Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Bale ciężko pracuje na treningach

11 stycznia 2010, 19:19, Szymon Świerniak
Młody obrońca Tottenhamu Gareth Bale wyznał, że na treningach zostawał "po godzinach" by poprawić swoją grę.

Między innymi dzięki Walijczykowi, bramkarz The Posh Joe Lewis pokazał kibicom zgromadzonym na WHL kilka znakomitych parad. Jego efektywna gra do przodu przyczyniła się także do drugiego (Kranjcar) i trzeciego (Defoe) gola. Dzisiaj czytamy na stronie głównej klubu wypowiedź 20-latka i wraz z nim czujemy, że może on jeszcze zdrowo namieszać w wyjściowej XI. Słowa to wielkie, zgadzam się, ale być może ten niespełniony jak dotąd talent w końcu eksploduje. A wszystko jest na dobrej drodze. Tym bardziej, że musi teraz zastąpić kontuzjowanego Assou-Ekotto. Teraz albo nigdy?

"Ciężko pracowałem na treningach i zawsze gdy dostawałem szansę gry, dawałem z siebie wszystko. I będę to robił nadal," powiedział bohater niniejszego niusa.

"Potrzebowałem polepszyć pewne aspekty mojej gry i pracowałem nad tym z trenerami."

"Główną rzeczą nad jaką pracowałem to defensywa. Każdy zawodnik musi pracować nad sobą; my pracowaliśmy nad wieloma rzeczami i oby to wszystko razem współgrało ze sobą."

"To oczywiste, że siedzenie na ławce nie jest proste, ale to doświadczenie, którego nabrałem, zapamiętam na długo i sprawi, że stanę się lepszym piłkarzem w przyszłości."

"Chcę tylko grać i mam nadzieję, że dostanę miejsce w drużynie."
Źródło: główna

25 komentarzy ODŚWIEŻ

varba
13 stycznia 2010, 11:23
Liczba komentarzy: 4468
Też mam obawy, że Bale zagalopuję się za bardzo do ataku, że nie wytrzyma przez cały mecz dyscypliny taktycznej. Ale przez takie obawy to nie wprowadzimy żadnego młodego piłkarza do składu. Oczywiście Ekotto jest lepszym obrońcom i jeszcze długo będzie, ale nie jest niezniszczalny i dobrze mieć zastępstwo dla niego. Każdy piłkarz musi mieć pokrycie i każdy piłkarz chce żeby jego wysiłek na treningach został doceniony, że jest częścią drużyny i jego kariera się rozwija. Gareth na pewno nie liczy na pierwszy skład ale chce żeby to na niego stawiano gdy Benoit jest kontuzjowany.
0
TataPsychopata
13 stycznia 2010, 10:50
Liczba komentarzy: 866
Nigdzie nie napisalem ze nie wierze w jego ciezka prace.Tylko ze on jeszcze nic nie pokazal!Jeszcze nawet nie blysnal na najwyzszym poziomie a wy robicie sobie taka nadzieje.Widzialem go pare razy na boisku w meczach ligowych ale to nie byl przyjemny widok,albo zawalal bramki albo mial wrzutki jak mlody Kamil Kosowski.Nadzieje to bede sobie nim robil jak faktycznie cos pokaze,ma teraz ku temu wielka szanse.Narazie jest dla mnie poprostu bardzo mlodym zawodnikiem w ktorym trenerzy widza duzy telent,ja jeszcze go nie dostrzeglem.Jak mnie oczaruje gra w najb. meczach to wtedy pogadamy. Z ta tykajaca bomba to gruba przesada,mozna by tak mowic o wiekszosci pilkarzy.Ekotto dlugo jest w formie,gra w druzynie najwiecej i niech to trwa jak najdluzej.Mysle ze jego beda predzej probowali nam wykupic.Bale jest troche niewygodnym zmiennikiem,nie wiemy co pokaze,ja mam spore obawy:)
0
varba
13 stycznia 2010, 10:10
Liczba komentarzy: 4468
Skoro Ekotto mógł się podnieść, to nie rozumiem czemu Bale nie może. Z tym Pavlyuchenko to śmiech na sali. Nie wiem jaki sens miałoby kłamstwo w sprawie, kto ciężko pracuje na treningach a kto nie. Nie wiem po co ktoś miałby wyróżniać lenia a ganić pracowitego zawodnika. Nie wierzę też że Gareth miałby odwagę kłamać w tej sprawie, raz że nie miałby życia u kolegów z drużyny, dwa żaden trener nie dałby mu szansy po takiej wypowiedzi, trzy na głównej nie napisaliby takich bzdur jak byłaby to nie prawda , bo ktoś by to szybko zdementował. Ale już nie takie głupoty czytałem w obronie Romana.
0
Harry Hotspur
13 stycznia 2010, 08:08
Liczba komentarzy: 398
oj nie. Ekotto miał bardzo przyzwoity start, pare razy słabo zagrał, ale to byly jego początki w PL. potem nabawił się kontuzji i nie grał przez poł roku, a potem zagrał dwa mecze, kontuzja sie odnowila i nie grał kolejny rok! Dopiero od zeszłego sezonu gra i gra bardzo dobrze. Ale ten gość to tykająca bomba, jak się połamie to na kolejny rok!
0
Harry Hotspur
12 stycznia 2010, 23:50
Liczba komentarzy: 398
Tata Psychopata: BAE zdarzaly sie i slabe mecze zwlaszcza zaraz po przyjsciu w lecie 2006. dostal swa szanse od MJ ale ciezko bylo powiedziec ze ja wykorzystal. w owczesnym czasie to wlasnie lewa obrona byla naszym najslabszym ogniwem. jesienia 2006 BAE doznal kontuzji ktora wylaczyla go z gry na okolo 4 mce (jesli dobrze pamietam). po powrocie do zdrowia nie odzyskal miejsca w druzynie ktore stracil na rzecz Lee Young Pyo, a po przyjsciu Ramosa nawet i Jamie O`Hara grywal czesciej na lewej obronie anizeli BAE. tak wiec zycie kamerunczyka na WHL nie zawsze bylo uslane rozami. zaczeto mowic nawet o jego powrocie do Francji. dopiero od poprzedniego sezonu, czytaj: od przyjscia HR :), BAE na stale zadomowil sie na lewej obronie. trzeba przyznac mu jednak ze szanse swa wykorzystal w 100%. po poprzednim sezonie zostal nawet wybrany pilkarzem ktory poczynil najwieksze postepy z calego skladu.
0
Sajmon
12 stycznia 2010, 19:34
Liczba komentarzy: 836
Albo nie, masz rację Tata. Wypierd**my Bale'a z Tottenhamu, przecież on się już nie sprawdzi. Po co go trzymać. Niech teraz chwilowo załata dziurę na lewej obronie a potem spier**ala. Ekotto jest przecież taki boski i niezniszczalny.
0
Sajmon
12 stycznia 2010, 19:30
Liczba komentarzy: 836
Trochę zbyt dosłownie to zrozumiałeś, ale uznam ci to. To była moja osobista opinia - jeśli teraz nie pokaże, że jest w stanie zagrozić BAE to uważam, że powinien zwolnić miejsce na ławce komuś innemu (bo TYLKO zmiennikiem na pewno nie chce być, wnioskuję z jego postawy). To jest jego moment i on o tym wie. Nie chodzi mi też o to, że powinien zakładać siatę napastnikom przy linii końcowej w każdym meczu. Nie musi być najlepszy w PL. Co do wieku - on ma 20 lat! "Bale na razie nie ta liga nie ta polka." Zależy czy pod stwierdzeniem 'liga' rozumiesz tylko te zespoły od 5 miejsca wzwyż. Też chciałbym ich oglądać na treningach, ale póki co musimy czekać. A może Bale robi po 12km dziennie?
0
TataPsychopata
12 stycznia 2010, 19:22
Liczba komentarzy: 866
Z twojego wczesniejszego posta wywnioskowalem ze jak GB nie przebije sie w tym roku do 11 to zmieni klub:) Bo jest ciagle w bardzo wysokiej formie-zawsze mozna na tego goscia liczyc,bo jest najlepszym lewym obronca w premiership,bo jest wciaz mlodym zawodnikiem,bo potrafi zadrwic na boisku z takich napastnikow jak chocby Adebayor.Dlatego jestem zapatrzony w BAE.Ja jestem wielkim zwolennikiem jego talentu od poczatku.Dawno temu byly gadki,kto lepszy BAE czy GB,kto powinien grac w pierwszym?Bale na razie nie ta liga nie ta polka.Ja oprocz szybkosci i dobrych warunkow fizycznych w tym zawodniku nie widze nic szczegolnego(narazie),nie mowie ze jest slaby,czas pokaze czy jest w nim cos wiecej.Jest ambitny-to b.dobrze.Chcialbym kiedys wpasc na trening i zobaczyc ile prawdy jest w tym co gadaja nasi w mediach:) Moze Bale siedzi na pilce przez caly trening a Roman robi po 12km ;)
0
Sajmon
12 stycznia 2010, 16:55
Liczba komentarzy: 836
A co ty taki zapatrzony w BAE jesteś TataPsychopata? Zaczynasz przypominać mi Harry'ego. Niech BAE gra do usranej śmierci na tej lewej stronie, nie? Choć byłem sceptykiem co do jego kariery w Londynie, szczególnie po zmianie menadżera, teraz potrafię dostrzec jakieś pozytywy w tym zawodniku. Nie z powodu tych słów powyżej, ale z ogólnego nastawienia do życia. Chłopak chce grać, teraz będzie miał szansę pokazać co umie i już. Nie oczekujmy, że od razu Bale wygryzie BAE ze składu. Ale może w końcu BAE poczuje mocny, walijski oddech na swoich plerach. I jeszcze jedna sprawa. Kto mówi, że mamy go sprzedać do jakiejś lepszej drużyny w przypadku niewypału? Znajdzie się dużo chętnych na niego. Ma 20-lat, i jest spragniony gry. Począwszy od Nottingham (które puka już do PL), przez Stoke aż po HSV Jola. Na pewno ktoś się znajdzie. Tak, jak znajdzie się Galatasaray czy inna Genoa na Pava.
0
varba
12 stycznia 2010, 16:49
Liczba komentarzy: 4468
Podejrzewam że szybciej by się znalazłby się klub dla Bale niż dla Bentleya. Trudno będzie mu się odnaleźć bo mamy dobrych piłkarzy a nie dlatego że jest słaby. Może kuleje trochę z obroną, ale w pomocy znalazłby sobie miejsce w niejednym klubie z Premier League
0
Marcin
12 stycznia 2010, 14:51
Liczba komentarzy: 1784
A, tam Barometr, gadasz. To jak ktoś jest starszy, bardziej doświadczony to ma prawo jeczęć i marudzić? A może to jest wprost proporcjonalne-im starszy i bardziej doświadczony tym większe ma prawo do gledzenia? Bo mnie się wydaje, ze jest trochę inna zależność-im mniej się anrzeka a więcej pracuje tym wiecej doświadczenia (w sensie większe sukcesy). A, że jest różnica w psychice? No, to my wszyscy chyba właśnię o ten mentalny "defekt" mamy to BENTleya i Pawa pretensje.
0
TataPsychopata
12 stycznia 2010, 12:42
Liczba komentarzy: 866
A Ekotto jest uznawany za najlepszego lewego obronce na wyspach.On nie tarci formy juz bardzo bardzo dlugo(czy on kiedys nie mial formy odkad jest w Tottenhamie?)Dopiero musi ciezko pracowac. Mi nie wystarczy ze GB kilka razy dobrze trafi w pilke,nie polamie sobie nog i nie zawini przy zadnej bramce grajac z jakims 2-3 ligowcem a potem udzieli pieknego wywiadu zeby mogl w jakis sposob zagrozic pozycji Kamerunczyka w tym sezonie.Sajmon myslisz ze kto go kupi?Ja go nie widze w lepszym klubie,narazie lawka u nas to szczyt jego mozliwosci a przyszlosc pokaze co z niego bedzie.
0
TataPsychopata
12 stycznia 2010, 12:27
Liczba komentarzy: 866
Ja go nie widze.Jesli ciezko pracuje,to to sie chwali ale szczerze do BAE jest mu bardzo daleko jeszcze.Na jego miejscu wolalbym grac na wypozyczeniu w jakims Ipswich zamiast czekac na cos czego nie dostanie(stalego miejsca w 11). Jakiego doswiadczenie nabral siedzac na lawce?Tylko takiego ze siedzenie na lawce nie daje zadnego doswiadczenia (hmm ale to takie doswiadczenie jak wlozenie reki do wrzacej wody,raz wystarczy,po co ciagle sie parzyc).Jesli chce sie naprawde rozwijac to w tym wieku musi grac jak najwiecej co sobote a naprawde nie daje mu szans na wygranie rywalizacji z BAE.Trener go potrzebuje,ale w tej chwili tylko jako kolo zapasowe.Bale moze czekac na kontuzje Ekotto albo sam nie wiem na co.
0
mosaj
12 stycznia 2010, 00:25
Liczba komentarzy: 1220
Cieszą słowa Garetha, wierzę, że na treningach rzeczywiście ciężko pracował nad grą w defensywie i w przeciągu kilku najbliższych tygodni udanie zastąpi BAE ... ja tam w niego wierzę :)
0
Barometr
11 stycznia 2010, 23:46
Liczba komentarzy: 5046
pełna zgoda Pawle, ale zwróć uwagę, że Bale ma 20 lat, jest w piłce w sumie nowy, cała kariera przed nim. Ja bym się zdziwił, gdyby jęczał. Ciężko to jednak porównywać z zawodnikami, którzy jakąś renomę już mają i trochę spotkań (sezonów) na najwyższym poziomie rozegrali. Oczywiście też bym wolał, żeby zapierdzielali na treningach, czy po 4 godziny w nocy uczyli się angielskiego, ale... jest różnica w psychice pomiędzy takimi zawodnikami i również powinno się te przypadki inaczej oceniać
0
olivier
11 stycznia 2010, 23:01
Liczba komentarzy: 1361
a tak z innej beczki City wygralo 4:1 i nas wyprzedzili w tabeli ;/, za tydzień grają z Evertonem miejmy nadzieję że Everton odbierze im punkty a my wygramy z Hull ;).
0
varba
11 stycznia 2010, 21:56
Liczba komentarzy: 4468
Bardzo podoba mi się jego postawa, nie jęczy, nie płacze tylko zapier..la, chciałbym żeby mu wyszło dobrze zagrać z Hull i może Fulham, choć na Fulham to wolałbym już Assou-Ekotto. Chciałbym żeby wchodził częściej, chociażby w końcówkach meczów. Żeby dać do zrozumienia jemu i innym że ciężka praca się opłaca!
0
Sajmon
11 stycznia 2010, 21:26
Liczba komentarzy: 836
Za jaki rok? Jak teraz nie da rady to za rok będzie biegał już w innej koszulce. Takie jest moje zdanie.
0
konradthfc
11 stycznia 2010, 21:24
Liczba komentarzy: 524
Nasz zawodnik o wyglądzie bakterii z "było sobie życie" da radę mam nadzieję. W tym sezonie już chyba nie. Ale za rok?....Kto wie.
0
dobry74
11 stycznia 2010, 20:56
Liczba komentarzy: 37
Znając nasze wyniki w meczach z Balem w składzie to mam jednak nadzieję, że Ekotto się jak najszybciej wyleczy. Albo jeśli zdrowy jest King to może Bass na lewą stronę? Albo Naughton? Bo lubię ofensywny styl gry, ale ofensywny obrońca to jednak przede wszystkim obrońca. A Bale nadaje się tylko i wyłącznie na bok pomocy.
0
1  2    >

tabela ligowa

Drużyna M Z R P PKT
1. Arsenal FC 0 0 0 0 0
2. Aston Villa F.C. 0 0 0 0 0
3. Brentford F.C. 0 0 0 0 0
4. Brighton & Hove Albion F.C. 0 0 0 0 0
5. Burnley FC 0 0 0 0 0
6. Chelsea FC 0 0 0 0 0
7. Crystal Palace 0 0 0 0 0
pokaż całą tabelę

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2023/2024?
1 12.5%
2-3 12.5%
4-6 25%
7-10 50%
11-20 0%
8 oddanych głosów
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 91 Zarejestrowanych użytkowników: 5230 Ostatnio zarejestrowany: MariaFlofe

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się