Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne » Hyde Park » Pierwszy raz na Wembley
19 sierpnia 2018, 02:40 [cytuj]
Witam serdecznie,
Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów w sprawie wyjazdu na domowy mecz Tottenhamu z Cardiff. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak najłatwiej dostać się z centrum na Wembley? Czy dzięki biletowi który zostanie wysłany na e-mail mogę wydrukować w jakiejś kasie biletowej wersje fizyczna (to byłaby piękna pamiątka). Ile czasu przed pierwszym gwizdkiem warto się pojawić pod stadionem? Czego się wystrzegać i gdzie warto wypić piwo przed meczem? Bede wdzięczny z każda poradę, jestem kompletnie zielony. To będzie moja pierwsza podróż do Londynu, wybieram się z dziewczyną i nie chciałbym żeby przydarzyły się nam jakieś kłopoty. Bardzo dziękuje za każda odpowiedz! COYS :rotfl:
Witam serdecznie, Proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów w sprawie wyjazdu na domowy mecz Tottenhamu z Cardiff. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak najłatwiej dostać się z centrum na Wembley? Czy dzięki biletowi który zostanie wysłany na e-mail mogę wydrukować w jakiejś kasie biletowej wersje fizyczna (to byłaby piękna pamiątka). Ile czasu przed pierwszym gwizdkiem warto się pojawić pod stadionem? Czego się wystrzegać i gdzie warto wypić piwo przed meczem? Bede wdzięczny z każda poradę, jestem kompletnie zielony. To będzie moja pierwsza podróż do Londynu, wybieram się z dziewczyną i nie chciałbym żeby przydarzyły się nam jakieś kłopoty. Bardzo dziękuje za każda odpowiedz! COYS :rotfl:
20 sierpnia 2018, 22:14 [cytuj]