Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Tottenham bez stylu i bez punktów

12 listopada 2013, 21:07, Michał
Tottenham przegrał swoje ligowe spotkanie przeciwko Newcastle i wyleciał poza miejsce premiowane grą w europejskich pucharach. W Tottenhamie zawiodła skuteczność. Dobrze też spisywał się Tim Krul w bramce Newcastle.

Villas-Boas dokonał kilku zmian w wyjściowej jedenastce. Pominął jednak Lamelę, który był bohaterem czwartkowego meczu przeciwko Sheriff.

W 12 minucie na prowadzenie wszyło Newcastle. Błąd w środku pola Paulinho. Piłkę przejął Gouffran i prostopadłym podaniem obsłużył Remy. Ten obiegł z piłką nurkującego Friedela i skierował piłkę do siatki. To jedyny gol jaki padł w tym meczu.

Pomimo wielu prób zawodników Tottenhamu w drugiej połowie, nie udało się pokonać dobrze dysponowanego w bramce Tima Krula. Bramkarz Newcastle bardzo dobrze ustawiał się przy groźnych sytuacjach, blokując wszystkie strzały piłkarzy Tottenhamu.

Znów druzgoczące posiadanie piłki nie przełożyło się na zdobycze bramkowe, a trener Kogutów nie miał pomysłu, jak uleczyć impotencje strzelecką swoich piłkarzy.

Tottenham Hotspur: Friedel, Chiriches, Vertonghen, Dawson, Walker, Townsend, Dembélé, Paulinho, Sigurdsson, Eriksen, Soldado, Defoe (sub), Kaboul (sub), Sandro (sub)

Newcastle United: Krul, Yanga-Mbiwa, Williamson, Debuchy, Santon, Cheick Tioté, Cabaye, Gouffran, Sissoko, Remy, Shola Ameobi, Cissé (sub), Anita (sub), Obertan (sub)
Źródło: własne

37 komentarzy ODŚWIEŻ

Wolff
12 listopada 2013, 18:06
Liczba komentarzy: 220
Co do tabeli owszem nie wygląda źle lecz jak zawsze już utrudniamy sobie życie bo Top 4 zaczyna odskakiwać ze stosunkiem bramkowym, czyli jak zwykle. Druga spraw to nie zwracamy uwagi, że dziewiąte Newcastle ma 8 punktów straty do lidera. Jest straszny ścisk w tabeli i nadchodzący maraton da nam odpowiedź gdzie tak na prawdę jesteśmy. Bo jeśli spojrzeć na spotkania rozegrane to tą taktyką wyniki osiągaliśmy na "słabych" zespołach, które na razie są w drugiej części tabeli. Gramy zaraz z czterema zespołami z czołówki i to dla mnie będzie papierek lakmusowy. Martwi mnie natomiast, że nasza taktyka jest tak bardzo przewidywalna. Bo skoro wielu spursmaniaków widzi pewne schematy to co widzą trenerzy przeciwników ? Co do postawy Krula w ostatnim spotkaniu to drażni mnie przedstawianie go jako "superbohatera" bo ile miał tych super fantastycznych sytuacji gdzie wybraniał końcówkami palców piłki (jak po strzale głową Soldado)i wyciągał się jak struna. To raczej my w 80% strzelaliśmy w miejsca gdzie był ustawiony lub po prostu w niego jak na przykład Eriksen. Ten mecz pokazał to co prezentujemy przez cały sezon czyli naszą kiepską skuteczność w lidze z tą różnicą, że w ostatnim meczu sytuacji było tyle co w ostatnich trzech .
0
deiak7
12 listopada 2013, 17:36
Liczba komentarzy: 96
Bracia miła, kcęć wam skorżyć, że zamętek mnie wielguśny dopodł łoglądając tyn mecz... Po 11 kolejkach tracimy do lidera 5 pkt.. Niby nie brzmi oszałamiająco źle, ale lada moment gramy z City i United. Jak nie poprawimy naszego stylu gry i nasze gwiazdeczki dostaną w dupę i znowu zagrają bez jaj, determinacji i zaangażowania to posada Andre Zwijaża-Bagaża może czuć się zagrożona. Mam nadzieje, że Ade wbiegnie na murawę w tych spotkaniach (niekoniecznie od 1min) i pokaże jak się kur*a, za przeproszeniem jeba*a jego mać powinno grać w roli napastnika w takim klubie jak Tottenham. COYS!!!!!!!!!
0
olivier
11 listopada 2013, 23:43
Liczba komentarzy: 1361
Myślę, że AVB powinien stosować całkiem inne ustawienie, pamiętamy jak był Redknapp i jak mieliśmy Modrica i VDV czy Bale jak wyglądało nasze ustawienie. Funkcję Modrica może pełnić Eriksen a VDV czy ostatnio Bale - Erik Lamela, ma atuty na to by być nawet lepszym od tamtych piłkarzy, lecz AVB stosuje to co nie powinien. Jego zdaniem skrzydłowi mają schodzić do środka i strzelać, z każdego chce zrobić Bale'a ?, i gdy Townsend schodzi to robi się dziura po jego stronie a Walker sam nie da rady, a zanim dogoni jakiś środkowy pomocnik to idzie groźna kontra na naszą nie korzyść.
0
GabT
11 listopada 2013, 20:00
Liczba komentarzy: 5
Powiem szczerze, że mi osobiście nie minął kac po meczu z WHU po którym czułem się jakbym miał drzazgę w dupie. Później powiedzmy przyszły występy "poprawne" wiecie zwycięstwa, remisy nawet cieszą ale nie możesz się uśmiechać bo nadal Cię boli d... Po meczu z Newcastle czuję się podwójnie źle bo wiem że będę kibicował ale czy będzie radość z wyników? Obawiam się że ból, który mi osobiście ta drużyna zafundowała jest już zbyt duży a mamy przecież dopiero listopad... Mimo wszystko wstrzymam sie z oceną AVB jak i całego naszego zespołu do końca sezonu.
0
varba
11 listopada 2013, 19:04
Liczba komentarzy: 4468
Mi się czasami wydaje, że Boas chciał dobrego napastnika, bo myślał, że będzie mu zdobywał bramki z niczego. Ustawi drużynę defensywnie, z osamotnionym napastnikiem, grając na zero, a on jakimś cudem strzeli mu gole dzięki swoim umiejętnościom. Tak działo się z Balem w poprzednim sezonie i teraz liczy że ktoś inny wykona tą robotę. Znacznie trudniej nauczyć piłkarzy kreatywności niż defensywy. AVB związał naszych ofensywnych graczy schematami, które nie pozwalają im się zerwać i zrobić coś nieprzewidywalnego. Każdy lepszy trener już przeczytał tą jego taktykę, stawia autobus i gra z kontry, wie że z jednym, dwoma piłkarzami w polu karnym to możemy im skoczyć. Jeden piłkarz z przodu drugi za plecami Soldado i gówno im zrobi, zwłaszcza że Eriksen gra zbyt daleko od głównego napastnika, nie da rady zagrać żadnej klepki, odegrać górnej piłki po przyjęciu, bo jest ogromny dystans między osamotnionym napastnikiem i ofensywnymi pomocnikami. Problem jest w ustawieniu a nie w wykonawcach, bo mamy dobrych piłkarzy i kilka meczy tego nie zmienia. Przykład z Ramosem pokazał, że można zjebać każdego piłkarza, jak gra się nim na nieodpowiedniej pozycji lub w systemie do którego nie pasuje.
0
Kamilos
11 listopada 2013, 15:26
Liczba komentarzy: 565
Redknapp by przyszedł do naszej szatni i powiedziałby to samo, co powiedział po objęciu stanowiska po Ramosie "Świetni piłkarze, świetne transfery, ale tu nie ma drużyny". Teraz mamy wybitny terminarz. Wóz albo przewóz. Manchestery, Fulham, Liverpool, Southampton.
0
Kamilos
11 listopada 2013, 14:21
Liczba komentarzy: 565
Dembele nigdy nie był def pomem( ba on kiedys nawet w ataku grywał) ,a przy Paulihno to musi za takiego robić ,bo koleś biega sobie gdzie chce i to głownie gdzięs daleko z przodu(fajnie że wchodzi w drugie tempo itd ,ale robi to zdecydowanie zbyt często) przez co jak Dembele też próbuje sie włączyc do akcji ofensywnej ,to na środku robi sie jedna wielka dziura i przy stracie piłki z automatu tworzy sie ogromna szansa dla przeciwników.Ja bym z chęcią zobaczył na środku duet Sandro-Dembele, bo osobiście uważam ,że tak grający Paulinho (w reprezentacji mam wrażenie że on gra inaczej) pasuje najlepiej w ustawieniu z 3ma środkowymi pomocnikami ,ale te ustawienie już próbowalismy na początku sezonu i chyba wiecej nie będziemy próbować ,chyba że własnie w następnym meczu z City, zagęszczenie środka i liczenie na kontry dwóch szybkich skrzydłowych np Lennon i Towsend iw ataku Defoe,bo ja osobiście obecnie inaczej tego nie widzę na Etihad. Co do Soldado ,to mecz z Newcastle nie był najgorszy w jego wykonaniu, groźnie głowkował po dośrodkowaniach ze stałych fragmentów gry ,bo od dłuższego czasu mamy z tym problem.I np w sytuacji którą miał Eriksen , kapitalnie przepuścił piłkę ,bo Defoe na jego miejscu by pewnie próbował sam strzelać. Za to nie rozumien jego chowania się za obrońcami i całkowitego braku próby ich wyprzedzenia tzn wyskoczenia przed nich przy dośrodkowaniach.Nadal mam nadzieję,że odpali(i doceniam jego ogolne umiejętności) ,ale ten transfer był dla mnie dosyć niezrozumiały.Rekord transferowy na 28letnia gościa , którego w przypadku niewypału nigdzie już nie sprzedamy, nieodzyskawszy chociaż 1/3 czy nawet 1/4 ,bo kluby z Hiszpanii są dosyć biednawe i ich poprostu na takie transfery nie stać(a nie wiem dokąd on jeszcze by mógł przejśc,po przygodzie z nami).Po drugie nie jest on ani jakoś specjalnie jakos specjalnie silny ,ani szybki i dodatkowo nigdy nie grał w Anglii. Wydawało mi się ,że nie jesteśmy klubem który pozwala sobie na takie ryzyko w wydawaniu 30 mln. Mam jednak nadzieję ,że Soldado udowodni wszystkim sceptykom(w tym mi) ,że był wart tych 30 mln i utrzyma ten(wart 30mln) poziom jeszcze przez kilka ładnych lat.
0
Eff_Spurs
11 listopada 2013, 13:54
Liczba komentarzy: 297
Ja się cały czas pytam gdzie jest Lamela... Sprowadzamy zawodnika za rekordowe 30 milionów i gość siedzi na ławce, mimo że w Lidze Europy był najlepszy na boisku. Przecież to jest jakiś totalny bezsens. Jego wczorajsza mina na ławce mówiła sama za siebie. Dodajmy do tego 30 milionów za Soldado, który gra chyba jeszcze gorzej niż Adebayor rok temu... Gylfi nie nadaje się do gry na skrzydle, nie wiem co to jest w ogóle za pomysł, brakuje Lennona, który ma jednak ciut więcej mózgu od Townsenda. Dziwną tę taktykę stosuje AVB i trochę mnie to martwi, przegrywamy coraz więcej meczów, jest totalna impotencja strzelecka, 9 bramek strzelonych mówi samo za siebie. Vanitas vanitatum et omnia vanitas :(
0
MatMar
11 listopada 2013, 13:11
Liczba komentarzy: 316
Wiecie co? Trzeba było Stonesów kupić, nie Beatlesów. Ci pierwsi mieli większe pierdolnięcie, a tego nam właśnie brakuje. Tego i pary jaj, jakby to powiedział Lebowski.
0
Damian88
11 listopada 2013, 12:51
Liczba komentarzy: 445
Moim zdaniem Towsend powinien albo usiąść na ławce, albo zostać przesunięty na lewą stronę, a jego miejsce powinien zastąpić Aaron Lennon. Aaron ma podobne atuty do Androsa (szybkość, drybling, jest jeźdźcem bez głowy), natomiast różni go to, że nie oddaje tylu bezsensownych strzałów, a stara się szukać kolegów na lepszych pozycjach. Towsend chwilami zapomina o dobru drużyny i przez to wiele tracimy, bo to skrzydła powinny napędzać nasze akcje, to stamtąd powinny iść kluczowe podania, a Andros nie wiadomo czemu schodzi non stop do środka i oddaje masę niecelnych strzałów. Raz, że praktycznie nic nie wchodzi, a dwa, że jest zbyt schematyczny i przewidywalny. Aaron to przede wszystkim gwarancja tego, że prawe skrzydło będzie funkcjonować tak jak powinno funkcjonować. Pomocnik powinien być przede wszystkim od podawania dobrych piłek, a nie od strzałów, które w przypadku Androsa oddawane są praktycznie po każdym jego rajdzie. Dembele sprawdzi się, ale wyłącznie w parze z typowo defensywnym pomocnikiem, takim jak chociażby Sandro. Grając z Paulinho obaj tworzą zbyt dziurawy środek.
0
Boyd
11 listopada 2013, 12:16
Liczba komentarzy: 536
Matek moim zdaniem ma rację co do całkowicie bezsensownego ustawiania skrzydłowych na odwrót. Ok to dobre od czasu do czasu jak Townsend łamie do środka, ale Lennon na lewej to marnowanie potencjału tego gracza, nie mówiąc już o tym że Andros też nic nie strzela,bo go blokują. Ale nie zgodzę się co do Dembele- jego słaba dyspozycja wynika przede wszystkim z ustawienia. AVB opętany koncepcją 2 def. pomocnikow- każe mu grać takiego. Siłą Moussy jest jednak kiwka- ustawiony tuż przed obroną nie pokazuje swoich atutów-ciągle jest za daleko od pola karnego. Sandro pokazał, że jeden dobry def. pomocnik zastąpi dwóch słabych. No i jeszcze jedno- całkowity brak pomysłu przy rogach- wszyscy stoją na kupie w środku, nikt nie wbiega, a Eriksen dośrodkowują cały czas tak samo. Ogarnij się AVB , bo ostatnio w listopadzie wyleciałeś!!!
0
yid76
11 listopada 2013, 11:36
Liczba komentarzy: 179
Zgadzam sie z moim przedmowca - juz po letnich transferach twierdzilem ze kupno "na peczki" ofensywnych graczy nie przelozy sie na jakies super wyniki - co prawda oczekiwalem( z przykroscia ale jednak) bardziej pomylek obrony niz impotencji strzeleckiej ale suma sumarum na jedno wychodzi a i ta obrona nie jest monolitem,wspomniany mecz z WHU,slabosc z analami (2-3 szybkie podania i kompletny chaos w naszej defensywie),wczoraj kolejna obcinka tym razem rumuna,a najjasniejszym i wlasciwie jedynym pewnym punktem jest Lloris .Wracajac do poczynan ofensywnych- czas odlozyc na bok tlumaczenia ze zespol sie zgrywa czy do cholery kupilismy bande przecietniakow zeby czekac miesiacami na wyniki bo na razie tak to wyglada.Minelo kilkanascie miesiecy pracy AVB i twierdze ze ta druzyna nie zrobila nawet kroku naprzod wzgledem tego co zostawil po sobie Redknapp-poprzedni sezon AVB przejechal na grzbiecie fantastycznego GB,bo gra druzyny czesto wyglada podobnie jak teraz tzn 100 podan na zasadzie "ty do mnie ja do ciebie" i nic.Ja na razie nie widze jakiejs filozofii gry ktora zaszczepil AVB druzynie - widze ekipe ktora nie bedzie w stanie wywalczyc awansu do Champions League
0
matek
11 listopada 2013, 10:50
Liczba komentarzy: 478
Tak jak mówiłem po West Hamie, że mecz z Młotkami to nie był wypadek przy pracy, tylko jedna z wielu kompromitacji, które nas czekają w tym sezonie. Niestety, taka prawda. Andre buduje zespół, ale za dużo rzeczy mu nie wychodzi, gubi się i przez to nie wygląda to za dobrze. Jak zacznie wyciągać wnioski, to może coś z tego będzie.
0
matek
11 listopada 2013, 09:25
Liczba komentarzy: 478
jaroszy mylisz się co do Dembele. On zagrał wczoraj tragicznie i dopiero po wejściu Sandro nasza gra się trochę rozbujała bo przecież pierwsza połowa w naszym wykonaniu to istna kpina. Moussa musi poważnie przemyśleć swoją grę we wczorajszym spotkaniu i wyciągnąć odpowiednie wnioski. Kurcze tak sobie myślę czy nie warto byłoby spróbować Holby'ego na pozycji dembele. Facet jest ruchliwy, świetnie gra w obronie więc czemu nie. Lewis to nie jest typowa 10 dlatego ustawienie go razem z Eriksenem mogłoby przynieść całkiem inną jakość naszej ofensywie. Tylko w takim razie Paulinho na ławkę i koniecznie Sandro do podstawy.
0
_jaroszy
11 listopada 2013, 09:03
Liczba komentarzy: 805
Niewiem jak mogliśmy przegrać mecz mając taką przewage . Nasza nieskuteczność w tym meczu rozwalała . Trzeba przyznać również że dzień konia miał Krul , momentami miał więcej szczęścia niż umiejętności . Pojawienie się w składzie Dembele , kosztem Sandro przełożyło się na większe zagrożenie w ofensywie , ale niestety w tym meczu nie dało nam punktów.
0
11 listopada 2013, 08:09
Liczba komentarzy: 0
Zeby miał wchodzić to by wchodził a tak? A tak mamy środek listopada i półtora miesiaca do zimowego okienka. Wiec sprawa jest raczej przesądzona. Ja w sumie nie wyobrażam sobie żeby Ade zaczął grać i to na tym poziomie którego oczekujemy od Soldado i Defoe. On nie grał wiele miesięcy i teraz miałby zacząć? Na to trzeba przygotowania...
0
11 listopada 2013, 08:07
Liczba komentarzy: 0
Ja to już za dużo się na Ade naczekałem żeby teraz stwierdzić że raczej go już z Kogutem na piersi nie zobaczymy. A to dlatego bo wiem, i chyba wy też pamiętacie jak się kłóccił z tymi doświadczonymi piłkarzami z Chelsea. Nam wykopał ze składu Rafe VdV. Wystarczyło że podłożył się Adebayor i po zawodach już. Bo ile mozna czekać? Rozumiem żeby grał w LE chociażby czy w Pucharze krajowym nawet wchodzić z tej ławki ale on nic. Nawet w kadrze na dany mecz się nie znajduje.
0
11 listopada 2013, 01:30
Liczba komentarzy: 0
Moim zdaniem najlepiej jest sprowadzać zawodników ogranich w Anglii. Którzy nie muszą przechodzić tego okresu aklimatyzacji. Przykład Ramy który był na legalu do wyciągniecia za marne grosze z QPR lub Benteke. A tak pościągaliśmy zawodników z Hiszpanii, Holandii, Włoch, Brazylii czyli z lig które się całkowicie różnią od stylu gry w Anglii. Jak taki Lamela czy Chadli mają się dobrze wkomponowac w skład i uzyskac dobrą forme jak oni grają srednio co 3 lub 4 mecz hahah. To samo defoe, zagra raz na 2 tygodnie, pozniej w lidze wejdzie na kilka czy kilkanacie minut i wszyscy zawiedzeni że nic nie pokazał nie patrząc na to że inny napastnik gra od poczatku i tez nic nie pokazał a gra regularnie co tydzień. W tamtym sezonie naprawde klnąłem i to wiele razy na Togijczyka ale Adebayor teraz by sie przydał bardzo, potrafi się zastawić, jest wysoki i na pewno lepsza opcja od Soldado i Defoe na te wrzutki. Jeszcze jakiś czas temu chciałem żeby Tottenham miał szeroką ławke ale moim zdaniem na teraz ma za dużo zawodników a na pewno za dużo pomocników. Są tego plusy ale też minusy, bo nie każdy może dostać szanse. Rozegralismy już ok 20 meczów w tym sezonie a ja nie wiem jak wyglada tak naprawde Nasza podstawowa pomoc? Na pewno Paulinho. Reszta nie wiem, raz gra jeden, raz drugi, pozniej trzeci a tamci dwaj ławke grzeją. Jak dla mnie to trzeba sie pozbyc któregos z pomocników a zainwestowac w napastnika jeżeli nie ma w planach AVB pogodzić sie z Ade bo ja nie widze Tottenhamu w top4 z Soldado i Defoe w kadrze. Strzelilismy tragicznie mało goli w lidze, śmieja sie juz wszędzie że nie ma karnych, nie ma goli. Dembele, Sandro, Paulinho, Eriksen tacy kreatywni zawodnicy a właśnie nic nie kreują!
0
PatricziwwersjiBeta
10 listopada 2013, 22:08
Liczba komentarzy: 237
Cholera, prawo pierwokupu ma NU.
0
PatricziwwersjiBeta
10 listopada 2013, 21:23
Liczba komentarzy: 237
@Particzi Patrz żeby nie mieli pierwokupu czy jakoś tak
0
1  2    >

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Arsenal FC 0 0 0 0 0
2. Aston Villa F.C. 0 0 0 0 0
3. Brentford F.C. 0 0 0 0 0
4. Brighton & Hove Albion F.C. 0 0 0 0 0
5. Burnley FC 0 0 0 0 0
6. Chelsea FC 0 0 0 0 0
7. Crystal Palace 0 0 0 0 0
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2023/2024?
1 12.5%
2-3 12.5%
4-6 25%
7-10 50%
11-20 0%
8 oddanych głosów
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 100 Zarejestrowanych użytkowników: 5227 Ostatnio zarejestrowany: Normankeype

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się