Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Forum dyskusyjne

|<  <<  <  2  3  4  5  6  
Forum dyskusyjne » Tottenham Hotspur » liliwhite members
17 sierpnia 2012, 16:10 [cytuj]
Hm, panowie - tez mialem podobny problem - brak promo code, wystarczylo napisac zapytanie i odeslali kod. Varba, jesli przez to nie ogladales tournee w USA to coz, trzeba bylo miec w sobie troche z pieniacza i od razu isc z grzecznym acz stanowczym zapytaniem do klubu ;)

Takze kod przesylaja w ten sposob, fakt slabe to jest i niedopracowane, ale chyba to jedyny na razie sposob. Przesylki jeszcze nie bylo.
Hm, panowie - tez mialem podobny problem - brak promo code, wystarczylo napisac zapytanie i odeslali kod. Varba, jesli przez to nie ogladales tournee w USA to coz, trzeba bylo miec w sobie troche z pieniacza i od razu isc z grzecznym acz stanowczym zapytaniem do klubu ;) Takze kod przesylaja w ten sposob, fakt slabe to jest i niedopracowane, ale chyba to jedyny na razie sposob. Przesylki jeszcze nie bylo
17 sierpnia 2012, 16:29 [cytuj]
aapa powiedział/a:
wina Tuska


Zdecydowanie! Niech żyje Macierewicz i jego teoria ;). Halabala ale co to jest PRL, że mam dzwonić i się prosić o to za co zapłaciłem. W reklamie jest napisane "dostaniesz kod" a nie "będziesz mógł dzwonić i błagać nas o kod". Straszna lipa!
Zdecydowanie! Niech żyje Macierewicz i jego teoria ;). Halabala ale co to jest PRL, że mam dzwonić i się prosić o to za co zapłaciłem. W reklamie jest napisane "dostaniesz kod" a nie "będziesz mógł dzwonić i błagać nas o kod". Straszna lipa!
"If you dont have to drag yourself of the field exhausted after 90 minutes, you cant claim to have done my best" Sir Bill Nicholson
17 sierpnia 2012, 20:28 [cytuj]
varba powiedział/a:
Zdecydowanie! Niech żyje Macierewicz i jego teoria ;). Halabala ale co to jest PRL, że mam dzwonić i się prosić o to za co zapłaciłem. W reklamie jest napisane "dostaniesz kod" a nie "będziesz mógł dzwonić i błagać nas o kod". Straszna lipa!


Wystarczy e-mail i blagac nie musisz - wystarczy zadanie, zeby wyslali kod ktory Ci sie zgodnie z umowa nalezy. Slabe i nie wiem czym spowodowane (w zeszlych latach przychodzil e-mail z kodem, nie wiem czemu teraz tak nie jest.

No w sumie nikt Ci pisac nie każe - możesz cierpliwie czekac ale jako że wygląda mi to raczej na problem techniczny, to możesz się nie doczekac. Ciekawe, jak to wyglada u nowych klientow - pewnie dostają kod w mailu powitalnym.
Wystarczy e-mail i blagac nie musisz - wystarczy zadanie, zeby wyslali kod ktory Ci sie zgodnie z umowa nalezy. Slabe i nie wiem czym spowodowane (w zeszlych latach przychodzil e-mail z kodem, nie wiem czemu teraz tak nie jest. No w sumie nikt Ci pisac nie każe - możesz cierpliwie czekac ale jako że wygląda mi to raczej na problem techniczny, to możesz się nie doczekac. Ciekawe, jak to wyglada u nowych klientow - pewnie dostają kod w mailu powitalnym
4 stycznia 2013, 13:35 [cytuj]
Wyleję trochę żółci na marketing naszego klubu. Będzie to poniekąd kontynuacja problemów varby z początku sezonu. Chciałem wykorzystać wyprzedaż w sklepie klubowym i nabyć parę rzeczy, przede wszystkim koszulkę meczową Pumy za 5 funtów. A jako że nie należę do osób, które odczuwają potrzebę wydawania w Spurs shopie dużej kasy (na 40 funtów ciężko byłoby mi uskładać jakiegoś sensownego towaru bez poczucia wyrzucania kasy w błoto na nieprzydatne pierdoły, zwłaszcza że teraz chyba nie było darmowej dostawy powyżej tej sumy), więc chciałem wykorzystać przysługującą international memberom darmową dostawę. No i kur.a po wybraniu wszystkiego oczywiście opcja była niedostępna, nigdzie nie ma informacji jak ją uzyskać - kiedyś były specjalne kody, ale teraz nikt ich nie wysłał, no i zamówienie poszło się grzać, bo w takiej sytuacji już nawet z zasady bym nie zapłacił tych 50 zeta za transport. Napisałem do nich bardzo ostrego maila, ciekawe co odpiszą, koszulki oczywiście zeszły w mgnieniu oka i już godzinę po tym, gdy chciałem kupić, już ich nie było.

Krótko mówiąc, mam coraz większe poczucie bycia przez klub dymanym jako international member i bardzo poważnie zastanawiam się, czy jest sens co roku płacić im kilka stów za ten tak naprawdę jedynie moralny przywilej bycia "członkiem klubu", vide dojną krową.
Wyleję trochę żółci na marketing naszego klubu. Będzie to poniekąd kontynuacja problemów varby z początku sezonu. Chciałem wykorzystać wyprzedaż w sklepie klubowym i nabyć parę rzeczy, przede wszystkim koszulkę meczową Pumy za 5 funtów. A jako że nie należę do osób, które odczuwają potrzebę wydawania w Spurs shopie dużej kasy (na 40 funtów ciężko byłoby mi uskładać jakiegoś sensownego towaru bez poczucia wyrzucania kasy w błoto na nieprzydatne pierdoły, zwłaszcza że teraz chyba nie było darmowej dostawy powyżej tej sumy), więc chciałem wykorzystać przysługującą international memberom darmową dostawę. No i kur.a po wybraniu wszystkiego oczywiście opcja była niedostępna, nigdzie nie ma informacji jak ją uzyskać - kiedyś były specjalne kody, ale teraz nikt ich nie wysłał, no i zamówienie poszło się grzać, bo w takiej sytuacji już nawet z zasady bym nie zapłacił tych 50 zeta za transport. Napisałem do nich bardzo ostrego maila, ciekawe co odpiszą, koszulki oczywiście zeszły w mgnieniu oka i już godzinę po tym, gdy chciałem kupić, już ich nie było. Krótko mówiąc, mam coraz większe poczucie bycia przez klub dymanym jako international member i bardzo poważnie zastanawiam się, czy jest sens co roku płacić im kilka stów za ten tak naprawdę jedynie moralny przywilej bycia "członkiem klubu", vide dojną krową
4 stycznia 2013, 17:37 [cytuj]
Halabala potwierdzam Twoje rozgoryczenie - równiez chciałem skorzystać z darmowej wysyłki dla membersa - nigdzie nie ma kodu, od tygodnia tez czekam na odpowiedzi na moje maile. To dziwne, bo do tej pory odpowiedz była migiem, z dnia na dzień. Jako membersowi z Polski przysługuje nam 2 razy w sezonie darmowa wysyłka (13 funtów za wysyłke do Polski to lekka przesada), niezaleznie od kwoty zamówienia. Teraz poszło sie walic, towaru niet, znizek niet - płace od wielu lat po 40 funciaków za membersa - i mam z tego powodu kartke na urodziny, jakies dvd, moge kupic szybciej bilet na mecz - ale przede wszystkim chodzi o rabaty, znizki - do tej pory było ok - ale teraz widze ze coś ten 2013 zaczał sie zle dla naszego marketingu.

Tak wiec halabala nie jestes sam w swoim wkurzeniu.
Halabala potwierdzam Twoje rozgoryczenie - równiez chciałem skorzystać z darmowej wysyłki dla membersa - nigdzie nie ma kodu, od tygodnia tez czekam na odpowiedzi na moje maile. To dziwne, bo do tej pory odpowiedz była migiem, z dnia na dzień. Jako membersowi z Polski przysługuje nam 2 razy w sezonie darmowa wysyłka (13 funtów za wysyłke do Polski to lekka przesada), niezaleznie od kwoty zamówienia. Teraz poszło sie walic, towaru niet, znizek niet - płace od wielu lat po 40 funciaków za membersa - i mam z tego powodu kartke na urodziny, jakies dvd, moge kupic szybciej bilet na mecz - ale przede wszystkim chodzi o rabaty, znizki - do tej pory było ok - ale teraz widze ze coś ten 2013 zaczał sie zle dla naszego marketingu. Tak wiec halabala nie jestes sam w swoim wkurzeniu
4 stycznia 2013, 18:04 [cytuj]
Czy nie jest tak, że te dwie dostawy za free są w terminach podanych przez klub?
Czy nie jest tak, że te dwie dostawy za free są w terminach podanych przez klub?
Well, stone me! We've had cocaine, bribery and Arsenal scoring two goals at home. But just when you thought there were truly no surprises left in football, Vinnie Jones turns out to be an international player!
8 stycznia 2013, 14:03 [cytuj]
aapa - nie, Tobie chodzi zapewne o darmową dostawę za zakupy powyżej 40funtów (co faktycznie ma miejsce wtedy, gdy jest taka promocja). Mi chodzi o benefit dla memberów, którym są dwie darmowe dostawy w sezonie, kiedykolwiek tylko chcesz.

Paweł, odpisali Ci coś? Ja dostałem tylko nic nie wnoszącą odpowiedź z działu członkowskiego, czekam wciąż na odpowiedź z mail order, jeśli nie odezwą się jeszcze przez jakiś czas, to będę cisnął dalej tą babkę, która odpowiedziała:

Dear Mr Runowski



Thank you for your email.



I’m sorry to hear of the difficulties your experienced regarding the free P & P but unfortunately I am unable to assist you with this but my colleagues in Mail Order will respond, if they have not already done so.



Our Members, regardless of where they live in the world are all very important to us and we understand that many who live overseas may never visit White Hart Lane but purchase membership to keep ‘close’ to their Club. Each season we are looking at ways to improve our membership benefits and your comments have been noted.



On behalf of the Club we would like to thank you for your continued support.



Yours sincerely
Diane Smith
Members Assistant Manager


Czyli generalnie bullshit, bo to raczej broszka tych od membershipu, zeby zapewnić odpowiednią informację nt. tego, w jaki sposób można skorzystać z czegoś, za co się płaci.
aapa - nie, Tobie chodzi zapewne o darmową dostawę za zakupy powyżej 40funtów (co faktycznie ma miejsce wtedy, gdy jest taka promocja). Mi chodzi o benefit dla memberów, którym są dwie darmowe dostawy w sezonie, kiedykolwiek tylko chcesz. Paweł, odpisali Ci coś? Ja dostałem tylko nic nie wnoszącą odpowiedź z działu członkowskiego, czekam wciąż na odpowiedź z mail order, jeśli nie odezwą się jeszcze przez jakiś czas, to będę cisnął dalej tą babkę, która odpowiedziała: Dear Mr Runowski Thank you for your email. I’m sorry to hear of the difficulties your experienced regarding the free P & P but unfortunately I am unable to assist you with this but my colleagues in Mail Order will respond, if they have not already done so. Our Members, regardless of where they live in the world are all very important to us and we understand that many who live overseas may never visit White Hart Lane but purchase membership to keep ‘close’ to their Club. Each season we are looking at ways to improve our membership benefits and your comments have been noted. On behalf of the Club we would like to thank you for your continued support. Yours sincerely Diane Smith Members Assistant Manager Czyli generalnie bullshit, bo to raczej broszka tych od membershipu, zeby zapewnić odpowiednią informację nt. tego, w jaki sposób można skorzystać z czegoś, za co się płaci
10 stycznia 2013, 00:32 [cytuj]
Na razie zero odpowiedzi, chyba jeszcze nie wyszli z sylwestra
Na razie zero odpowiedzi, chyba jeszcze nie wyszli z sylwestra
18 marca 2013, 19:23 [cytuj]
Do przyszłego poniedziałku 25 marca jest free delivery;)
Do przyszłego poniedziałku 25 marca jest free delivery;)
19 marca 2013, 17:25 [cytuj]
Ja ich marketing oficjalnie pier..lę - nawet kartka urodzinowa nie doszła w terminie (hm, na razie nie doszła w ogóle). Nie mam ochoty już się z tymi kretynami szarpać o kolejną rzecz, a mojej kasy za kolejne membershipy nie powąchają chyba już w ogóle.
Ja ich marketing oficjalnie pier..lę - nawet kartka urodzinowa nie doszła w terminie (hm, na razie nie doszła w ogóle). Nie mam ochoty już się z tymi kretynami szarpać o kolejną rzecz, a mojej kasy za kolejne membershipy nie powąchają chyba już w ogóle
21 czerwca 2013, 14:55 [cytuj]
Z dużą satysfakcją odnotowuję, że nie ugiąłem się i nie dałem wydymać na kolejny rok ofertą, której nasz złodziejski marketing nawet w pełni nie realizuje.
Z dużą satysfakcją odnotowuję, że nie ugiąłem się i nie dałem wydymać na kolejny rok ofertą, której nasz złodziejski marketing nawet w pełni nie realizuje
22 czerwca 2013, 21:01 [cytuj]
A ja kartkę urodzinową z podpisem AVB dostałem. :D
A ja kartkę urodzinową z podpisem AVB dostałem. :D
You're the first thing, and the last thing on my mind Tottenham Hotspur
|<  <<  <  2  3  4  5  6  

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2025/2026?
1 33.33%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 66.67%
3 oddane głosy
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 37 Zarejestrowanych użytkowników: 5256 Ostatnio zarejestrowany: bartekbartek321

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się