Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Tottenham Hotspur -:- Arsenal FC

Tottenham Hotspur
15 września 2024, 15:00 Tottenham Hotspur Stadium
Arsenal FC
Premier League

Newcastle United 2:1 Tottenham Hotspur

Newcastle United
1 września 2024, 14:30 St James' Park
Tottenham Hotspur
Premier League

Tottenham Hotspur 4:0 Everton FC

Tottenham Hotspur
24 sierpnia 2024, 16:00 Tottenham Hotspur Stadium
Everton FC
Premier League

Leicester City 1:1 Tottenham Hotspur

Leicester City
19 sierpnia 2024, 21:00 King Power Stadium
Tottenham Hotspur
Premier League

Subiektywna ocena Trzaskala część 1/3

17 czerwca 2015, 22:00, Tomek Trzaskalski
Kochani Spursmaniacy.

Skończył się kolejny sezon, w którym nasz Tottenham na zmianę pokazywał dobrą grę i nadzieję, aby za chwilę pokazać jak nie powinno się grać w obronie. Pamiętam początek sezonu i setki opinii dotyczących Pochettino i nadziei na upragnione czwarte miejsce oraz tyle samo opinii i nadzieji na zajęcie choćby ósmego miejsca. Sezon zweryfikował wiele, ale na większość pytań odpowiedzi nie dał. Nikt z nas nie wie co by było, gdyby: został AVB, został Tim czy wreszcie ktoś inny by przejął stanowisko Pochettino.
Patrząc na politykę Levy'iego dotyczącą ciągłych zmian na stanowisku menadżera i wtrącaniu się w transfery za pomocą bezwartościowego Baldiniego zajęcie piątego miejsca wydaje się aż nadto dobrym osiągnięciem pamiętając kogo mamy w składzie i ile (57) meczów rozegraliśmy w całym sezonie.

Jak to zwykle w życiu bywa natura nie lubi próżni. Po fatalnym okienku 13/14 (sprzedaliśmy Elvisa mieliśmy kupić Beatelsów a kupiliśmy Trubadurów-tekst RafoTHFC)
następne letnie okno też nie zachwyciło. Z szóstki Benjamin Stambouli, Federico Fazio, DeAndre Yedlin, Eric Dier, Ben Davies, Michael Vorm tylko Dier i Vorm spełnili oczekiwania przy czym wiadomo było , że Vorm to znana marka w UK natomiast forma Erica była dla mnie kompletną niespodzianką.

Lloris bez dwóch zdań to bramkarz światowej klasy, ale w tym sezonie nawet i on był „rozkojarzony". Nie będę się nad Hugo rozpisywał, bo wszyscy znamy jego walory.
Powiem tylko jedno: nie będę miał mu za złe jak odejdzie do klubu, który będzie walczył w UCL. Bramkarze pucharów nie wygrywają. Najgorszy mecz: Hull (a), Najlepszy mecz: Everton (a) - Ocena 7,5/10 konkluzja: spróbować utrzymać w Spurs.

Vorm za krótko grał, aby można by było jego grę dla Spurs ocenić, ale kilka uwag mam. Świetny refleks na linii rekompensuje niski wzrost. Słabsza gra na przedpolu i słabe wprowadzanie piłki do gry. Najgorszy mecz: Leicester (h), Nalepszy mecz: Burnley (a).

Dier, dwudziestoletni Anglik, który wychował się w Portugalii i zagrał raptem 2300 minut w pierwszej drużynie Sportingu wprowadził się do drużyny w najlepszy z możliwych sposów-po dwóch kolejkach był liderem strzelców Spurs! Oczywiście nie takie ma zadanie środkowy obrońca, ale na pewno młodemu anglikowi strzelone bramki nie zaszkodziły. Bardziej niż woda sodowa Erikowi chyba zaszkodziła gra z takimi tuzami obrony jak Fazio, Verts czy Walker. Na szczęście od stycznia pokazał, na co go stać
i śmiało jestem w stanie powiedzieć, że obok Rose'a (sic) był naszym najlepszym obrońcą. Moim skromnym zdaniem Dier to nie tylko przyszłość Spurs, ale to następca
Terrego.
Najgorszy mecz: Stoke (a), Najlepszy mecz: Woolwich (h)- Ocena 7,0/10 konkluzja: pierwszy zespół do zmiany z nowym klasowym stoperem.

Fazio to zwyczajnie błąd kupującego (Baldini?). Kapitan Sevilli to dobry obrońca, ale nie na szybką angielską ligę. Sewilla gra niesamowitym pressingiem a między linią obrony i pomocy często nie wsadzi się nawet żyletki. U nas natomiast te dwie formacje często dzielił dystans maratończyka. Fazio, podchodząc do defensywnych pomocników zapominał o własnym polu karnym i każda wrzutka piłki za jego plecy kończyła się praktycznie golem.
Najgorszy mecz: City (a), Najlepszy mecz: ManU (h) - Ocena: 6/10 konkluzja: sprzedaż.

Vertonghen miał pierwszy sezon dobry a każdy następny było gorzej. Dwa ostatnie to już czysta parodia albo nawet tragikomedia. Para Verts-Kabs czy Verts-Fazio to jak Flip i Flap. Każde wyjście tych stoperów w podstawowym składzie zwiastowało wielką wygraną w zakładach buchmacherskich. Wystarczyło postawić na to, że Spurs stracą bramkę. 1,4 bramki straconej na mecz to czwarty najgorszy wynik w lidzie. Tyle samo bramek (53) stracili Czarne Koty i zdegradowany Tottenham 2. Liczę na tego piłkarza, bo wiem, że umiejętności ma wielkie tylko, za często jest elektryczny i ma focha.
Najgorszy mecz: Liverpool (h), Najlepszy mecz: Everton (a) - Ocena 6,0/10 konkluzja:
pierwszy zespół.

Walker to trudny temat. Podobnie jak Verts nie może wrócić do formy sprzed pierwszej poważnej kontuzji. Nie będę się nad nim pastwił, ponieważ przez kontuzje stracił 15 pierwszych meczów i siedem ostatnich, ale kilka faktów podam. Walker stracił na szybkości i swojej dynamice, z której z Lennonem tak znani byli w całej Europie. Nawet jak już dobiegnie do linii końcowej to i tak dośrodkowuje, jak Andrzej Tysiąc. I wreszcie trzecia, lecz najważniejsza uwaga-pojedynki sam na sam przegrywa jak Gołota w ostatnich 15 latach. Boję się, że Walker został kilka lat temu (HR) jako młodzieniec zarżnięty i kontuzje będą się go imać.
Najgorszy mecz: Leicester (a), Najlepszy
mecz: Sunderland (h) - Ocena 6,5/10 konkluzja: sprzedaż lub wypożyczenie.

Danny Rose-drugie objawienie linii obrony. W zeszłym sezonie cała Spursmania albo śmiała się z Danniego Róży, albo wręcz jechała po nim jak po łysej kobyle. To, co się z tym 24 latkiem w ciągu kilku miesięcy stało można tylko tym wytłumaczyć, że ktoś ze sztabu trenerskiego dotarł do tego chłopaka. Od meczu z Burnley na WHL nie przypominam sobie słabego meczu Danniego (z wyjątkiem meczu u siebie z Sherwoodem. Tam wszyscy chyba zagrali pod WF-istę). Szybki, zwinny, zadziorny i wreszcie
WYGRYWAJĄCY pojedynki sam na sam. Lewy bok mamy obsadzony-wystarczył tylko słaby konkurent Łabędzi.
Najgorszy mecz: Liverpool (h), Najlepszy mecz: West Ham (h) - Ocena 8,0/10 konkluzja: pierwszy zespół.

Ben Davies - 22 latek o sporych możliwościach, lecz wszyscy chyba mieliśmy dużo większe nadzieje i oczekiwania od najlepszego obrońcy Łabędzi i jednego z najlepiej zapowiadających się lewych obrońców w BPL. Jak to często bywa coś nie poszło zgodnie z planem. Ben okazał się mało rozgarniętym typowym lewym obrońcą sprzed 10 lat-trzyma się głównie swojej strefy a jak już pójdzie do przodu to ma wielki problem z prawidłowym oddaniem piłki do środka pola karnego w którym czekają nasi pomocnicy i napastnicy.
Najgorszy mecz: QPR (a), Nalepszy mecz: Palece (h) - Ocena 6,0/10 konkluzja: wypożyczenie do zespołu BPL

Yedlin - brak oceny.

Kaboul i Chiriches-natychmiastowa sprzedaż.

Dyskusja mile widziana. Oczywiście nie mam czasu na analityczne rozpisywanie się, ale przynajmniej możemy troszkę się na Spursmanii jak zwykle pokłócić :-)

Druga część-POMOCNICY - niebawem
Źródło: TT

21 komentarzy ODŚWIEŻ

mosaj
17 czerwca 2015, 15:24
Liczba komentarzy: 1220
Dorzucam swoje 3 grosze: Lloris - pomimo sporej ilości straconych bramek bardzo dobry sezon w wykonaniu Hugo, bez niego nasza sytuacja byłaby jeszce gorsza. Jeśli odejdzie, to padnie transferowy rekord w kategorii "bramkarze", ale mam wrażenie, że jeszcze jeden sezon będzie bronił w barwach Spurs. Jeśli jednak ktoś go skusi ... Cech maybe? Vorm - solidny zmiennik, ale nic więcej, moim zdaniem nie jest to bramkarz dla drużyny walczącej o TOP4. Dier - jedno z odkryć tego sezonu, byłem sceptycznie nastawiony do tego transferu, ale na szczęście młody Anglik szybko wyprowadził mnie z błędu. Uniwersalny, dobrze radzi sobie i na środku i na prawej stronie, podejmuje dobre decyzje, ma ambicję i charakter, może być takim naszym drugim Dawsonem, tyle że lepszym. Fazio - w Sevilli wymiatacz, u nas ogórek, choć końcówkę sezonu miał całkiem udaną. Ja bym go zostawił na jeszcze jeden sezon, a w trakcie okresu przygotowawczego popracował nad jego dynamiką. Jako 3-4 obrońca - bardzo dobry. Vertonghen - tu akurat się nie zgadzam z autorem, całkiem dobry sezon w jego wykonaniu, ale sam nic nie zrobi. Rose - ogromny postęp, w każdym meczu daje z siebie wszystko, rywalizacja z Daviesem dała mu pozytywnego kopa. Oby tak dalej! Davies - nie spodziewałem się niczego więcej po nim, przeciętniak na ławkę rezerwowych, aczkolwiek ważny przeciętniak - dzięki niemu Rose wziął się do roboty. Walker - tu też mam spory problem, bo bardzo go lubię, w drużynie pełni ważną rolę, ale ... gra tragicznie, czasem mam wrażenie, że mózg mu nie funkcjonuje, setki głupich fauli, w ofensywie na jedną modłę - do przodu i wycofanie do tyłu, a jeśli dośrodkowuje, to jakiemuś kibicowi w trybuny. Ławka kosztem Diera? Dla mnie tak. Yedlin - praktycznie nie widzieliśmy go na boisku, ale zastanawia trochę fakt, że pod koniec sezonu i tak nie grał, mimo że mecze były już o pietruchę. Chiriches - nawet nie chce mi się komentować, żenada. Kaboul - jw Reasumując: tradycyjnie największe problemy mamy z obsadzeniem środka defensywy i tu potrzebne są zmiany, a właściwie zmiana, bo jeśli Vertonghen dostanie klasowego partnera, to z miejsca nasza gra w tym segmencie będzie wyglądać znacznie lepiej. Nie wydaje mi się, by Wimmer był takim rozwiązaniem, mam nadzieję, że mamy jeszcze jakiegoś asa w rękawie. Na chwilę obecną Dier w miejsce Walkera i byłoby to optymalne zestawienie.
0
Arek97
16 czerwca 2015, 19:14
Liczba komentarzy: 14
Mi to się marzy Laporte z Athletic B. :D A co do ocen to sie w pełni zgadzam :)
0
_jaroszy
15 czerwca 2015, 08:01
Liczba komentarzy: 805
Praktycznie wszyscy jesteśmy jednego zdania , Kaboul , Chiriches out. Mocno zastanowił bym się również nad odejściem Fazio , ale nie wiem czy po jednym sezonie klub się będzie chciał go już pozbywać . Dla mnie nie pasuje on do ligi Angielskiej i powinien zmienić klub . Oprócz Wimmera , przydał by się jeszcze jeden stoper , ale pod warunkiem że Fazio odejdzie .
0
halabala
14 czerwca 2015, 06:31
Liczba komentarzy: 1310
Bardzo dobry tekst. W paru przypadkach się nie zgadzam z autorem i / lub komentarzami, ale po kolei. Najpierw Hugo. Pełna zgoda, że dla osiągnięcia oczekiwanych wyników nie jest potrzebny AŻ TAK dobry golkiper i odejście Francuza nie byłoby tragedią pod względem sportowym. Jednak wg mnie miałoby to fatalny skutek pod kątem budowania ekipy na walkę o LM. Mamy w tej chwili dwie supergwiazdy – Kane’a i Llorisa. I są to tak naprawdę jedyne atuty piłkarskie, którymi możemy skusić nowych piłkarzy z najwyższej półki. Oddając Llorisa np. do united pokażemy, że jesteśmy ‘feeder club’. Psychologicznie musi zostać. Walker i Davies też absolutnie do zostawienia – potrzebujemy po dwóch piłkarzy na tak newralgiczne pozycje jak boki obrony. Dier obiecujący pierwszy sezon, Fazio ma wady ale ma też zalety, Poch wiedział po co go kupuje, więc bez sensu byłaby sprzedaż po roku za to, jaki jest. Zwłaszcza, że Anglia jest specyficzna. Mi widziałby się jeszcze jeden transfer – doświadczonego obrońcy z wysokiej półki – coś a la Nourredine Naybet dobrych parę( lat temu. Sparować go w pierwszym składzie z moim ulubieńcem – jestem tu w mniejszości – Jankiem Vertonghenem i liczyć, że ogarnie naszą obronę.
0
spurscfaniak
13 czerwca 2015, 19:21
Liczba komentarzy: 136
Walker to nie jest gosc do wypozyczania. Albo go Poch ogarnie albo out. Rosa ogarnal, w drugiej polowie sezonu ogarnal sie w defensywie, nie popelnial juz tylu karygodnych bledow. Zobaczymy jak bedzie z Walkerem. Powinni siac rozpierdol, jesli ogarna sie calkiem w obronie a Walker zacznie uzywac mozg w ofensywie. Co do reszty... Nie znecalbym sie ani nad Fazio ani nad Dierem. Pierwszy sezon. Zobaczymy jak bedzie w przyszlym. Mam nadzieje ze zapewnia mnirj roboty Llorisowi
0
yid76
13 czerwca 2015, 13:33
Liczba komentarzy: 179
1.Rose -najlepszy sezon w karierze , pomogla mu konkurencja jesli tak bedzie gral - pierwszy sklad 2.Vertonghen - ja widzialem zaangazowanie Belga umiejetnosci na pewno ma - pierwszy sklad ale jesli nie zacznie koncentrowac sie na cale spotkanie ( to byl moim zdaniem jego problem i stad wynikaly bledy) to nic wiecej juz nie osiagnie 3-4. Dier & Fazio - z Dierem bylo roznie tlumaczy go male doswiadczenie i rola zapchajdziury a Fazio uwazam nieslusznie mocno krytykowany - moze i szkodzi mu nasz styl gry ale jest definitywnie najlepszy w eliminowaniu zagrozen w powietrzu - duzo gramy wiec rotacja musi byc obaj pierwszy sklad :p 5.Walker - obnizyl loty i to juz przed kontuzja wiec to slabe tlumaczenie jego formy ,szkodzi mu to co szkodzilo Rosowi - brak konkurencji-pierwszy sklad bo brak konkurencji ;P 6.Davies - slabo Spurs to nie Swansea ale musi grywac zreszta ktos musi odp......c panszczyzne w lidze europejskiej ;) 7.Kaboul - odegral pewna role w tym sezonie niespodziewanie dla siebie jako kapitan zostal szybko odsuniety od skladu co uzmyslowilo pewnie kilku osobom ze u Pochettina nie ma swietych krow a to dobrze dla calej druzyny - na sprzedaz(za grosze bo jak inaczej) 8.Chirices - niewypal totalny pewnie jak gdzies odejdzie zacznie lepiej grac -na sprzedaz(kilka mln za reprezentanta Rumunii powinno wpasc) do tego Wimmer i Yedlin na przyszly sezon watpie zebysmy wzmacniali jeszcze obrone przed nastepnym sezonem chyba ze znowu za kilka mln
0
RAFO THFC
13 czerwca 2015, 05:33
Liczba komentarzy: 3181
świetny tekst brachu - po co Ci nowi redaktorzy? - pisz częściej Trzaskal wszystko zgoda... czekam na ocenę śr. linii z Drewninho na czele
0
Gan1982
12 czerwca 2015, 23:49
Liczba komentarzy: 538
Co się stało z Walkerem ? Zabrakło Lennona, tylko tyle i aż tyle. Co do Fazio to uważam że musi zostać. Świetnie gra głową, co na niektóre zespoły z PL jest przydatne, a poza tym teraz będzie mu łatwiej. Nie od razu poznaje się ligę angielską by być " wymiataczem ". Janek mnie zniechęcił do siebie już dawno temu, i to jego bym się chciał pozbyć, bo pewnie za przedłużenie kontraktu będzie chciał kasę kosmiczną. Z całą resztą, zgadzam się z autorem. p.s Daniel powinien ciągle ćwiczyć podania, to jego pięta achillesowa.
0
Walu
12 czerwca 2015, 22:48
Liczba komentarzy: 791
3-5-2 to jest idealne ustawienie pod Rose'a, który ma nieskończone siły żeby zapieprzać przód tył przód tył i tak w kółko, ale jego braki w grze defensywnej ni byłyby uz tak łątwo wykorzystywane przez rywali bo byłby asekurowany przez naszego lewego-środkowego obrońcy. Niby Walker z 2-3 sezony temu też byłby idealny do takiej gry, ale obniżył loty i na ten moment nie mamy prawego obrońcy który by pasował takie wymagania, bo liczenie na Yedlina, który może się sprawdzić, a może się nie sprawdzić jest średnim pomysłem. Ten Trippier którym podobno jesteśmy zainteresowani też takim harpaganem raczej nie jest.
0
trzaskal
12 czerwca 2015, 22:19
Liczba komentarzy: 822
Varba Fazio jest zwyczajnie za wolny. Tu nic nie da się zrobić. No chyba, że Poch zmieni filozofię gry. Bardziej już mi pasuje do ustawienia 3-5-2 ale wtedy musisz mieć dwa skrajne wahadła, które będą zapierdalać w obronie i w ataku.
0
varba
12 czerwca 2015, 22:05
Liczba komentarzy: 4468
Jak dla mnie największy problem polega na koncetracji, która prakrycznie w każdym meczu gdzieś uciekała. Czasami wystarczyło proste wybicie piłki, żeby nie stracić bramki, a nasi obrońcy robili wszystko co możliwe, żeby skomplikować sobie życie. Myślę że nad tym trzeba pracować. Być może Dier i Fazio drugi sezon w PL będą mieli lepszy. Ja bym nie podejmował pochopnych decyzji.
0
trzaskal
12 czerwca 2015, 21:54
Liczba komentarzy: 822
Davies dziś nie jest na tyle dobry aby grać w pierwszej drużynie dlatego widzę możliwość wypożyczenie tego młodzieńca np. do Swansea i sprowadzenie lewego wahadła, które będzie bardziej pasować do wizji Pocha tzn. obrońca o charakterystyce wingera (patrz. D.Rose). Daviesowi właśnie tego elementu brakuje.
0
Damian88
12 czerwca 2015, 18:56
Liczba komentarzy: 445
Dobry sezon w wykonaniu Rose'a wziął się z tego, że w końcu musiał walczyć o pierwszy skład z Daviesem. Stąd też nie wyobrażam sobie wypożyczenia Walijczyka, tak jak i każdego innego zawodnika dla którego nie ma alternatywy, w postaci zawodnika grającego na tej samej pozycji. Zawsze kończyło się to dla nas tragicznie. Na tym poziomie musimy mieć 2 zawodników na każdą pozycję i nie możemy sobie pozwolić na pozbywanie się zmienników. W tym sezonie mieliśmy z tego tytułu problem na prawej obronie, na pozycji Eriksena (nie rozumiem jak mogliśmy wypożyczyć Holtbyego nie zastępując go kimś innym) czy też do pewnego momentu na ataku. Osobny akapit dla Walkera. Nie wiem co z tym gościem się stało, ale podobnie jak Trzaskalowi, mi również w oczy rzucało się, że stracił na szybkości i dynamice. To przecież były jego główne atuty. Jeżeli nie poprawi się w tych elementach, to zupełnie nie widzę go w pierwszym składzie. Mam nadzieję, że Yedlin w końcu dostanie swoją szansę.
0
Robert
12 czerwca 2015, 16:50
Liczba komentarzy: 309
Pomyślałbym nad Lloris Walker/Yedlin-Dier-Janek (Wimmer?)-Rose Jak można nie cisnąć lewą strona jak tam broni tylko Rose, gdzie z 2 broni już dwóch, Eriksen i Chadli nie pomagają za dużo z boku ;P
0
Destrro
12 czerwca 2015, 14:20
Liczba komentarzy: 12
Dier to wogule zaskoczył każdego wielki plus janek średnio fazio tak samo Rose miał przebłyski walker duży talent mam nadzieje że nowy sezon będzie lepszy Davies to samo , a resztę sprzedać bo ta kpina z nimi jest :d
0
MARCUS
12 czerwca 2015, 13:30
Liczba komentarzy: 2060
Za cholerę się nie zgodzę :) Trochę to dziwnie oceniasz. Raz, ze wiek nie może tłumaczyć wyższej oceny, bo ona raczej sama w sobie ma coś obrazować. Mogę zrozumieć komentarz, do całości, że tego out a ten to fajnie i przyszłościowo. Dla mnie Verts w tym wszystkim był o 2-3 długości do przodu, jako jedyny wiedział chyba w co gramy. Dier szalenie nierówny, absolutnie nie podzielam zachwytu. Dobre i fajne rzeczy przeplatał z zachowaniami kompletnego dzieciaka. Najdziwniejsze to jednak jest dla mnie pianie nad Rosem.... Nie chce mi się liczyć ile razy linii nie przytrzymał, nie chce mi się liczyć ile razy przeciwnik grał na niego... Przypadek? Nie sądzę. To ,że z przodu robił całkiem spory zamęt, to fakt, ale to raczej dowód na to ,że do pomocy pasuje bardziej (bedę się upierał). Ogólnie można się poznęcać nad kazdym. Tylko ,ze to odrobinę bez sensu. Przez cały sezon był kłopot, i to jest dla mnie wina MP. Dziura między obroną a pomoca potężna, a podobno Dawsa nie chcielismy, bo on się na tym nowoczesnym zaciśnianiu nie zna.... Delikatna kpina. Nie wierzę, że wszyscy mogli być co najwyżej w formie średniej przez cały sezon. Dużo głębiej to tkwi.
0
Mecenas
12 czerwca 2015, 11:20
Liczba komentarzy: 309
@Wduwek Tottenham nie przedłużył umowy z Archerem, podobnie jak z 6 innymi zawodnikami takimi jak: - Ceballos - Friedel - McEneff - McQueen - Miles - Khumalo Mam podobne zdanie jak Ty. Jeśli miałby odejść ktoś z dwójki Vertonghen/Fazio to zdecydowanie powinien to być Belg. Mam już dość jego i tego jak gra. Wiecznie naburmuszony jakby w tym klubie był za karę. Na dodatek za rok wygasa mu kontrakt więc wiadomo że teraz jest ostatnia szansa na to żeby zyskać więcej. Jeśli Lloris zmieniłby barwy (tak jak autor teksu nie miałbym mu tego za złe) widziałbym Pantilimona u nas.
0
Malothein
12 czerwca 2015, 10:54
Liczba komentarzy: 41
Co do Llorisa zgadzam się zarówno z opinią w artykule, jak i komentarzu Wduwka... Bramkarz to w pewnym sensie newralgiczna pozycja, jednak lepiej jest mieć światowej klasy piłkarza w polu i solidnego rzemieślnika na bramce, niż na odwrót. Także w wypadku bardzo dobrej oferty - zważywszy na ambicje Hugo i fakt, że nie jest już 20-25 letnim prospektem - pozwoliłbym mu odejść. Wtedy zostajemy z solidnym Vormem (Brad i Archer odchodzą), więc potrzebny będzie jakiś transfer in na tą pozycję (chciałoby się Begovicia któremu został rok kontraktu ze stołkami). Także dramatu by nie było. Przed Różą chylę czoła, leczył mnie swoją grą w zeszłym sezonie - w tym nie do poznania, dlatego choćby z tego względu przeciętny, aczkolwiek wciąż młody Davies na ławce powinien zostać. Prawa - jak nie Walker to kto... już nawet Vlad tam grywał, Dier to jednak stoper. Słaby sezon Kyle'a, Yedlin nie sprawdzony... Dałbym Walkerowi jeszcze sezon, jeśli się nie sprawdzi bądź kontuzje dalej mu będą tak życie uprzykrzać - wtedy przemeblowanie. Trzeba także jak najszybciej przetestować i zweryfikować tego Yedlina. Nie chcę już widzieć Erica na prawej - niech się rozwija jako stoper. Środek - Dier, Wimmer, Fazio, Verts na ten moment. Vlad i Kabs out wiadomo. Jeśli Verts ma grać z takim nastawieniem jak do tej pory - niech odejdzie, tylko że pewnie tych ofert za dużo nie będziemy za niego mieli. W razie jego sprzedaży - konieczny byłby jakiś doświadczony obrońca, który by był wsparciem dla Diera/Wimmera w parze. Fazio wiadomo że zostanie, może chociaż trochę się ogarnie. Generalnie z ocenami się zgadzam, może tylko temu Fazio dałbym 4,5 zamiast 6. Bardzo fajne zarzewie do dyskusji o tym co było i może być, czekam na pomocników :)
0
trzaskal
12 czerwca 2015, 09:58
Liczba komentarzy: 822
Tak jak napisałem-ocena jest subiektywna. Zawsze jest problem z ocenami natomiast co do oceny Diera i Vertonghena to nie jest to ocena porównawcza. Dier zasłużył na swoje 7 i ma prawo popełniać błędy jako 21 latek. Verts jest już w pełni ukształtowanym piłkarzem i jemu nie wybacza się takich prezentów jakie od dwóch lat robi. Faktycznie za wysoko go chyba oceniłem. Zmiana oceny.
0
Walu
12 czerwca 2015, 09:23
Liczba komentarzy: 791
Fajne podsumowanie ale z ocenami też się nie zgodzę. Nie będę wszystkich swoich ale wypisywal, ale danie Vertsowi oceny takiej jak Dierowi i o jednym pisanie że miał dobry sezon i będzie następca Terryego a o drugim że tragikomedia nie trzyma się kupy. Jak dla mnie Diet 7 Jan 5 Fazio (który jest tylko o stopień niżej od wspomnianej dwójki) 3 bo jednak zdarzyło mu się kilka przyzwoitych meczów
0
1  2    >

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Liverpool FC 3 3 0 0 9
2. Manchester City 3 3 0 0 9
3. Arsenal FC 3 2 1 0 7
4. Brighton & Hove Albion F.C. 3 2 1 0 7
5. Newcastle United 3 2 1 0 7
6. Brentford F.C. 3 2 0 1 6
7. Aston Villa F.C. 3 2 0 1 6
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2024/2025?
1 100%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 0%
1 oddany głos
archiwum ankiet

kontuzje

Dominic Solanke
Kontuzja kostki/stopy
data powrotu: 15 września 2024
Użytkownicy online: Gości online: 206 Zarejestrowanych użytkowników: 5246 Ostatnio zarejestrowany: ClydeAbelf

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się