje że Poch nie ma na nich wpływu , grają tak jak by sie nic nie działo , a rywal miał do nas z 12 pkt straty. :krzyk:
Każdy mecz jest inny. Lecz piłka jest zawsze okrągła.
3 kwietnia 2019, 22:01 [cytuj]
Son! należało Ci się chłopie!
Son! należało Ci się chłopie!
3 kwietnia 2019, 22:40 [cytuj]
Nooo druga połowa lepiej lepiej... Ale widać ze to nie jest granie na 100% tylko na pół gwizdka. Ale przecież nie długo liga M. Dobrze że sie Sony odblokował. Od razu było widać że lepiej gra! :F Najważniejsze to że sie przełamaliśmy i trzy pkt. To że końcówka była nerwowa to już u kibica Spurs , standard , szkoda że Lucas nie zamknął spotkania z trójką z przodu. Ale i tak może być.
Nooo druga połowa lepiej lepiej... Ale widać ze to nie jest granie na 100% tylko na pół gwizdka. Ale przecież nie długo liga M. Dobrze że sie Sony odblokował. Od razu było widać że lepiej gra! :F Najważniejsze to że sie przełamaliśmy i trzy pkt. To że końcówka była nerwowa to już u kibica Spurs , standard , szkoda że Lucas nie zamknął spotkania z trójką z przodu. Ale i tak może być
Każdy mecz jest inny. Lecz piłka jest zawsze okrągła.
8 kwietnia 2019, 11:45 [cytuj]
Efendi6 powiedział/a:
Wywalił bym trenera .! jak my tego nie wygramy tak bym zrobił,. No sorry , Nowy stadion , powinna być nowa Historia , a jest piach a nie gra :( NW ale cos czuje że Poch nie ma na nich wpływu , grają tak jak by sie nic nie działo , a rywal miał do nas z 12 pkt straty. :krzyk:


Brałeś coś?
Brałeś coś?
You're the first thing, and the last thing on my mind Tottenham Hotspur
8 kwietnia 2019, 14:36 [cytuj]
trzaskal powiedział/a:
Brałeś coś?
:D:D:D;:D
:D:D:D;:D

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Liverpool FC 10 9 1 0 28
2. Manchester City 10 7 1 2 22
3. Leicester City 10 6 2 2 20
4. Chelsea FC 10 6 2 2 20
5. Arsenal FC 10 4 4 2 16
6. Crystal Palace 10 4 3 3 15
7. Manchester United 10 3 4 3 13
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli drużyna Tottenhamu zakończy rozgrywki Premier League w sezonie 2019/2020?
1 19.05%
2-3 45.24%
4-6 23.81%
7-10 9.52%
11-20 2.38%
42 oddanych głosów
archiwum ankiet
Użytkownicy online: Gości online: 15 Zarejestrowanych użytkowników: 4843 Ostatnio zarejestrowany: durieII

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się