Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Mizerny występ podopiecznych Pochettino

7 grudnia 2014, 03:50, Michał
Tottenham rozegrał kolejny już w tym sezonie beznadziejny mecz. Koguty przez 90 minut, ani razu na poważnie nie zagroziły bramce Speroni.

Najlepszą sytuacje dla Spurs na początku meczu, wypracował sobie Eriksen, niestety uderzył w boczną siatkę. Crystal Palace kilkaktrotnie nękało Llorisa, ale Francuz bardzo chciał się zrehabilitować, za błędy ze środowego meczu, dlatego błyszczał między słupkami Tottenhamu.

Pochettino żałosny występ tłumaczył trudnym kalendarzem. Tottenham w ostatnim czasie grywał mecze co 3 dni. Być może jest w tym ziarno prawdy, ale gołym okiem było widać, że taktyka narysowna przez szkoleniowca zupełnie się nie sprawdza. Formacji ewidentnie brakuje skrzydeł, które rozciągnełyby zwartą obronę Palace.

Spurs: Lloris, Dier, Vertonghen, Fazio, Davies, Mason, Bentaleb, Mason (Paulinho 66), Lamela (Chadli 46), Kane, Eriksen, Soldado (Lennon 83).

Palace: Speroni, Kelly, Dann, Hangeland, Ward, Bolasie, Jedinak, Ledley, McArthur, Zaha (Puncheon 66), Chamakh.

Żółte kartki: Spurs – Eriksen.

Arbiter: Lee Mason.

Frekwencja na WHL: 35,860.
Źródło: Spurs Official/własne

68 komentarzy ODŚWIEŻ

trzaskal
9 grudnia 2014, 17:20
Liczba komentarzy: 822
Jedna uwaga halabala. Każdy ma tu swoją wizję i każdy widzi to trochę inaczej i z tym trzeba się zgodzić bo każdy ma prawo do swoich racji. Nie zgodzę się tylko z jednym - nauką języka. Myślę, że facet bardzo chciałby lepiej mówić po angielsku ale nie ma do tego kompletnie talentu - to widać po jego wymowie. Piszę o tym ponieważ sam byłem świadkiem jak mój ojciec anestezjolog wyjechał do Niemiec w 80' i za cholerę nie mógł się dobrze nauczyć języka niemieckiego choć próbował bardzo a łeb miał naprawdę ogarnięty. Dopiero po 5-6 latach już w miarę normalnie gadał ale do pracy w pierwszych dwóch latach używał łaciny :-) Tak nieraz bywa.
0
_jaroszy
9 grudnia 2014, 16:40
Liczba komentarzy: 805
Dobrze że tego meczu nie oglądałem bo pewnie z nerwów bym nie wyrobił . Masakra jakaś . Remisujemy z takimi średniakami(niewiem czy w tym momencie nie umyślnie ich nie komplementuje), kiedy my się ogarniemy i zaczniemy grać?
0
halabala
9 grudnia 2014, 15:19
Liczba komentarzy: 1310
Problem z ta cholerna sytuacja jest taki, ze gdyby nie historia ostatnich dwoch lat to Pochettino bylby jednym z glownych kandydatow do zwolnienia, juz teraz. Ja mam do niego dwa glowne zarzuty - pierwszy to brak absolutnie jakiegokolwiek postepu we wprowadzaniu jego mysli szkoleniowej (ktora jak wiemy funkcjonuje - Swieci w zeszlym sezonie chodzili jak milo). I wiadomo, nie od razu Rzym zbudowano ale do licha - mozna miec jakies oczekiwania po summa summarum mniej wiecej 20 spotkaniach, zeby bylo widac chociaz jakis ruch w dobrym kierunku. A dostajemy zenade w meczach u siebie, potem nagle dobry mecz z Evertonem a za tydzien powrot do tego samego, co przedtem... Tlumaczenie ze pilkarz zmeczeni gdy nie zastosowalo sie zadnej rotacji (casus Stambouliego jest zastanawiajacy - na spotkaniu THST z zarzadem padlo sformulowanie, ze trener ostatecznie akceptuje kazdy transfer, wiec Poch na pewno wiedzial co podpisuje, no chyba ze byla to sytuacja 'albo Stambouli albo nic'), nie napawa to optymizmem. Okej, slusznie Eidur zauwazyl wprowadzenie mlodych, sam chwalilem Pochettino za oporne ale jednak dostrzeganie rzeczywistosci i wystawianie dwoch napastnikow. Tym bardziej zaszokowal i mocno wsciekl mnie mecz z Palace. Boje sie jednej rzeczy - ze Pochettino okaze sie byc slabym managerem a my mamy zwiazane rece zeby nawet zastanawiac sie, czy na pewno jest to najlepsza osoba na te pozycje, "bo przeciez bylo juz dwoch menedzerow w ciagu ostatniego roku". I jest to prawda a my tkwimy w blednym kole i pozostaje nam modlic sie, zeby Poch odpalil. Wkurza mnie dodatkowo, ze Pochettino przez dwa lata na Wyspach nie nauczyl sie porzadnie mowic po angielsku - nie jest tepym pilkarzem, ktoremu tylko Playstation w glowie (to bym zrozumial) ale madrym facetem ktory pracuje umyslowo i cholera, powinien juz smigac w tym bardzo prostym przeciez jezyku. Zwlaszcza ze preferuje mocno taktyczne ustawianie zespolu, wiec tym bardziej powinien moc im klarownie wyluszczyc o co mu chodzi. No, chyba ze mowi cos do nich koslawo, potem napuszcza na nich tego swojego asystenta z morderczym spojrzeniem i tamten pyta, czy sa jakies pytania :) Nie wiem cholera co bedzie dalej, ale wiem jedno - cos w naszym klubie jest fundamentalnie nie tak (zreszta wiadomo co - zgadzam sie ze spurscfaniakiem ze do pewnego stopnia to uklad trener + dyrektor sportowy, ale na pewno nie jest to jedyna przyczyna) i kolejny rok przyjemnosc z ogladania Spurs jest porownywalna z samobiczowaniem. I nie, nie jestem masochista.
0
Eidur
9 grudnia 2014, 13:45
Liczba komentarzy: 515
Chociaż nie jestem zadowolony z metod prowadzenia drużyny przez Pocha, to jestem za daniem mu czasu. Prawda jest taka, że nie przyszedł do gotowej drużyny tylko do zlepku piłkarzy stworzonego przez AVB, z którego widać ciężko jest stworzyć drużynę. Niech przez sezon - dwa popracuje, przystosuje drużynę do swojej taktyki, sprzeda niepotrzebnych i ściągnie potrzebnych mu piłkarzy. Widać, że jeszcze poznaje drużynę i zaczyna wiedzieć o co biega - na początku Lennon nawet na ławkę się nie łapał. Na pewno za dwie rzeczy możemy mu podziękować: wystawianie Masona w pierwszej 11(gdzie nikt inny go wogóle w klubie nei widział) i rozwój Kane'a, którego niejeden trener posłałby na wypożyczenie. Widać, że chłop umie pracować z młodzieżą, z piłkarzami którym się coś chce a to, że reszta jest w tej drużynie to nie jego wina. Pomijając wyjątki typu Stambouli, który mam wrażenie, że został kupiony tylko po to, żeby miał kto grać w LE i pucharach bo w lidze nawet ławki nie wącha.
0
trzaskal
9 grudnia 2014, 13:02
Liczba komentarzy: 822
Widzę, że większość raptusów zwalniających Pocha to Ci sami co zwalniali już Redknappa ( bo straciliśmy 4 miejsce 1 punktem kosztem Arsenalu ponieważ widział się już w roli selekcjonera Anglii, bo toporny, bo tępy itd.), AVB (bo mimo rekordu punktowego i dobrego miejsca w "sezonie upokorzeń" nie potrafił ładnie grać i przegrał wysoko kilka meczów z tzw. tuzami, bo miał ładną fryzurę, bo jeździł w rajdach....) i Sherwooda (bo nie miał licencji, bo wolał Angoli, bo niereformowalny w ustawieniu drużyny, bo gra młodymi SIC!, bo buc......). Teraz nadszedł czas na zwolnienie Pocha (sami sobie przeczytajcie czemu tym razem Wam nie odpowiada) ale hasła, że to zły trener (rok temu nikt tak nie pisał :-)), że powinniśmy już go zwolnić, że nie nadaje się to chyba lekka przesada. Po pierwsze każde zwolnienie od czasów Redknappa prowadziło do destabilizacji w klubie i pogorszenie wyników sportowych (nie punktowych) a to jest najważniejszy argument aby dać do cholery w końcu komuś czas na zbudowanie własnej wizji zespołu. Jest 15 kolejka a Wy już chcecie następnego trenera wywalać. Dla mnie to kompletny brak logiki i dziecinada. Mamo on jest niedobry bo mi nie dał wiaderka - wywal go z mojej piaskownicy. Jest jak jest i to co się stało nie odstanie się i dajcie mu czas przez 2 sezony bo tu i powrót Redknappa bardziej by zaszkodził niż pomógł.
0
Gan1982
9 grudnia 2014, 09:48
Liczba komentarzy: 538
Jesli tak na to wszystko patrzymy, to czemu zwalnialismy Sherwooda? Mial tylko pol roku a najlepszy wspolczynnik zwyciestw. Adriano jesli Rosea lepsze dosrodoowania od Daviesa to my chyba inne zespoly ogladamy. To ze ktos biega w te i wewte bez celu nie oznacza ze jest lepszy.
0
spurscfaniak
9 grudnia 2014, 07:16
Liczba komentarzy: 136
varba tylko zapominasz o jednym. Redknapp objął nas w momencie, gdy była tragedia i dostał PEŁNIĘ WŁADZY. On sprowadzał sobie piłkarzy, zbudował cały sztab szkoleniowy, miał wpływ w tym klubie na wszystko. To był prawdziwy menedżer. AVB, Pochettino, Sherwood byli czy są TYLKO TRENERAMI. Więc może warto nad tym się pochylić, że nie tyle Redknapp był zajebisty, co po prostu władza w rękach jednego człowieka była zajebista. Redknapp zbudował silną drużynę, a w tym momencie od paru lat znowu wygląda to jak za Ramosa i Commoliego, trener dostaje piłkarzy i ma kombinować. Redknapp gdy przyszedł do nas mówił to samo, że nie rozumie kto tych piłkarzy kupował, bo mają umiejętności, ale różne charaktery i nie da sie z nich zrobić drużyny. Więc skoro mamy się męczyć z kolejnym trenerem, będącym wyłącznie trenerem i któremu w tej roli nie idzie, to ja dziękuje po 15 kolejkach. Dopóki pełni władzy w tym klubie nie będzie miał jeden człowiek, będzie beznadziejnie
0
9 grudnia 2014, 07:07
Liczba komentarzy: 0
@Eff_Spurs Wymieniasz 3 nazywiska które są godne to założenia koszulki Tottenhamu, dlaczego nie wymieniłeś takiego Lennona, który nie dość , ze dostaje mało szans to jak juz dostaje to zawsze daje z siebie max? Eriksen czasem coś strzeli a ile razy przechodzi obok meczu. Nazwiska nie ma ale gra u Nas bardzo długo i nie przypominam sobie zeby on odwalał jakies humorki, zwierzał się prasie(jak było to mnie poprawcie). Zawsze bede bronił Lennona bo to jeden z nielicznych ze starej gwardii którzy zostali i mimo tego ze przychodzą rózne gwiazki, młode talenty to mimo wszystko on od nich nie odstaje i zawsze gra na 100 %.
0
9 grudnia 2014, 07:00
Liczba komentarzy: 0
@Damian88 Oczywiscie masz racje, ze to , że nie podłączają się boczni obroncy to wina taktyki i tego że nasi skrzydłowi nie grają na skrzydle a schodza do srodka. Ale z tego co pamietam to na poczatku sezonu gralismy troche inaczej, wiecej skrzydłami i wtedy Diera np widzielismy z przodu, w koncu cos tam strzelił ale poza tym to nic ciekawego. Nawet gdybysmy zmienili taktyke i zaczeli grac skrzydłami to i tak Ci boczni obroncy (Dier,Davies) nic nam w ofensywie nie dadzą bo są słabi. Dla Diera to w ogole nowa pozycja a Davies to ma moze wiecej argumentów od Rosa w defensywie ale jeżeli chodzi o podłaczanie się do gry, doświadkowania, szybkośc, warunki dizyczne, drybling to ssie Rose'owi.I nie mam na celu robic z Rose takiego dobrego zawodnika, po prostu ten davies jest bardzo przecietny. Wróci Walker i po co, skoro bedziemy grac srodkiem? Żeby tylko bronił? Ja nie wiem jak wy ale ja sie nie moge doczekc az wróci i mam nadzieje że odzyska wyskoką forme w miare szybko. Na skrzydle z Lennonem bedzie rzadził, mam taka nadzieje :)
0
varba
9 grudnia 2014, 06:10
Liczba komentarzy: 4468
Jaką ludzie mają krótką pamięć. Niektórzy tu zaprzeczają sami sobie. Teraz chcecie Redknappa, a jak tu był, to co nim pisaliście. Nie zna się na taktyce, sprowadza sam szrot. Wasze słowa. Po porażce za Redknappa to wyglądało mniej więcej tak jak teraz, tylko nazwisko się zmienia, ale zawsze to samo Redknapp OUT, AVB OUT, Sherwood OUT, no i po 15 kolejkach Poch OUT. Co ja się nawalczyłem o Redknappa na Spursmanii, wiedziałem że to wszystko tak się skończy. Ja mam już dość zmian managerów. Czas pokazał że do niczego dobrego to nie prowadzi. Piłkarze nie podążają za trenerem, bo myślą że i tak zostanie zwolniony za jakiś czas więc po co. Czemu wam się wydaje, że skoro za każdym zwolnieniem jest coraz gorzej, to tym razem będzie lepiej? A może zamiast środka tabeli, będzie strefa spadkowa.
0
Eff_Spurs
9 grudnia 2014, 01:21
Liczba komentarzy: 297
Również nie jestem fanem Pochettino, ale jego zwalnianie to byłaby największa głupota sezonu. Gość faktycznie nie jest dobrym trenerem, ale wdrażanie nowej koncepcji mogłoby skończyć się tragicznie. Niech już spokojnie dogra ten sezon, a najlepiej by było jakby i następny poprowadził... Potrzeba tylko wypieprzyć to co niepotrzebne, niestety w tej chwili tylko trzy nazwiska nadają się do założenia trykotu Spurs - Lloris, Eriksen i Kane. Cała reszta to jakieś jedno, wielkie nieporozumienie. Dobrze, że wraca Walker i przychodzi Yedlin, przynajmniej nie zobaczę już nigdy więcej (chyba) Diera na prawej stronie. Słabe czasy, naprawdę słabe czasy... A będzie jeszcze gorzej.
0
dzejkob
8 grudnia 2014, 23:24
Liczba komentarzy: 340
Gan czyli chcesz zwolnić trenera i dać następnemu więcej czasu na zbudowanie drużyny niż dajesz obecnemu? To dlaczego nie dać go Pochetinho?
0
Czetnik
8 grudnia 2014, 22:29
Liczba komentarzy: 13
A Tony Pullis? On wydawał się ambitny, odszedł z Crystal Palace bo chciał wzmocnień, za jego czasów Orły były w środku tabeli, co wyprzedzało ich możliwości, Angol, mógłby się sprawdzić. Chyba grali nieco topornie, ale może dzięki temu tych lamusów by pogonił do roboty?
0
Gan1982
8 grudnia 2014, 21:46
Liczba komentarzy: 538
Akurat ja to Sherwooda lubiłem :) Ale Yid w jednym masz rację, ryba psuje się od głowy a Tottenham od Levego. Natomiast w kwestii Pocha to ja jednak bym zaryzykował zwolnienie. Sezon i tak jest w plecy, a jeśli uda nam się podkupić jakiegoś trenejro ( przykład Arrego ) to będzie miał czas żeby w pół sezonu przyjrzeć się drużynie, i pełen okres przygotowawczy oraz transfery mieć pod siebie. Jeśli damy szanse Pochowi i on jej nie wykorzysta ( a niestety tak będzie ) to zanim nowy trener pozna zawodników to będzie kolejne pól sezonu w plecy. Nadal twierdzę że dobrą opcją byłby FDB, a kolejną o dziwo Klopp, jego notowania spadły, także łatwiej było by go z Borussi wyciągnąć niż sezon temu.
0
yid76
8 grudnia 2014, 20:51
Liczba komentarzy: 179
oj slaba pamiec masz Spurscfaniak - to samo czytalem tutaj o AVB ze nie wspomne o Sherwodzie od ktorego madrzejsza byla prawie cala Spursmania ;)
0
spurscfaniak
8 grudnia 2014, 20:46
Liczba komentarzy: 136
Gowno nie cierpliwości, z kosmosu widać że tak złego menedżera nie miała tą druzyna od lat. Dasz mu czas to zrobi z nas sredniakow na poziomie Sunderlandu w trzy lata i tak zostaniemy na następne 5, ciesząc się punktami z Crystal Palace
0
piekny
8 grudnia 2014, 20:24
Liczba komentarzy: 227
FA CUP Burnley v Tottenham Hotspur
0
yid76
8 grudnia 2014, 20:16
Liczba komentarzy: 179
I zaczelo sie :d Zwolnijmy kolejnego trenera i puscmy w swiat wiadomosc -dla pilkarzy przyjdzcie tutaj mozna zarobic i sie nie narobic, a dla trenerow - pod zadnym pozorem nie obejmuj Spurs jesli masz jakiekolwiek ambicje Kogo wy chcecie po MP? Przeciez nikt powazny juz tu nie przyjdzie - nie chcial tego van gaal , za pol roku bedziecie tutaj zwalniac nastepce MP i caly ten burdel bedzie krecil sie od nowa Mnie to troche dziwi - teraz wszyscy krzycza skrzydla skrzydla - jak gramy ze skrzydlowymi to zaczyna sie lament ze srodek pola dziurawy Gan - rozpierdalanie Spurs to zaczal prezes Levy jak zwalnial Redknappa - jednego z nielicznych trenerow ktory mu sie udal - jak widac ten gosc zupelnie nie wie jakiego szkoleniowca potrzebuja Spurs i z kazda kolejna decyzja zwolnie / zatrudnie pogarsza sprawe Co pomoze tej zbieraninie pilkarzy - kolejny trener z kolejna wizja gry - to oni nawet jakby chcieli to przez 2 lata graja co chwile innym systemem innym pomyslem wychodzacym z szatni - tak sie nie buduje druzyny nawet przecietnej co zaczyna byc juz widac z kazdym kolejnym rokiem Ja tam staje za MP - niech robi swoje niech on sprowadza sobie graczy niech siega po nasza mlodziez bo juz sherwood pokazal ze cos tam w tej naszej szkolce sie ruszylo Minelo 15 kolejek to nawet nie polowa ligi - do 6 miejsca tracimy 2 pkt - miejsca ktore wiekszosc z Was wytypowala przed sezonem jako szczyt naszych mozliwosci .Cierpliwosci - to jest wlasnie to czego nam potrzeba .
0
Gan1982
8 grudnia 2014, 19:03
Liczba komentarzy: 538
Jesli prawda jest ze Poch zlecil zakup srodkowego pomocnika a sprzedaz Lennona, to ja juz nie mam zludzen co do tego goscia. Avb zaczal rozpierdalanie Spurs a Poch je zakonczy. Brak mi slow. Ponoc na wylocie sa jeszcze Dembele, Ade i ... Vertongen...
0
dzejkob
8 grudnia 2014, 12:46
Liczba komentarzy: 340
A może wstawmy się chociaż raz za menadżerem? Zamiast wywalać na zbity pysk Pocha wywalmy tę bandę pozerów i dajmy Mauricio budować to jak chce i kim chce. Skoro od 3 lat gra wygląda tak samo mizernie u każdego z 3 menadżerów to nie wierzę że każdy z nich był/jest aż tak beznadziejny że nie spełnia oczekiwań. Może po prostu piłkarze którzy obecnie grają na WHL nie potrafią ich spełnić?
0
<  1  2  3  4    >

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Arsenal FC 0 0 0 0 0
2. Aston Villa F.C. 0 0 0 0 0
3. Brentford F.C. 0 0 0 0 0
4. Brighton & Hove Albion F.C. 0 0 0 0 0
5. Burnley FC 0 0 0 0 0
6. Chelsea FC 0 0 0 0 0
7. Crystal Palace 0 0 0 0 0
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2023/2024?
1 12.5%
2-3 12.5%
4-6 25%
7-10 50%
11-20 0%
8 oddanych głosów
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 32 Zarejestrowanych użytkowników: 5227 Ostatnio zarejestrowany: Normankeype

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się