Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

1  2    >
Forum dyskusyjne » O stronie » Pare problemów z działaniem serwisu
11 maja 2009, 20:05 [cytuj]
Mam prośbę-pytanie do panów moderatorów czy byłaby możliwość zmiany na forum, że jak się kliknie na temat forum to otwiera się ostatnia strona postów zamiast pierwszej, tak jak kiedyś było z archiwum shoutbox. Byłoby to lekkim ułatwieniem bo wiadomo że każdy chce przeczytać ostatnie posty dodane przez użytkowników. Nie chcę być upierdliwy więc jak nie można to ok będę klikał ikonkę "ostatnia" ale jak jest to możliwe to będę wdzięczny;)
Mam prośbę-pytanie do panów moderatorów czy byłaby możliwość zmiany na forum, że jak się kliknie na temat forum to otwiera się ostatnia strona postów zamiast pierwszej, tak jak kiedyś było z archiwum shoutbox. Byłoby to lekkim ułatwieniem bo wiadomo że każdy chce przeczytać ostatnie posty dodane przez użytkowników. Nie chcę być upierdliwy więc jak nie można to ok będę klikał ikonkę "ostatnia" ale jak jest to możliwe to będę wdzięczny;)
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
12 maja 2009, 18:38 [cytuj]
varba powiedział/a:
Mam prośbę-pytanie do panów moderatorów czy byłaby możliwość zmiany na forum, że jak się kliknie na temat forum to otwiera się ostatnia strona postów zamiast pierwszej, tak jak kiedyś było z archiwum shoutbox. Byłoby to lekkim ułatwieniem bo wiadomo że każdy chce przeczytać ostatnie posty dodane przez użytkowników. Nie chcę być upierdliwy więc jak nie można to ok będę klikał ikonkę "ostatnia" ale jak jest to możliwe to będę wdzięczny;)

spoko w najbliższy weekend wykonam, o co prosisz. Szczerze i tak niebawem miałem to zrobić, bo mnie też to wkurzało.
spoko w najbliższy weekend wykonam, o co prosisz. Szczerze i tak niebawem miałem to zrobić, bo mnie też to wkurzało
CAN'T SMILE WITHOUT YOU!
12 maja 2009, 21:13 [cytuj]
Zajebiście byłoby również, jakby numery stron znalazły się także pod postami, gdyż ciągłe przesuwanie tekstu do góry też może zniecierpliwić nawet najspokojniejszego Spursmaniaka ;)
Zajebiście byłoby również, jakby numery stron znalazły się także pod postami, gdyż ciągłe przesuwanie tekstu do góry też może zniecierpliwić nawet najspokojniejszego Spursmaniaka ;)
The boys from Tottenham, The boys from Tottenham, The boys from White Hart Lane!
12 maja 2009, 21:20 [cytuj]
Wielkie Dzięki!!!:brawo:
Wielkie Dzięki!!!:brawo:
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
12 maja 2009, 21:24 [cytuj]
Jasiowaty jeśli chodzi o forum to numery stron znajdują się pod postami na samym dole :ok:
Jasiowaty jeśli chodzi o forum to numery stron znajdują się pod postami na samym dole :ok:
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
13 maja 2009, 00:50 [cytuj]
varba powiedział/a:
Jasiowaty jeśli chodzi o forum to numery stron znajdują się pod postami na samym dole :ok:

No właśnie.
No właśnie
CAN'T SMILE WITHOUT YOU!
13 maja 2009, 20:52 [cytuj]
Ojjj... Małe niedopatrzenie, jakoś nigdy tam mój wzrok nie zagościł... Wybaczcie:zalamka:
Ojjj... Małe niedopatrzenie, jakoś nigdy tam mój wzrok nie zagościł... Wybaczcie:zalamka:
The boys from Tottenham, The boys from Tottenham, The boys from White Hart Lane!
13 maja 2009, 21:55 [cytuj]
Ja bym prosił bardzo żeby były aktualne OSTATNIE MECZE bo teraz niby gramy na WBA i to na Old Melinie..
Ja bym prosił bardzo żeby były aktualne OSTATNIE MECZE bo teraz niby gramy na WBA i to na Old Melinie
.upadamy na dno by odbić się od niego.
22 maja 2009, 18:23 [cytuj]
Snajper trzymam cię za słowo i czekam aż uporządkujesz forum tak jak się umawialiśmy! ;)
Snajper trzymam cię za słowo i czekam aż uporządkujesz forum tak jak się umawialiśmy! ;)
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
25 maja 2009, 15:03 [cytuj]
Nie tyle problem, co pytanie mam-czy ktoś jeszcze ma problemy z wylogowaniem się ze Spursmanii na IE? Mnie się to na szkolnym komputerze zdarza zawsze. Może to wina oprogramowania opiekuńczego czy jak to się tam nazywa?
Nie tyle problem, co pytanie mam-czy ktoś jeszcze ma problemy z wylogowaniem się ze Spursmanii na IE? Mnie się to na szkolnym komputerze zdarza zawsze. Może to wina oprogramowania opiekuńczego czy jak to się tam nazywa?
7 czerwca 2009, 13:55 [cytuj]
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego moje dotychczasowe konto pieszy_1975 zostało usunięte?

PS. Teraz stworzyłem nowe z dwoma pokreśleniami ale jakim cudem tamto się wzięło i zniknęło...
Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego moje dotychczasowe konto pieszy_1975 zostało usunięte? PS. Teraz stworzyłem nowe z dwoma pokreśleniami ale jakim cudem tamto się wzięło i zniknęło
15 sierpnia 2009, 16:36 [cytuj]
Ja mam problem z zalogowaniem sie na moim starym haśle, dopiero po dostaniu zastępczego mogłem sie zalogować. Czy możecie wyjaśnic dlaczego tak sie dzieje? Poem macie pretensje, że nikt się nie udziela na stronie.
Ja mam problem z zalogowaniem sie na moim starym haśle, dopiero po dostaniu zastępczego mogłem sie zalogować. Czy możecie wyjaśnic dlaczego tak sie dzieje? Poem macie pretensje, że nikt się nie udziela na stronie
15 sierpnia 2009, 23:10 [cytuj]
Człowieku, nikt nie ma pretensji, nie chcesz nie piszesz. A Ci co chcą to piszą. No to powiedziałem...
Człowieku, nikt nie ma pretensji, nie chcesz nie piszesz. A Ci co chcą to piszą. No to powiedziałem
Audere est facere!
17 sierpnia 2009, 10:38 [cytuj]
Panowie nie to żebym się czepiał ale pasek, który zastąpił nam shoutbox jest trochę zaniedbany, macie jakieś plany w najbliższym czasie żeby to naprawić? ;)
Panowie nie to żebym się czepiał ale pasek, który zastąpił nam shoutbox jest trochę zaniedbany, macie jakieś plany w najbliższym czasie żeby to naprawić? ;)
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
18 sierpnia 2009, 08:10 [cytuj]
Nie wiem czy to mój post zmobilizował was do działania, ale muszę przyznać że nowy wygląd jest naprawdę wypasiony, brawo panowie :brawo:
Nie wiem czy to mój post zmobilizował was do działania, ale muszę przyznać że nowy wygląd jest naprawdę wypasiony, brawo panowie :brawo:
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
18 sierpnia 2009, 10:08 [cytuj]
BRAWO!!!!
:brawo::brawo::brawo::brawo:
BRAWO!!!! :brawo::brawo::brawo::brawo:
18 sierpnia 2009, 13:41 [cytuj]
Stronę dopasowałem pod najpopularniejsze przeglądarki.

- FF 3.xx
- Opera 9
- Internet Explorer od 6 w górę
- Chrome

Ma ktoś jakieś u siebie problemy? Chętnie naprawię.
Stronę dopasowałem pod najpopularniejsze przeglądarki. - FF 3.xx - Opera 9 - Internet Explorer od 6 w górę - Chrome Ma ktoś jakieś u siebie problemy? Chętnie naprawię
CAN'T SMILE WITHOUT YOU!
1  2    >

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Arsenal FC 0 0 0 0 0
2. Aston Villa F.C. 0 0 0 0 0
3. Brentford F.C. 0 0 0 0 0
4. Brighton & Hove Albion F.C. 0 0 0 0 0
5. Burnley FC 0 0 0 0 0
6. Chelsea FC 0 0 0 0 0
7. Crystal Palace 0 0 0 0 0
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2023/2024?
1 12.5%
2-3 12.5%
4-6 25%
7-10 50%
11-20 0%
8 oddanych głosów
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 186 Zarejestrowanych użytkowników: 5230 Ostatnio zarejestrowany: MariaFlofe

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się