Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Tottenham Hotspur 2:1 Southampton FC

Tottenham Hotspur
21 kwietnia 2021, 19:00 Tottenham Hotspur Stadium
Southampton FC
Premier League

Everton FC 2:2 Tottenham Hotspur

Everton FC
16 kwietnia 2021, 21:00 Goodison Park
Tottenham Hotspur
Premier League

Tottenham Hotspur 1:3 Manchester United

Tottenham Hotspur
11 kwietnia 2021, 17:30 Tottenham Hotspur Stadium
Manchester United
Premier League

Newcastle United 2:2 Tottenham Hotspur

Newcastle United
4 kwietnia 2021, 15:05 St James\' Park
Tottenham Hotspur
Premier League

Forum dyskusyjne

<  1  2  
Forum dyskusyjne » Europejski puchary » Crvena Zvezda - Spurs
6 listopada 2019, 22:48 [cytuj]
Nie przesadzajmy. Ważne że jest gol. Jest 4-0. Jest pierwsza asysta Sessegnona w pierwszym meczu dla nas (nie od pierwszej minuty, ale zawsze). Jemu też się przyda. Dziś każdy z nowych zawodników coś pokazał.
Nie przesadzajmy. Ważne że jest gol. Jest 4-0. Jest pierwsza asysta Sessegnona w pierwszym meczu dla nas (nie od pierwszej minuty, ale zawsze). Jemu też się przyda. Dziś każdy z nowych zawodników coś pokazał
6 listopada 2019, 22:51 [cytuj]
Jeżeli na Sheffield nie wyjdzie ten skład, to Pochettino na bank chcę zostać zwolniony. Nie ma już wymówek, że Lo Celso nie jest gotowy, że to że tamto, że Eriksen gra na 100% (xD). Dzisiaj poza golem gra wielki chuj, znowu, znowu niedokładnie, znowu od niechcenia.

Dzisiaj pierwsza jedenastka pokazała, że chcą grać, więc tylko się modlić żeby Pochettino nie bawił się w żadne niepotrzebne rotacje.
Jeżeli na Sheffield nie wyjdzie ten skład, to Pochettino na bank chcę zostać zwolniony. Nie ma już wymówek, że Lo Celso nie jest gotowy, że to że tamto, że Eriksen gra na 100% (xD). Dzisiaj poza golem gra wielki chuj, znowu, znowu niedokładnie, znowu od niechcenia. Dzisiaj pierwsza jedenastka pokazała, że chcą grać, więc tylko się modlić żeby Pochettino nie bawił się w żadne niepotrzebne rotacje
"I close my eyes and I picture myself lifting the Premier League trophy at our new stadium with my mates. I’d trade the next 100 goals for that feeling.”
6 listopada 2019, 22:54 [cytuj]
skipp jest chujowy a w dodatku glupi. niech wypierdala razem z eriksenem
skipp jest chujowy a w dodatku glupi. niech wypierdala razem z eriksenem
6 listopada 2019, 22:55 [cytuj]
Czarosław powiedział/a:
Jeżeli na Sheffield nie wyjdzie ten skład, to Pochettino na bank chcę zostać zwolniony. Nie ma już wymówek, że Lo Celso nie jest gotowy, że to że tamto, że Eriksen gra na 100% (xD). Dzisiaj poza golem gra wielki chuj, znowu, znowu niedokładnie, znowu od niechcenia.
Dzisiaj pierwsza jedenastka pokazała, że chcą grać, więc tylko się modlić żeby Pochettino nie bawił się w żadne niepotrzebne rotacje

Nic dodać, nic ująć.
Nic dodać, nic ująć
7 listopada 2019, 00:02 [cytuj]
Czarosław powiedział/a:
Jeżeli na Sheffield nie wyjdzie ten skład, to Pochettino na bank chcę zostać zwolniony. Nie ma już wymówek, że Lo Celso nie jest gotowy, że to że tamto, że Eriksen gra na 100% (xD). Dzisiaj poza golem gra wielki chuj, znowu, znowu niedokładnie, znowu od niechcenia.

Dzisiaj pierwsza jedenastka pokazała, że chcą grać, więc tylko się modlić żeby Pochettino nie bawił się w żadne niepotrzebne rotacje


No ale przeciez tak bedzie. Po pierwszym meczu ze Zvezda juz powinien wyciagnac wnioski, a jak doszlo co do czego, to nastepny mecz zagralismy z Eriksenem i Winksem w podstawie. Ja juz nawet sie nie ludze, ze Poch zmieni punkt widzenia na to kto powinien wychodzic w pierwszej 11stce. A w LM z Bayernem ide o zaklad, ze zobaczymy zelazny pierwszy sklad z tymi wszystkimi dzbanami, ktorym nic sie nie chce.
No ale przeciez tak bedzie. Po pierwszym meczu ze Zvezda juz powinien wyciagnac wnioski, a jak doszlo co do czego, to nastepny mecz zagralismy z Eriksenem i Winksem w podstawie. Ja juz nawet sie nie ludze, ze Poch zmieni punkt widzenia na to kto powinien wychodzic w pierwszej 11stce. A w LM z Bayernem ide o zaklad, ze zobaczymy zelazny pierwszy sklad z tymi wszystkimi dzbanami, ktorym nic sie nie chce
<  1  2  

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Manchester City 32 22 5 5 71
2. Manchester United 33 19 10 4 67
3. Leicester City 33 19 5 9 62
4. Chelsea FC 33 16 10 7 58
5. West Ham United 33 16 7 10 55
6. Liverpool FC 33 15 9 9 54
7. Tottenham Hotspur 33 15 8 10 53
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli drużyna Tottenhamu zakończy rozgrywki Premier League w sezonie 2020/2021?
1 14.29%
2-3 34.29%
4-6 25.71%
7-10 22.86%
11-20 2.86%
35 oddanych głosów
archiwum ankiet

kontuzje

Ben Davies
Uraz kości piszczelowej
data powrotu: brak daty powrotu
Użytkownicy online: Gości online: 13 Zarejestrowanych użytkowników: 5010 Ostatnio zarejestrowany: melsik34

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się