Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Redknapp o letnich transferach

4 maja 2009, 18:40, Szymon Świerniak
Harry Redknapp zapowiedział, że latem będzie chciał sprowadzić dojrzałych piłkarsko zawodników, zamiast po raz kolejny inwestować w młodych graczy z potencjałem.

W poprzednich sezonach Tottenham kupował młodych piłkarzy jak Giovani Dos Santos, czy Kevin Prince Boateng, którzy byli bardzo obiecującymi zawodnikami.

Niestety ci piłkarze nie zrobili na razie kariery na White Hart Lane i zostali obecnie wypożyczeni.

Redknapp chce zmienić politykę transferową klubu i sprowadzić więcej doświadczonych piłkarzy.

"Musimy iść do przodu. Potrzebuję zawodników, którzy uczynią naszą drużynę lepszą. Piłkarze, których mam na myśli, już teraz grają dobrze i mają obecnie swoje najlepsze lata gry w piłkę.

"Porozmawiam w tym tygodniu z prezesem i zobaczę dokąd zmierzamy.

"Mam obecnie jednego, lub dwóch zawodników, którzych chciałbym sprowadzić do mojej drużyny, jednak czy to się uda - nie wiem.

"Uważam że jeśli sprowadzimy tych kilku piłkarzy, o których się staram, będziemy w przyszłym sezonie niezłą ekipą." - zakończył optymistycznie Redknapp.
Źródło: skysports.com

36 komentarzy ODŚWIEŻ

Nylon
10 maja 2009, 11:14
Liczba komentarzy: 645
Qcin sory że może i po za tematem ale - co ty wygadujesz?! Weź sobie cały terminarz tego sezonu i wywal bramki Benta... ciekawe czy Tottenham byłby tam gdzie jest teraz ://
0
gaizka
8 maja 2009, 12:39
Liczba komentarzy: 1248
Przedewszystkim potrzebny jest nam dobry i doświatczony środkowy obrońca,bo jest nam potrzebny,King wiadomo w jakim jest stanie,Woodgate też nie jest okazem zdrowia,Dawson jest solidny.Mamy bardzo dobrych obrońców ale z ich zdrowiem jest tak że w ciągu tygodnia możemy zostać bez obrony.Potrzebny też jest świetny skrzydłowy na lewą stronę i pomocnik,kreatywny pomocnik.
0
Anihilator
8 maja 2009, 00:01
Liczba komentarzy: 101
Oj widzę że tu giełda transferowa w najlepsze,he he,a Redknapp nie podał żadnego nazwiska.
0
Qcin
7 maja 2009, 15:26
Liczba komentarzy: 69
Olić jest co najwyżej niezłym piłkarzem, poza tym on chyba do Bayernu idzie po sezonie. Meczów Ajaxu za dużo nie ogląałem w tym sezonie więc się do Emanuelsona nie będę wypowiadał, za to co do pomocy Bayeru to przesadzasz, jest tez co najwyżej niezła, czy też dobra jak na ligę niemiecką. Co do Hitzelspergera to jestem jak najbardziej na tak, razem z Kehlem i van Bommelem są najlepszymi def.pomocnikami w lidze;)
0
Marcin
7 maja 2009, 09:22
Liczba komentarzy: 1784
Qcin:a Olić nie jest dobry technicznie? Żeby na takiej szybkości jaką rozwija Ivica zapanować nad piłką, i zakręcić rywalem trzeba co nieco piłkę kleić. A Emanuelson w obronie grywa już tylkosporadycznie. Van Basten przestawił go do pomocy. I gra tam jako taki półlewy pomocnik-jak Iniesta w FCB. A co do tej lini pomocy Leverkusen- Bayer wyniki ma średnie (chociaż w pucharze niemiec są w finale) ale poszczególni piłkarze grają naprawdę dobrze i widać, że dużo potrafią. A Kadlec też gra świetnie-pewny w obronie, efektywny w ataku, ze świetnie ułożoną stopą. Miałby kto wreszcie wolne łupać. I jeszcze mi się przypomniał taki jeden pomocnik z Bundesligi-Tomas Hitzelsperger. Ma potężne kopyto, pozyteczny w obronie i ataku, ograny w Anglii.
0
varba
6 maja 2009, 23:28
Liczba komentarzy: 4468
A ja sobie poczekam aż kogoś kupimy i wtedy powiem czy mi się podoba, no może skuszę się na jakiś komentarz jak będziemy pewni że to nie tylko spekulacja, trochę to już męczące wykłócanie się o piłkarz którzy nawet nie są w naszym zasięgu
0
Yido
6 maja 2009, 22:26
Liczba komentarzy: 247
Nie czytam angielskich gazetek. A i tak uważam, żę Downing jest dobry! A z tych co wymieniłeś, to jeszcze Matias Fernandez. Bardzo ciekawa opcja. Cazorli choćby nie wiem, co raczej nie udałoby nam się wyciągnąć. A Farfan to też ciekawy zawodnik. Młody nieokrzesany. Ale co zrobi HR i sztab szkoleniowy?! Tego nawet The Mirror nie powie. Haha
0
Qcin
6 maja 2009, 20:24
Liczba komentarzy: 69
W sumie z tym Marinem chodzilo mi bardziej o to, ze jak na Niemca. Poza tym Marcin - od kazdej reguly sa wyjatki. WYmieniles 15 zawodnikow - jak na ponad 400 ktorych tam jest w sumie to chyba jednak malo (oczywiscie znajdzie sie jeszcze z 5-10). Zreszta z wymienionych przez ciebie do Marina moga sie rownac chyba tylko Trochowski, Diego, Renato Augusto, Grafite i Rakitic. Poza tym kazdy z nich to wydatek rzedu kilkunastu lub nawet dwudziestukilku milionow ojro. A za spadkowiczow placi sie duuuzo mniej (chyba tylko my jestesmy tacy poje***i, zeby za Benta ze spadajacego i bankrutujacego Charltonu dac tyle siana). kadlec chyba dopiero teraz przejdzie do Leverkusen bo wczesniej byl wypozyczny. Pawel - Jonas wlasnie dlatego by nam sie przydal, ze potrzeba nam roznosci - wiec tez skrzydlowego grajacego dobrze w obronie, np. na mecze na Old Trafford czy Emirates. Bo raczej jednak slaba jest taktyka jaka proponuje np. Eff_Spurs - Lennon i Bastos na bokach, Huddlestone (!!!) z Modriciem na srodku. A bronic beda chyba tylko rozance zmawiane przez kibicow?! Martins generalnie w Anglii sie zgubil, bo w Interze na prawde super smigal. Moze on na prawde ma 125 lat? Marcina pomysl z Ze Roberto traktuje jako nieszkodliwe wariactwo, ale van Bommela chetnie bym zobaczyl. Co umie Coloccini chyba wie kazdy, kto do troche w zyciu ogladal, ciezko zeby gral teraz superzajebiscie skoro NIKT w Newcastle tak w tym sezonie nie gra. A Woodgatem to sie za to strasznie jaraliscie choc przesiedzial w szpitalach 3 lata, a w Boro czy Leeds tez ku**a Baresim nie byl. Nie, ale to pie***lony Angol, wiec na pewno jest zajebisty, skoro tyle o nim pisza a wg The Sun czy Mirrora chca go nawet kupic Milan, Inter, Barca, Bayern, ku**a reprezentacja uposledzonych pawianow! To samo z Downingiem - ten to dopiero zajebisty jest, Jonas slabiutki, a Downing nowy Figo! Cazorla, Mati Fernandez, Gavilan czy Sisi sa na pewno slabi, bo o nich nie pisza, ale Stewart musi byc swietny skoro angielskie media tak sie o nim rozpisuja. Zal:(
0
Qcin
6 maja 2009, 18:55
Liczba komentarzy: 69
Ze Roberto to już ma 35 lat, więc bez przesady, Olić dobry technicznie? hehe bez przesady, Diego to w Bayernie albo w Juve wyląduje, a o reszcie to możemy zapomnieć bo i tak żadnego z nich nam nie sprzedadzą, chyba, że Vidala ale jak dla mnie to nie zawodnik na ligę angielską. A co do Emanuelsona to z tego co kojarzę gra na lewej obronie, więc nie wiem co ma mieć wspólnego z grającego w środku pola Iniestą o.O W ogóle wymieniłeś chyba całą linię pomocy Leverkusen i jeszcze Kadleca dorzuciłeś z obrony, bez jaj, Leverkusen w tym sezonie to średniawka, z pomocników to bym juz prędzej widział Kehla, który może nie jest tak widowiskowy jak ci wymienieni przez Ciebie, ale na bank by się w Anglii sprawdził
0
Marcin
6 maja 2009, 17:38
Liczba komentarzy: 1784
Ginola nie chciałbym Cie martwić ale w Bundeslidze jest paru innych zajebistych technicznie piłkarzy. I nie mam wclae na myśli Lahma czy Ribery'ego. Olić, Petrić, Trochowski, Diego, Kadlec, Renato Augusto (to jest rzeźnik!), Vidal jest niezły, Barnetta, nasz Kuba (a,co, nie?Bentley drublingu się może uczyć), Grafite, Dzeko, Farfan, Rakitić-mało? A co do Collociniego-przecież on takie cuda wyprawia, że jaja łysieją. Chyba, że mecz NUFC zLFC to był tylko wypadek (wyniki na to nie wskazują). Jeśli chodzi o lewą pomoc to, w ramach koncertu życzeń, chciałbym albo Trochowskiego albo Emanuelsona. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że ten drugi to taka uboższa wersja Iniesty. Typowa '9'?Tu by mi się Petrić podobał.A gdyby HR faktycznie szukał lewego obrońcy to ja chcę Michala Kadleca. I w ramach partnera dla Wilsona (bo uważam, że jest potrzebny)-Van Bomelowi i Ze Roberto kończą się latem kontrakty. Zwłaszcza brazylijczyka bym chciał.
0
MARCUS
6 maja 2009, 11:14
Liczba komentarzy: 2060
ginola - tylko najpewniej Redknapp ma takie pojęcie o istnieniu tych zawodników jak ja do niedawna :P Nie no wiadomo St.Etienno to kojarze każdego, ale Payet w tym sezonie nic nie gra, Matuidi to byc moze nowy Makelele, a Gomis tez mnie jakos nie przekonuje. A co do Newcastle to Martins/Jonas opcja nie bardzo mi sie podoba. Martins wiadomo, kruszy sie juz, a Jonas - tak jak na początku sezonu mi sie podobał, to im wiecej spotkan oglądałem z jego udziałem tym mocniej mnie utwierdzał w przekonaniu, że on jest strasznie chaotyczny pod bramką rywala. Tak jak bardzo jest przydatny w obronie i w srodku pola, gdzie walczy jak lew, to pod bramką przeciwnika całkowicie traci głowę. Zupelnie inaczej niz Steed, ktory czasem zapominał się pod własną bramką, za to pod bramką rywala wybierał w większości przypadków optymalny wybór rozwiązania akcji. Dlatego np nie dziwi mnie to, że Shearer stawia teraz na innych zawodnikow niz Jonas, bo ten bramek mu niezapewni, zreszta i tak lepszy Jonas od takiego debila jakim jest Barton ... Więc mieć w ataku taki chaos jak Jonas, Martins, czy czasami jeszcze Lennon .... zabawnie by było ;)
0
MARCUS
6 maja 2009, 10:00
Liczba komentarzy: 2060
Prośba. Zmieńcie to zdjęcie Harrego, bo wygląda jakby było ze zlotu AA :)
0
MARCUS
6 maja 2009, 00:07
Liczba komentarzy: 2060
Pieprzyc Downinga i Middlesbrough - jesli uda sie spuscic Newcastle to trza by sie postarac o Jonasa, Martinsa i Colocciniego/Taylora (oczywiscie ze wskazaniem na Argentinosa). Zreszta generalnie trzeba sie rozgladac po spadkowiczach - we Wloszech ciagle moze poleciec Torino z zajebistym Alessandro Rosina. W Hiszpanii moga poleciec Getafe z Gavilanem, Albinem czy Granero, Osasuna z majacym swietny sezon Nekounamem, Betis z Sergio Garcia, Mehmetem Aurelio, Oliveira i Emana, ktory moze by w Anglii odzyl, bo tam gra straszna padake. Do konca pewne bytu nie moga byc Espanyol z Kamenim, Luisem Garcia i Jarque czy Racing z wielkim talentem Ivanem Marcano. We Francji slabo stoja akcje Saint-Etienne z Matuidim, Gomisem i, mimo wszystko, Payetem. No i z Niemiec mozna by skolowac Marko Marina z Moenchengladbach - to jest na prawde rzeznik, z technika jak na tamta lige unikalna (w sumie to z pochodzenia Jugol wiec nie ma co sie dziwic). Tez taki srodkowo-lewawy pomocnik jak Luka, zajebiscie by sie wymieniali pozycjami i wspolpracowali. Ale ponoc napalil sie na niego Wenger, a jego ciezko bedzie przebic. Tak czy siak trzeba czekac na rozwiazania w tabelach i zaczac dzialac, na promocji tez mozna czasem kupic fajne rzeczy;)
0
MARCUS
5 maja 2009, 22:29
Liczba komentarzy: 2060
Powrót do gotyku się szykuje. W zasadzie wszystko się układa tak jak powinno, tak jak można było by przypuszczać. Bogatsza wersja Portsmouth??
0
Yido
5 maja 2009, 21:41
Liczba komentarzy: 247
Zgadzam się co do Bale'a! On ma jeszcze czas, a może jak w końcu wygramy jakiś mecz, gdzie zagra w pierwszym składzie Harry, nie będzie się aż tak panicznie bał go wystawiać. Ale jeśli chodzi o obronę to musi jeszcze solidnie popracować. Ten Downing mi się podoba. I będę gadał i gadał, ale chętnie bym go widział u nas w składzie.
0
halabala
5 maja 2009, 20:33
Liczba komentarzy: 1310
Środek obrony to mus, lewy pomocnik potrzebny chociażby po to, żeby była alternatywa - jeden "fałszywy" Modric to mało. Boro spadnie i wyląduje u nas w końcu Downing. Mam do niego mieszane uczucia, ale przeważają raczej te umiarkowanie pozytywne. Co do napastników, to na pewno trzeba klasyczną "dziewiątkę" jako alternatywę dla Pawia. Keano w tym sezonie gra słabo, bo wrócił bez formy z Liverpoolu. Jak solidnie przepracuje okres przygotowawczy, będzie grał jak z nut. Lewy obrońca? Czy ja wiem - jest Ekotto, jest Bale (nie skreśla się piłkarza z takim potencjałem po jednym sezonie)
0
Qcin
5 maja 2009, 15:06
Liczba komentarzy: 69
Mi Bent przypomina Włodarczyka za czasów gry w Legii, gdzie też strzelał po 15 bramek w lidze i co z tego skoro miał 80 sytuacji? poszedł do Zagłębia i ile tam bramek strzelił? wyjechał do Grecji i ile tam ich strzelił? i tak samo wg mnie byłoby z Bentem, fajnie, że strzelił 12 bramek, w tym boajże 7 w pierwszych 10 meczach, ale on ma tyle sytuacji-których sam sobie nie wypracowuje(co jest dla mnie ważne, popatrz np. na Etoo, też nie ma jakiejś niesamowitej skuteczności, ale raz, że kilka bramek sam sobie wypracował a dwa, że nie tylko strzela ale również asystuje i w ogóle pracuje dla drużyny, a Bent? ile razy go widziałeś poza polem karnym przeciwnika? bo ja niewiele. Keane może i się podniesie ale zapewne nie będzie znaczył tyle dla Tottenhamu co jeszcze kilkanaście miesięcy temu. Jeszcze raz co do lewego pomocnika, to fakt Modric nie jest Overmarsem i traci kilka walorów grając na skrzydle zamiast być naszym Xavim, ale my nie mamy zawodników, żeby grać nim w środku, bo w 4-4-2 z Modriciem jako rozgrywającym za dużo punktów nie zdobyliśmy, nie mówiąc o 4-5-1, a od kiedy biega po tym lewym skrzydle to staliśmy się jedną z najlepszych ekip w Anglii. Ale ogólnie rzecz biorąc Modric to temat rzeka i zaufajmy HR, bo po wynikach widać, że wie co robi, aczkolwiek dalej uważam, że z nim będzie nam trudno wskoczyć do Top4
0
Qcin
5 maja 2009, 12:15
Liczba komentarzy: 69
Qcin zgadzam się jedynie co do środkowego obrońcy i połowicznie do lewego defensora. Fakt faktem, trzeba znaleźć kogoś mocnego na zastępstwo Kinga (może Coloccini u nas odżyje?), a Bale to kompletna klapa, ale BAE to jeden z najpewniejszych punktów w tym sezonie. Co do napastników... Keane się jeszcze podniesie, to taki typ człowieka, Defoe najmocniejszy z tej czwórki, Bent, jak to zgrabnie określiłeś to padaka, która strzeliła już 12 goli w tym sezonie. Co do Pava się nie wypowiadam bo mam o nim cholernie mieszane uczucia. A Modric na lewym to w dalszym ciągu jest takie zapychanie tej strony dobrym zawodnikiem. Wcześniej był Steed, teraz Modric. W dalszym ciągu brakuje nam klasowego lewego pomocnika.
0
Qcin
5 maja 2009, 11:50
Liczba komentarzy: 69
po co lewy pomocnik? Modric nie może grać na środku mimo, że tam gra najlepiej, bo nie jest to z korzyścią dla drużyny, bo zapewne znowu męczylibyśmy 4-5-1 system, który się nie sprawdza. Na lewej pomocy Modric gra przecież naprawdę bardzo dobrze, poza tym wróci GdS więc Harry będzie miał alternatywę. Jak dla mnie priorytetem są: 1) lewy obrońca bo BAE w defensywie jakoś mnie nie zachwyca, aczkolwiek jest solidny, a Bale to niestety rozczarowanie, ale młody jest to może zrozumie, że w Tottenhamie trzeba jednak trochę zapierdalać. 2) Napastnik- Keane w tym sezonie jest słabiutki i boję się, że już lepszy nie będzie, aczkolwiek jest nam potrzebny, Defoe to Defoe, Bent to padaka, Pavlyuchenko jedynie z nich może dać coś więcej w przyszłym sezonie niż w obecnym 3) środkowy obrońca, wprawdzie w tym sezonie King rzadko łapał kontuzję, ale w przyszłym może być różnie, Corluka na środku nie zachwyca, Woodgate też niewiadomo kiedy sobie coś złamie, a jak nam Łudi i King wylecą to zaczyna się problem, więc przydałby się nam jeszcze 1 środkowy grający na poziomie Dawsona przynajmiej
0
rspurs
5 maja 2009, 10:58
Liczba komentarzy: 55
Pewnie HR kupi Downinga z Boro i Jonesa z Sunderlandu bo jest nimi zainteresowany.Chciałbym aby nikt z naszych czołowych graczy nie opuscił WHL jak to było w poprzednim sezonie.
0
1  2    >

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Arsenal FC 0 0 0 0 0
2. Aston Villa F.C. 0 0 0 0 0
3. Brentford F.C. 0 0 0 0 0
4. Brighton & Hove Albion F.C. 0 0 0 0 0
5. Burnley FC 0 0 0 0 0
6. Chelsea FC 0 0 0 0 0
7. Crystal Palace 0 0 0 0 0
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2023/2024?
1 12.5%
2-3 12.5%
4-6 25%
7-10 50%
11-20 0%
8 oddanych głosów
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 25 Zarejestrowanych użytkowników: 5230 Ostatnio zarejestrowany: MariaFlofe

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się