Forum dyskusyjne

Forum dyskusyjne » Tottenham Hotspur » SPURS vs EVERTON
12 maja 2019, 16:09 [cytuj]
Walka o podium
Walka o podium
12 maja 2019, 16:35 [cytuj]
No i kto bedzie mistrzem?Ciekawie jest
No i kto bedzie mistrzem?Ciekawie jest
12 maja 2019, 17:12 [cytuj]
Nie podoba mi się Walker-Peters dzisiaj, szczególnie z przodu ma głupie straty
Nie podoba mi się Walker-Peters dzisiaj, szczególnie z przodu ma głupie straty
12 maja 2019, 17:15 [cytuj]
no prawa obrona to chyba najsłabsza pozycja u nas, btw nasz były Pritchard strzelil gola
Edytowano dnia: 12 maja 2019, 17:16
no prawa obrona to chyba najsłabsza pozycja u nas, btw nasz były Pritchard strzelil gola
12 maja 2019, 17:20 [cytuj]
Lewa strona z Daviesem też u nas leży jak chodzi o wejścia ofensywne. A po zejściu Dele atak wygląda jeszcze słabiej.
Lewa strona z Daviesem też u nas leży jak chodzi o wejścia ofensywne. A po zejściu Dele atak wygląda jeszcze słabiej
12 maja 2019, 17:24 [cytuj]
mi chodziło ogólnie ,bo na lewej jest Rose ,a na prawej są Trippier, Aurier, Walker-Peters, Foyth, Dier ?? a tak naprawdę to obecnie nikt tam zbyt dobrze nie gra
mi chodziło ogólnie ,bo na lewej jest Rose ,a na prawej są Trippier, Aurier, Walker-Peters, Foyth, Dier ?? a tak naprawdę to obecnie nikt tam zbyt dobrze nie gra
12 maja 2019, 17:28 [cytuj]
coś tak czułem ,że jak ktos ma nas ukluc dzis to Walcott
coś tak czułem ,że jak ktos ma nas ukluc dzis to Walcott
12 maja 2019, 17:31 [cytuj]
Zrozumiałem, ja akurat miałem na myśli dzisiejszy mecz. Zachowawcza gra od początku drugiej połowy w końcu nas zgubiła, mamy 1:1 i spadamy z podium. Ofensywa nadal lezy i kwiczy. Albo piłkarze odpuścili tą ostatnią kolejkę albo po prostu gramy gówno ot tak. Z Walker-Petersem na czele. Pochettino też nie zachwycił tą zmianą Dele.
Zrozumiałem, ja akurat miałem na myśli dzisiejszy mecz. Zachowawcza gra od początku drugiej połowy w końcu nas zgubiła, mamy 1:1 i spadamy z podium. Ofensywa nadal lezy i kwiczy. Albo piłkarze odpuścili tą ostatnią kolejkę albo po prostu gramy gówno ot tak. Z Walker-Petersem na czele. Pochettino też nie zachwycił tą zmianą Dele
12 maja 2019, 17:32 [cytuj]
1-2;( nie bylo faulu na Hugo ,a ja juz sie napalilem na te podium, czwarty rok z rzedu, tego nie ma nawet City
1-2;( nie bylo faulu na Hugo ,a ja juz sie napalilem na te podium, czwarty rok z rzedu, tego nie ma nawet City
12 maja 2019, 17:33 [cytuj]
Eriksen se przypomnial jak sie strzela wolne:brawo:
Eriksen se przypomnial jak sie strzela wolne:brawo:
12 maja 2019, 17:35 [cytuj]
Czwarte podum ciągle jest możliwe. Byłoby idealne do gablotki :rotfl:
Czwarte podum ciągle jest możliwe. Byłoby idealne do gablotki :rotfl:
12 maja 2019, 17:35 [cytuj]
wielki szlem:rotfl:
wielki szlem:rotfl:
12 maja 2019, 17:36 [cytuj]
Musimy szukać szansy w stałych fragmentach - Llorente, Alderweireld i Dier przy rożnych i Eriksen wolne. W ataku pozycyjnym gramy kiepsko dzisiaj, do dobrych kontr brakuje nam odpowiednich zawodników. No i najważniejsze nie stracić więcej bramek
Musimy szukać szansy w stałych fragmentach - Llorente, Alderweireld i Dier przy rożnych i Eriksen wolne. W ataku pozycyjnym gramy kiepsko dzisiaj, do dobrych kontr brakuje nam odpowiednich zawodników. No i najważniejsze nie stracić więcej bramek
12 maja 2019, 17:37 [cytuj]
Llorente juz nie ma ,ale moze Janssen alez by bylo
Llorente juz nie ma ,ale moze Janssen alez by bylo
12 maja 2019, 17:59 [cytuj]
Przegraliśmy to podium na własne życzenie, i to niekoniecznie w tym meczu ale z Bournemouth i West Hamem. Ale i tak nie ma co narzekać na ten sezon. Wiele udało się osiągnąć, a to jeszcze nie ostatni nasz mecz :)
Przegraliśmy to podium na własne życzenie, i to niekoniecznie w tym meczu ale z Bournemouth i West Hamem. Ale i tak nie ma co narzekać na ten sezon. Wiele udało się osiągnąć, a to jeszcze nie ostatni nasz mecz :)
12 maja 2019, 19:14 [cytuj]
Na oparach, ale dojechane do Top 4. :tak:
W finale CL wszystko się może zdarzyć...
Na oparach, ale dojechane do Top 4. :tak: W finale CL wszystko się może zdarzyć

forum dyskusyjne

tabela ligowa

następny mecz poprzedni mecz

kontuzje / pauza

ankieta

zdjęcie tygodia

statystyki

reklama

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się